Als die hond alleen was geweest had TS niet geweten dat zijn toestand verergerde, het beest was dus niet alleen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie geen massaal affikken hoor. Ik zeg dat ik nooit naar school was gegaan als mijn hond er zo bij had gelegen. En die hond was toen schijnbaar ook nog alleen, kom nou toch.
Toen mijn ouders weg waren en ik geen vervoer beschikbaar had heb ik zelfs fokkers gebelden anders was ik met de dierenambulance gegaan indien nodig. Of was een DA wel hierheen gekomen voor extra cash.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als die hond alleen was geweest had TS niet geweten dat zijn toestand verergerde, het beest was dus niet alleen.
Dat had ik dan even gemist, want ik had dit in mijn hoofd zitten.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:22 schreef Andyy het volgende:
Ben nu thuis, vader komt nu hierheen.
gaan gelijk door naar de DA
mag de hond wel mee naar huis?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Andyy het volgende:
Ik zit nu bij de dierenarts. Net bloed geprikt en nu wachten op de uitslag.
En ik heb het koud
Heet de da enig idee wat het kan zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Andyy het volgende:
En ik heb het koud
Ok, hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef Andyy het volgende:
En ik heb het koud
Sterkte man!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Andyy het volgende:
Het is iets met haar nier of lever, ze is iig uitgedroogd. Straks gaan ze een röntgenfoto maken.
Net heeft ze antibiotica opgespoten gekregen en straks krijgt ze een inwendig infuus.
Drinken is een goed teken.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef Andyy het volgende:
Ze zijn nu foto's aan het maken.
Ze is 8 trouwens, en een rottweiler. Ze heeft net gedronken terwijl ze dat al de hele dag niet had gedaan.
En m'n vader kwam terug van zijn werk voor de duidelijkheid
Och...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef Andyy het volgende:
Ze stortte net opeens in. Geven nu euthanasieprik.
aaaaah, damn wat rot, tuurlijk t zal echt beter voor haar zijn, anders doet een DA t niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef Andyy het volgende:
Ah wat shit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef Andyy het volgende:
Als de eigenaar de behandeling niet kan of wil betalen krijgtie ook gewoon een spuitje hoor...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaah, damn wat rot, tuurlijk t zal echt beter voor haar zijn, anders doet een DA t niet.
heel veel sterkte Andyy
ja. Blauwe tong duidt op een hart aandoening. Dat je uberhaupt dit nog komt vragenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:32 schreef Andyy het volgende:
Gisteren en eergisteren zat mijn hond (een Rottweiler) Al een beetje vaag te ademen, ze ademde overdreven hard uit maar had verder niks raars.
Vandaag zit ze echt overdreven te hijgen en te kwijlen, heeft een beetje een blauwige tong (vergeleken met normaal) en is een beetje zwak op op 2 voeten (zit te trillen daar)
gevalletje afspraak maken bij de dierenarts?
Inmiddels is TS naar de DA geweest en is de hond overleden. Staat allemaal in dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja. Blauwe tong duidt op een hart aandoening. Dat je uberhaupt dit nog komt vragen
Ja, ik las het. Ik ben iemand die altijd begint met lezen en dan gaat reageren. En niet eerst heel het topic en dan pas een reactie neerzet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels is TS naar de DA geweest en is de hond overleden. Staat allemaal in dit topic.
Met Harajuku via PM contact gehad en e.e.a. uitgesproken.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef ElisaB het volgende:
Topic opgeschoond. Wie zijn / haar reactie kwijt is moet hier ff kijken:
F&F FAQ en Feedback met ElisaB
Game on!
Wat enorm klote zeg!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef Andyy het volgende:
Dan heb je een verkeerde DA. De mijne weigert om de hond in te laten slapen als het beest nog gewoon na een behandeling fatsoenlijk kan leven.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:27 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Als de eigenaar de behandeling niet kan of wil betalen krijgtie ook gewoon een spuitje hoor...
Hoe goedkoper en kleiner het huisdier des te eerder wordt hij total loss verklaard, net als bij auto's.
Tis lullig maar waar...
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef Andyy het volgende:
Nou, vandaag om 17:40 dusquote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Andyy het volgende:
Oke al gebeld
Ik zal wel laten weten wanneer ze dood is.
Jeetje!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef Andyy het volgende:
Ze had het sowieso niet gered.
ze had een gigantische tumor.
Zal straks wel even een samenvatting typen
Ben ik te nuchter voor, sowieso reageer ik bijna altijd relaxt op slecht nieuws enzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
Niet om te bashen ofzo hoor, maar wat reageer je luchtigben je niet compleet kapot? Dat zou ik wel zijn. Ik zweer, als dikdik ooit heen gaat, nou dan stort ik echt compleet in
![]()
komt het toch nog uit..quote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Andyy het volgende:
Oke al gebeld
Ik zal wel laten weten wanneer ze dood is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |