Da's ook echt een canvaswaardige fotoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef PiperMaru het volgende:
En deze laat ik op canvas printen:
[ afbeelding ]
Vriendje vindt Sjors net een zeerovertje met ooglapjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef Lau. het volgende:
[..]
Da's ook echt een canvaswaardige foto
Sjors kan ook wel rustig zijn, en lekker in het mandje hangen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hey! Ik kan je niet aanraken!"![]()
[ afbeelding ]
En nu hou ik op met spammen haha![]()
Wauwquote:
Tommy is een vuilnisbakkenrasquote:
Ik heb er ook zo een rondlopen waarvan ik mams en oma wel ken, maar paps is de grote onbekende. Pien lijkt sprekend op Tommy, hence de vraagquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:51 schreef Anne het volgende:
Tommy is een vuilnisbakkenras.
Maar als het goed is, is zijn opa een Karthuizer.
Daar heeft ie ook een hoop trekjes van: Luistert goed, leert veel, kan aporteren en heeft er qua uiterlijk ook wel wat van weg.
Wat een dotjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef PiperMaru het volgende:
Kat in de zak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al 1585 gram![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ze bewerken dus ook risizen! Fok past de foto's wel aan maar 5 mb per foto is een beetje overdreven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Enjoydotcom het volgende:
Ik zie ze bij mij op dezelfde grootte als de rest van de foto's hier.
Ja, maar dat zijn niet de werkelijke pixels (3300*2500).quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Enjoydotcom het volgende:
Ik zie ze bij mij op dezelfde grootte als de rest van de foto's hier.
Canvasprints zijn echt mooi. Ik wil er eigenlijk een waar ze beide op staan alleen krijg ik ze nooit zo mooi met zijn 2en op de foto.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef PiperMaru het volgende:
Kat in de zak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al 1585 gram![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hele simpele manier is om foto's vanaf je harde schijf naar jezelf te mailen. Dan vraagt je computer of je ze wilt verkleinen, of de originele grootte wilt aanhouden. Als je dan voor verkleinen kiest, maakt hij er van die 70 KB-bestandjes van en daarover zal niemand klagen.quote:
Komen die 2 toevallig uit Best?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef Lonka het volgende:
Jaa nog een paar Pink en Floydjes![]()
Net wakker: [ afbeelding ]
Mooi koppie: [ afbeelding ]
Oeh daar beweegt wat[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n mooie camera, dan zijn ze nóg mooier
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik doe ook een keer mee
Dit is Oprah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanxquote:
| Forum Opties | |