Vond ik ook al heeeeeel grappig.quote:
Ik word er een beetje sneu van. Aan de andere kant, zoals Cat22 zei: hij heeft in het asiel wellicht meer kans op een nieuw baasje!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Nonneke het volgende:
Anton zn topic mag dicht
Ja tis echt kut, mn nichtje heeft hem huilend achter gelaten, en ze deden ook nogeens heel erg lelijk tegen dr (alsin daar heb je weer zoeen die dr kat komt dumpen), terwijl ze een paar keer het hele verhaal heeft uitgelegd. We gaan er maar vanuit dat ze beter zijn met dieren dan met mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er een beetje sneu van. Aan de andere kant, zoals Cat22 zei: hij heeft in het asiel wellicht meer kans op een nieuw baasje!
Gingen we 'm toch even open laten voor eventuele gegadigden??
Ach wat sneu; doe je ook eens je bestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Nonneke het volgende:
Ja tis echt kut, mn nichtje heeft hem huilend achter gelaten, en ze deden ook nogeens heel erg lelijk tegen dr (alsin daar heb je weer zoeen die dr kat komt dumpen), terwijl ze een paar keer het hele verhaal heeft uitgelegd. We gaan er maar vanuit dat ze beter zijn met dieren dan met mensen![]()
Jep sensesta laat hem liever open voor als een lieve Fok!ker hem alsnog gaat ophalen
Ja echt vet lullig, maargoedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach wat sneu; doe je ook eens je best
Ik hoop het; we laten 'm gewoon open!
Al wegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:09 schreef Qwea het volgende:
SC [281] Waar we gezellig bij elkaar kruipen.
Ik ga hem er vandaag even tussen zetten Haraquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan Vinden jullie dit een nuttig linkje?
Euhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:14 schreef Qwea het volgende:
Nou ik jou hier toch tref he.. wat een KUT huisartsen hebben we zegook molenstraat
![]()
Ik belde molenstraat, want abces. Ja maandag kon ik komen.quote:
Heb je geen vaste huisarts dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik belde molenstraat, want abces. Ja maandag kon ik komen.Ik belde eerst labots. Maar die had het vet druk dus dat kon ook in de eerste instantie niet.
Ik ga een huisarts in Jdorp zoeken![]()
Q woont niet in Den Helder, maar is er wel veel bij haar vriend.quote:
Niet helemaal. JHH had hem gequote met het verzoek weg te gaan en die heb je niet weggehaald.quote:
Nu wel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Niet helemaal. JHH had hem gequote met het verzoek weg te gaan en die heb je niet weggehaald.
Egwelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
SC #284 - Waar MB op haar telefoon zit
Mag deze dicht?
En wat heb je nog meer van voorbeelden van mijn 'lukrake editgedrag'?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
Ja, ik kom klagen.
Elisa, kun je eens kappen met ALLES maar te editten wat je niet aanstaat. Nu weer dat adres wat zo fake was dat het van 59 hoog te ruiken was, en dat is niet het enige wat je edit. Regelmatig zie ik je zowel dingen van mij als van een ander editten, wat gewoon nergens op slaat. Dr staat niks debiels in die post, en dan ga jij dingen editten.
Ik noem even een grapje tussen Loveless en mij in een topic. Ik kon het niet af knipogen of beide reacties waren weg.
Neem een voorbeeld aan Senes ofzo. Die edit dingen die ook echt geedit moeten worden. Die gaat niet lukraak dingen weg halen
Ooh kom op, je weet zelf ook wel dat dit niet de 1ste keer is dat je dingen loopt te editten die niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat heb je nog meer van voorbeelden van mijn 'lukrake editgedrag'?
Ja, das belangrijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Q, maak je niet zo druk joh.
Je gooit er af en toe dingen uit die ze ook gewoon laat staan.
Eerst zeg je tegen een ander iets over 'je mag je toon eerst wel eens aanpassen' en nou ga je zelf weer als een dolle tekeer. Adem in, adem uit. Is het nou allemaal echt zo belangrijk?
Ja graag. Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh kom op, je weet zelf ook wel dat dit niet de 1ste keer is dat je dingen loopt te editten die niet nodig zijn.
Hoe fucking vaak is het wel niet voorgekomen. Ik wil wel voor je gaan zoeken hoor, als je dat perse wil.
Ik stoor me er enkel ontzettend aan. Ik snap werkelijk niet dat je zo snel aan die edit knop moet zitten.
No prob hoor! Ik heb alleen de post van Qwea geedit; de rest quote blijkbaar na mijn edit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
Sorry voor mn quote van Q dr post van het fake adres. Ik dacht al dat het fake was en woon vlakbij de fake woonplaats,vandaar dat ik enthousiast quote...
Q, je (en wij allemaal) posten ook dingen die echt vér over de grens gaan soms en die laat ze ook gewoon staan. En Elies is veel vaker in de SC dan Senesta, dus waarom je Senes er bij betrekt snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, das belangrijk.
Punt.
edit : Ik kan er heel slecht tegen als er vaak tot zeer vaak post worden ge-edit die niet nodig zijn. Ik betrap senes er dus nooit op.
Godverdommequote:
Ik hoef geen beschermingquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef Bamba het volgende:
Q,misschien is het ook bescherming van Elisa naar jou toe..Omdat je er misschien flink mee genaaid kunt worden wat Elisa dan wegedit...?
Senes is toch ook mod? En senes was in het begin ook vet vaak in de SC. Dat jij elisa zo verdedigd snap ik dan weer niet. Last time I've checkt was dit FB, en daar kun je verhaal komen halen. So I didquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, je (en wij allemaal) posten ook dingen die echt vér over de grens gaan soms en die laat ze ook gewoon staan. En Elies is veel vaker in de SC dan Senesta, dus waarom je Senes er bij betrekt snap ik echt niet.
Haha dat geloof ik ook niet,maar het was een idee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef geen bescherming![]()
![]()
Ik loop hier al jaaaaaren rond, om te weten wat de policy wel en niet voorschrijft
O.a. Maar niet alleen. En ook idd in de SC waarin je me een naar wijf noemt, ook die. Maar het is meer. Alleen ik heb weinig zin om tig SC topics terug te lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat Q vooral dat 'ene' topic met de rare TT en 40 verdwenen posts bedoelt? die ging ook wel erg ver?
En laatst mijn kreet tegen iemand die ik een 'naar wijf' vond in een ander F&F topic werd daar terecht geedit, en toen zei k het volgens mij in de SC bij wijze van gein tegen Qwea en toen wastie ook geedit? Bedoel je die Q?
Nee. Er is een hele discussie geweest over de verharding in F&F. En we (jawel, Senesta en ik) hebben besloten dat niet te willen. Dus als het uit de klauwen giert, dan gaat het weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
1 : Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
Ik dacht dat je ge-edit was. Maar het grapje blijkt gewoon helemaal verwijderd.
Hond loopt al 2 dagen te hoesten! Wat daar stond weet ik nu niet meer, maar ik weet wel dat ik het toen der tijd NIET edit waardig vond.
De SC topics terug lezen is geen doen. Maar ben je je er serieus nou niet van bewust dat je vaak dingen edit? En dan in mijn ogen dingen die niet hoeven?
Ik ga echt geen adressen door Google gooien om te kijken of ze bestaan. Adresgegevens post je niet, dus ik neem niet eens de moeite.quote:Ik bedoel, waar was het editten van dat adres nou voor nodig? Uit het adres alleen al kon je opmaken dat het bullshit was. En ik ben heus niet zo achterlijk om prive gegevens te posten want daar staat een ban op.
Je had het adres natuurlijk ook door google kunnen halen en kunnen zien dat het niet bestaat.
Roep de rest erbij, kunnen we een groepsgesprek hebben!quote:Ik erger me er groen en geel aan, en ben niet de enige
Dan zal je met namen moeten komen, want dat kan iedereen wel roepenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
Ik erger me er groen en geel aan, en ben niet de enige
Ik verdedig niemand, ik geef mijn mening. Last time I checked was dit FB en mocht dat hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senes is toch ook mod? En senes was in het begin ook vet vaak in de SC. Dat jij elisa zo verdedigd snap ik dan weer niet. Last time I've checkt was dit FB, en daar kun je verhaal komen halen. So I did
Maar je wilde er toch wéér even over beginnen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het dan wel ff jammer dat er dus over de F&F en mensen erin door de crew word gebabbeld maar we er zelf ( of iig ik dan) er helemaal niks over heb gehoord dat jullie het 'verhard' vinden, of er duidelijk grenzen worden gesteld. Het is natuurlijk wel zo dat dat ene topic toen beetje raar gelopen was.
Wachten tot het op slot zit en dan 40 (!) posts, meer dan 10% van een topic, deleten en de TT wijzigen. Maar daar is 't al eens over gegaan
Heb jij die discussies gemist danquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het dan wel ff jammer dat er dus over de F&F en mensen erin door de crew word gebabbeld maar we er zelf ( of iig ik dan) er helemaal niks over heb gehoord dat jullie het 'verhard' vinden, of er duidelijk grenzen worden gesteld. Het is natuurlijk wel zo dat dat ene topic toen beetje raar gelopen was.
Ik sta er nog steeds achter, want ik vond het ver over de grens. Maar daarover verschillen de meniingen.quote:Wachten tot het op slot zit en dan 40 (!) posts, meer dan 10% van een topic, deleten en de TT wijzigen. Maar daar is 't al eens over gegaan
Ow en geloof me maar: de dag dat we over jou gepraat hebben, ben je de eerste die het hoortquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het dan wel ff jammer dat er dus over de F&F en mensen erin door de crew word gebabbeld maar we er zelf ( of iig ik dan) er helemaal niks over heb gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |