Met een flinke scheut Malibu?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Bamba het volgende:
*kruipt er ook warmpjes bij en deelt aan iedereen warme chocomel uit*
Wat een gekke combinatiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een flinke scheut Malibu?![]()
Trusten Nies![]()
*schuift plekje op
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.slightlywarped(...)ies/onemanstrash.htm Dit lijkt me keimoeilijk om te maken.
Is lekker hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat een gekke combinatie. Maar vooruit, omdat jij het bent
Eliesquote:
Maar wel errug leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.slightlywarped(...)ies/onemanstrash.htm Dit lijkt me keimoeilijk om te maken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga naar mn nest om daar nog even met mijn sega te spelen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Je weet dat je tot de ouwetjes behoort als...
Staat ElisaB bij het cafetaria te gapen, gebeurt er het volgende:
ElisaB:
Jongen: Ben je moe?
ElisaB: Uh, ja... sorry
Jongen: Geeft niet! Hoe komt het?
ElisaB: Te hard gewerkt, veel te weinig geslapen...
Jongen: Oei, dat moet je niet doen hoor!
ElisaB: Ik weet het, maar het is soms nou eenmaal zo...
Jongen: Maar het is niet gezond hoor; je moet goed slapen
ElisaB: Ik weet het; je hebt gelijk!
Jongen: Als je jong bent kan je dat nog doen...
ElisaB:....
Jongen: * slik *
ElisaB:
Jongen: eet smakelijk
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
Arme Elies
Iemand zei vanmiddag tegen mij "Je man bla bla" Wtf mijn manWelke 21-jarige trouwt er tegenwoordig nog
Ik was net 2 maandjes 24 en dat vond ik al jong iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
Arme Elies
Iemand zei vanmiddag tegen mij "Je man bla bla" Wtf mijn manWelke 21-jarige trouwt er tegenwoordig nog
Drieling dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was net 2 maandjes 24 en dat vond ik al jong idd![]()
En arme Elies![]()
![]()
Je kunt nog zat door voor 30 heur...dan zijn we gewoon tweelingzusjes
Whut?quote:
We zijn vermoedelijk van een vierling, want Hara en ik hebben allebei voor tweequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet eerlijk dan, jullie hebben alle tiet opgemaakt
Ik compenseer voor -2quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn vermoedelijk van een vierling, want Hara en ik hebben allebei voor twee
Daar zijn die dingen toch niet voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga ook lekker naar bed en laat mijn eigeste Tarzan lekker op mijn rug kriebelen![]()
Trustenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb zo'n zin omn te nachtbraken, maar ik ben kuis verrot. Ik ga dus afhaken en zie u allen morgen weer
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn vermoedelijk van een vierling, want Hara en ik hebben allebei voor twee
Je boft; bij mezelf vind ik ze onhandig. Maar als een ander ze heeft, is het toch wel errug lekkerquote:
quote:
Nope, Paracetamol helpt niet. En ibu mag ik niet vanwege de infectie. En de zalf werkt ook nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's echt goed klote, hopen dat je nog wat slaap kunt pakken. Conventionele pijnstiller helpen niet?
Ik gaat zo ook maar eens mijn bedje opzoeken
Doe eens niet.quote:
Sterkte er dan maar mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Paracetamol helpt niet. En ibu mag ik niet vanwege de infectie. En de zalf werkt ook niet
Ja hallo, je kan me niet zomaar ff in de steek latenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe eens niet.![]()
[..]
Sterkte er dan maar mee.
En nu ga ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |