quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Braddie het volgende:
Die rekening is trouwens niet de EIND rekening maar gewoon de rekening voor het KIJKEN!!!
De rekening van de *echte* dierenarts waar we altijd heen gaan kan nog VEEL hoger uitvallen!
Maar goed , Ik betaal!, in termijnen dan wel, maar toch... Alles voor mijn lieve kleine Frits(die over 6 maanden alweer 1 jaartje ouder word)
We gaan even in de papieren kijken hoe oud frits precies is!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:19 schreef Braddie het volgende:
Tja...
Sommige mensen geven niets om hun huisdier hoe oud het ook is!
Ik denk dat ik in totaal zo`n 300-400 euro kwijt ben voor Frits, maar ik heb het zeker voor hem over!
Nee moet het zelf betalen!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:29 schreef Greys het volgende:
Ah, dus toch een hartruis, ik was er al bang voor.
Heeft mijn hondje ook, da's ook een oudjeDie krijgt er nu medicijnen voor en gaat prima.
Hopen dat het voor jouw beestje ook geldt. Goed dat je gegaan bent in elk geval!![]()
(En betalen je ouders niet mee dan Braddie?)
De Diagnose is gesteld met alleen luisteren!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Herinner je je mijn eerste post in dit topic nog?
Lees maar eens terug...
Ik ben blij dat je eindelijk gegaan bent en jammer dat je nu zo onnodig veel geld kwijt bent , maar dat zijn jullie wel een beetje zelf schuld.
Nu hebben jullie een spoedconsult gehad en zo. in het weekend, dat is altijd duurder dan een reguliere afspraak of op een spreekuur langs gaan.
Hoe is de diagnose gesteld?
Met een echo, hartfilmpje, of alleen met luisteren?
Ik was echt niet half zo veel kwijt voor mijn Frits.
En die heeft me wel nog bijna een jaar 60 euro per maand aan medicijnen gekost maar dat had ik er met liefde nog voor over als hij nu nog zou leven.
Hoe erg was de ruis?
Oh vervelend, is het ook echt alleen jouw hondje dan?quote:
Als jij 4 was het dus de beslissing van je ouders dat de hond er zou komen,beetje raar dat ze nu niet mee betalen vind ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef Braddie het volgende:
Het is echt mijn hond(Heb hem niet zelf gekocht, Was toen 4)...
En het gaat al een stuk beter met hem nu!
Misschien vinden ze het niet de moeite waard meer, aangezien hij al op leeftijd is. Kan geen andere reden bedenken waarom hij anders moet betalen voor de hond die de ouders destijds genomen hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Als jij 4 was het dus de beslissing van je ouders dat de hond er zou komen,beetje raar dat ze nu niet mee betalen vind ik.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Janetje het volgende:
Ik vind het fijn dat je 't kon opbrengen om een héle 113 euro aan je buitenshuisdier uit te geven, TS. Hulde hoor.
Ik hoop alleen dat ze in het vervolg de hele situatie iets netter afhandelen, en niet zo lang wachten en de mensenmedicijnen in de kast laten staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk pakt TS het niet slim aan, maar uit de manier van posten is al op te maken dat hij óf niet erg oud, óf niet heel bijdehand is. En wie weet is voor hun 113 euro dan best wel aardig wat geld. Ze hebben het toch netjes afgehandeld door het in termijnen te betalen. Waarom dan zo'n uberkansloze opmerking plaatsen nadat iedereen hier al 3 pagina's lang aandringt dat hij serieuzer moet zijn en naar de DA moet![]()
Dit soort opmerkingen werken alleen maar averechts.
Eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ze in het vervolg de hele situatie iets netter afhandelen, en niet zo lang wachten en de mensenmedicijnen in de kast laten staan. Maar other than that, erg fijn dat je in ieder geval naar de DA bent geweest
Maar wat wil ze nu dan doen, wachten tot ie vanzelf dood gaat en het diertje nog laten kreperen?quote:Op zondag 15 november 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
Weet ik, maar volgens mijn ma is het al wel te laat daar voor, hij maakte zich toen we met hem naar de DA gingen al best druk.... en dat is niet goed voor z`n hartje!
Zal wel weer een geldreden zijn, anders laat je een hond niet lijden.quote:Op zondag 15 november 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
Weet ik, maar volgens mijn ma is het al wel te laat daar voor, hij maakte zich toen we met hem naar de DA gingen al best druk.... en dat is niet goed voor z`n hartje!
Dat dus...quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog maar es rapido dr mee naar de DA gaan, want dr gaat toch echt iets niet goed
quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog maar es rapido dr mee naar de DA gaan, want dr gaat toch echt iets niet goed
het gaat weer prima met het hondje hoor!quote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan dit topic echt heel slecht 'aanzien'
Maar lijkt het hondje zich nu weer beter te voelen ook dan? Of is alleen het halletje ondergeplast?
Hoeft zoals al eerder gezegd is geen goed teken te zijn he, want het kan ook zijn dat ie zich zo rot voelt dat ie de energie niet heeft om het op te houden
Nu heb je ze binnen... anders altijd buiten?quote:Op zondag 15 november 2009 00:32 schreef Braddie het volgende:
We hebben de honden nu binnen op een kleed bij de verwarming omdat het zielig is voor vooral Frits om te leiden in de kou(Aangezien het al bijna winter is)..
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je daar nog mee moet beginnen bij een hond van 14 jaar die dat niet gewend is en hartklachten heeftquote:
Ik ook, en ik heb spijt er ooit in gepost te hebben, omdat het nu natuurlijk weer opduikt in mijn AT.quote:Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word naar van dit topic, maar dat mag je niet zeggen want dan ben je een fundi,.
Niet buiten op de manier die er waarschijnlijk wordt gedacht...quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu heb je ze binnen... anders altijd buiten?
Verder eens met Hara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |