Maar wat wil ze nu dan doen, wachten tot ie vanzelf dood gaat en het diertje nog laten kreperen?quote:Op zondag 15 november 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
Weet ik, maar volgens mijn ma is het al wel te laat daar voor, hij maakte zich toen we met hem naar de DA gingen al best druk.... en dat is niet goed voor z`n hartje!
Zal wel weer een geldreden zijn, anders laat je een hond niet lijden.quote:Op zondag 15 november 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
Weet ik, maar volgens mijn ma is het al wel te laat daar voor, hij maakte zich toen we met hem naar de DA gingen al best druk.... en dat is niet goed voor z`n hartje!
Dat dus...quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog maar es rapido dr mee naar de DA gaan, want dr gaat toch echt iets niet goed
quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog maar es rapido dr mee naar de DA gaan, want dr gaat toch echt iets niet goed
het gaat weer prima met het hondje hoor!quote:Op zondag 15 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik kan dit topic echt heel slecht 'aanzien'
Maar lijkt het hondje zich nu weer beter te voelen ook dan? Of is alleen het halletje ondergeplast?
Hoeft zoals al eerder gezegd is geen goed teken te zijn he, want het kan ook zijn dat ie zich zo rot voelt dat ie de energie niet heeft om het op te houden
Nu heb je ze binnen... anders altijd buiten?quote:Op zondag 15 november 2009 00:32 schreef Braddie het volgende:
We hebben de honden nu binnen op een kleed bij de verwarming omdat het zielig is voor vooral Frits om te leiden in de kou(Aangezien het al bijna winter is)..
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je daar nog mee moet beginnen bij een hond van 14 jaar die dat niet gewend is en hartklachten heeftquote:
Ik ook, en ik heb spijt er ooit in gepost te hebben, omdat het nu natuurlijk weer opduikt in mijn AT.quote:Op zondag 15 november 2009 22:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word naar van dit topic, maar dat mag je niet zeggen want dan ben je een fundi,.
Niet buiten op de manier die er waarschijnlijk wordt gedacht...quote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu heb je ze binnen... anders altijd buiten?
Verder eens met Hara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |