quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dus je stopt je rat in de vriezer en de DA is een lul......
Beestje ligt dus buiten nu al een week te hoesten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:16 schreef Braddie het volgende:
De hond hoest nog steeds ja!
Ik werd om half 6 wakker gemaakt door dat beest met z`n gehoest(ik slaap met mijn raam open)..
Hij hoeste weer 8 a 9 x en toen even 10 minuten niks en toen ging het weer vrolijk verder met hoesten...
Ik ga vandaag nog een filmpje opnemen, Hoop alleen wel dat ik ze op Youtube krijg(Mijn internet doet heel erg raar)
Het beestje ligt niet buiten te hoesten!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beestje ligt dus buiten nu al een week te hoesten?
Hond van 14 jaar oud?
Nog ff laten liggen, lost het probleem zich vanzelf wel op, jezusmina
Hij was om 6.00 uur 's ochtends al buiten aan het spelen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het beestje ligt niet buiten te hoesten!
Hij is nog hartstikke fit en speelt nog wel eens met tennis balletjes, En zo nu en dan haal ik ze naar binnen, Het is niet alsof hij ligt te creperen, Hij doet nog gewoon z`n ding alleen hoest hij veel...
Je weet nu wel waar er eentje in Hilversum zit? Of moeten we nog even helpen zoeken?quote:Ik ga er zo een afspraak maken(bij de Dierenarts)
Hangt er helemaal van af hoelaat mijn ma klaar is met haar werk vandaag, mijn fiets is eergister overleden(ketting is er af en het is zo`n hele lange speciale ketting)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was om 6.00 uur 's ochtends al buiten aan het spelen?
En we denken niet dat hij ligt te kreperen, maar nu je merkt dat de mensenhoestsnoepjes niet helpen, zal je echt gewoon naar de dierenarts moeten. Straks heeft dat beest vocht achter zijn longen ofzo. Daar gaan ze vaak van hoesten. En het is al een oudje...
[..]
Je weet nu wel waar er eentje in Hilversum zit? Of moeten we nog even helpen zoeken?
Ga je vanmiddag nog dan? Want anders zit er weer een weekend tussen...
Ik kijk thuis even, zit nu op het werk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:34 schreef Braddie het volgende:
Het is nu de 4e dag...
Mijn ma denkt dat het kennelhoest is, maargoed, Het kan ook gewoon een verkoudheid zijn(hij niest ook best vaak)
Het filmpje(geluid is slecht, opgenomen met Webcam):
Als het kennelhoest is en de dierenarts geeft hem antibiotica, dan kan het daarna zelfs nog wel twee weken duren voor het hoesten over is. Zelfs met de antibiotica. Dus ook al zal hij er niet dood van neervallen als het kennelhoest is, het moet voor het dier wel erg klote zijn zo met dat gehoest. En dan kan ie maar beter er even een kuurtje in hebben, des te eerder is het overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Braddie het volgende:
Ik heb wel het idee dat het iets minder is ja... maar ook echt iets!
Spreekuur is er toch altijd s avonds? Om 1900 of zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
Maar je hebt wel al een afspraak gemaakt?
Er zijn ook zat dierenartsen waar je 's avonds terecht kunt hoor.
Je vindt vast dat ik dram, maar hoesten van een hond dat al zo lang aanhoudt kan nooit goed zijn volgens mij
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het beestje ligt niet buiten te hoesten!
Hij is nog hartstikke fit en speelt nog wel eens met tennis balletjes, En zo nu en dan haal ik ze naar binnen, Het is niet alsof hij ligt te creperen, Hij doet nog gewoon z`n ding alleen hoest hij veel...
Ik ga er zo een afspraak maken(bij de Dierenarts)
quote:
BIJquote:
Ik ben vandaag langs de dierenarts geweest in hilversum noord! deze was dicht toen ik er aan kwam(5 uur)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
BIJ
DE
DIERENARTS!
Je bent dus niet gegaan?
Je zou toch gaan vandaag?
Nou, ik geef het op. Arme hond
En als je een troll bent, zoek een hobby.
Als ik een Troll was waarom zou ik dan serieus zijn? En een filmpje posten van de 14jarige frits in kwestie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de hele tijd op m'n handen gezeten, vanwege de voordeel van de twijfel, maar t'is gewoon een troll. Ga wat nuttigs doen ofzo
Je zei vanmiddag 'ik bel zo voor een afspraak'.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs de dierenarts geweest in hilversum noord! deze was dicht toen ik er aan kwam(5 uur)
Doordat je zo raar doet door steeds te zeggen dat je de dierenarts belt maar dan daarna elke keer wel weer een smoes hebt waarom je niet gegaan bent of niet gebeld hebt of... nou ja. Dat zie je toch zelf ook wel dat het raar overkomt? Zeg dan niet dat je gaat bellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik een Troll was waarom zou ik dan serieus zijn? En een filmpje posten van de 14jarige frits in kwestie?
Maar goed, aangezien je nu zelf ook zegt dat ie zich suf hoest...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef Braddie het volgende:
Ik had de dierenarts gebeld, Ze zeiden dat ik terrecht kon tot half 6, Ik was er 5 over 5, en ze waren gesloten!
En nee dit is geen grap, Ik ga geen filmpjes posten van 14 jaar oude schattige jackrusseltjes die zich helemaal suf hoesten als grap!
Natuurlijk niet, hij heeft immers aangegeven dat hij minder hoest, om er weer vanaf te zijn. Is de herfstvakantie al voorbij voor alle kinderen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar goed, aangezien je nu zelf ook zegt dat ie zich suf hoest...
Je hebt daarna meteen uitgezocht bij welke dierenarts je in het weekend terecht kunt neem ik aan?
Heb je het nu ook gewoon opgegeven trouwens, de medicijnen? Laat je die hond er nu gewoon (bijna letterlijk) in stikken? Of heb je gebeld naar de dierenarts waar je vandaag langs kunt gaan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:07 schreef Braddie het volgende:
Hij hoest zich niet echt suf als in om de 10 seconden hoesten en kotsneigingen etc etc!.
Het is nu al 45 minuten stil! althans hij heeft verder niet meer gehoest, Had hem vandaag op mijn kamer, Toen heeft het beestje 3x flink gehoest en bij de laatste x gaf hij wat over, maar daarna heeft hij 30-35 minuten niet meer gehoest!
Hij heeft al 2 uur niet meer gehoest vandaag dus het is al bijna weg(Althans, het is een stuk minder)..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het nu ook gewoon opgegeven trouwens, de medicijnen? Laat je die hond er nu gewoon (bijna letterlijk) in stikken? Of heb je gebeld naar de dierenarts waar je vandaag langs kunt gaan?
Wow al twee uur niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft al 2 uur niet meer gehoest vandaag dus het is al bijna weg(Althans, het is een stuk minder)..
Mijn ma is btw om half 3 al thuis dus dan gaan we bellen of er vandaag plek is.
Maar ik denk heel eerlijk dat het niet meer nodig is aangezien het beestje niet echt veel meer hoest of zo!
Mooi, slotje danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef Braddie het volgende:
Maar ik denk heel eerlijk dat het niet meer nodig is aangezien het beestje niet echt veel meer hoest of zo!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:08 schreef Janetje het volgende:
Ik vind het fijn dat je 't kon opbrengen om een héle 113 euro aan je buitenshuisdier uit te geven, TS. Hulde hoor.
Fijn te lezen, dat je hem hebt laten onderzoeken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:58 schreef Braddie het volgende:
We zijn bij de dierenarts in Kerkelanden geweest(de enige die nacht diensten draait)
Die zei dat hij een Hartruis heeft en hij heeft een prik gekregen(vocht afdrijvend) en we hebben wat pilletjes mee gekregen(3 stuks) hij moet 1 kwart per x(1 s`ochtends 1 s`middags 1 s`avonds)
Kosten zijn 113,87 ik heb alvast 20euro aanbetaald, En de rest word er in termijnen van 2 afgehaald!
Morgen gaan we even langs onze eigen dierenarts(Waar we het vrouwtje ook hebben laten helpen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |