Vond ik ook al heeeeeel grappig.quote:
Ik word er een beetje sneu van. Aan de andere kant, zoals Cat22 zei: hij heeft in het asiel wellicht meer kans op een nieuw baasje!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Nonneke het volgende:
Anton zn topic mag dicht
Ja tis echt kut, mn nichtje heeft hem huilend achter gelaten, en ze deden ook nogeens heel erg lelijk tegen dr (alsin daar heb je weer zoeen die dr kat komt dumpen), terwijl ze een paar keer het hele verhaal heeft uitgelegd. We gaan er maar vanuit dat ze beter zijn met dieren dan met mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik word er een beetje sneu van. Aan de andere kant, zoals Cat22 zei: hij heeft in het asiel wellicht meer kans op een nieuw baasje!
Gingen we 'm toch even open laten voor eventuele gegadigden??
Ach wat sneu; doe je ook eens je bestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Nonneke het volgende:
Ja tis echt kut, mn nichtje heeft hem huilend achter gelaten, en ze deden ook nogeens heel erg lelijk tegen dr (alsin daar heb je weer zoeen die dr kat komt dumpen), terwijl ze een paar keer het hele verhaal heeft uitgelegd. We gaan er maar vanuit dat ze beter zijn met dieren dan met mensen![]()
Jep sensesta laat hem liever open voor als een lieve Fok!ker hem alsnog gaat ophalen
Ja echt vet lullig, maargoedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach wat sneu; doe je ook eens je best
Ik hoop het; we laten 'm gewoon open!
Al wegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:09 schreef Qwea het volgende:
SC [281] Waar we gezellig bij elkaar kruipen.
Ik ga hem er vandaag even tussen zetten Haraquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan Vinden jullie dit een nuttig linkje?
Euhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:14 schreef Qwea het volgende:
Nou ik jou hier toch tref he.. wat een KUT huisartsen hebben we zegook molenstraat
![]()
Ik belde molenstraat, want abces. Ja maandag kon ik komen.quote:
Heb je geen vaste huisarts dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik belde molenstraat, want abces. Ja maandag kon ik komen.Ik belde eerst labots. Maar die had het vet druk dus dat kon ook in de eerste instantie niet.
Ik ga een huisarts in Jdorp zoeken![]()
Q woont niet in Den Helder, maar is er wel veel bij haar vriend.quote:
Niet helemaal. JHH had hem gequote met het verzoek weg te gaan en die heb je niet weggehaald.quote:
Nu wel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Niet helemaal. JHH had hem gequote met het verzoek weg te gaan en die heb je niet weggehaald.
Egwelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
SC #284 - Waar MB op haar telefoon zit
Mag deze dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |