Ontwormd en ontvlooid zijn ze al dus voor de herhaling kan ik dat later halen, kattenborstel is inderdaad wel een goed idee en bandjes zijn in principe niet nodig, de kans dat ze naar buiten schieten (dubbele voordeur) is erg klein!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef trovey het volgende:
Hou ze gewoon even in de gaten met die planten, sommige katten doen niets met planten terwijl anderen binnen 2 seconden zitten te kauwen. Kittens hebben wel de neiging om op planten te kauwen al is het alleen maar om, net als kinderen, om het eens te proberen. Als je het niet veilig vindt, planten even ergens neerzetten waar de kittens niet komen. Ik weet niet in welke mate de kittens ontwormd en ontvlooid zijn maar dat behoort hier tot de standaard in huis aanwezige kattenspullen, verder zou ik nog een goede kattenborstel en kam kopen zodat je ze nu al kunt wennen aan borstelen en kammen, ook bandjes met een penning of kokertje aanwezig?
Dacht ik ook, tot 3 weken geleden de voordeur ineens openstond na 16 jaar katten te hebben gehad (was niet goed in het slot gevallen) en er wel twee verdwenen waren (gelukkig beide teruggevonden binnen een aantal uren al werd het wel eentje door de dierenambulance teruggebracht, die zat bijna in het asiel). Neem maar geen risico en doe ze een bandje om met penning of kokertje dan sta je jezelf niet de haren uit te trekken mocht het wel mis gaan....kittens zijn razendsnel en uiterst nieuwsgierig en een gevonden kitten zonder penning of kokertje wordt als snel door mensen gehouden als zijnde "gedumpt kitten". Mijn poes van 11 jaar (maar ziet er qua postuur en uiterlijk nog uit als een kitten) was ik bijna kwijt geweest als het aan sommige mensen in het huishouden had gelegen die haar hadden gevonden (want natuurlijk was deze poes net een uurtje daarvoor haar bandje met kokertje verloren...zicht), gelukkig was er 1 persoon zo slim om de dierenambulance te bellen zodat de eigenaar eerst de kans had de poes te claimen voordat ze haar zelf in huis zouden nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ontwormd en ontvlooid zijn ze al dus voor de herhaling kan ik dat later halen, kattenborstel is inderdaad wel een goed idee en bandjes zijn in principe niet nodig, de kans dat ze naar buiten schieten (dubbele voordeur) is erg klein!
Haha ja, hopelijk kunnen we zaterdag 2 schatjes uitzoeken en meenemenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:25 schreef -moppie- het volgende:
We willen pics Deb... of moet je nog uitzoeken?
Schatjes op internet uitzoeken he... ze zitten wat dat betreft helaas niet allemaal bijelkaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja, hopelijk kunnen we zaterdag 2 schatjes uitzoeken en meenemen. En dan komen er genoeg foto's
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Pagan het volgende:
Qua opvoeding iig de afstandsbediening voor kittens klaarleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Pagan het volgende:
Qua opvoeding iig de afstandsbediening voor kittens klaarleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of (wat ik doe) in het gezichtje blazen en hard NEE roepen. Inmiddels kan ik met mijn 13 weken oude man toe met NEE!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk (tenzij men goede redenen weet waarom) niet, dat wij een combi maken van een hard geluid (bijv. NEE) en in het nekvelletje pakken en wegzetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Of (wat ik doe) in het gezichtje blazen en hard NEE roepen. Inmiddels kan ik met mijn 13 weken oude man toe met NEE!
Kater/Kater, en ze gaan Herman en Sjoerd hetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat leuk Debster. Zijn er in deze tijd nogwel veel kittens?
Wat willen jullie poes/poes kater/kater poes/kater?
Sherman.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kater/Kater, en ze gaan Herman en Sjoerd heten. En er zijn nog wel genoeg kittens gelukkig. Nou ja, gelukkig voor ons dan.
Komt helemaal goed johquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:50 schreef Debsterr het volgende:
Is het ook slim om, als ze krabben aan bank, ze bij het nekvel te pakken en dan op de krabpaal te zetten?
edit: ik begin er volgens mij een beetje te diep over na te denken allemaal.. thuis hebben we ook altijd katten gehad en dat ging ook goed, maar toch. Heb wel maandag een extra dagje vrij om ze nog gezelschap te houden, en
is dinsdagochtend en woensdag nog thuis. Dus vanaf donderdag zouden ze dan pas een gehele werkdag alleen zijn (dus zaterdag t/m woensdag hebben ze vrijwel de hele tijd gezelschap). Dat is goed toch?
Haha, ineens lig ik 's nachts te piekeren of het allemaal wel goed komt, echt heel ergquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt helemaal goed johDie redden zich echt wel
![]()
Wat dat krabben betreft: het heeft bij mijn kitten wel een beetje geholpen, maar zodra ik de kamer uit loop hangt ze weer aan de bank...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |