Nee, want die is pro-F&F. Ontopic reacties worden daarentegen wel verwijderd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dit is natuurlijk ook gewoon trollen, wordt deze reactie ook verwijderd?
Waarom is dat getrol?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dit is natuurlijk ook gewoon trollen, wordt deze reactie ook verwijderd?
Als er een aantal reactie's onder elkaar staan die leeg geedit moeten worden dan bevorderd dat de leesbaarheid van het topic niet, in dat geval is het verwijderen gewoon de betere optie om het topic leesbaar te houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zoals ik zei, er wordt in mijn ogen te laks met het delete knopje omgegaan. Je had ook gewoon kunnen editten. Want TS zelf weet wel wat hij met z'n topic wil dus zal hem zelf neem ik aan niet volbaggeren.
Hoezo?quote:
Ik vind echt niet dat ze gekke beslissingen heeft genomen hier hoorquote:
Re bedoelde volgens mij gewoon dat die kat doorgaans niet vanzelf zijn nagels in je lak zet, maar dat als je hem er af slaat dat ie dat wel doet? Of in elk geval grote(re) kans.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, want die is pro-F&F. Ontopic reacties worden daarentegen wel verwijderd.
Selectief? Welnee!
omdat het gewoon een one-linertje is om reactie uit te lokken. Totaal irrelevant met de discussie. En irrelevante reacties werden net allemaal verwijderd.quote:
Ach, het verwijderen van ontopic reacties, maar het laten staan van ander getroll, dat komt een beetje raar over.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik vind echt niet dat ze gekke beslissingen heeft genomen hier hoor
Hij zegt dat het van de auto afslaan van katten juist uitlokt dat katten hun nagels uitslaan en schade veroorzaken, ik zie echt de trol niet hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
omdat het gewoon een one-linertje is om reactie uit te lokken. Totaal irrelevant met de discussie. En irrelevante reacties werden net allemaal verwijderd.
Ze zijn voor minder weggemod.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn inderdaad... grow a brain please.
Welk getrol staat er nog dan? En ze heeft toch uitgelegd waarom andere posts verwijderd zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, het verwijderen van ontopic reacties, maar het laten staan van ander getroll, dat komt een beetje raar over.
Gekleurde bril.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij zegt dat het van de auto afslaan van katten juist uitlokt dat katten hun nagels uitslaan en schade veroorzaken, ik zie echt de trol niet hoor.
Lees hierboven eens dan. Iemand uitmaken voor dom mag dus blijkbaar? Wees dan eens consequent en mod niet alles weg wat in de verte iets wegheeft van 'kattenhaters', want dit is natuurlijk selectief pur sang.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Welk getrol staat er nog dan? En ze heeft toch uitgelegd waarom andere posts verwijderd zijn?
Ze doen het helemaal niet goed, reacties wat niet in hun straatje past worden gewoon verwijderd, lekkere discussie is dat, als je alleen mag ja-knikken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Zoveel getroll in topics
Jullie doen het goed hoor
Ze hoefde ook niet helemaal leeg geedit te worden want het was helemaal niet offtopic. Het ging nog steeds over die kat en die auto. Het zou zijn verwijderd vanwege een troll, die kon ik nergens vinden anders.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom is dat getrol?
[..]
Als er een aantal reactie's onder elkaar staan die leeg geedit moeten worden dan bevorderd dat de leesbaarheid van het topic niet, in dat geval is het verwijderen gewoon de betere optie om het topic leesbaar te houden.
Okequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef senesta het volgende:
Als jullie het niet eens zijn met de beslissingen die wij hier nemen dan staat het jullie natuurlijk helemaal vrij om een FA te vragen om er ook eens naar te kijken, dat kan met een PM naar forum@fok.nl.
Maar als ik de OP lees van TS dan was de vraag of TS iets kon ondernemen tegen de buurman voor het slaan van zijn kat, niet of anderen vinden dat de kat van TS naar buiten zou moeten mogen of niet.
Ik ga even opruimenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke.
Maar (voor de 2e keer in dit topic) als jullie toch zo fanatiek bezig zijn met het wegmodden van zogenaamde getroll mod deze dan ook even weg:
Buurman slaat mn kat.
in fot houden de meeste mensen 610pix breed aan, dan word de fokresizer niet gebruiken want die laat alsnog alle grote foto's in.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef slacker_nl het volgende:
Is het misschien mogelijk om te gaan eisen dat mensen thumbnails gaan maken voor foto's in o.a. het katten foto topic? Tis te belachelijk voor woorden dat zo'n topic redelijk traag laadt omdat er idioten zijn die hun foto's niet kunnen resizen tot een normaal formaat, een voorbeeld:
Katten met foto's #66
http://i37.tinypic.com/30jr0xu.jpg
1600px × 1200px
Bestandgroote: 1.5 Mb
Alleen voor een full res foto, die op fok nog eens verkleind wordt. En dan heeft ie er 3. Das 4.5 Mb alleen voor 3 foto's die op 600*800 ook perfect hadden geweest. Dat ie ook de full res wilt laten zien, maak er een linkje naar. En als iedereen dat doet (wat volgens mij het geval is), dan kan zo'n topic best leuk lang doen voordat het compleet geladen is...
Ik heb dan wel geen datalimiet, maar ik wil het ook gewoon leuk houden. Resizen vraag ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |