Oh jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:40 schreef Mirjam het volgende:
als je 'm op sticky/open zet, kunnen users er ook in reageren
Hier ook: Het nuttige linkjes topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Litso staat nog bij de mailadressen ipv ElisaB
Al een tijdje niet meerquote:
Ook aangepastquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier ook: Het nuttige linkjes topic
[..]
Kijk eens wat je ervan vindt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef Harajuku. het volgende:
Nieuwe Carnibest vs brok discussie
Ik wil hier graag brok vs Carnibest, en niet straks weer Carnibest fundi's die met elkaar gezellig over Carnibest gaan kwekken zoals de andere topics
Misschien van de TT Carnibest vs brok maken of zo?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het prachtig.
Ing zou reageren op oh oh en wilde dan direct een linkje naar het nieuwe deel doen....jankerd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
Elieeeeeeees Ing heeft een nieuwe SC geopend en ik ook en het was mijn beurt
Jij bent ook best liefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Vuile voordringerddat is unacceptable topic-open decorum!
Och, popje tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
Elieeeeeeees Ing heeft een nieuwe SC geopend en ik ook en het was mijn beurt
Ik heb dit weekend inderdaad niet heel veel gelezen in F&F en ik heb ze inderdaad ook niet eerder gezien. En als er dringende dingen zijn dan is een post in F&F FB inderdaad geen gek idee hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Maar senes, zíen jullie die topicreports niet of zo?
Heeft niet echt met ongeduld te maken, maar het valt me wel vaker op dat mods gezellig overal meeposten, maar dat er geen 'rondje' meer wordt gedaan door elk topic in je forum, zodat je dingen mist en soms dagen open blijven staan.
Het werkt dus beter om in FB je vraag te stellen
Nu je het zegt: ik zie de TR's inderdaad niet meer. Ik lijk ze niet uit te kunnen zetten, dus nadat ik een poosje heel regelmatig steeds dezelfde TR ging lezen, kijk ik er sinds een tijdje gewoon straal overheenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Maar senes, zíen jullie die topicreports niet of zo?
Heeft niet echt met ongeduld te maken, maar het valt me wel vaker op dat mods gezellig overal meeposten, maar dat er geen 'rondje' meer wordt gedaan door elk topic in je forum, zodat je dingen mist en soms dagen open blijven staan.
Dank voor de merge. Nu nog een kickje naar Floraquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:07 schreef Bloes het volgende:
Tnxx, hier posten werkt dus beter, dat zie ik nu al
Voor de merge stonden ze in flora; zelf gecontroleerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Dank voor de merge. Nu nog een kickje naar Flora![]()
quote:Ook is het belangrijk om te weten dat er in F&F alleen dieren aangeboden mogen worden die gratis naar een nieuw baasje mogen, als je dus graag een vergoeding wil voor je huisdier dan zien we liever dat je je oproepje ergens anders dan op FOK! plaatst.
Ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Geld vragen voor kittens belachelijk?
Is er iemand van jullie om het een en ander even op te helderen?
Ik meld me ook maar even: ik wist het niet. Senesta heeft me een aantal dagen geleden bijgepraatquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Geld vragen voor kittens belachelijk?
Is er iemand van jullie om het een en ander even op te helderen?
Ik heb een aantal posts weggehaald of geedit, bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet of het hier gemeld moet, maar de 12e post:
Ik moet helaas mijn viervoetige vriend missen....
Niet zo'n aardige reactie naar mijn mening...
tnx!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een aantal posts weggehaald of geedit, bedankt voor het melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |