Dat dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Stali het volgende:
Ik vind het juist goed van je om een vergoeding te vragen.
Dat houdt bepaald volk in ieder geval weg.
Je hoort weleens van die nare dingen dat er gratis katten worden opgehaald voor verkeerde doeleinden.
Dit. Zullen niet de eerste zijn die slangenvoer worden andersquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Stali het volgende:
Ik vind het juist goed van je om een vergoeding te vragen.
Dat houdt bepaald volk in ieder geval weg.
Je hoort weleens van die nare dingen dat er gratis katten worden opgehaald voor verkeerde doeleinden.
Foto`s staan in het topic: Snappie is aan het bevallenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef geelkuikentje het volgende:
Vind het raar dat er mensen zijn die zo reageren. Voor niks gaat de zon op zeker. Heel normaal dat je geld vraagt voor je kittens. Heb je al leuke foto's
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Zullen niet de eerste zijn die slangenvoer worden anders![]()
Wat een leuke, lieve, kleine hummeltjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef AliedaHGZ het volgende:
[..]
Foto`s staan in het topic: Snappie is aan het bevallen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:29 schreef ursel het volgende:
[..]Is dat uit eigen ervaring, of heb je dat alleen van horen zeggen??
Daar wordt zelfs regelmatig voor gewaarschuwd op Marktplaats zelf.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:29 schreef ursel het volgende:
[..]Is dat uit eigen ervaring, of heb je dat alleen van horen zeggen??
Weet je, i.p.v. je druk te maken over een klaplopers die alles gratis willen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef AliedaHGZ het volgende:
[..]
Foto`s staan in het topic: Snappie is aan het bevallen
Hebben zich nog geen potentiële blikopeners gemeld in het Snappie bevalt topic TS?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet je, i.p.v. je druk te maken over een klaplopers die alles gratis willen.
Waarom zet je niet ook een advertentie op FOK!
Zijn genoeg dieren die hier aan een baasje zijn gekomen..
Zover ik er in ieder geval bekend mee ben wordt dit door de katten liefhebbers in de wereld gehouden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar wordt zelfs regelmatig voor gewaarschuwd op Marktplaats zelf.
Schijnt echt voor te komen.
Lapjes zijn in 99% van de gevallen vrouwtjes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die leuke wit/zwars/rooie nog rechts onder?
En is het een mannetje of een vrouwje?
Yea true maar vraag het toch maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Lapjes zijn in 99% van de gevallen vrouwtjes.
Dan mag ze er geen geld meer voor vragenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet je, i.p.v. je druk te maken over een klaplopers die alles gratis willen.
Waarom zet je niet ook een advertentie op FOK!
Zijn genoeg dieren die hier aan een baasje zijn gekomen..
Kostenvergoeding voor enten en wormen toch wel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan mag ze er geen geld meer voor vragen
Ja, er heeft nog niemand zich gemeld voor dat schatje, het is een vrouwtje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die leuke wit/zwars/rooie nog rechts onder?
En is het een mannetje of een vrouwje?
Nay, al is het een euro dan nog niet geloof ik? Omdat het dan al gewoon onder handel zou vallen. Mag ook niet in V&A en ik meende dus alleen gratis hier.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Kostenvergoeding voor enten en wormen toch wel?
Dacht dat er gewoon geen winst gemaakt mocht worden.
Klopt, net als schildpadkatjes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Lapjes zijn in 99% van de gevallen vrouwtjes.
Het is niet zijn intentie ze weg te doen in dit topic maar te vragen of het normaal is dat je een vergoeding vraagtquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay, al is het een euro dan nog niet geloof ik? Omdat het dan al gewoon onder handel zou vallen. Mag ook niet in V&A en ik meende dus alleen gratis hier.
Seeeeeeeeneeeeeeeesssta?
Ja, en iemand opperde FF en daar hebben we het nu overquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is niet zijn intentie ze weg te doen in dit topic maar te vragen of het normaal is dat je een vergoeding vraagt
Ja true true maar even voor de zekerheid dat dit niet op slot wordt gegooid vanwege een misverstandje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en iemand opperde FF en daar hebben we het nu over
Precies. 10 euro o.i.d. is echt niet erg voor een kittenliefhebber. En als-ie dat er al niet voor over heeft, een dierenarts kost veel meer!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit. Zullen niet de eerste zijn die slangenvoer worden anders![]()
Volgens mij is iedereen het er hier over eens dat het niet vreemd is een vergoeding voor de gemaakte kosten te vragen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja true true maar even voor de zekerheid dat dit niet op slot wordt gegooid vanwege een misverstandje.
Lets go back on topic
Inderdaad ze willen gewoon het beste voor het katje en voor gratis krijg je dat niet altijd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Northside het volgende:
De verkoopster vroeg voor mijn poesjes 20e per stuk. Toen ik daar aankwam zei ze dat ik ze voor niets kon meenemen als ik zou beloven dat ik een paar keer foto's van ze zou maken en doorsturen. Die 20e in de advertentie was idd vooral om bepaald volk weg te houden. Maar nee, het is dus niet vreemd om er geld voor te vragen.
Mijn huidige kitten was 5 euro, en erg veel waar voor d'r geldquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Northside het volgende:
De verkoopster vroeg voor mijn poesjes 20e per stuk. Toen ik daar aankwam zei ze dat ik ze voor niets kon meenemen als ik zou beloven dat ik een paar keer foto's van ze zou maken en doorsturen. Die 20e in de advertentie was idd vooral om bepaald volk weg te houden. Maar nee, het is dus niet vreemd om er geld voor te vragen.
uiteindelijk gaat hij veel meer opleveren en als hij ziek wordt ben je ook nogeens bereidt de dierenarts meer dan 100 euro te betalen, en anders kan je beter geen kat nemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad ze willen gewoon het beste voor het katje en voor gratis krijg je dat niet altijd.
En sowieso wat is nou 20 euro voor zo'n beesie? Uiteindelijk gaat hij veel meer kosten hoor. Eten/speeltjes/kattenbak/dierenarts etc etc
Nee hoor, Bij onze gaat er ook een konijn in, alleen halen we die niet gratis op bij mensen die een goed tehuis ervoor zoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef pisnicht het volgende:
Dus als een slang een muis als voer krijgt is het normaal maar zodra het een konijntje of kitten is, is het ineens zielig? Wat een hypocrisie weer...
Klopt had ik keer voor iemand op marktplaats kittens aangeboden omdat dat persoon niks van computers snapte. En kreeg ik een dag later een bericht dat kittens soms als slangenvoer gebruikt wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar wordt zelfs regelmatig voor gewaarschuwd op Marktplaats zelf.
Schijnt echt voor te komen.
Muizen en ook konijnen zijn natuurlijke prooidieren voor een slang maar een kitten niet...die gaat terugvechten om los te komen (heb daar helaas eens beelden van gezien). Bovendien loopt de slangeneigenaar ook nog de kans dat het kitten de slang verwondt en een echte slangenliefhebber zal het risico dan ook niet willen lopen dat zijn geliefde huisdier verwondingen oploopt van zijn prooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:08 schreef pisnicht het volgende:
Dus als een slang een muis als voer krijgt is het normaal maar zodra het een konijntje of kitten is, is het ineens zielig? Wat een hypocrisie weer...
Je hebt gelijk, als er geld gevraagd word dan zien we het liever gewoon nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay, al is het een euro dan nog niet geloof ik? Omdat het dan al gewoon onder handel zou vallen. Mag ook niet in V&A en ik meende dus alleen gratis hier.
Seeeeeeeeneeeeeeeesssta?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |