Zij was even perplex, liet net de kinderen in huis.. toen ze dacht.. dit klopt toch niet, reed de buurman net van huis weg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:23 schreef Xs2Shanna het volgende:
Heeft je vrouw op dat moment ook wel ingegrepen?
Mja, de meeste katten laten zich echt niet slaan, dat TS nou zo'n Rode Homo-kater heeft die zich zomaar laat meppen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat zal natuurlijk wel zo zijn (onze katten komen nooit buiten) maar dan hoeft zo'n man die kat niet te slaan. Duwen/wegjagen prima, maar slaan?
Door zo ADHD te doen schrikt het beest en zet z'n nagels in je lak.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:32 schreef PierreTT het volgende:
Tja, als er een kat op mijn auto zit dan verjaag ik hem even door met mijn handen te wapperen en kssst te roepenslaan gaat ook wel weer een beetje ver, tenzij dat beest echt de complete lak naar de tering heeft geholpen, dan zou ik ook wel boos worden...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, de meeste katten laten zich echt niet slaan, dat TS nou zo'n Rode Homo-kater heeft die zich zomaar laat meppen...
Jij bent er ook zo een die vindt dat vogels in bomen hun bek moeten houden omdat jij anders je boekje niet kunt lezen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Val andere mensen niet lastig met jouw huisdieren.
Het is ook niet echt ADHD met je handen wapperen en ksst roepenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Door zo ADHD te doen schrikt het beest en zet z'n nagels in je lak.
Als je gewoon "hee poessie" doet en hem even achter z'n oren krabbelt en 'm met zachte dwang van die auto duwt staan er hooguit vieze pootjes op je lak.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je gewoon "hee poessie" doet en hem even achter z'n oren krabbelt en 'm met zachte dwang van die auto duwt staan er hooguit vieze pootjes op je lak.
Nou daar moet ik inderdaad niet aan denken, maar hij zou wel de eerste zijn die er dan van verdenk. En je hebt gelijk dan heb ik het maast vast een keer gemeld!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:37 schreef Ra-z het volgende:
Wordt weer een topic vol kattenhaters![]()
Kzou een melding doen bij de dierenbescherming en proberen of je online aangifte kan doen oid, als je kat dan op een dag spons te eten heeft gekregen of ergens opgehangen wordt door je buurman heb je iig iets waar je wat mee kan.
Dat ie je kat eraf jaagt is terecht maar eraf meppen is gewoon dierenmishandeling
ik stap altijd gewoon in, start de auto en rijd weg, als ie er nog op zit gaat ie gezellig meequote:Op dinsdag 29 september 2009 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |