Huh? Een zakje in de kong?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
fruit en water en dan invriezen (in een zakje natuurlijk)
Oke, maar daar koop ik geen kong voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:54 schreef Ps2K het volgende:
De honden van mijn ouders vinden de kong al leuk zonder dat er wat in zit...
Dat ja,, of bouillon heb ik ook wel eens gehoord, er zijn ook speciale pasta's en koekjes te koop, je kunt ook zelf koekjes maken, er staan recepten op internetquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Ynske het volgende:
fruit en water en dan invriezen (in een zakje natuurlijk)
kong in een zakje, vullen met fruit en water, zakje dichtknopen, dan invriezen, is zelfs nu nog leuk en lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Een zakje in de kong?
En ik snap het invries effect niet. Dat is toch alleen lekker in de zomer?
Ik denk niet dat ik het concept van de kong helemaal snap?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat ja,, of bouillon heb ik ook wel eens gehoord, er zijn ook speciale pasta's en koekjes te koop, je kunt ook zelf koekjes maken, er staan recepten op internet![]()
Ik wil dan trouwens wel foto's van een Qwea die koekjes staat te bakken
oooh, ik denk je doet het zakje IN de kongquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
kong in een zakje, vullen met fruit en water, zakje dichtknopen, dan invriezen, is zelfs nu nog leuk en lekker
anders met fruit en t kleine gat dichten met een stukje appel
http://www.petsplaceleek.nl/kong2.htmlquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het concept van de kong helemaal snap?
Pasta snap ik.. dat is moeilijk om eruit te krijgen. Maar koekjes? Baloe houdt dat ding op zn kop en dan flikkeren de koekjes eruit
Waar kan ik die recepten vinden?
Die laatste regel is mooiquote:Veel honden zijn dol op mango’s. Pureer de mango en vries die samen met de Kong in. Denk er aan dat de Kong altijd eerst afgespoeld moet worden als hij ingevroren is, voordat u het aan de hond geeft. IJsjes veroorzaken trouwens een prachtige bende in huis, u kunt ze de hond beter in de tuin geven.
ja boterhammenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
vlees, boterhammen, brokjes, alles waar die moeite voor moet doen![]()
geweoon eten wat hij normaal ok gwn eet eigenlijk:P
maar wel in stukken dat hy het er wel op een manier uit kan krijgen
Hij eet normaal dus niet veel, ivm zn allergiequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
vlees, boterhammen, brokjes, alles waar die moeite voor moet doen![]()
geweoon eten wat hij normaal ok gwn eet eigenlijk:P
maar wel in stukken dat hy het er wel op een manier uit kan krijgen
das niet eens een slecht idee. Waar zat die shop hierzo?quote:
quote:MonkeyKong: pindakaas
Het allersnelste Kong-recept! Begin met een lege, schone Kong. Neem één flinke eetlepel pindakaas. Smeer deze pindakaas (met je vinger) goed onder de rand van de grote opening. Klaar is kees! Alleen al door de geur zal je hond lang zoet zijn met deze Kong, zelfs als alle pindakaas al lang op is.
Voor de goede orde: pindakaas is niet slecht voor honden mits je het beperkt geeft. Wil je extra letten op de gezondheid? Neem dan zoutloze pindakaas, ook gezonder voor de baas.
Die is wel briljant!quote:*** FruityKong: geprakte banaan en brokken
Een relatief snel Kong-recept waarmee de hond even zoet is. Begin met een lege, schone Kong. Prak een (oude) banaan op een bord. Voeg de reguliere hondenbrokken toe en meng het geheel goed door elkaar. Vul de Kong met het mengsel. Klaar is kees!
Daaromquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
das niet eens een slecht idee. Waar zat die shop hierzo?
als je bijgelezen bent wilde ik nog even graag weten waar die shop zatquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom![]()
Even de rest bijlezen nu.
In Nieuw-Amsterdam? Hoe heette dat kreng nou, zit aan de vaart.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je bijgelezen bent wilde ik nog even graag weten waar die shop zat
Woeiquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In Nieuw-Amsterdam? Hoe heette dat kreng nou, zit aan de vaart.
Ze hebben daar trouwens ook allerlei Carnibest snacks, misschien mag hij dat ook wel hebben.
Spat kittencare of zo?
Nee, maar het plakt waardoor het eigenlijk het basis/hoofdelement voor de vulling is. Je kunt de kong insmeren en ook afsluiten met een klein beetje. Of een lepel door de brokken waardoor de vulling lang in de kong blijft en de hond lang bezig is. Ik heb nu een speciale Kongvulling, pindakaas maar het ruikt meer naar chocola. Normaal gebruik ik een lepel pindakaas of smeerkaas. Ik geef het misschien eens per 2 weken. Ik zou ook liever iets anders erin doen wat smeerbaar is, maar ja... Vind maar eens watquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:52 schreef Qwea het volgende:
pindakaas/smeerkaas/kaas erin. Maar dat weiger ik mijn hond te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |