Ik heb 4 honden en het is best een hele klus om adressen te vinden waar je met zoveel honden terecht kan op vakantie.
Wie heeft leuke tips?
Ik ben tot nu toe drie keer met de honden echt op vakantie geweest .
In de Ardennen zaten we in een boerderij.
Dat was qua huis wel geschikt voor veel mensen en veel honden, het was alleen een beetje jammer dat we niet echt goede wandelroutes wisten daar en op de mesthoop uitkwamen, maar dat was dan ook wel weer tamelijk uniek.
Je mag daar met zoveel honden als je wil, en wij waren met 11 mensen, dat was ook geen enkel probleem qua slapen ( er waren bedden voor 10 personen, 1 iemand had een luchtbed mee). Ik geloof niet dat we daar extra moesten betalen per hond of zo.
We hadden wel extra schoonmaakkosten maar uiteindelijk was het nog spotgoedkoop. Beneden was het wel redelijk klein, we pasten niet met zn allen in de woonkamer, wel met zn allen aan de eettafel. Gelukkig konden we fijn veel buiten zitten daar.
DIT is de link naar de site.
Ik vond het wel een fijne lokatie en de prijs kwaliteit verhouding was ook prima
Verder hebben we dit jaar gelogeerd in het Hof van Holland in Noordwijk.
Heel luxe hotel, superleuke mensen en ook erg hond vriendelijk. Wij hadden speciale prijzen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het daar niet duur vond voor wat je kreeg. Ook echt een aanrader.
Hof van Holland En nu was ik naar Waddenpark Avanti.
We hadden een zespersoonshuisje met zijn tweeën. Het was niet luxe, oude meubels en zo, maar het had wel echt zijn charme, en het hondenuitlaatveld daar was al een zalige wandelplek.
Ook de prijs was er naar trouwens, heel goedkoop voor 5 dagen.
Je betaalt er wel 1,85 per dag per hond , maar dat valt ook nog wel mee vind ik.
Ik vind het een aanrader, als je niet van luxe houdt maar gewoon een lekker basic huisje zoekt waar je niet echt supergoed hoeft op te letten wat je honden allemaal uitvreten :-D
Waddenpark Avanti Wie weet nog meer leuke adresjes?????
[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 17-10-2009 19:56:58 ]