Die zijn er volgens mij al in overvloede in andere fora of topics waar veel foto's worden geplaatst. Mensen snappen het gewoon níet of nemen de moeite nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:07 schreef Qwea het volgende:
Ik wil best morgen ofzo even een verklein handleiding maken overigens die je in een OP kan zetten? Voor paint, voor PS, ect
Donequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Zou een van jullie de OP in SC 233 willen fixen?
Mijn pc hangt steeds op die wiki page
quote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Tot welke leeftijd van de kat mag je er een topic over openen?
Omdat veel FOK!kers topics openen over hun nieuwe kittenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Je mag over katten van elke leeftijd een topic openen hoor
Ja hoor, natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat veel FOK!kers topics openen over hun nieuwe kitten
mag ik dan ook een topic openen over mijn Kater karel van 6?
Ik heb hem nog niet af gelezen, ik ben net thuis en zit even op een andere pc te FOK!ken tot het eten klaar isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Qwea het volgende:
Babe, wat dacht je er van? Als je het al gelezen hebt hoor. Zo niet moet je gewoon zeggen dat ik mn muil moet houden.
Nee, dat stond er niet. Er stond dat je moest zeggen dat ik mn mond moest houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet af gelezen, ik ben net thuis en zit even op een andere pc te FOK!ken tot het eten klaar is
Ik ruik krieltjes maar de rest is nog onbekendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat stond er niet. Er stond dat je moest zeggen dat ik mn mond moest houden
Wat ga je eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |