Klopt, had het al in de peiling, maar nu loopt hij echt puur te zuigen idd. Dank!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef Omnifacer het volgende:
Verdienen stratenmakers veel?
Irritant figuur, die Duck
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:18 schreef Klonk het volgende:
en daar komt ze pas aan het einde van de dag mee, maar ik heb de TT gefixt
Lol deed ik dus ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef BrandX het volgende:
Done, moet alleen nog ff de linkjes zoeken
het hele topic welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Denhaag Gestapo: preventief fouilleren Zwaktebod in de TT.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef FANN het volgende:![]()
ben ik weeeeeeeeeeeer![]()
[RLS SC # 251] VERBODEN WOORDEN
nummertje moet zijn 251![]()
![]()
excuses...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunnen ze geen FANN script maken
"If FANN opens topic then repair"
Had ik gezien iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
tis wel raak hé tegenwoordig......
![]()
eh....Brandy en meneer Klonk, Gert heeft het trouwens al gefixt gisteravond, dus tis al in orde...
goeiemorgen trouwens
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Had ik gezien idd
En ook goedemorgen
Anders was je een queenquote:
nee, jij wel, een brilletje waarmee je een topic eerst ff leest voordat je pogingen onderneemt om grappig te zijnquote:
Voor je mening geven bannen we niet hoor, maar jij loopt gewoon te zuigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef DirkZz het volgende:
Het is dat je een ban krijgt op FOK als je je mening uit over een mod, maar anders.
dus je vind me niet aardig omdat ik een berichtje edit die jij plaatste nadat ik had gevraagd dat soort berichtjes niet te plaatsenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef DirkZz het volgende:
Het is dat je een ban krijgt op FOK als je je mening uit over een mod, maar anders.
Zoek eens op hoeveel berichten van mij jij al verwijderd/ge-edit hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je vind me niet aardig omdat ik een berichtje edit die jij plaatste nadat ik had gevraagd dat soort berichtjes niet te plaatsen![]()
nou, ik vind jou wel lief hoor maar wat remlof al zegt, je kunt ook overdrijven
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je postgedrag. Klonk loopt je echt niet te stalken om je zoveel mogelijk dwars te zitten, je bent gewoon 1 van de 260.000+ accounts hier op FOK!.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel berichten van mij jij al verwijderd/ge-edit hebt.
volgens mij zit jij nu met popcorn voor je beeldschermquote:
nee, braaf met een bakkie koffiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nu met popcorn voor je beeldscherm
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef FANN het volgende:
wat zit die eikel dan te zeiken.....
flikker op Dirkzzz
DIe staat in FB: FOK! 10 jaarsmeet SC deel 2 - maar hoort inderdaad hier, zal 'm even overschoppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef Skaai het volgende:
Ben ik kippig of is er geen nieuwe Fok 10 jaarsmeet SC meer?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:40 schreef Erasmo het volgende:
Het grote FOK! steunt Kiva topic #4 Nu met FP-reinforcements
KuuuuuuutWil misschien een modje dit even fixen voor bonuskarmapunten?
Fann liep weer te kutten zoals altijd dus kan die van mij dicht sorry voor de overlast ook namens Fann.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann liep weer te kutten zoals altijd dus kan die van mij dicht sorry voor de overlast ook namens Fann.
Oh Gert lief heeft er al voor gezorgd. Hulde
klopt, ik heb hem heropend. Excusesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef L.no het volgende:
OP ZOEK
Gesloten omdat er al een topic is, maar dat topic is al gesloten om de zelfde reden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef FANN het volgende:
[RLS SC #266] De lapo regel werkt (niet)
deze kan dicht
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw topic geopendik dacht dat deze dicht was maarr ik was nog niet ingelogd
![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:36 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoi. Mag ik een TT change voor Lesbeau 220? Moet worden Cliche TT (met streepje, werkt niet op mijn toetsenbord)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[RLS SC #269] Een grieperig forum....
nummer moet zijn 269
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het wordt een gewoonte he
lolwut
goeiemorgen allemaal,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Schaf toch gewoon die nummers af, wat heeft het in godsnaam voor meerwaarde?.
Remlof kijkt naar de toekomst stoepydoequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
goeiemorgen allemaal,
die nummers zijn wel handig eigenlijk, is makkelijker terugzoeken,
vroeger.....deden we wel vaak een paar postings van te voren dat iemand een nieuw topic
opende en de link naar dat nieuwe topic alvast poste in de lapo of net voor de lapo maar dat mag niet meer
Dus dat is Remlof zijn schuld![]()
Rem...... kom d'r maar in
referral?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:50 schreef BrandX het volgende:
Aan dit soort reverraldingen doen we niet op FOK!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
BrandX, in het kader van als je niet precies weet hoe je het woord schrijft, gebruik dan een ander
[..]
referral?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:50 schreef BrandX het volgende:
Aan dit soort referraldingen doen we niet op FOK!
(edit met dank aan Loveless85)
Chinese webshop en gadgetstopic #12quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Er liep in GC toch ergens zo'n chinese webshoptopic? Ik kannum nie vinden. Help?
Dat magquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
Mag deze dicht? Die had ik NWS gemoeten
13-jarige zeilster wil alleen de wereld rond deel 6
OKquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Marrije het volgende:
Ik ben weer zo snugger geweest om een NWS topic hier te openen, mag dus op slot. Dank.
13-jarig meisje wil zeilend de wereld rond deel 10
Dankquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef lyolyrc het volgende:
Ik denk dat Lil.gangsta hier de policy toch wel behoorlijk overschrijdt: Dingen die niet mogen maar die je gedaan moet hebben. Het minste dat hij kan doen, is spoilers plaatsen.
Omdat dit soort topics alleen mogen na toestemming c.q. overleg met PRquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef F04 het volgende:
Waarom een slotje?
Achterna gezeten door je internetverleden
is nu #93 en centraalquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
FOK!Stok door Nederland #93: SLUIS (sander89)
Kan de reeks 1tje omhoog aub? vergeten te veranderen
dank u koffie aanbidsterquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #1480] - Ik verzaak
kan de TT worden aangepast naar [KSC#1480] Ik verzaak
quote:
Voortgang van VBL - serieus topic #2quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Zonder een nieuw topic te maken: is er een centraal topic over het hele VBL-gedoe?
VBL-topic #9quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Zonder een nieuw topic te maken: is er een centraal topic over het hele VBL-gedoe?
Zo gek is het niet dat, 'Kankerkachel' is nou eenmaal een begrip op FOK!.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 06:19 schreef Klonk het volgende:
gaat nergens meer over
Wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
ja, ik had net een gevat antwoord, druk op reageren en weg is ie
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
denk dat iemand op delete heeft gedrukt ipv van slotje, of ze hebben eindelijk de functie ingebouwd dat jouw topics automatisch weg gepleurd worden
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
denk dat iemand op delete heeft gedrukt ipv van slotje, of ze hebben eindelijk de functie ingebouwd dat jouw topics automatisch weg gepleurd worden
hier niet iigquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:54 schreef GlennNEC het volgende:
Weet iemand waar ik reclame kan maken voor: SPAM![]()
done.quote:
Echt wel, ik ben een stiekeme.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij bent heul geen mod.
Verzoek staat nog open.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij bent heul geen mod.
Verzoek staat nog open.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:32 schreef BrandX het volgende:
Dank je wel
Mss is het anders een idee om voor een tijdje de OP van het Manu topic neer te zetten in de OP van RLS?
Ik kan hem plaatsen in de OP aldaar als je/jullie wil/willen?
TS pleurt daar wél foto's en een heel stemmingsmakend verhaal over iemand neer. Maar als je dan de (overigens openbare) Hyves post van die gast waar het topic over gaat is het tot 2x toe note-waardig want 'prive-gegevens'. Terwijl er totaal geen privegegevens op die Hyve staan, behalve wat extra foto's. Haal dan ook gewoon die foto's uit de OP of doe niet zo kinderachtig over een linkje naar Hyves en 2 notes ervoor geven alsof het z'n NAW-gegevens zijn.quote:
Van wat ik er van begrijpquote:
Jupquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van wat ik er van begrijp;
Loveless had in dat topic een hyves van die kerel die in elkaar gemept is door de vrienden van dat mokkel uit de OP gepost. BrandX heeft die reactie geëdit omdat een hyves posten gelijk zou zijn aan privegegevens posten.
Ik ben razend benieuwd sinds wanneer dat zo is. Gezien ik regelmatig overal en nergens (ook in GC) hyves profielen tegenkom die met de OP stroken.
Ik snap niet hoe hyves privegegevens kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Er komen om de haverklap in dit soort topics (en in andere, en er zijn zelfs reeksen) Hyves-profielen voorbij, en nu ineens mag het niet meer, zijn het 'prive-gegevens' en is het note-waardig
Hij had dan ook nog eens een openbaar profiel waar je zonder in te loggen alles kon zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hyves privegegevens kunnen zijn.
Hyves is een publiekelijk online sociaal netwerk. Bevat hyves prive gegevens? Ja, msischien wel idd.. zoals een achternaam. Maar de houder van die hyves heeft die er willens en wetens opgezet en publiekelijk toegankelijk gemaakt.
Dus IMHO gaat heel het "hyves is privegegevens!" niet op. Als iemand (zoals ik) namelijk niet wil dat iedereen mijn gegevens kan zien, kies je ervoor om hem af te schermen.
Mijn hyves is dan ook keurig afgeschermd.
waarom moet dat er nou weer bij gehaald worden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Familielid bij opsporing verzocht, Hoek van Holland strand
Nog steeds verzuurd over de Hupt topic BrandX![]()
Nooit verzuurd om geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Familielid bij opsporing verzocht, Hoek van Holland strand
Nog steeds verzuurd over de Hupt topic BrandX![]()
Boo-fuckin-hoo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom moet dat er nou weer bij gehaald worden?
echt zo flauw.
Waar gaat dat eigk over?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom moet dat er nou weer bij gehaald worden?
echt zo flauw.
En die worden dan ook om de haverklap gesloten zowel in KLB als in ONZ zodra men gaat bashen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Er komen om de haverklap in dit soort topics (en in andere, en er zijn zelfs reeksen) Hyves-profielen voorbij, en nu ineens mag het niet meer, zijn het 'prive-gegevens' en is het note-waardig
Oke, helder... maar hoelang is die regel er al dan? Ik ben bijvoorbeeld eergisteren nog ergens een topic in GC tegengekomen waar ook gebasht werd... en er stonden hyves profielen in.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef BrandX het volgende:
Omdat toch al enige tijd regel is dat bashtopics mbt hyves not done is. Mede omdat te vaak is gebeurt dat vervolgens tig FOK!users in de betreffende hyve ging lopen kloten, veelal uit naam van FOK!.
En daat laatste gaat het nou net om. Als je gaat bashen, kutten, klooien, whatever in een hyve: doe wat je niet laten kan. Maar niet uit naam van FOK!.
[..]
Nooit verzuurd om geweest.
Jij verzuurd dat ik nooit op je PM hebt gereageerd of in die topics heb gereageerd op jouw verzoek? Blijkbaar, daar je de totaal irrelevante vergelijking maakt met het topic waar het hier om gaat, en durft te denken dat ik je daarom zou noten. Ongeacht wie het zou hebben geplaatst zou ik hebben genote.
Ik heb de hyves-profielpic in de OP niet gezien, daar die niet laadde op mijn dongel. So sue me. Ik ga hem zo weghalen.
niet gek he, want je plaatste de zgn. wetenschap maar al te graag in de OP.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boo-fuckin-hoo.
Dan moet ze niet nú wel de Hyves gegevens er laten staan, maar het bij mij 2x noten.
Overigens heb ik ten tijde van dat Hupt-gedoe mevrouw nog een hele nette PM gestuurd met het eea erin om uit te leggen dat ik haar nooit heb willen pakken daarmee e.d. maar dat word straal genegeerd. Najah prima dan toch?
yup.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, helder... maar hoelang is die regel er al dan? Ik ben bijvoorbeeld eergisteren nog ergens een topic in GC tegengekomen waar ook gebasht werd... en er stonden hyves profielen in.
Overigens snap ik niet dat iemand "in naam van fok" wil bashen of basht. Wat moet ik me daar bij voorstellen? "HAHAHAHAHA LELIJKE KANKERMONGOOL! GROETJES VAN DE FOKKERS!" zoiets?
Beetje raar dat je het als privegegevens betiteld imho. En zoals Qwea het al aankaart, er is weinig prive aan. Dus ik snap werkelijk niet waarom het ge-edit en genote moet worden terwijl TS wel caps van z'n hyve en z'n profiel foto er neer mag mikken. En je gaat dan nu op voorhand al alles editen omdat er iets 'uit naam van FOK! kan gebeuren?'. Dan kan je deze toko wel opdoeken want er kan altijd wel iets 'uit naam van FOK!' gedaan worden. Daar is geen topic voor nodig. En voor zover ik weet heeft die persoon verder ook geen contact opgenomen met het verzoek tot het verwijderen van z'n gegevens oid. Dus beetje voorbarig. En daarmee geheel onzin het zelfs 2x te noten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:41 schreef BrandX het volgende:
Omdat toch al enige tijd regel is dat bashtopics mbt hyves not done is. Mede omdat te vaak is gebeurt dat vervolgens tig FOK!users in de betreffende hyve ging lopen kloten, veelal uit naam van FOK!.
En daat laatste gaat het nou net om. Als je gaat bashen, kutten, klooien, whatever in een hyve: doe wat je niet laten kan. Maar niet uit naam van FOK!.
[..]
Nooit verzuurd om geweest.
Jij verzuurd dat ik nooit op je PM hebt gereageerd of in die topics heb gereageerd op jouw verzoek? Blijkbaar, daar je de totaal irrelevante vergelijking maakt met het topic waar het hier om gaat, en durft te denken dat ik je daarom zou noten. Ongeacht wie het zou hebben geplaatst zou ik hebben genote.
Ik heb de hyves-profielpic in de OP niet gezien, daar die niet laadde op mijn dongel. So sue me. Ik ga hem zo weghalen.
Neuh, je deed het te tweede keer zelfs totaal stom en overbodig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je het als privegegevens betiteld imho. En zoals Qwea het al aankaart, er is weinig prive aan. Dus ik snap werkelijk niet waarom het ge-edit en genote moet worden terwijl TS wel caps van z'n hyve en z'n profiel foto er neer mag mikken. En je gaat dan nu op voorhand al alles editen omdat er iets 'uit naam van FOK! kan gebeuren?'. Dan kan je deze toko wel opdoeken want er kan altijd wel iets 'uit naam van FOK!' gedaan worden. Daar is geen topic voor nodig. En voor zover ik weet heeft die persoon verder ook geen contact opgenomen met het verzoek tot het verwijderen van z'n gegevens oid. Dus beetje voorbarig. En daarmee geheel onzin het zelfs 2x te noten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Neuh, je deed het te tweede keer zelfs totaal stom en overbodig.
Drie keer in een post de hyve neerzetten, meer niet. Enige reden: lekker rellen. Geen enkele noodzaak om na je eerdere post het nog een keer te plaatsen. Daarna zeg je zelfs nog: kunnen we lekker contacten, hoor wederhoor. Op de vraag van een ander waarom je dat zelf niet doet zeg je: nee hij ziet mij er te eng uit. Mag iemand anders doen.
Doe het dan gewoon niet. Als iemand dat wil doet hij dat zelf wel.
Ik ga verder met werken
of had ik hier al antwoord op gehad? * even weer terug gaat lezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Overigens snap ik niet dat iemand "in naam van fok" wil bashen of basht. Wat moet ik me daar bij voorstellen? "HAHAHAHAHA LELIJKE KANKERMONGOOL! GROETJES VAN DE FOKKERS!" zoiets?
Weet je, als je geen tijd hebt om rechtlijnig te modden en goed te modden, kap er dan gewoon mee. Zoals Qwea zegt, je ziet het overal en nergens en 'ineens' kan en mag het niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Neuh, je deed het te tweede keer zelfs totaal stom en overbodig.
Drie keer in een post de hyve neerzetten, meer niet. Enige reden: lekker rellen. Geen enkele noodzaak om na je eerdere post het nog een keer te plaatsen. Daarna zeg je zelfs nog: kunnen we lekker contacten, hoor wederhoor. Op de vraag van een ander waarom je dat zelf niet doet zeg je: nee hij ziet mij er te eng uit. Mag iemand anders doen.
Doe het dan gewoon niet. Als iemand dat wil doet hij dat zelf wel.
Ik ga verder met werken
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je, als je geen tijd hebt om rechtlijnig te modden en goed te modden, kap er dan gewoon mee. Zoals Qwea zegt, je ziet het overal en nergens en 'ineens' kan en mag het niet meer.
Je laat tot 10 minuten terug caps van zn Hyve wel in de OP staan, er staat nu nog een link naar die hyve (http://forum.fok.nl/topic/1351099/4/50#73481283), maar je weet wel precies die van mij eruit te pikken en beide te noten. En met die 2 had je gelijk, dat was gewoon popcorn post. Maar als je niet wil dat er in naam van FOK! mensen gebashed worden kap dan meteen heel zo'n topic af en pleur het meteen dicht. want het was vanaf de OP al een rechtstreekse bash naar die gast. En niet eens uit naam van FOK! maar zelfs OP FOK!.
Werkze
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
of had ik hier al antwoord op gehad? * even weer terug gaat lezen.
De achternaam was heel makkelijk te vinden op een van de foto's.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hij had dan ook nog eens een openbaar profiel waar je zonder in te loggen alles kon zien![]()
Maar was wel zo bijdehand géén achternaam erop te zetten en die is ook niet uit de URL te halen.
Dus wat er nou precies prive aan was ontgaat me ook even
je zoekt nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Je laat tot 10 minuten terug caps van zn Hyve wel in de OP staan, er staat nu nog een link naar die hyve (http://forum.fok.nl/topic/1351099/4/50#73481283), maar je weet wel precies die van mij eruit te pikken en
Zoals ik al zei bij een van de posts; een 2e zijde bij het verhaal zou niet gek zijn, en uiteraard ben ik niet vies van een goeie rel om eerlijk te zijn. Die tweede post is ook geheel terecht genote. En 'meer geweld' oh come onquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:06 schreef APK het volgende:
[..]
De achternaam was heel makkelijk te vinden op een van de foto's.
En wat was jouw bedoeling met het meerdere malen plaatsen van de url van die hyves?
Hopen op escalatie?
Meer geweld?
gelukkig, ik ook niet met jou. Overigens was mijn initiele trigger om te noten en te editten het gegeven dat TS in de OP zei:'Het familielid heeft zichzelf al aangegeven dus doe geen moeite om namen te achterhalen. ' Waaronder ik dus ook versta namen van degene die in elkaar geslagen is. En toen besefte ik me de lijn van modden:geen hyvesprofielen. En ben blij dat je kan erkennen dat de tweede post van je terecht ge-edit is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei bij een van de posts; een 2e zijde bij het verhaal zou niet gek zijn, en uiteraard ben ik niet vies van een goeie rel om eerlijk te zijn. Die tweede post is ook geheel terecht genote. En 'meer geweld' oh come onWe hebben het hier over internet. En de TS vind het nodig iemand af te fikken, niet ik. Dus als er iemand een nieuwe escalatie wilde was hij het.
En BrandX, ik heb/hoef/wil geen ruzie met je. Ik kreeg het idee dat het persoonlijk was omdat alleen mijn posts geedit en genote waren, en ik 2 notes redelijk onzinnig vond omdat het naar mijn idee dus best vaak wel getolereerd werd en in dat topic in de OP zelfs een cap van z'n hyve stond. Vandaar. En ik denk dat dat wel te snappen is toch?
wederom gelukkigquote:Ben benieuwd wat de FA's vinden, niet over jouw functioneren overigens, daar heb ik normaal geen problemen mee.
Laten we idd afwachten wat ze zeggen.quote:Maar in hoeverre mensen tegen zoiets 'beschermd' moeten worden. Volgens mij was het altijd 'notice & take-down', dus als iemand mailde erover werd het gewist, niet al op voorhand. Maar dat kan veranderd zijn natuurlijk. Zoals je zelf al aangeeft zijn er genoeg ongeschreven regels en soms is het ook maar net hoe de pet van de FA staat.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Links naar hyves profielen hoeven niet per definitie weg, het is wat anders als ze er privé gegevens van kopiëren of foto's ervan posten met als doel de persoon in kwestie belachelijk te maken, dat soort dingen moet je dan wel noten/weghalen. Maar een link zoals ie in de OP van dat topic zou staan als "hier is haar hyves-pagina: blabla.hyves.nl" kan je rustig laten staan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef BrandX het volgende:
overigens dat ik dat wanneer hyve linkjes werden geplaatst om te rellen in hyves ook niet mocht?
Ergo: mijn excuses, ik heb de modlijn verkeerd geïnterpreteerd en te rigoureus gemod. In ieder geval voor wat betreft de OP en de eerste linkpost van Loveless.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef remlof het volgende:
Nee niet als in "Kijk eens wat een mongool hier: xxxx.hyves.nl, spam z'n hyves maar lekker vol", maar zoals ik aangaf in dat topic had het best gekund.
Nope dat is het niet. Thanks!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Help dit meisje, en stem even! (10 seconden werk)
Is dat de bedoeling? Ik weet het niet, dus ik post het hier maar even.
Top, opgelost dan toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
Remlof heeft achter reactie gegeven op mijn vraag, en dit is zijn antwoord (met toestemming crosspost hie):
[..]
[..]
[..]
Ergo: mijn excuses, ik heb de modlijn verkeerd geïnterpreteerd en te rigoureus gemod. In ieder geval voor wat betreft de OP en de eerste linkpost van Loveless.
Voor wat betreft de tweede linkpost, die is wel terecht geedit en genote, waar we het reeds over eens waren.
Ik zal je eerste note deleten loveless, met excuses. De tweede laat ik dus staan![]()
De edits in het topic laat ik voor wat ze zijn, daar het topic nu toch gesloten is. Lijkt me dus geen probleem!.
Excuses ook aanvaard.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Top, opgelost dan toch.
Sportief dat je het meld en uiteraard zijn je excuses geaccepteerd.
Mijn excuses voor meteen de Hupt-crap erbij te slepenHet kwam gewoon echt over als persoonlijke aanval, en zoals Onze Grote Leidster ooit al bemerkte, ik kan nogal giftig zijn als ik denk dat me onrecht aangedaan word (zie sig
)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef BrandX het volgende:
Remlof heeft achter reactie gegeven op mijn vraag, en dit is zijn antwoord (met toestemming crosspost hie):
[..]
[..]
[..]
Ergo: mijn excuses, ik heb de modlijn verkeerd geïnterpreteerd en te rigoureus gemod.
Thanks!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Brief ontvangen met raar adres
Spammert
en ook thanks. LIjkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus, complimenten. Ik heb zelden een mod zulke dingen zien toegeven.goed bezig Brand
En toch vind ik het tof van jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ook thanks. LIjkt me niet meer dan normaal.
Eerwaarde HW heeft het al gerocheldquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:34 schreef MPG het volgende:
[KSC #1508] Lekker koffiedik kijken
TS faalt. Mag het #1508 worden, a.u.b.?
thanksquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef BrandX het volgende:
Dan zou het meer zin hebben, maar Skiet opende het duidelijk met een trollerige achtergrond, helemaal gezien zijn posts daarna in het Beschrijf de Nederlander topic. Vanwaar het nu direct weer zo'n topic niet zo'n strak plan is.
Verder staat voldoende uitleg in de sluitpost van het Marokkanen-topic lijkt mij.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef Leandra het volgende:
Mag deze dicht: [RLS SC #320] For old times sake
Ik had volstrekt onrechtmatig een nieuwe geopend
Edit: Al gedaan door PietjePuk! Supersnel, thnx
tnxquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:29 schreef cherrycoke het volgende:
De meest irritante reclame? spam in topic
jij bent een kloon van TS?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Vriendelijk verzoek om topics niet te sluiten als ze ook naar een ander subform gekicked kunnen worden. Nu zit ik met een hele lange post die ik niet kwijt kan.
ging hier over: Wiskundige dimensies?
I know, maar ik vind het wel vermakelijk eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
zielige en huilende politie mensen (zelf zo gemaakt ?)
Ging al nergens over, maar nu helemaal niet meer. Ja het gaat over het feit of TS dom is of niet. Maar ik denk dat dat niet echt een discussie waard is aangezien het antwoord redelijk voor de hand ligt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar ik vind het wel vermakelijk eigenlijk.
-Bierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]ik ook. Backfiretopic en vermakelijk leesvoer in een. Wat wil je nog meer
m'kayquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Klonk het volgende:
over het hoofd gezien, topic gesloten en ff achter de schermen melding van gemaakt
pam pam POEMM...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Klonk het volgende:
die zien we nooit meer terug (op het juiste melodietje)
Deze poll maken-site wordt het meest gebruikt op FOK!quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef r3gi3boy het volgende:
kan iemand ff een linkje plaatsen naar waar uitgelegd wordt hoe ik een pol maak hier op fok?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarmee je de kinderen zwakke genen meegeeft en hun jeugd verpest. Homo's en lesbo's kinderen laten krijgen moet verboden worden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Nou en? We kunnen nog steeds wel een wekelijkse lynchpartij organiseren om fags te verdelgen.
Ik vind die eerste niet zo erg eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vast een enorme huilie enzo, maar dit gaat me toch wel een beetje ver in een GC topic. Het is hier geen ONZ, toch?
[..]
[..]
ja, ik las de eerste en dacht.... randje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind die eerste niet zo erg eigenlijk?Ongenuanceerd, natuurlijk. Maar zijn mening schijnbaar
Die tweede slaat nergens op. En overigens vind ik homosexualiteit geen afwijking (als hetero-zijnde). Maar bij een topic met die stelling kan je er natuurlijk wél op rekenen dat er mensen zijn die dat wel vinden...
Dat weet ik dus niet, we wachten het even af dusquote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Je gaat toch serieus niet menen dat OP VOORHAND tegenwoordig dat soort topics al worden gedelete he...
Zeker een bekende van de een of andere FA ofzo
quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik dat kon had ik dat al lang gedaan
gevalletje SES ff proberen, in GC zijn we niet echt heel scheutig met dat soort topicsquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ja, zie vorige pagina! Maar dat hoeft niet gedelete te worden
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik dat kon had ik dat al lang gedaan
meh. ik doe zelf SESquote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevalletje SES ff proberen, in GC zijn we niet echt heel scheutig met dat soort topics
ah, nee dan in dat gevalquote:Op woensdag 4 november 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meh. ik doe zelf SESmaar omdat daar vooral scholieren en studenten lurken
hoopte ik op een grotere kans in GC
vraag een vriend gewoon ofzo, hoe moeilijk is dat nou. Hoe denk je dat andere studenten het doen? Een advertentie in de telegraaf? Verzin wat.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet over 3 weken iemand hebben.. nog ideeen hoe ik dat ga klaren dan? :p
ik heb geen vrienden uit een engelssprekend land vandaan en de docenten doe ik pas als ik verder helemaal niets meer weet. Zie topic, waar je ook gereageerd had, loeder.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
vraag een vriend gewoon ofzo, hoe moeilijk is dat nou. Hoe denk je dat andere studenten het doen? Een advertentie in de telegraaf? Verzin wat.
Nee dat bedoel ik; denk je dat andere studenten een advertentie plaatsen in de telegraaf? /sarcasme. En hoe moeten je docenten nou ruiken of iemand echt uit Engeland komt. Met wat research fake je t.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden uit een engelssprekend land vandaan en de docenten doe ik pas als ik verder helemaal niets meer weet.
Wat is het verschil tussen advertentie in de telegraaf () of op Fok!?
waarom zou ik het willen faken?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik; denk je dat andere studenten een advertentie plaatsen in de telegraaf? /sarcasme. En hoe moeten je docenten nou ruiken of iemand echt uit Engeland komt. Met wat research fake je t.
quote:
quote:
geen flauw idee, wat ik wel weet is dat meer reacties of views niet een reden is om in GC een topic te openen, als we dit soort dingen tegenkomen in GC verwijzen we ze meestal naar SESquote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet over 3 weken iemand hebben.. nog ideeen hoe ik dat ga klaren dan? :p
ach, je had hem vanzelf in je eigen subforum aangetroffenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor
ik denk, ik vraag het even voor ik hem hier neerplemp, scheelt weer slotjes zetten
OMdat je OP te leeg was, je moest de pic nog maken (had die dan al klaar gehad, had gescheeld) en een uitleg in de OP had ook handig geweest. Ik heb/had geen flauwe notie wie Rinus is of was, evenals veel reagerende users, en ook bijv. een remlof niet.quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb een handtekening van Rinus
Rinus.
Eindelijk weer eens een fenomeen waarmee Fok! de landelijke media haalt.
Immers, Fok heeft Rinus groot gemaakt.
Maar als ik dan eens een échte handteking gerelgeld heb, dan komt het opeens te dichtbij?
Wat is dat nou!
Waarom een slotje?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:20 schreef Jeremiah. het volgende:
Welke anekdotes hebben jullie zoal?
Kan iemand de baggerposts weghalen?
Yups.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Pieter-utd het volgende:
Is er nog ergens een topic waar je een ava kan laten maken?
Dankuquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
Het centrale gewone icontopic: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #74!
het sint en kerst-icontopic: Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #10.
doodwensing van een moderator !!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Verkeerde forum? Moet het in FB, in plaats van in GC-FB?
Zijn ook dezelfde typesquote:Op donderdag 26 november 2009 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
doodwensing van een moderator !!
Laat deze heropenen!
Is ongeveer van dezelfde sneuigheid deze klacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |