abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74379228
Sinds zaterdag wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit Enschede vermist.
Sylvian is een vriend van mij. hij kwam wel is bij mij en mijn oude huisgenoot over de vloer om wat muziek te maken en we hebben samen vaak geskateboard.
Aangezien fokkers vanuit het hele land komen en een behoorlijk veel leden heeft wou ik hier deze oproep plaatsen. om de kansen te vergroten dat hij op tijd gevonden word.

Uiterlijke kenmerken:
Donkerblond kort haar, blauwgrijze ogen, blanke huidskleur, 1.85, fors postuur, kleine tatoeage op de onderarm van vierkantje met golfjes. Op het moment van verdwijning droeg Sylvian een donkere spijkerbroek, een zwart Nike jack met capuchon en paars/blauwe/turquoise blokjes en Nike gymschoenen met knal kleuren. Meestal heeft hij een petje op.

Gezocht door:
Familie en vrienden

Extra info:
Sinds zaterdag 31 oktober 2009 wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit zijn woonhuis in Enschede vermist. Hij was de door schulden de laatste tijd zeer depressief en was onderweg naar de kliniek voor een opname. Daar is hij echter niet aangekomen. Sylvian heeft dringend medicatie nodig.

Politie.nl:

Sinds zaterdagavond 31 oktober jl. wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit Enschede vermist. Die zaterdagavond is Sylvian voor het laatst door medeflatbewoners gezien toen hij bij de woning aan de Paulus Moreelsestraat in Enschede wegfietste. Sinds dat moment is er niets meer van hem vernomen en een ongeluk wordt gevreesd.

Signalement:
Sylvian is ongeveer 1m 85 lang en heeft een fors postuur. Hij was die zaterdagavond de 31e oktober o.a. gekleed in een jas van het merk Nike, van onderen zwart met daarboven vele blauw / paarse blokjes dan wel figuurtjes.

Getuigenoproep:
Heeft u informatie over de mogelijke verblijfplaats van Sylvian. Neemt u dan contact op met de politie Twente in Enschede via 0900-8844 of eventueel anoniem via 0800-7000

http://www.vermist.nl/index.php?id=5&tx_eftrosvermist_pi5%5Bresultaten%5D=5&tx_eftrosvermist_pi5%5Bpointer%5D=0&tx_eftrosvermist_pi5%5BshowUid%5D=17909&cHash=a429dab0f2

http://www.politie.nl/twente/nieuws/091102001jongenvermist.asp
pi_74379280
Wat een gangster.

Overigens komen FOK!kers nooit buiten
Maar toch succes met je oproep, je weet nooit wie wat heeft gezien danwel gehoord
pi_74379294
Amaj, heel naar. Sterkte, ik hoop dat je je vriend zult vinden!
pi_74379536
het contact tussen hem en mij is op het moment niet zo denderend meer zag hem zo af en toe nog wel is.
kon altijd zeer goed met hem opschieten.
en als ik dan op deze manier mijn steentje bij kan dragen om zo hem terug te vinden dat zijn ouders en zusje weer rust krijgen.

hij is totaal geen gangster zoals van die fake ghetto boys. hij hield volgens mij van aparte fel gekleurde kleding

idd komen fokkers niet veel buiten maar je weet maar nooit
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 11:40:06 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74379581
Grappenmakers krijgen bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek weg te blijven uit dit topic .
Thanks!
lolwut
pi_74379689
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef corkydiggles het volgende:
het contact tussen hem en mij is op het moment niet zo denderend meer zag hem zo af en toe nog wel is.
kon altijd zeer goed met hem opschieten.
en als ik dan op deze manier mijn steentje bij kan dragen om zo hem terug te vinden dat zijn ouders en zusje weer rust krijgen.

hij is totaal geen gangster zoals van die fake ghetto boys. hij hield volgens mij van aparte fel gekleurde kleding

idd komen fokkers niet veel buiten maar je weet maar nooit
Je weet het nooit natuurlijk. Overigens is er ook een Twente / Enschede topic hier op FOK! wellicht dat je het in overleg met de moderators daar ook ff neer kan gooien?
pi_74379805
ja dat zou heel nice wezen.
zodra ik meer weet over sylvian laat ik het natuurlijk hier ook even weten.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:02:10 #9
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_74380348
Ik houd mijn oren en ogen open
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_74381636
*kick*

De jongen heeft geen 13 in een dozijnhoofd, dus redelijk goed te herkennen.
Succes met je zoektocht.
pi_74381741
da's niet leuk. Ik hoop dat er antwoord komt binnenkort, of het nu goed of slecht nieuws is..

sterkte!
Ja doei.
pi_74382866
jammer dat er altijd mensen zo moeten doen heel onvolwassen.
jij zult ook wel anders denken als je familielid of vriend opeens verdwijnt.

de rest iig bedankt voor de reacties
pi_74382963
geen enkele vriend weet waar hij is. en hij is zover ik het weet uit zichzelf naar die kliniek gegaan
zo waren er nog enkele spullen in zijn woning gevonden die je eigenlijk altijd bij je hebt als je de deur uitgaat. dus dat is wel raar.
pi_74383336
dat weet ik dus niet van wat ik hoor nu nog weinig.
waar begin je met zoeken?
  Boks-Chick woensdag 4 november 2009 @ 13:37:09 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74383477
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:40 schreef BrandX het volgende:
Grappenmakers krijgen bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek weg te blijven uit dit topic .
Thanks!
In de herhaling. En bashers of ander spul wat het noodzakelijk acht kutopmerkingen te plaatsten krijgen bij deze de waarschuwing om gewoon weg te blijven uit dit topic. Dank voor de medewerking.

L_C, ik heb je andere opmerking ook weggehaald, ivm met de reacties die er op kwamen en eventueel komen.
lolwut
pi_74383541
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:33 schreef corkydiggles het volgende:
dat weet ik dus niet van wat ik hoor nu nog weinig.
waar begin je met zoeken?
Goeie vraag inderdaad. Zelf zou ik gaan zoeken omdat ik al met het ergste rekening hou. Maar dat klinkt voor jou misschien heel cru en dat is mijn bedoeling uiteraard niet. Politie wacht hier bij jongeren ook veel te lang mee omdat er zoveel weglopen en weer thuiskomen. Maar bepaalde spullen niet meenemen wat je noemde is wel heel zorgelijk.
pi_74383824
ik ga altijd uit van het ergste dat scheelt al.
maar het gaat meer om de familieleden dan om mij.
tja als politie zijnde kun je ook niet bij elke wissewasje uitrukken dus dat begrijp ik wel.
wat de politie op het moment er aan doet kan ik niet vertellen mischien zijn ze er wel druk mee bezig.
pi_74384106
Ik kijk mee, altijd vervelend om te lezen van zo'n jonge vent.
"Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
  woensdag 4 november 2009 @ 14:02:38 #19
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_74384294
Ik zal ook uitkijken of ik hem tegenkom. Kom namelijk wel buiten en woon in Twente.

Goed initiatief van TS om een oproep hier te plaatsen
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_74384414
die ligt dus nog in zijn woning
pi_74384811
kan wel moeilijk over alle reacties lopen doen maar dat heeft ook weinig zin .
ik vind het heel erg dat sylvian vermist is maar om dan zelf treurig rond te gaan lopen heeft ook geen zin.
ik probeer alleen zoveel mogelijk mensen te bereiken die zijn familie kan helpen met het vinden van sylvian.

en tot nu toe ben ik zeer tevreden over de aandacht die hier voor is.

en idd eerst hopen dat iemand hem gezien heeft of weet waar hij is dan kan de politie bijvoorbeeld ook meer.
pi_74384902
Ik hoop overigens dat hij bij wat onbekende vrienden 'ondergedoken' zit en idd bang is voor de kliniek.. maar als ik dat zelf zou doen, dan zou ik iig mijn ouders op de hoogte stellen via een prepaidtelefoon of e-mail met foto ofzo dat ik nog leef... maargoed.. je weet niet in welke toestand de jongen verkeert..
Ja doei.
pi_74385077
zover ik het weet heeft hij zich zelf aangemeld voor opname in het kliniek.
waarom zou hij er dan bang voor zijn?. mischien dat hij wel twijfelt maar dan zit je toch wat fijner in je eigen huis dan bij wat onbekende vrienden lijkt mij. en waarom zou je dan je belangerijke dingen thuis laten.

blijft altijd gis werk. er zijn zoveel dingen die er gebeurd kunnen zijn. en natuurlijk hoop ik dat het een happy ending heeft maar je weet maar nooit.
pi_74385221
Je kunt je heel dapper voor iets opgeven en alsnog bang worden voor de gevolgen (je fouten onder ogen zien is noodzakelijk om geholpen te worden in dit soort omstandigheden) en wellicht dacht hij dat hij er niet klaar voor was..

En als je dan besluit het niet te doen, en terug gaat naar huis, dan ben je bang dat mensen je als een mislukkeling zien...
Ja doei.
pi_74385398
Gebruikt hij drugs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')