Sinds zaterdag wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit Enschede vermist.
Sylvian is een vriend van mij. hij kwam wel is bij mij en mijn oude huisgenoot over de vloer om wat muziek te maken en we hebben samen vaak geskateboard.
Aangezien fokkers vanuit het hele land komen en een behoorlijk veel leden heeft wou ik hier deze oproep plaatsen. om de kansen te vergroten dat hij op tijd gevonden word.
![]()
![]()
Uiterlijke kenmerken:
Donkerblond kort haar, blauwgrijze ogen, blanke huidskleur, 1.85, fors postuur, kleine tatoeage op de onderarm van vierkantje met golfjes. Op het moment van verdwijning droeg Sylvian een donkere spijkerbroek, een zwart Nike jack met capuchon en paars/blauwe/turquoise blokjes en Nike gymschoenen met knal kleuren. Meestal heeft hij een petje op.
Gezocht door:
Familie en vrienden
Extra info:
Sinds zaterdag 31 oktober 2009 wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit zijn woonhuis in Enschede vermist. Hij was de door schulden de laatste tijd zeer depressief en was onderweg naar de kliniek voor een opname. Daar is hij echter niet aangekomen. Sylvian heeft dringend medicatie nodig.
Politie.nl:
Sinds zaterdagavond 31 oktober jl. wordt de 20-jarige Sylvian Kuil uit Enschede vermist. Die zaterdagavond is Sylvian voor het laatst door medeflatbewoners gezien toen hij bij de woning aan de Paulus Moreelsestraat in Enschede wegfietste. Sinds dat moment is er niets meer van hem vernomen en een ongeluk wordt gevreesd.
Signalement:
Sylvian is ongeveer 1m 85 lang en heeft een fors postuur. Hij was die zaterdagavond de 31e oktober o.a. gekleed in een jas van het merk Nike, van onderen zwart met daarboven vele blauw / paarse blokjes dan wel figuurtjes.
Getuigenoproep:
Heeft u informatie over de mogelijke verblijfplaats van Sylvian. Neemt u dan contact op met de politie Twente in Enschede via 0900-8844 of eventueel anoniem via 0800-7000
http://www.vermist.nl/index.php?id=5&tx_eftrosvermist_pi5%5Bresultaten%5D=5&tx_eftrosvermist_pi5%5Bpointer%5D=0&tx_eftrosvermist_pi5%5BshowUid%5D=17909&cHash=a429dab0f2http://www.politie.nl/twente/nieuws/091102001jongenvermist.asp