quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #1480] - Ik verzaak
kan de TT worden aangepast naar [KSC#1480] Ik verzaak
quote:
Voortgang van VBL - serieus topic #2quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Zonder een nieuw topic te maken: is er een centraal topic over het hele VBL-gedoe?
VBL-topic #9quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Zonder een nieuw topic te maken: is er een centraal topic over het hele VBL-gedoe?
Zo gek is het niet dat, 'Kankerkachel' is nou eenmaal een begrip op FOK!.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 06:19 schreef Klonk het volgende:
gaat nergens meer over
Wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
ja, ik had net een gevat antwoord, druk op reageren en weg is ie
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
denk dat iemand op delete heeft gedrukt ipv van slotje, of ze hebben eindelijk de functie ingebouwd dat jouw topics automatisch weg gepleurd worden
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:20 schreef Klonk het volgende:
denk dat iemand op delete heeft gedrukt ipv van slotje, of ze hebben eindelijk de functie ingebouwd dat jouw topics automatisch weg gepleurd worden
hier niet iigquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:54 schreef GlennNEC het volgende:
Weet iemand waar ik reclame kan maken voor: SPAM![]()
done.quote:
Echt wel, ik ben een stiekeme.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij bent heul geen mod.
Verzoek staat nog open.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij bent heul geen mod.
Verzoek staat nog open.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:32 schreef BrandX het volgende:
Dank je wel
Mss is het anders een idee om voor een tijdje de OP van het Manu topic neer te zetten in de OP van RLS?
Ik kan hem plaatsen in de OP aldaar als je/jullie wil/willen?
TS pleurt daar wél foto's en een heel stemmingsmakend verhaal over iemand neer. Maar als je dan de (overigens openbare) Hyves post van die gast waar het topic over gaat is het tot 2x toe note-waardig want 'prive-gegevens'. Terwijl er totaal geen privegegevens op die Hyve staan, behalve wat extra foto's. Haal dan ook gewoon die foto's uit de OP of doe niet zo kinderachtig over een linkje naar Hyves en 2 notes ervoor geven alsof het z'n NAW-gegevens zijn.quote:
Van wat ik er van begrijpquote:
Jupquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van wat ik er van begrijp;
Loveless had in dat topic een hyves van die kerel die in elkaar gemept is door de vrienden van dat mokkel uit de OP gepost. BrandX heeft die reactie geëdit omdat een hyves posten gelijk zou zijn aan privegegevens posten.
Ik ben razend benieuwd sinds wanneer dat zo is. Gezien ik regelmatig overal en nergens (ook in GC) hyves profielen tegenkom die met de OP stroken.
Ik snap niet hoe hyves privegegevens kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup![]()
Er komen om de haverklap in dit soort topics (en in andere, en er zijn zelfs reeksen) Hyves-profielen voorbij, en nu ineens mag het niet meer, zijn het 'prive-gegevens' en is het note-waardig
Hij had dan ook nog eens een openbaar profiel waar je zonder in te loggen alles kon zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hyves privegegevens kunnen zijn.
Hyves is een publiekelijk online sociaal netwerk. Bevat hyves prive gegevens? Ja, msischien wel idd.. zoals een achternaam. Maar de houder van die hyves heeft die er willens en wetens opgezet en publiekelijk toegankelijk gemaakt.
Dus IMHO gaat heel het "hyves is privegegevens!" niet op. Als iemand (zoals ik) namelijk niet wil dat iedereen mijn gegevens kan zien, kies je ervoor om hem af te schermen.
Mijn hyves is dan ook keurig afgeschermd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |