Gister, woensdag 7 oktober, de beelden gezien van mensen die gezocht worden in verband met de rellen in Hoek van Holland. Tot mijn verbazing zat daar een familielid tussen. Het meisje, verdachte nummer 7 zoals ze werd genoemd. Word gezocht omdat ze iemand die op de grond ligt ZOMAAR een paar trappen geeft.
Allereerst wil ik kwijt, het was niet zomaar en ik ben van mening dat justitie dit heel anders aan had moeten pakken. Er zitten inderdaad gasten tussen die opgepakt moeten worden, maar ze speculeren en brengen het uit als een feit. Dat weet ik wel zeker als je de ware toedracht kent en het verhaal op de televisie hoort.
De verdachte nummer 8 slaat niet een willekeurig iemand neer. Daar weet ik ook meer over.
Het familielid heeft zichzelf al aangegeven dus doe geen moeite om namen te achterhalen. Laten we beginnen met het verhaal van nummer 7, een familielid van mij. Het enige meisje trouwens van de 10 foto's. Ze ging met vrienden naar dat strandfeest, ze had er zin in en was totaal niet uit om te rellen.
Vervolgens komt er 1 of andere idioot die haar trapt, begint te provoceren en neemt een houding aan om te gaan vechten. Het familielid, stom verbaasd natuurlijk loopt naar achteren. Die vrienden van haar pikken dat niet en slaan hem vervolgens gewoon tegen de grond. Nu kan je dit fout noemen, maar als je een slachtoffer uit kiest, neem dan een echt weerloos iemand. In dit geval had ze vrienden die voor haar op kwamen en het vechtersbaasje had gewoon de verkeerde persoon uitgekozen.
Ze ziet die gast op de grond liggen en ja, hij is al verslagen. Hij kan niks meer doen. Maar ik zou fucking pissig zijn als iemand mij zomaar schopt, provoceert en van plan is om je helemaal de kanker te slaan.
En toen trapte ze hem nog eens na. Wie zou dit niet doen? Die gast had gewoon de verkeerde uitgekozen.
In het filmpje zie je ook dat ze vanachter al die mensen even naar voren komt om haar woede even af te reageren.
Van nummer 8 weet ik ook dat hij geen willekeurig iemand neer slaat. Toen het familielid en haar vrienden daar stonden, kwam er een ander groepje die ruzie wilden zoeken. En de jongen in het blauwe shirt hoekte er vervolgens gelijk eentje neer.
We hebben ook de hyves van de jongen die op de grond lag. Ik zal foto's plaatsen, geen namen en geen links.
Hij heeft zelfs een foto dat ie in het ziekenhuis ligt waarin hij in de titel zegt dat hij door "joodse homo's" is geslagen. Joden? Zoals in ajaxcieden? Dikke lul, 100% feyenoord zijn ze niet maar er liepen er zelfs een paar mee in een feyenoord shirt. Overigens allemaal uit Rotterdam haar vriendengroep.
Dit is zijn profielfoto.
![]()
Dit heeft hij er ook op staan.
-weg, niet relevant-
Dit zijn de mensen waar justitie achter aan moet gaan, dit zijn de echte relschoppers die overal naar toe gaan om de boel flink op stelten te zetten.
En ja, mocht je de verkeerde uitkiezen kom je er zo uit te zien:
![]()
Ik keur geweld niet goed maar dit vind ik toch echt een gevalletje van dikke pech. Als een inbreker bij een oude bokser in breekt en vervolgens na 2 hoeken knock out ligt juicht iedereen. Deze gozer had een meisje van 17 jaar op het oog, niet wetende dat ze met een grote groep vrienden was. Ik ben blij dat ze met haar vrienden was, wat als ze er met een vriendin was? Lag mijn familielid in het ziekenhuis, omdat meneer de hooligan dacht dat ze een ajaxcied was.
Justitie kiest vervolgens de 10 beste beelden uit en noemt ze allemaal relschoppers, zitten er ook een paar tussen. De echte relschoppers die de agenten insloten lopen verdomme nog vrij rond.
En nog iets wat gek is. Het familielid nam geen deel aan het neerwerken van die gast, waarom zou ze voor zoiets gearresteerd moeten worden. Vechtpartijen zijn een dagelijke gang van zaken in de randstad. Als ze nou eens zoveel tijd steken in het vinden van de echte criminelen hadden we de helft al gevonden.
Vragen?
[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 08-10-2009 11:42:28 ]
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.