abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:30:27 #1
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73463822
Gister, woensdag 7 oktober, de beelden gezien van mensen die gezocht worden in verband met de rellen in Hoek van Holland. Tot mijn verbazing zat daar een familielid tussen. Het meisje, verdachte nummer 7 zoals ze werd genoemd. Word gezocht omdat ze iemand die op de grond ligt ZOMAAR een paar trappen geeft.

Allereerst wil ik kwijt, het was niet zomaar en ik ben van mening dat justitie dit heel anders aan had moeten pakken. Er zitten inderdaad gasten tussen die opgepakt moeten worden, maar ze speculeren en brengen het uit als een feit. Dat weet ik wel zeker als je de ware toedracht kent en het verhaal op de televisie hoort.
De verdachte nummer 8 slaat niet een willekeurig iemand neer. Daar weet ik ook meer over.

Het familielid heeft zichzelf al aangegeven dus doe geen moeite om namen te achterhalen.

Laten we beginnen met het verhaal van nummer 7, een familielid van mij. Het enige meisje trouwens van de 10 foto's. Ze ging met vrienden naar dat strandfeest, ze had er zin in en was totaal niet uit om te rellen.
Vervolgens komt er 1 of andere idioot die haar trapt, begint te provoceren en neemt een houding aan om te gaan vechten. Het familielid, stom verbaasd natuurlijk loopt naar achteren. Die vrienden van haar pikken dat niet en slaan hem vervolgens gewoon tegen de grond. Nu kan je dit fout noemen, maar als je een slachtoffer uit kiest, neem dan een echt weerloos iemand. In dit geval had ze vrienden die voor haar op kwamen en het vechtersbaasje had gewoon de verkeerde persoon uitgekozen.
Ze ziet die gast op de grond liggen en ja, hij is al verslagen. Hij kan niks meer doen. Maar ik zou fucking pissig zijn als iemand mij zomaar schopt, provoceert en van plan is om je helemaal de kanker te slaan.
En toen trapte ze hem nog eens na. Wie zou dit niet doen? Die gast had gewoon de verkeerde uitgekozen.
In het filmpje zie je ook dat ze vanachter al die mensen even naar voren komt om haar woede even af te reageren.

Van nummer 8 weet ik ook dat hij geen willekeurig iemand neer slaat. Toen het familielid en haar vrienden daar stonden, kwam er een ander groepje die ruzie wilden zoeken. En de jongen in het blauwe shirt hoekte er vervolgens gelijk eentje neer.

We hebben ook de hyves van de jongen die op de grond lag. Ik zal foto's plaatsen, geen namen en geen links.
Hij heeft zelfs een foto dat ie in het ziekenhuis ligt waarin hij in de titel zegt dat hij door "joodse homo's" is geslagen. Joden? Zoals in ajaxcieden? Dikke lul, 100% feyenoord zijn ze niet maar er liepen er zelfs een paar mee in een feyenoord shirt. Overigens allemaal uit Rotterdam haar vriendengroep.

Dit is zijn profielfoto.

Dit heeft hij er ook op staan.
-weg, niet relevant-

Dit zijn de mensen waar justitie achter aan moet gaan, dit zijn de echte relschoppers die overal naar toe gaan om de boel flink op stelten te zetten.
En ja, mocht je de verkeerde uitkiezen kom je er zo uit te zien:

Ik keur geweld niet goed maar dit vind ik toch echt een gevalletje van dikke pech. Als een inbreker bij een oude bokser in breekt en vervolgens na 2 hoeken knock out ligt juicht iedereen. Deze gozer had een meisje van 17 jaar op het oog, niet wetende dat ze met een grote groep vrienden was. Ik ben blij dat ze met haar vrienden was, wat als ze er met een vriendin was? Lag mijn familielid in het ziekenhuis, omdat meneer de hooligan dacht dat ze een ajaxcied was.

Justitie kiest vervolgens de 10 beste beelden uit en noemt ze allemaal relschoppers, zitten er ook een paar tussen. De echte relschoppers die de agenten insloten lopen verdomme nog vrij rond.
En nog iets wat gek is. Het familielid nam geen deel aan het neerwerken van die gast, waarom zou ze voor zoiets gearresteerd moeten worden. Vechtpartijen zijn een dagelijke gang van zaken in de randstad. Als ze nou eens zoveel tijd steken in het vinden van de echte criminelen hadden we de helft al gevonden.

Vragen?

[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 08-10-2009 11:42:28 ]
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:33:17 #2
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73463901
TLDR
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73463917
Ja, jij hebt er blijkbaar geen enkel probleem mee dat [jouw familielid] iemand die al half naar de tering op de grond ligt nog even een paar keer natrapt?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  PR/Manusje van alles woensdag 7 oktober 2009 @ 18:33:57 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_73463921
Dan heeft ze toch niets te vrezen....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_73463987
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef Ps2K het volgende:
TLDR
pi_73463988
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Inderdaad.
Als haar vrienden dit verhaal bevestigen, en zij dit van begin af aan zegt tegen de politie.
Blaze with the fire that is never extinguished
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:36:39 #7
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73464006
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, jij hebt er blijkbaar geen enkel probleem mee dat [jouw familielid] iemand die al half naar de tering op de grond ligt nog even een paar keer natrapt?
En jij kan je niet verplaatsen in haar?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73464009
Misschien hoor jij ook maar 1 (Gekleurde...) kant van het verhaal?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_73464016
Bovendien staat ze alweer op straat:
quote:
De politie liet weten dat de zes worden verdacht van openlijke geweldpleging. Een van hen, een 25-jarige vrouw uit Hoogvliet, is inmiddels op vrije voeten gesteld.
Zes relschoppers melden zich bij politie
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:37:22 #10
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73464028
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Met deze gedachte is ze ook naar de politie gegaan. Voorlopig zit ze daar nog even, ben wel benieuwd wat er uitkomt.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:37:38 #11
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73464042
Sterkte TS!
Feyenoord Rotterdam
pi_73464043
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef Biefstuk het volgende:
En jij kan je niet verplaatsen in haar?
Blijkbaar hebben haar vrienden het vuile werk al opgeknapt, waarom dan nog een paar keer natrappen op iemand die al gevloerd is?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:38:10 #13
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73464057
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien staat ze alweer op straat:
[..]

Zes relschoppers melden zich bij politie
Ze is geen 25 maar 17.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:38:18 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73464061
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:33 schreef Ps2K het volgende:
TLDR
Too long dus read?
pi_73464074
Eerlijk is eerlijk, iemand natrappen als ie al op de grond ligt?
Dat is wel erg laf, en sorry, maar ook dat is mishandeling en daar hoort gewoon en straf bij, klaar.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_73464089
en waarom ga je dit op een forum zetten? om je familielid vrij te pleiten?

en daarbij als ze echt zo onschuldig is, is er niets aan het handje.

Waarom heeft ze trouwens niet eerder gereageerd op oproepen van de politie naar mensen de erbij waren om zich te melden?
pi_73464094
HAha is dat de foto van die mongool nadat ie is toegetakeld? Lekker voor hem.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:39:27 #18
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73464102
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien hoor jij ook maar 1 (Gekleurde...) kant van het verhaal?
Meerdere mensen bevestigen het. Foto's op zijn hyves bevestigen best wel dat hij een echte relschopper is.
pi_73464160
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:38 schreef Biefstuk het volgende:
Ze is geen 25 maar 17.
Wie is die 25-jarige vrouw dan?
Die zat volgens het nieuwsbericht bij de verdachte 10 mensen uit Opsporing Verzocht.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:41:31 #20
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_73464172
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat is wel erg laf, en sorry, maar ook dat is mishandeling en daar hoort gewoon en straf bij, klaar.
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:42:18 #21
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73464200
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Moet ze wachten tot hij weer op staat? Wat denk je dat het was, een ringgevecht? Tuurlijk is het laf maar zou je dat ook zeggen als het jouw vriendin was die schopte?
pi_73464242
Boontje komt om z'n loontje. Leuke foto's.

Ajacied, trouwens.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:44:51 #23
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73464282
politie werkt met wetten... en hoe je het went of keert... als hij al in elkaar is getikt hoef je mensen niet na te trappen....

loser!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:45:12 #24
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_73464294
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Moet ze wachten tot hij weer op staat? Wat denk je dat het was, een ringgevecht? Tuurlijk is het laf maar zou je dat ook zeggen als het jouw vriendin was die schopte?
Nee maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen straf kan verwachten..
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 18:45:19 #25
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73464300
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:39 schreef koemleit het volgende:
en waarom ga je dit op een forum zetten? om je familielid vrij te pleiten?

en daarbij als ze echt zo onschuldig is, is er niets aan het handje.

Waarom heeft ze trouwens niet eerder gereageerd op oproepen van de politie naar mensen de erbij waren om zich te melden?
Nou, meer om aan te tonen dat justitie speculeert en gewoon random mensen oppakken die te zien waren op de video's. Als er in je straat gevochten wordt en 1 persoon rent weg. Komt het dan ook in het nieuws?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')