Klopt, had het al in de peiling, maar nu loopt hij echt puur te zuigen idd. Dank!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef Omnifacer het volgende:
Verdienen stratenmakers veel?
Irritant figuur, die Duck
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:18 schreef Klonk het volgende:
en daar komt ze pas aan het einde van de dag mee, maar ik heb de TT gefixt
Lol deed ik dus ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef BrandX het volgende:
Done, moet alleen nog ff de linkjes zoeken
het hele topic welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Denhaag Gestapo: preventief fouilleren Zwaktebod in de TT.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef FANN het volgende:![]()
ben ik weeeeeeeeeeeer![]()
[RLS SC # 251] VERBODEN WOORDEN
nummertje moet zijn 251![]()
![]()
excuses...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunnen ze geen FANN script maken
"If FANN opens topic then repair"
Had ik gezien iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
tis wel raak hé tegenwoordig......
![]()
eh....Brandy en meneer Klonk, Gert heeft het trouwens al gefixt gisteravond, dus tis al in orde...
goeiemorgen trouwens
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Had ik gezien idd
En ook goedemorgen
Anders was je een queenquote:
nee, jij wel, een brilletje waarmee je een topic eerst ff leest voordat je pogingen onderneemt om grappig te zijnquote:
Voor je mening geven bannen we niet hoor, maar jij loopt gewoon te zuigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef DirkZz het volgende:
Het is dat je een ban krijgt op FOK als je je mening uit over een mod, maar anders.
dus je vind me niet aardig omdat ik een berichtje edit die jij plaatste nadat ik had gevraagd dat soort berichtjes niet te plaatsenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef DirkZz het volgende:
Het is dat je een ban krijgt op FOK als je je mening uit over een mod, maar anders.
Zoek eens op hoeveel berichten van mij jij al verwijderd/ge-edit hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je vind me niet aardig omdat ik een berichtje edit die jij plaatste nadat ik had gevraagd dat soort berichtjes niet te plaatsen![]()
nou, ik vind jou wel lief hoor maar wat remlof al zegt, je kunt ook overdrijven
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je postgedrag. Klonk loopt je echt niet te stalken om je zoveel mogelijk dwars te zitten, je bent gewoon 1 van de 260.000+ accounts hier op FOK!.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel berichten van mij jij al verwijderd/ge-edit hebt.
volgens mij zit jij nu met popcorn voor je beeldschermquote:
nee, braaf met een bakkie koffiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nu met popcorn voor je beeldscherm
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:49 schreef FANN het volgende:
wat zit die eikel dan te zeiken.....
flikker op Dirkzzz
DIe staat in FB: FOK! 10 jaarsmeet SC deel 2 - maar hoort inderdaad hier, zal 'm even overschoppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:59 schreef Skaai het volgende:
Ben ik kippig of is er geen nieuwe Fok 10 jaarsmeet SC meer?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:40 schreef Erasmo het volgende:
Het grote FOK! steunt Kiva topic #4 Nu met FP-reinforcements
KuuuuuuutWil misschien een modje dit even fixen voor bonuskarmapunten?
Fann liep weer te kutten zoals altijd dus kan die van mij dicht sorry voor de overlast ook namens Fann.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann liep weer te kutten zoals altijd dus kan die van mij dicht sorry voor de overlast ook namens Fann.
Oh Gert lief heeft er al voor gezorgd. Hulde
klopt, ik heb hem heropend. Excusesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef L.no het volgende:
OP ZOEK
Gesloten omdat er al een topic is, maar dat topic is al gesloten om de zelfde reden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:20 schreef FANN het volgende:
[RLS SC #266] De lapo regel werkt (niet)
deze kan dicht
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw topic geopendik dacht dat deze dicht was maarr ik was nog niet ingelogd
![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:36 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoi. Mag ik een TT change voor Lesbeau 220? Moet worden Cliche TT (met streepje, werkt niet op mijn toetsenbord)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef FANN het volgende:
[RLS SC #269] Een grieperig forum....
nummer moet zijn 269
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het wordt een gewoonte he
lolwut
goeiemorgen allemaal,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Schaf toch gewoon die nummers af, wat heeft het in godsnaam voor meerwaarde?.
Remlof kijkt naar de toekomst stoepydoequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
goeiemorgen allemaal,
die nummers zijn wel handig eigenlijk, is makkelijker terugzoeken,
vroeger.....deden we wel vaak een paar postings van te voren dat iemand een nieuw topic
opende en de link naar dat nieuwe topic alvast poste in de lapo of net voor de lapo maar dat mag niet meer
Dus dat is Remlof zijn schuld![]()
Rem...... kom d'r maar in
referral?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:50 schreef BrandX het volgende:
Aan dit soort reverraldingen doen we niet op FOK!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
BrandX, in het kader van als je niet precies weet hoe je het woord schrijft, gebruik dan een ander
[..]
referral?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:50 schreef BrandX het volgende:
Aan dit soort referraldingen doen we niet op FOK!
(edit met dank aan Loveless85)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |