Klopt, had het al in de peiling, maar nu loopt hij echt puur te zuigen idd. Dank!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef Omnifacer het volgende:
Verdienen stratenmakers veel?
Irritant figuur, die Duck
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:18 schreef Klonk het volgende:
en daar komt ze pas aan het einde van de dag mee, maar ik heb de TT gefixt
Lol deed ik dus ook alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef BrandX het volgende:
Done, moet alleen nog ff de linkjes zoeken
het hele topic welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Denhaag Gestapo: preventief fouilleren Zwaktebod in de TT.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef FANN het volgende:![]()
ben ik weeeeeeeeeeeer![]()
[RLS SC # 251] VERBODEN WOORDEN
nummertje moet zijn 251![]()
![]()
excuses...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunnen ze geen FANN script maken
"If FANN opens topic then repair"
Had ik gezien iddquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:07 schreef FANN het volgende:
[..]
tis wel raak hé tegenwoordig......
![]()
eh....Brandy en meneer Klonk, Gert heeft het trouwens al gefixt gisteravond, dus tis al in orde...
goeiemorgen trouwens
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Had ik gezien idd
En ook goedemorgen
Anders was je een queenquote:
nee, jij wel, een brilletje waarmee je een topic eerst ff leest voordat je pogingen onderneemt om grappig te zijnquote:
Voor je mening geven bannen we niet hoor, maar jij loopt gewoon te zuigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef DirkZz het volgende:
Het is dat je een ban krijgt op FOK als je je mening uit over een mod, maar anders.
dus je vind me niet aardig omdat ik een berichtje edit die jij plaatste nadat ik had gevraagd dat soort berichtjes niet te plaatsenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef DirkZz het volgende:
Het is dat je een ban krijgt op FOK als je je mening uit over een mod, maar anders.
Zoek eens op hoeveel berichten van mij jij al verwijderd/ge-edit hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus je vind me niet aardig omdat ik een berichtje edit die jij plaatste nadat ik had gevraagd dat soort berichtjes niet te plaatsen![]()
nou, ik vind jou wel lief hoor maar wat remlof al zegt, je kunt ook overdrijven
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je postgedrag. Klonk loopt je echt niet te stalken om je zoveel mogelijk dwars te zitten, je bent gewoon 1 van de 260.000+ accounts hier op FOK!.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zoek eens op hoeveel berichten van mij jij al verwijderd/ge-edit hebt.
volgens mij zit jij nu met popcorn voor je beeldschermquote:
nee, braaf met een bakkie koffiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij zit jij nu met popcorn voor je beeldscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |