Niks, hij heeft gelijk. Grote kans dat ze er iets mee te maken hebben, of ook hennepplanten hebben staan, als ze nu ineens gaan opruimen. Terecht dat ie wil dat de politie een kijkje gaat nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef Parafernalia het volgende:
Vuile matennaaier
Ik zeg: Minder idioten op straat.
Ze moeten er eens mee ophouden die hennepkwekers steeds aan te pakken. Zolang ze niet illegaal stroom aftappen gewoon hun gang laten gaan. De wiet moet toch ergens vandaan komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef Booomer het volgende:
[..]
Niks, hij heeft gelijk. Grote kans dat ze er iets mee te maken hebben, of ook hennepplanten hebben staan, als ze nu ineens gaan opruimen. Terecht dat ie wil dat de politie een kijkje gaat nemen.
Ze moeten wiet legaliseren, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze moeten er eens mee ophouden die hennepkwekers steeds aan te pakken. Zolang ze niet illegaal stroom aftappen gewoon hun gang laten gaan. De wiet moet toch ergens vandaan komen.
Als het op een professionele manier gaat dan is er niks aan de hand. Helaas gaat vaak zo ontzettend lomp; met electra die niet veilig is e.d. Dat wil je dus echt niet naast je hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze moeten er eens mee ophouden die hennepkwekers steeds aan te pakken. Zolang ze niet illegaal stroom aftappen gewoon hun gang laten gaan. De wiet moet toch ergens vandaan komen.
Daarom, legaliseren die hapquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Als het op een professionele manier gaat dan is er niks aan de hand. Helaas gaat vaak zo ontzettend lomp; met electra die niet veilig is e.d. Dat wil je dus echt niet naast je hebben.
Helemaal mee eens. Maar dat gaat niet zolang partijen als CDA, CU, SGP, VVD en PVV nog een meerderheid vormen in de kamer. Dus pleit ik ervoor dat de politie gewoon een oogje dichtknijpt zolang het geen gevaarlijke situatie is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:52 schreef Triptamine het volgende:
Ze moeten wiet legaliseren, maar dat is een ander verhaal.
Het probleem is idd dat die partijen alleen de regels van de EU willen volgen. Nederland zou juist moeten zeggen: Doe het zoals ons, het haalt alle interesse voor wiet uit het criminele circuit, en het is beter voor de jeugd en gebruikers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar dat gaat niet zolang partijen als CDA, CU, SGP, VVD en PVV nog een meerderheid vormen in de kamer. Dus pleit ik ervoor dat de politie gewoon een oogje dichtknijpt zolang het geen gevaarlijke situatie is.
Offtopic:quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:08 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een NSB'er.
ophangen dat kankervolk.
De politie bellen omdat je je buren verdenkt van het verhuizen van een wietplantage is eerste klas NSB'er gedrag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Offtopic:
leg mij eens uit waarom ik NSB-er zou zijn
Indien je mij kan overtuigen : mag je persoonlijk bij mij de strop om komen doen en me van de trap af lazeren
indien je hier geen antwoord op kan geven : moet je ook niet gaan snikken/huilen/janken indien je geen verduidelijking kan geven en jezelf afgezeken word door mij of door derden
Doe es lief ja!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:08 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een NSB'er.
ophangen dat kankervolk.
lees de OP nog eens....quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De politie bellen omdat je je buren verdenkt van het verhuizen van een wietplantage is eerste klas NSB'er gedrag.
Het spoort sowieso niet met dat je zegt dat je wiet wil legaliseren.
Of ben je er zo één die het liefst ziet dat de overheid zich met ALLES bemoeit, zoals in Stasi Duitsland.
En je punt is ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:36 schreef cerror het volgende:
Niet te vergeten dat de TS een dame van lichte zeden is.
Als ts een grote sterke vent zou zijn zou het een ander verhaal zijn, duhquote:
Oh my!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De politie bellen omdat je je buren verdenkt van het verhuizen van een wietplantage is eerste klas NSB'er gedrag.
Het spoort sowieso niet met dat je zegt dat je wiet wil legaliseren.
Of ben je er zo één die het liefst ziet dat de overheid zich met ALLES bemoeit, zoals in Stasi Duitsland.
Nog zo'n NSB'erquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:03 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Oh my!
De politie bellen omdat je iemand verdenkt van het plegen van een strafbaar feit.. Schandalig! Dat zouden ze moeten verbieden. Wie denken ze wel niet dat ze zijn!?!! Als je niks te verbergen hebt is er toch niks aan de hand? De vergelijking met een NSB'er is ronduit schandalig..
vraagje: ben je zelf een gebruiker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |