Goed planquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
Tegen die tijd moesten we misschien maar eens kijken wie met wie mee kan rijden of dat er een auto de bagage van de treiners mee neemt.
Ja, Utrecht was het volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Is er al een locatie bekend dan?
Waar in Utrecht? De stad Utrecht of de provincie Utrecht. Het is nog steeds behoorlijk vaag.quote:
Iets met een camping. Ik zie ons nog niet bij de Dom de haringen in de grond hameren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? De stad Utrecht of de provincie Utrecht. Het is nog steeds behoorlijk vaag.
Ik welquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets met een camping. Ik zie ons nog niet bij de Dom de haringen in de grond hameren.
Ja zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
Het loopt wel storm hier.
Men heeft er duidelijk zin in
Dit dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Waar in Utrecht? Het is nog steeds behoorlijk vaag.
En ik vraag mij ook af wanneer de betalingen gaan beginnen? Neem aan dat het gestort moet worden via I-net bankieren?quote:
Same here! Sta te trappelen om remlof op zijn b.. om te betalen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik vraag mij ook af wanneer de betalingen gaan beginnen? Neem aan dat het gestort moet worden via I-net bankieren?
Is dat in het verleden ook zovaak voorgekomen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Ook dat ja, en dan kan eindelijk Het Grote Afzeggen beginnen
ben je malquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is dat in het verleden ook zovaak voorgekomen dan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here! Sta te trappelen om remlof op zijn b.. om te betalen!
Whut?quote:
Ik heb echt geen flauw benul, maar geloof wel dat er een aantal niet zullen komen gezien het aantal dat zich heeft aangemeld zie ik dat nog wel gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |