Goed planquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
Tegen die tijd moesten we misschien maar eens kijken wie met wie mee kan rijden of dat er een auto de bagage van de treiners mee neemt.
Ja, Utrecht was het volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Is er al een locatie bekend dan?
Waar in Utrecht? De stad Utrecht of de provincie Utrecht. Het is nog steeds behoorlijk vaag.quote:
Iets met een camping. Ik zie ons nog niet bij de Dom de haringen in de grond hameren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? De stad Utrecht of de provincie Utrecht. Het is nog steeds behoorlijk vaag.
Ik welquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets met een camping. Ik zie ons nog niet bij de Dom de haringen in de grond hameren.
Ja zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
Het loopt wel storm hier.
Men heeft er duidelijk zin in
Dit dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Waar in Utrecht? Het is nog steeds behoorlijk vaag.
En ik vraag mij ook af wanneer de betalingen gaan beginnen? Neem aan dat het gestort moet worden via I-net bankieren?quote:
Same here! Sta te trappelen om remlof op zijn b.. om te betalen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik vraag mij ook af wanneer de betalingen gaan beginnen? Neem aan dat het gestort moet worden via I-net bankieren?
Is dat in het verleden ook zovaak voorgekomen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Ook dat ja, en dan kan eindelijk Het Grote Afzeggen beginnen
ben je malquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is dat in het verleden ook zovaak voorgekomen dan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here! Sta te trappelen om remlof op zijn b.. om te betalen!
Whut?quote:
Ik heb echt geen flauw benul, maar geloof wel dat er een aantal niet zullen komen gezien het aantal dat zich heeft aangemeld zie ik dat nog wel gebeurenquote:
Ach, elke meet zegt de helft af! PLankenkoorts enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul, maar geloof wel dat er een aantal niet zullen komen gezien het aantal dat zich heeft aangemeld zie ik dat nog wel gebeuren
Jammer Skaai, je bent toch wel een integraal onderdeel van FOK!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:20 schreef Skaai het volgende:
Hoi, Bluezz je hebt gelijk. Sorry, ik ben er niet bij. Ik mag dus van de lijst.
.
Sorryquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer Skaai, je bent toch wel een integraal onderdeel van FOK!
Ik had gewoon gesteggeld en de FOK!meet laten winnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sorry. Opeens heb ik allemaal spannende plannen voor weekenden, maar nu moest ik verdorie kiezen uit 3 uitjes voor dat weekend. Moest letterlijk iene-miene-mutten omdat ze allemaal tof zijn.
Jij moet je aanmeldenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
Zeg wat is dat, ik meld me af en opeens wil jij misschiennen SEMTEX?.
![]()
Het is een HOAX zeg ik jequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Jij moet je aanmeldendan gaan we met alle Crappertjes
. Rippie gaat ook...
Ik ga al naar Valkenburgquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij moet je aanmeldendan gaan we met alle Crappertjes
. Rippie gaat ook...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
Tegen die tijd moesten we misschien maar eens kijken wie met wie mee kan rijden of dat er een auto de bagage van de treiners mee neemt.
Vast wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik kom vanuit Den Haag met de trein. Maar er gaan meer Hagenezen toch?
kan je niet bij Coos achterop de fiets?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik kom vanuit Den Haag met de trein. Maar er gaan meer Hagenezen toch?
ow..... het probleem is al opgelostquote:Op zondag 19 juli 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
En anders kom ik eerst naar Den Haag toe om jou op te halen.
Aardig van mij hequote:
om 23.oo uur weggaan ???quote:Op zondag 19 juli 2009 13:37 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik eigenlijk ook nog niet weet is hoelaat de meet ongeveer gaat beginnen?
Als het bijv. al om zegmaar 15:00uur begint kan het zijn dat ik niet blijf slapen maar gewoon tegen 23:00uur wegga oidHoef ik ook niet te zoeken naar een geschikte slaapplaats
Geen idee, heb het nog nooit eerder gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
om 23.oo uur weggaan ???
ik denk dat het feest dan pas begint
Mooie tijd!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Ik denk inderdaad dat het tegen een uur of drie begint.
drie uur 's nachts bedoel je zeker?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Ik denk inderdaad dat het tegen een uur of drie begint.
Mooie tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |