Tja, je kunt er eigenlijk niks mee hè, zo'n waarschuwing. Ga je trouwens 5 september naar de meet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Talitha het volgende:![]()
![]()
![]()
Morguh FANN. Nog niet helemaal wakker?
Die Heatwave is trouwens een man (of vrouw?) van weinig woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik pak nog wel effe een bak koffie
alleen maar een ietsje pietsje te vroeg, dus veel wel meequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... logisch ookik was veels te vroeg
Had ik niet gezien, maar Deisyy, veel plezier!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef hondjes het volgende:
Deissy, veel plezier in Parijs, met dochter,
Ja dat gaat Mozes voor mij regelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Jaaa, morgenochtend zit om half 8 in de Thalys en sta ik om half 11 op Gare du Nord met mijn dochter![]()
Gefeliciteerd Dementor![]()
Kan het rij-examen nu aangevraagd worden?
Ik begrijp dat je denkt dat als ik een topic open dat ie snel vol is maar uuuhhhquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw topic geopendik dacht dat deze dicht was maarr ik was nog niet ingelogd
![]()
Ik heb bij "Bumba" niet de associatie met een dikke oeWinston die je kringspier verbouwt, maar met een vrolijk clowntje. Da's best een verschil hè.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Bumba moet ik denken aan Bubba: dat is een hele grote dikke neger die gevangenen in hun.....
quote:Ik ben naar kantoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |