en daar heeft ie het dus niet alleen bij gelaten de ploert, dat Turkse meisje heeft ie ook nog eens vermoordquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfs in de gevangenis hebben ze een hekel aan kinder/vrouwen verkrachters,
Je ging zo lekker. Ik dacht: laat ik haar niet storen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
Zit ik nou in mn uppie dit topic vol te baggeren? Waar is iedereen?
Op vakantie
Ik zie de avatars gewoon dus ligt aan jouw computer Hondjes.
Ja, waarom doe je dat, laat ook eens wat ruimte voor anderenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
Zit ik nou in mn uppie dit topic vol te baggeren? Waar is iedereen?
Jaja, ik geef anderen geen ruimte om er tussen te komen. Ze zijn hier assertief genoeg, me dunkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat, laat ook eens wat ruimte voor anderen
Al die duizenden die hier niet posten zijn niet echt assertief genoeg hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, ik geef anderen geen ruimte om er tussen te komen. Ze zijn hier assertief genoeg, me dunkt.
Dan moet je je volgens mij hier even meldenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef Marrije het volgende:
Ah jij bent er nog![]()
Ik heb naast mn loopneus nu ook last van mn keel en ben aan de strepsils. Vandaag maar niet de deur uit.
Er zijn massa's mensen geestesziek Marrije. Ik ben blij dat ik tot nu toe nog geen kortsluiting heb gehad. (open deur, ik weet het, tik 'm d'r maar inquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net ff het nieuws, je zult maar hoog zwanger zijn en bestolen worden van je baby
Ik heb me gisteren al gemeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet je je volgens mij hier even melden![]()
Meld je hier als je de mexicaanse griep hebt
Dat griepgedoe is net als de kredietcrisis. Ik merk er maar weinig van om me heen.
Hoe ziek kun je zijn he (nee, ik kop niks in, zou niet durven).quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn massa's mensen geestesziek Marrije. Ik ben blij dat ik tot nu toe nog geen kortsluiting heb gehad. (open deur, ik weet het, tik 'm d'r maar in)
Afstand van hoofden is zodanig dat ze ieder een tepel kunnen nemen. Dat gaat natuurlijk wel een probleem opleveren, wiens hoofd zal als eerste aangeven dat de maag vol isquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef Marrije het volgende:
En nu ik toch bezig ben met een nieuws update, er is een meisje met 2 hoofdjes geboren
Samen delen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren al gemeldAlvast, voor de zekerheid. Voor de je weet maar nooit.
Ik wil wel even bij je langskomen *kuch* *hatsjoe*
Geen probleem want dan kan dat andere hoofd alleen doordrinken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afstand van hoofden is zodanig dat ze ieder een tepel kunnen nemen. Dat gaat natuurlijk wel een probleem opleveren, wiens hoofd zal als eerste aangeven dat de maag vol is
:
Een ervaren lurker dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat was je 200ste postje sinds je registratie in 2003.
Ja, het lijkt mij een verhaal te worden met dodelijke afloopquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen probleem want dan kan dat andere hoofd alleen doordrinken.
Al met al vind ik het zielig.
Ik ben ook een lurker vandaag, heb de pest erin, diaree, buikpijn en ik moet veel doen.quote:
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet je je volgens mij hier even melden![]()
Meld je hier als je de mexicaanse griep hebt
Dat griepgedoe is net als de kredietcrisis. Ik merk er maar weinig van om me heen.
Oepsss! Dan komt dus wel erg dichtbijquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.
Tja, je kunt er eigenlijk niks mee hè, zo'n waarschuwing. Ga je trouwens 5 september naar de meet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Talitha het volgende:![]()
![]()
![]()
Morguh FANN. Nog niet helemaal wakker?
Die Heatwave is trouwens een man (of vrouw?) van weinig woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik pak nog wel effe een bak koffie
alleen maar een ietsje pietsje te vroeg, dus veel wel meequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... logisch ookik was veels te vroeg
Had ik niet gezien, maar Deisyy, veel plezier!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef hondjes het volgende:
Deissy, veel plezier in Parijs, met dochter,
Ja dat gaat Mozes voor mij regelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Jaaa, morgenochtend zit om half 8 in de Thalys en sta ik om half 11 op Gare du Nord met mijn dochter![]()
Gefeliciteerd Dementor![]()
Kan het rij-examen nu aangevraagd worden?
Ik begrijp dat je denkt dat als ik een topic open dat ie snel vol is maar uuuhhhquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw topic geopendik dacht dat deze dicht was maarr ik was nog niet ingelogd
![]()
Ik heb bij "Bumba" niet de associatie met een dikke oeWinston die je kringspier verbouwt, maar met een vrolijk clowntje. Da's best een verschil hè.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Bumba moet ik denken aan Bubba: dat is een hele grote dikke neger die gevangenen in hun.....
quote:Ik ben naar kantoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |