quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Talitha het volgende:![]()
![]()
![]()
Morguh FANN. Nog niet helemaal wakker?
Die Heatwave is trouwens een man (of vrouw?) van weinig woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik pak nog wel effe een bak koffie
alleen maar een ietsje pietsje te vroeg, dus veel wel meequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... logisch ookik was veels te vroeg
Had ik niet gezien, maar Deisyy, veel plezier!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef hondjes het volgende:
Deissy, veel plezier in Parijs, met dochter,
Ja dat gaat Mozes voor mij regelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Jaaa, morgenochtend zit om half 8 in de Thalys en sta ik om half 11 op Gare du Nord met mijn dochter![]()
Gefeliciteerd Dementor![]()
Kan het rij-examen nu aangevraagd worden?
Ik begrijp dat je denkt dat als ik een topic open dat ie snel vol is maar uuuhhhquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw topic geopendik dacht dat deze dicht was maarr ik was nog niet ingelogd
![]()
Ik heb bij "Bumba" niet de associatie met een dikke oeWinston die je kringspier verbouwt, maar met een vrolijk clowntje. Da's best een verschil hè.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Bumba moet ik denken aan Bubba: dat is een hele grote dikke neger die gevangenen in hun.....
quote:Ik ben naar kantoor![]()
Ach zo heeft iedereen zijn of haar eigen referentiekader.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb bij "Bumba" niet de associatie met een dikke oeWinston die je kringspier verbouwt, maar met een vrolijk clowntje. Da's best een verschil hè.
[..]
Dag!
[ afbeelding ]
Nee, lévensgevaarlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, je kunt er eigenlijk niks mee hè, zo'n waarschuwing. Ga je trouwens 5 september naar de meet?![]()
Ben jij ook weer wakkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je denkt dat als ik een topic open dat ie snel vol is maar uuuhhh
[ afbeelding ]
Om 6 uur alquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij ook weer wakker![]()
jah..... sorry heur......
Done !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah........ je werk? en?
eh...... als je het kwijt wilt hier
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
Wie van de sc gaat wel naar die meet toe?
Beter !quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Done !!!Ik ben weg over 6 weken. Maar ik ga er alleen nog heen om
en
met de mannen
Hij moet toch eerst nog getest?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
een veel interessantere vraag vind ik
Vaccinatie - Ga jij de prik halen? Deel II
Jammer, maar 't is niet andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
en
met de mannen
Ik vind het veel weg hebben van een hype, die taco flu.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
En daarna?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
en
met de mannen
Hoezo? Heb je plannen om de SC te saboteren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
maar na de test zullen de gevolgen wel gekend zijn.quote:
Ben ik voorlopig niet van plan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
Bongquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
Vermoedelijk wel iets dodelijker, maar goed, dat is goed voor de doorstroming en voor het werkloosheidspercentage in deze barre tijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het veel weg hebben van een hype, die taco flu.
Snap ook niet dat mensen er zo opgewonden over lopen te doen.
Het is gewoon een griep, niet erger of dodelijker dan andere griep-virussen.
Ik ga de prik ook niet halen, maar tis wel effe lastig als je op vakantie gaat en je wordt inquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het veel weg hebben van een hype, die taco flu.
Snap ook niet dat mensen er zo opgewonden over lopen te doen.
Het is gewoon een griep, niet erger of dodelijker dan andere griep-virussen.
Maar omdat het theoretisch eventueel zou kunnen dat het scenario verslechtert, krijgen mensen er rooie oortjes van. Oe, misschien een ramp, spannend!
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je eindelijk plannen gaan maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
en
met de mannen
Ik ook niet, ga ook niet naar die "kijk mij eens een toffe user zijn meet" en wil ook niet werkloos worden. Ben gewoon weer eens dwarsquote:
Ik ga alléén naar de meet als ik Gert op zijn neus mag timmmerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga ook niet naar die "kijk mij eens een toffe user zijn meet" en wil ook niet werkloos worden. Ben gewoon weer eens dwars![]()
Ik heb nog wel een kitspuit voor je, kun je dat bekkie mee volspuiten met siliconenshit, wordt 't toch nog lekker rustig in 020quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga de prik ook niet halen, maar tis wel effe lastig als je op vakantie gaat en je wordt in
Quarantaine geplaatst.......
moet je wel effe iemand regelen die je postbus leeg haalt enzo....
klinkt wel weer erotisch dat volspuiten enzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kitspuit voor je, kun je dat bekkie mee volspuiten met siliconenshit, wordt 't toch nog lekker rustig in 020
En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga ook niet naar die "kijk mij eens een toffe user zijn meet" en wil ook niet werkloos worden. Ben gewoon weer eens dwars![]()
Ben bang dat je er toch gewoon doorheen blijft lullen, al gebruik je een doos vol met 24 tubesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt wel weer erotisch dat volspuiten enzo
Klopt !!! Wat ik ga doen weet ik niet. Bedoel ik weet wel dat ik een bv ga oprichten zodat die blauwen van mijn geld afblijven, en me inschrijven bij het UWV .. En rondkijken ik weet nu eindelijk dat ik weg ga. Dat is een raar gevoel maar iig zekerheid. Echt de hele tent zal me een worst zijn maar ik heb super gave collega's die ik ook al 20 jaar kenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je eindelijk plannen gaan maken.![]()
Verandering kan heel goed zijn. Maar dat wist je zelf volgens mij ook al.
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enne erotiek? Daarvoor moet je bij Remlof
En ik heb sollicitaties lopen voor o.a functioneel beheerder, aan de ene kant nemen ze dus mensen aan en aan de andere kant kieperen ze er weer mensen uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt !!! Wat ik ga doen weet ik niet. Bedoel ik weet wel dat ik een bv ga oprichten zodat die blauwen van mijn geld afblijven, en me inschrijven bij het UWV .. En rondkijken ik weet nu eindelijk dat ik weg ga. Dat is een raar gevoel maar iig zekerheid. Echt de hele tent zal me een worst zijn maar ik heb super gave collega's die ik ook al 20 jaar ken
Of uhquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
Ik las vanmorgen dat hij eindelijk de trein naar A'dam te pakken had, volgens mij is hij onderweg naar je. Toch lief!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
Ik neem aan dat je een goede adviseur in armen genomen hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt !!! Wat ik ga doen weet ik niet. Bedoel ik weet wel dat ik een bv ga oprichten zodat die blauwen van mijn geld afblijven, en me inschrijven bij het UWV .. En rondkijken ik weet nu eindelijk dat ik weg ga. Dat is een raar gevoel maar iig zekerheid. Echt de hele tent zal me een worst zijn maar ik heb super gave collega's die ik ook al 20 jaar ken
quote:De stamrecht BV (ook wel: stamrechtvennootschap) is een van de beste mogelijkheden om uw gouden handdruk fiscaal vriendelijk aan te wenden.
Puur financieel geldt dat een stamrecht bv pas voordeliger is dan een verzekering bij een ontslagvergoeding van ca. ¤ 50.000,-. De kosten van de oprichting van uw stamrecht bv + de jaarlijkse kosten zijn dan minder dan de kosten bij een gouden handdruk verzekering.
Ik was technish applicatie engineer. Klinkt prachtig (en slaat nergens op technish ben ik echt nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik heb sollicitaties lopen voor o.a functioneel beheerder, aan de ene kant nemen ze dus mensen aan en aan de andere kant kieperen ze er weer mensen uit.
Ik zie op monsterboard nog zat werk staan voor ervaren/midcareer muizen dus het zal vast wel goed komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was technish applicatie engineer. Klinkt prachtig (en slaat nergens op technish ben ik echt nietmaar mijn kennis is zodanig dat ik er geen ruk meer aan heb ergens anders. Ik ga ook iets in een compleet andere richting zoeken. Als ik maar niet met 20 vrouwen om me heen zit
En inderdaad ze moeten mijn plekje invullen anders hebben ze een probleem. Maar dat is niet de mijne
Stamrecht iid !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een goede adviseur in armen genomen hebt?
[..]
Ik zou mijn collega's ook het meest gaan missen. Die zie je vaak meer uren per week dan je familie en vrienden. Maar je hebt nog 6 weken om goed afscheid te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Soury het volgende:
[..]
vergeet je niet dat ik je dinnetje ben...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Stamrecht iid !!!Ik moet het nog regelen omdat ik nu pas zekerheid heb.. Dat gaat um worden .
![]()
Gaat wat kosten maar verdubbel die 50 maar en meer
Dat is wel een TOP oprotpremiequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Stamrecht iid !!!Ik moet het nog regelen omdat ik nu pas zekerheid heb.. Dat gaat um worden .
![]()
Gaat wat kosten maar verdubbel die 50 maar en meer
Daar zie ik zoooooooooo vreselijk tegen op. Terwijl ik dit typquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou mijn collega's ook het meest gaan missen. Die zie je vaak meer uren per week dan je familie en vrienden. Maar je hebt nog 6 weken om goed afscheid te nemen.![]()
Komt goed, gewoon lekker aan iets nieuws beginnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was technish applicatie engineer. Klinkt prachtig (en slaat nergens op technish ben ik echt nietmaar mijn kennis is zodanig dat ik er geen ruk meer aan heb ergens anders. Ik ga ook iets in een compleet andere richting zoeken. Als ik maar niet met 20 vrouwen om me heen zit
En inderdaad ze moeten mijn plekje invullen anders hebben ze een probleem. Maar dat is niet de mijne
Tja ... ik verdien ook ver boven het gemiddelde. Het was ook een rijk bedrijf, maar das ook overquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een TOP oprotpremie![]()
En nee, ik wil niet neuken
Ik mot ze ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Komt goed, gewoon lekker aan iets nieuws beginnen.![]()
Die prikken die hoef ik niet, gaan ze maar eerst uittesten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |