quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Ja, niet zozeer voor mezelf maar meer voor anderen aangezien ik in de gezondheidszorg werk
Ja, en om dezelfde redenen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef DoctorB het volgende:
Ja, ik ga de prik halen. Waarom: Omdat ik een schijthekel heb aan al die gestoorden met achtervolgingswaanzin die plots menen medisch expert te zijn maar waarvan de helft nog niet eens begrijpt dat tamiflu GEEN vaccin is maar slechts een virus remmer.
En omdat we dankzij het vaccinatie programma al jaren verlost zijn van polio, dyfterie, typhus en pokken en er juist NIET keihard aan doodgaan en ge-mindcotrolled worden.
is een beetje lastig, als je het eerste topic doorleest zijn de meeste mensen er nog niet uit,quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Bastard het volgende:
Is er een overzichtje van argumentaties van de mensen voor en tegen eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef Pakspul het volgende:
We leven in Nederland hier gaan geen mensen door aan de griep.
quote:Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood
en in 2012 vergaat de wereld, allemaal schattingen van mensen. En als die ergens slecht in zijn is het wel inschattingen maken.quote:
Is dat jouw redenatie? Een drogredenatiequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en in 2012 vergaat de wereld, allemaal schattingen van mensen. En als die ergens slecht in zijn is het wel inschattingen maken.
Die aantallen zijn geen schattingen, 2012 is echter een speculatie. Wel degelijk een verschil dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en in 2012 vergaat de wereld, allemaal schattingen van mensen. En als die ergens slecht in zijn is het wel inschattingen maken.
En vervolgens als mensen bij bosjes neervallen als eerste in de rij staan voor de prikquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, want op www.verontrustemoeders.nl staat dat het heel gevaarlijk is
Nou nee, dat past hier prima toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, want ik heb een teringhekel aan keelpijn, zeker in combinatie met een lichte verkoudheid.![]()
Griep wil ik niet eens aan denken.
En als zo`n prikje die kans verkleint, zie ik niet zo`n reden dit niet te nemen.
Ik hoop trouwens wel dat die figuren die principieel, of vanuit ingewikkelde virologische redenen de prik niet wensen te nemen wel thuis blijven als ze griepverschijnselen krijgen.
Je hebt ook nog van die figuren die vinden dat ziek zijn voor aanstellers is, en altijd maar doorgaan, met als gevolg dat ze zowel fysiek (griepoverdracht) als mentaal (slecht humeur/ geestelijk geweld) hun omgeving negatief beïnvloeden.
Maar dat is een andere discussie.
Is juist een hele goeie vraag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, want ik heb een teringhekel aan keelpijn, zeker in combinatie met een lichte verkoudheid.![]()
Griep wil ik niet eens aan denken.
En als zo`n prikje die kans verkleint, zie ik niet zo`n reden dit niet te nemen.
Ik hoop trouwens wel dat die figuren die principieel, of vanuit ingewikkelde virologische redenen de prik niet wensen te nemen wel thuis blijven als ze griepverschijnselen krijgen.
Je hebt ook nog van die figuren die vinden dat ziek zijn voor aanstellers is, en altijd maar doorgaan, met als gevolg dat ze zowel fysiek (griepoverdracht) als mentaal (slecht humeur/ geestelijk geweld) hun omgeving negatief beïnvloeden.
Maar dat is een andere discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |