Kan ik me goed voorstellen. Je weet gewoon niet waar mensen toe in staat zijn. Zelfs niet als je ze redelijk denkt te kennen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Kreeg net een mailtje van mn vriendin, tevens collega, hele bedrijf in alle staten, logisch ook.
Ben er misselijk van
Hij is er bij de reorganisatie van vorig jaar ook uitgebonjourd, net als ik, maar dan nog.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Je weet gewoon niet waar mensen toe in staat zijn. Zelfs niet als je ze redelijk denkt te kennen.
sjesus....quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
OMGWTFBBQ!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was gewoon een drukker bij mijn vorige werk!!
Die gast ken ik gewoon! Ik zag het net toevallig op SBS6 en daar hadden ze een foto met een balkje, toen dacht ik: Hmmm het lijkt wel of ik hem ken.
Maar ik heb gewoon letterlijk jaren met hem gewerkt!!!
KLOOTZAK!
Dat is het hem juist, de grootste goorlappen blijken achteraf ''een aardige vriendelijke'' buurmanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:02 schreef CarOnline het volgende:
Ja echt, KOTS!
Kan er met mn kop niet bij, slome Geert!!!
Die nog een brazilliaans vrouwtje over liet komen omdat ie geen vriendinnetje kreeg
En je dan beseffen dat zo'n man in jouw buurt woonde waar je kinderen speelden. Ik heb familie in Glanerbrug wonen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, de grootste goorlappen blijken achteraf ''een aardige vriendelijke'' buurman
te zijn.
Of ''bescheiden en verlegen'' .....
hmm ik geloof dat de je de zinsopbouw van de eerste regel moet omkeren maar komt op hetzelfde neer.....
zelfs in de gevangenis hebben ze een hekel aan kinder/vrouwen verkrachters,quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:14 schreef Gert het volgende:
Je zou haast hopen dat ie nog wél ooit een keer vrij komt, zodat hij te grazen kan worden genomen.
Nou.. die moet ogen in z'n rug hebben de rest van z'n verrotte leven. En ik denk dat er ook wel bewakers tussen zitten die een keer een oogje dichtknijpen als wat mede-gedetineerden "een praatje" willen maken met dit stuk vuil.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfs in de gevangenis hebben ze een hekel aan kinder/vrouwen verkrachters,
in Amerika gebeuren daar wel vaak ''ongelukjes'' mee..., maar in Nederland worden ze
waarschijnlijk apart gehouden als ze het te moeilijk krijgen, of er wordt zelf extra zorg
tegen aangegooid.....
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. die moet ogen in z'n rug hebben de rest van z'n verrotte leven. En ik denk dat er ook wel bewakers tussen zitten die een keer een oogje dichtknijpen als wat mede-gedetineerden "een praatje" willen maken met dit stuk vuil.
Ik hoop het ook, ik hoop het echt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. die moet ogen in z'n rug hebben de rest van z'n verrotte leven. En ik denk dat er ook wel bewakers tussen zitten die een keer een oogje dichtknijpen als wat mede-gedetineerden "een praatje" willen maken met dit stuk vuil.
Nou... zo iemand zou ik denk ik wel kunnen vermoorden ja.quote:
Maar dan ben je daar wel een Heltquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... zo iemand zou ik denk ik wel kunnen vermoorden ja.
In blinde woede tot pulp slaan.
Maar ja: dan ga je zelf de bak in.
Nah.. dan maar liever toetsenbordheld, in de vrije wereld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar dan ben je daar wel een Helt
Da's België.. maar vervroegde vrijlating zou prima zijn hoor, als ze ook even aankondigen waar en wanneer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
deze leeft ook nog..... en krijgt extra bescherming..
http://www.volkskrant.nl/(...)ervroegde_vrijlating
Nou, dat ben je al dus dat komt goet uit!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. dan maar liever toetsenbordheld, in de vrije wereld.
Als het je eigen kind betreft, heb je dat er misschien wel voor over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... zo iemand zou ik denk ik wel kunnen vermoorden ja.
In blinde woede tot pulp slaan.
Maar ja: dan ga je zelf de bak in.
Dan is je leven toch al kapot ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het je eigen kind betreft, heb je dat er misschien wel voor over.
En terecht dat er altijd een reactie van het OM komt bij eigen rechter spelen. Dit is een democratie weet je, waarin we ieders vrijheid en veiligheid garanderen. Als bewezen is dat iemand over de schreef is gegaan gaat ie de gevangenis in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het je eigen kind betreft, heb je dat er misschien wel voor over.
Je mag in nederland ook geen eigen rechter spelen, maar jah...
http://www.nieuwsbank.nl/inp/1999/11/1117E108.htm
Ik denk niet dat iemand hier betwist dat het spelen van eigen rechter niet thuishoort in een rechtstaat hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht dat er altijd een reactie van het OM komt bij eigen rechter spelen. Dit is een democratie weet je, waarin we ieders vrijheid en veiligheid garanderen. Als bewezen is dat iemand over de schreef is gegaan gaat ie de gevangenis in.
Wat wou je dan, steniging door een woedende menigte van mensen waarvan "men zegt" dat die een kind hebben misbruikt of iemand hebben verkracht?
Nee tuurlijk niet, maar als JIJ nou uitgewoond wordt door iemand, zou je hem dan nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht dat er altijd een reactie van het OM komt bij eigen rechter spelen. Dit is een democratie weet je, waarin we ieders vrijheid en veiligheid garanderen. Als bewezen is dat iemand over de schreef is gegaan gaat ie de gevangenis in.
Wat wou je dan, steniging door een woedende menigte van mensen waarvan "men zegt" dat die een kind hebben misbruikt of iemand hebben verkracht?
Ja en verkrachters hebben een moeilijke jeugd gehad enzo......quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vraag me af he? Pedofilie is toch een ziekte? Hersenafwijking ofzo?
Kunnen die mensen zich uberhaubt wel schudig voelen over wat ze hebben gedaan?
Ik ben wel benieuwd hoe groot de terugval is na opsluiting, en hoeveel er na behandeling op het rechte pad blijven. Niet veel gok ik
Ik denk eerder dat ik iets schokkends zeg. Maar ik kan er niets aan doen, als ik zoiets lees dan vind ik het in de eerste plaats ook misselijkmakend. Maar dan ga ik mij dus dat soort dingen afvragen, als is het een ziekte enzvquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en verkrachters hebben een moeilijke jeugd gehad enzo......
Nah, als het mij gebeurd sla ik hem zijn hersens in als ik de kans krijg en daarna zie ik het wel.....
Nee, ik weet best wat je bedoeld, maar als iemand jou of je kind verkracht/vermoordquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik iets schokkends zeg. Maar ik kan er niets aan doen, als ik zoiets lees dan vind ik het in de eerste plaats ook misselijkmakend. Maar dan ga ik mij dus dat soort dingen afvragen, als is het een ziekte enzvIk kan het niet helpen ik probeer altijd het beste in mensen te zien of te zoeken, zo ben ik, anders trek ik het allemaal niet zo.
En ja als je slachtoffer bent of iemand die je dierbaar is, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Naja weet ik veel.
Alsof jij op een meet wil komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
Ik mag zeker niet meer op de meet komen vrijdag..
het blijft zo stil...
Tuurlijk wel, je rijdt maar gewoon nog met mij mee hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
Ik mag zeker niet meer op de meet komen vrijdag..
het blijft zo stil...
Ik beuk ze allemaal inelkaar als ze aan je zittenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je rijdt maar gewoon nog met mij mee hoor!
Nou ik heb er verder niets mee hoor, ik ben niet 'geraakt' ofzo, ik ging alleen uit mn plaat om de situatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef FANN het volgende:Oké effe serieus, Caro veel sterkte..
![]()
blijkbaar is het nu even niet het moment voor dit soort discussies..
Ah, dat vind ik liefquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik beuk ze allemaal inelkaar als ze aan je zitten
Yep.... snap ik...quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik heb er verder niets mee hoor, ik ben niet 'geraakt' ofzo, ik ging alleen uit mn plaat om de situatie.
Die schoft.
En dat je dan zo iemand kent. Ver van je bed is ineens wel heel dichtbij!
Ik ga met jou mee...... die kerels zijn ineens verzwundenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik duik de bedstee in.
Nite nite!
Ga toch gewoon in je bed liggen joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik werd hondsberoerd wakker op de bank, dus ik ga maar eens mijn nest in
@hondjes, ik weet het niet
Ik zie hem gewoon.
Dat zeg ik, Gijs.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als 2e naam misschien, omdat ik het z'on tof idee vind
Maar Balou en Spinvis, ja ik weet het niet P, het is het denk ik nét niet
Fijne vakantie BQ!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef beequeen het volgende:
Sheba!
Gepakt en gezakt duik ik mijn mand in. Tot over een dag of 10.
Thnx hondjes. Geniet van je kleinkind.![]()
Heavy shit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
OMGWTFBBQ!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was gewoon een drukker bij mijn vorige werk!!
Die gast ken ik gewoon! Ik zag het net toevallig op SBS6 en daar hadden ze een foto met een balkje, toen dacht ik: Hmmm het lijkt wel of ik hem ken.
Maar ik heb gewoon letterlijk jaren met hem gewerkt!!!
KLOOTZAK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |