Ik had deze niet herkend als zijnde het vervolg op mijn vorig topic.quote:
Bij Appie heeft iedereen een name-tag, wel handig en netjes. En bij mijn SdB staat de naam van de cassiere ook op de kassabon. Nuttig om bij problemen de juiste persoon erbij te kunnen halen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Onenigheid in supermarkt loopt uit op vechtpartijtje met idiote marokkaanse vakkenvuller vervolgens wil meisje aangifte doen maar wil de bedrijfsleider de naam van die gozer niet geven....
Volgens mij is dat tegenwoordig bij bijna elk bedrijf. Bij de Shell heb ik een naambordje en staat m'n nummer op de bon, zodat ze bij ons weten dat ik de klant hielp.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Appie heeft iedereen een name-tag, wel handig en netjes. En bij mijn SdB staat de naam van de cassiere ook op de kassabon. Nuttig om bij problemen de juiste persoon erbij te kunnen halen.
Nee, vaak (eigen ervaring) een probleem met de Pin-verbinding tussen de winkel en "de bank".quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:33 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem bij de bank. En jij bent klant bij die bank, niet de winkelier.
Als het aan de pinverbinding ligt, dan wordt dat meestal vantevoren aangegeven, omdat het hele land dan plat ligt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, vaak (eigen ervaring) een probleem met de Pin-verbinding tussen de winkel en "de bank".
3x raden wie de verantwoording over die Pin-verbinding heeft? Het is in ieder geval niet de bank en niet de klant.
Tenzij het een olifant was heb je dus niet erg veel bereikt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen ik nog een kleine boef was heb ik ook twee keer kennis geschopt, beide keren kwam ik voor mijn moeder op.Een keer bij de Blokker wilde mijn moeder een product ruilen maar dat kon op de een of andere manier niet. Vervolgens zei ik tegen mijn moeder dat ik het wel even op zou lossen, wat resulteerde in een grote bek tegen de kassajuffrouw en vervolgens verliet ik de winkel zonder product (die liet ik uit protest achter op de toonbank) of geldteruggave.
De tweede keer was in de tijd toen we krap bij kas zaten. Vroeger was het nog weleens mogelijk om bij de sigarenboer iets "op de pof" te kopen. Dus mijn moeder vroeg of ze een pakje shag op de pof mocht kopen bij onze lokale sigarenboer. Toen deze dit weigerde begon ik flink tekeer te gaan en vervolgens smeet ik de deur van de winkel achter ons dicht, waarna de sigarenboer nog dreigde met het inschakelen van de politie.
In beide gevallen totaal niks mee bereikt behalve een goed gevoel na afloop. Inmiddels ben ik ouder, wijzer en een heel stuk rustiger.
Wie gaat zijn kennissen dan ook schoppen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen ik nog een kleine boef was heb ik ook twee keer kennis geschopt,
Nee, dat was ook mijn conclusie: zie slotzin.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tenzij het een olifant was heb je dus niet erg veel bereikt.
Waar zie jij dat staan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Wie gaat zijn kennissen dan ook schoppen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tok.
eensch..quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef cryotek het volgende:
[..]
Ik stem voor deze, aangezien ik hier bij deze een TVP plaats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |