abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 01:08:58 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71529010
Verhalen van mensen die wat trammelant kregen bij de klantenservice. Een kapot artikel die binnen de garantieperiode toch niet meer mocht worden ingeruild. Een kortingsbon die ineens toch geen recht op korting geeft. Dat soort dingen.

Maar dat je, door op luide toon duidelijk kenbaar te maken wat je vindt van de winkel in het algemeen en de servicebalie in het bijzonder, mogelijk toch positieve resultaten hebt weten te boeken.

Vorig deel
How can I make this topic about me?
  zondag 2 augustus 2009 @ 01:16:44 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71529115
Ik herinner me zelf nog een.
Computer gekocht, maar hij kon geen diskettes lezen. Lang proberen, veel gedoe, kwam er niet uit. Terug naar Norrod. na 2 weken eens kijken daar, en toevallig waren ze me mijn computer bezig. Die vent zegt ja dit komt me bekend voor, ligt aan moederbord, we gaan er waarschijnlijk een ander moederbord inzetten.
Na 4 weken kan ik m ophalen. En vervolgens krijg ik totaal 35 gulden extra kosten omdat ik volgens hun een fout in de autoexec.bat had gemaakt.

Toen heb ik toch even flink wat lawaai gemaakt. Allereerst weet ik zelf maar al te goed hoe DOS / Windows werkt. Dan was niet te controleren wat deze fout precies was want alles was schoongepoetst en hij had verder geen bewijs. En dan nog was ik helemaal niet op de hoogte gebracht van het mogelijk in rekening brengen van kosten bij het ontdekken van problemen door enkel configuratiefouten (== gebruikersfout).

Want het was niet een configuratiefout, het moederbord was een verkeerd model.

Nouja, na 10 minuten hevig discussiëren (met best wat klanten in de winkel die konden meegenieten) is me toen dat geld kwijtgescholden en hoefde ik alleen bij te betalen voor een ander (duurder) mobo.

Maar voor mij nooit meer Norrod dus. Never. Zelfs al ben ik elders duurder uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 02-08-2009 08:59:17 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 01:25:48 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_71529250
Leuk topic
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 2 augustus 2009 @ 01:28:05 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71529279
quote:
Ik had deze niet herkend als zijnde het vervolg op mijn vorig topic.
pi_71529794
Waar gaan we verder?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 2 augustus 2009 @ 02:22:17 #7
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_71529830
Onenigheid in supermarkt loopt uit op vechtpartijtje met idiote marokkaanse vakkenvuller vervolgens wil meisje aangifte doen maar wil de bedrijfsleider de naam van die gozer niet geven. Hoop gezeik midden in de winkel zij wilden ons weg hebben daar wij willen niet weggaan voor we die gegeven hebben. Hoop gezeik enz dat ze anders de politie erbij zouden halen. Ondertussen al hele zooi klanten er omheen die zag hoe alles weer uit de hand liep. "Jaaa ehh kunnen we dit niet oplossen in het kantoor"

Ja rot maar op zodra jullie niet mee werken blijven we mooi in die winkel Uiteindelijk politie erbij hoop gedoe en pissed off bedrijft leider omdat we z'n kutsupermarkt schade zouden hebben aangedaan
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:04:53 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71531099
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Onenigheid in supermarkt loopt uit op vechtpartijtje met idiote marokkaanse vakkenvuller vervolgens wil meisje aangifte doen maar wil de bedrijfsleider de naam van die gozer niet geven....
Bij Appie heeft iedereen een name-tag, wel handig en netjes. En bij mijn SdB staat de naam van de cassiere ook op de kassabon. Nuttig om bij problemen de juiste persoon erbij te kunnen halen.
pi_71531154
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Bij Appie heeft iedereen een name-tag, wel handig en netjes. En bij mijn SdB staat de naam van de cassiere ook op de kassabon. Nuttig om bij problemen de juiste persoon erbij te kunnen halen.
Volgens mij is dat tegenwoordig bij bijna elk bedrijf. Bij de Shell heb ik een naambordje en staat m'n nummer op de bon, zodat ze bij ons weten dat ik de klant hielp.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:32:18 #10
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_71531290
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:33 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dan ligt het probleem bij de bank. En jij bent klant bij die bank, niet de winkelier.
Nee, vaak (eigen ervaring) een probleem met de Pin-verbinding tussen de winkel en "de bank".
3x raden wie de verantwoording over die Pin-verbinding heeft? Het is in ieder geval niet de bank en niet de klant.
pi_71531429
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, vaak (eigen ervaring) een probleem met de Pin-verbinding tussen de winkel en "de bank".
3x raden wie de verantwoording over die Pin-verbinding heeft? Het is in ieder geval niet de bank en niet de klant.
Als het aan de pinverbinding ligt, dan wordt dat meestal vantevoren aangegeven, omdat het hele land dan plat ligt.
pi_71545424
In welke van de 2 gaan we nu verder?
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:52:09 #14
111328 cryotek
zie signature
pi_71546258
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:13 schreef Crientj het volgende:
In welke van de 2 gaan we nu verder?
Ik stem voor deze, aangezien ik hier bij deze een TVP plaats
zie ondertitel
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:37:05 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_71547405
idd deze
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_71548401
Prima (Y)
pi_71549883
Toen ik nog een kleine boef was heb ik ook twee keer stennis geschopt, beide keren kwam ik voor mijn moeder op. Een keer bij de Blokker wilde mijn moeder een product ruilen maar dat kon op de een of andere manier niet. Vervolgens zei ik tegen mijn moeder dat ik het wel even op zou lossen, wat resulteerde in een grote bek tegen de kassajuffrouw en vervolgens verliet ik de winkel zonder product (die liet ik uit protest achter op de toonbank) of geldteruggave.

De tweede keer was in de tijd toen we krap bij kas zaten. Vroeger was het nog weleens mogelijk om bij de sigarenboer iets "op de pof" te kopen. Dus mijn moeder vroeg of ze een pakje shag op de pof mocht kopen bij onze lokale sigarenboer. Toen deze dit weigerde begon ik flink tekeer te gaan en vervolgens smeet ik de deur van de winkel achter ons dicht, waarna de sigarenboer nog dreigde met het inschakelen van de politie.

In beide gevallen totaal niks mee bereikt behalve een goed gevoel na afloop. Inmiddels ben ik ouder, wijzer en een heel stuk rustiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door kip_zonder-kop op 03-08-2009 00:48:21 ]
Tok.
pi_71550301
Even mijn laatste post naar boven halen

Misschien een grappig verhaal om te vertellen
mijn moeder werkte vroeger bij de Bakker Bart, vertelde ze me ooit. En op een dag kwam André Hazes binnen (ja, echt ( ) en die vond 't nodig vooraan de rij te gaan staan.. Mijn moeder heeft 'm niet geholpen totdat hij achteraan de rij ging staan

Zelf nooit echt problemen gehad met geld terug / garantie of andere winkelproblemen of ik moet er even over denken
pi_71550909
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen ik nog een kleine boef was heb ik ook twee keer kennis geschopt, beide keren kwam ik voor mijn moeder op. Een keer bij de Blokker wilde mijn moeder een product ruilen maar dat kon op de een of andere manier niet. Vervolgens zei ik tegen mijn moeder dat ik het wel even op zou lossen, wat resulteerde in een grote bek tegen de kassajuffrouw en vervolgens verliet ik de winkel zonder product (die liet ik uit protest achter op de toonbank) of geldteruggave.

De tweede keer was in de tijd toen we krap bij kas zaten. Vroeger was het nog weleens mogelijk om bij de sigarenboer iets "op de pof" te kopen. Dus mijn moeder vroeg of ze een pakje shag op de pof mocht kopen bij onze lokale sigarenboer. Toen deze dit weigerde begon ik flink tekeer te gaan en vervolgens smeet ik de deur van de winkel achter ons dicht, waarna de sigarenboer nog dreigde met het inschakelen van de politie.

In beide gevallen totaal niks mee bereikt behalve een goed gevoel na afloop. Inmiddels ben ik ouder, wijzer en een heel stuk rustiger.
Tenzij het een olifant was heb je dus niet erg veel bereikt.
Geen referral hier.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:44:50 #20
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_71550959
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen ik nog een kleine boef was heb ik ook twee keer kennis geschopt,
Wie gaat zijn kennissen dan ook schoppen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_71551411
ik was van plan om gisteren eens flink stennis te schoppen bij Lidl hier op het plein; mijn vorige week gekochte (voorverpakte plakjes) kaas waren langs de rand nogal groen/blauw uitgeslagen, gelukkig zag ik het net op tijd met mijn slaperige hoofd.. Beroofd van mijn ochtendtosti ging ik op pad, liep naar de eerste de beste kassamiep en eiste op hoge toon nieuwe kaas. Waarop ze de vergistende kaas aanpakte en mij vriendelijk meedeelde dat ik nieuwe kon gaan pakken

eigenlijk niets waar van het stennis schoppen, ik weet dat je keurig een nieuw product krijgt als iets bedorven is oid.. Wilde alleen even laten weten dat er nog winkels zijn die weten hoe het hoort..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71554299
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Tenzij het een olifant was heb je dus niet erg veel bereikt.
Nee, dat was ook mijn conclusie: zie slotzin.
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef tonja het volgende:

[..]

Wie gaat zijn kennissen dan ook schoppen.
Waar zie jij dat staan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tok.
pi_71554520
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef cryotek het volgende:

[..]

Ik stem voor deze, aangezien ik hier bij deze een TVP plaats
eensch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')