WTF is dat nou weer voor hippiegelulquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
daar kom je niet ver mee hequote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, klanten die boos worden om hun gelijk te halen
Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.
Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
Dat dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
Ik snap je verhaal niet..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Triptamine het volgende:
Ja, bij de klantenservice van de Harense Smid, stelletje eikels, koop je voor best wel wat geld superlange extradeluxe garantie, gaan ze klagen dat je niks terugkrijgt op je nieuwe mega TV die door een fabrieksfout kapot was.
"Ja meneer, sorry, maar dat was een foutje in de administratie"
Begrijp me niet verkeerd, ik had 2,5 jaar kei hard gespaard voor een hele thuisbioscoop, gaat die tv 3 maanden later stuk en hoor je dat. Ik heb die hele winkel op stelten gezet
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Mensen die moeten schreeuwen om hun gelijk te halen.
Klopt, ik ben altijd bereid om met een klant te praten over een geschil.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
daar kom je niet ver mee heKan je beter op een normale toon tot een oplossing komen
Had ik kunnen doen, maar ik had ze nodigquote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...quote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.
Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwen
mijn gedachtequote:
Klopt, maar er zijn wel mensen die menen dat ze moeten schreeuwen om hun gelijk te halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwen
Sorry, slecht geslapen.quote:
Wel een heel rare opvatting van voorgaan als je denkt dat je je mandje mag legen bij je vriendin die voor iemand staat.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...
Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.
Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"
Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |