WTF is dat nou weer voor hippiegelulquote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
daar kom je niet ver mee hequote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, klanten die boos worden om hun gelijk te halen
Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.
Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
Dat dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef DABAMaster het volgende:
nee, wel per brief naar de directie van die toko. Altijd netjes opgelost. Stennis maken zet je niet alleen de leverancier, maar ook jezelf te kijk. Als je de discussie op argumenten niet kan winnen, heb je blijkbaar geen gelijk
Ik snap je verhaal niet..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:32 schreef Triptamine het volgende:
Ja, bij de klantenservice van de Harense Smid, stelletje eikels, koop je voor best wel wat geld superlange extradeluxe garantie, gaan ze klagen dat je niks terugkrijgt op je nieuwe mega TV die door een fabrieksfout kapot was.
"Ja meneer, sorry, maar dat was een foutje in de administratie"
Begrijp me niet verkeerd, ik had 2,5 jaar kei hard gespaard voor een hele thuisbioscoop, gaat die tv 3 maanden later stuk en hoor je dat. Ik heb die hele winkel op stelten gezet
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Mensen die moeten schreeuwen om hun gelijk te halen.
Klopt, ik ben altijd bereid om met een klant te praten over een geschil.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
daar kom je niet ver mee heKan je beter op een normale toon tot een oplossing komen
Had ik kunnen doen, maar ik had ze nodigquote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...quote:Op zondag 26 juli 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Ik heb een keer mijn stem verheven toen een vrouw achter mij in de rij bij de kassa zei (niet 'vroeg') dat ze even voorging. Ik zei dat ze dat mij moest vragen maar ze negeerde me gewoon. De kassiere vond dat ik niet moest zeuren en tilde de spullen van de mevrouw gewoon over de mijne heen. Ze 'zag het probleem niet'. Daarna heb ik mijn stem wel even verheven tegen dit meisje, maar ze bleef haar schouders ophalen.
Ik ben naar de balie gegaan (in haar zicht, ze bleef kijken) en heb een klachtenformulier ingevuld. De volgende dag kon ik een grote bos bloemen ophalen en kreeg ik excuses van de zaak. Het meisje heb ik er nooit meer gezien (dit was de Jumbo waar klantvriendelijkheid in een hoog vaandel staat).
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwen
mijn gedachtequote:
Klopt, maar er zijn wel mensen die menen dat ze moeten schreeuwen om hun gelijk te halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:37 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Waar staat dat er iemand schreeuwt ? Stem verheffen is niet hetzelfde als schreeuwen
Sorry, slecht geslapen.quote:
Wel een heel rare opvatting van voorgaan als je denkt dat je je mandje mag legen bij je vriendin die voor iemand staat.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Kassiere met hoofddoek, ik sta te wachten, één meisje met hoofddoek voor mij. Heel de band vol met boodschappen van mij, komen er nog twee van die kopvodden aan en lopen zo langs me heen, beginnen twee mandjes leeg te maken. Ik heb ze eerst vriendelijk verzocht achter me te gaan staan, toen daar niet op gereageerd werd heb ik een van die mandjes afgepakt en heb hun zooi er weer (rustig) ingelegd. Begon die ene te schelden "dat ik zeker dacht dat zij omdat ze hooffdoeken droegen minder waren dan mij en dat ik maar op ze moest wachten want ze hoorden bij dat andere meisje wat er al stond bla bla bla...
Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.
Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"
Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
Dude, what the fuckquote:Op zondag 26 juli 2009 15:40 schreef Rechterbal het volgende:
Tijdens Pinkpop ging ik naar de Super de Boer in Schaesberg, waar ik erachter kwam, dat een pallet bier, 25 euro kostte. Ik bel mijn vrienden op en vertelde dat het bier een stuk duurder was vanwege Pinkpop en of het ons die 7 euro extra waard was of niet.
Komt de manager van de zaak op mij afgelopen, waarop hij aan mijn arm begint te trekken. 'Je koopt het maar, of je vertrekt!' Ik attendeer hem erop dat hij van me moet afblijven, en ik loop een gangpad in. Ik maak me telefoontje af, en loop terug naar me vrienden. De kerel pakt mij vast, en verteld mij kwaad; 'Leg jij me maar eens uit waar je voor zo weinig, dat bier voor die prijs krijgt, dan kom je maar terug, en dan krijg je van mij ook nog 50 piek.'
Dat is het moment waarop ik de man van me afduw, en ik hem waarschuw dat hij een groot probleem heeft als hij mij nog aanspreekt of aanraakt. Daarop boos de winkel uitgelopen en nog iets wat ik wilde kopen op de grond gegooid.
Pfuh. Heftig als je dat ze terugleest.
Ja ik snap het ook niet en wil nog steeds weten hoe het is afgelopen. Het klinkt als een gevalletje Kassa.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Supergarantie of niet, als na drie maanden je TV kapot gaat heb je sowieso gewoon fabrieksgarantie dus ik snap nog steeds niet waarom ze zo moeilijk deden
Ja, ik dus ook niet, daarom ook mijn reactie. Het hielp ook niet dat de bliepmiep in kwestie een iq had dat lager was dan mijn schoenmaat.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef SadKingBilly het volgende:
Supergarantie of niet, als na drie maanden je TV kapot gaat heb je sowieso gewoon fabrieksgarantie dus ik snap nog steeds niet waarom ze zo moeilijk deden
Njah, die manager had me uiteindelijk effe apart gesproken, alles nagekeken. Bleek dus een administratieve fout te zijn. Het liep allemaal met een sisser af. Maar het was grotendeels de houding/arrogantie van het kassakutje wat me echt pissig maakte. Ik had ook al een paar stressweken toen en ja dan kan je soms uit elkaar knallen, toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet en wil nog steeds weten hoe het is afgelopen. Het klinkt als een gevalletje Kassa.
Joh, dat jij uit je vel knapte kan ik me helemaal voorstellen. Als er dan ook nog zo'n domme gans tegenover je zit, spat je helemaal uit elkaar van frustratie.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Njah, die manager had me uiteindelijk effe apart gesproken, alles nagekeken. Bleek dus een administratieve fout te zijn. Het liep allemaal met een sisser af. Maar het was grotendeels de houding/arrogantie van het kassakutje wat me echt pissig maakte. Ik had ook al een paar stressweken toen en ja dan kan je soms uit elkaar knallen, toch?
Ja, ik werd uiteindelijk wel overdreven boos. Maar dat ding was 1100 euro nieuw, ik had veel stress, en hij ging zomaar ineens stuk. Toen dat stomme wijf nogquote:Op zondag 26 juli 2009 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, dat jij uit je vel knapte kan ik me helemaal voorstellen. Als er dan ook nog zo'n domme gans tegenover je zit, spat je helemaal uit elkaar van frustratie.
Ik ben blij te horen dat het allemaal goed is gekomen, dat wilde ik even weten
Jij bent dus een multi-shopper (Edah, Jumbo, AH). Ik ben uitsluitend van de Jumbo, op die ene kassiere na loopt alles daar prima. Onzin om voor 1 artikel een mandje te eisen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:53 schreef klaasdj het volgende:
Ik kwam een keer bij de Edah. Ik wilde één product halen. Ik pak dat product en loop naar de kassa, komt er een managertje naar me toe: 'wil je even een mandje pakken'. Ik leg hem uit dat ik alleen dit product wil halen, en dat ik op 5 meter van de kassa sta. Hij vond dat ik alsnog een mandje moest halen, omdat dat de huisregels van de winkel waren ofzo bla bla. Ik zeg, ik heb niks getekend, en ik ben al bijna bij de kassa. Vond hij niet goed. Toen heb ik mijn product in een willekeurig schap gezet en hem verteld dat ik maar naar de Jumbo ging, betere service.
En laatst werd ik aangesproken toen ik ook geen mandje had, dat scholieren zeker een mandje mee moesten nemen. Toen viel mijn centenbak open... Ik ben geen scholier, en breng toch zeker 100euro per maand naar die winkel weg. Toen ik hem dat uitgelegd had bood hij zijn excuses aan. Kijk dat was dan wel weer netjes van de AH.
Zo'n mandje kunnen ze je wel degelijk verplichten middels huisregels.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:53 schreef klaasdj het volgende:
Ik kwam een keer bij de Edah. Ik wilde één product halen. Ik pak dat product en loop naar de kassa, komt er een managertje naar me toe: 'wil je even een mandje pakken'. Ik leg hem uit dat ik alleen dit product wil halen, en dat ik op 5 meter van de kassa sta. Hij vond dat ik alsnog een mandje moest halen, omdat dat de huisregels van de winkel waren ofzo bla bla. Ik zeg, ik heb niks getekend, en ik ben al bijna bij de kassa. Vond hij niet goed. Toen heb ik mijn product in een willekeurig schap gezet en hem verteld dat ik maar naar de Jumbo ging, betere service.
En laatst werd ik aangesproken toen ik ook geen mandje had, dat scholieren zeker een mandje mee moesten nemen. Toen viel mijn centenbak open... Ik ben geen scholier, en breng toch zeker 100euro per maand naar die winkel weg. Toen ik hem dat uitgelegd had bood hij zijn excuses aan. Kijk dat was dan wel weer netjes van de AH.
Jah, maar meestal kom ik toch in de AH, die zit lekker dichtbij. Maar Jumbo is ook prima. Ben bij Edah niet meer geweest, maar er zit nu Deen. Bestaat Edah nog wel?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent dus een multi-shopper (Edah, Jumbo, AH). Ik ben uitsluitend van de Jumbo, op die ene kassiere na loopt alles daar prima. Onzin om voor 1 artikel een mandje te eisen.
Even gezocht:quote:Op zondag 26 juli 2009 16:07 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Jah, maar meestal kom ik toch in de AH, die zit lekker dichtbij. Maar Jumbo is ook prima. Ben bij Edah niet meer geweest, maar er zit nu Deen. Bestaat Edah nog wel?
mwah - en als dat ook niet helpt?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
daar kom je niet ver mee heKan je beter op een normale toon tot een oplossing komen
Denk je nou serieus dat die persoon achter de kassa/balie het enigsinds iets boeit ?quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wow, dan zou ik dus echt wel effe pissed worden. Ik zou die bliepmiep vriendelijk vertellen dat ze die boodschappen maar ergens moest stoppen waar de zon niet schijnt en het gras nog niet groeit.
Wel als je daarna nog effe zo'n klachtenbrief invultquote:Op zondag 26 juli 2009 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat die persoon achter de kassa/balie het enigsinds iets boeit ?
Het antwoord is: nee
Ja alsof ze zich daar niet uit lullen ofzoquote:Op zondag 26 juli 2009 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel als je daarna nog effe zo'n klachtenbrief invult
Je leeft in een fantasiewereld.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel als je daarna nog effe zo'n klachtenbrief invult
maar ik denk wel dat die luitjes zich op het achterhoofd gaan krabben als het al de 5e keer is dat er een klacht is over dezelfde cassiere?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja alsof ze zich daar niet uit lullen ofzo
"Ja klant was boos blablabla" oh oke, niks aan te doen
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:39 schreef SadKingBilly het volgende:
Uiteindelijk beide bij de bovenkant van de doek gevat en rustig maar met forse kracht achter me gedeponeerd. En ze even duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft minder dan ratten of wormen voor me waren en dat ik van een vrouw (met een hoofddoek nog wel!) zéker zo'n toon niet accepteerde.
Zelfs de bedrijfsleider erbij geweest die wilde weten wat er aan de hand was;
"Oh niks aan de hand, ik heb deze meiden even hun plaats gewezen"
Leuk geprobeerd, de racismekaart spelen maar dan zijn ze bij mij toch écht aan het verkeerde adres
Internetheldenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:40 schreef Rechterbal het volgende:
Tijdens Pinkpop ging ik naar de Super de Boer in Schaesberg, waar ik erachter kwam, dat een pallet bier, 25 euro kostte. Ik bel mijn vrienden op en vertelde dat het bier een stuk duurder was vanwege Pinkpop en of het ons die 7 euro extra waard was of niet.
Komt de manager van de zaak op mij afgelopen, waarop hij aan mijn arm begint te trekken. 'Je koopt het maar, of je vertrekt!' Ik attendeer hem erop dat hij van me moet afblijven, en ik loop een gangpad in. Ik maak me telefoontje af, en loop terug naar me vrienden. De kerel pakt mij vast, en verteld mij kwaad; 'Leg jij me maar eens uit waar je voor zo weinig, dat bier voor die prijs krijgt, dan kom je maar terug, en dan krijg je van mij ook nog 50 piek.'
Dat is het moment waarop ik de man van me afduw, en ik hem waarschuw dat hij een groot probleem heeft als hij mij nog aanspreekt of aanraakt. Daarop boos de winkel uitgelopen en nog iets wat ik wilde kopen op de grond gegooid.
Pfuh. Heftig als je dat ze terugleest.
Ik had echt de hele toko afgebrand als ze mij zoiets flikten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sorry, slecht geslapen.
Ik was vanaf mijn 16e aan het sparen voor een mega vette home cinema set. Dus had ik op mijn 18e eindelijk lekker veel geld bij elkaar geschraapt, en precies op mijn verjaardag kocht ik die set. Geniaal dus. Ik kocht alles met een optimale garantie erbij, dat zegt:
- Je product is 6 of 8 jaar verzekerd tegen zowat alles.
Dus toen ging na 3 maanden de tv stuk, door een fabrieksfout. Dat vertelde een maatje me, die eerst bij diezelfde harense smid werkte en er dus verstand van had.
Ik vrolijk naar de klantenservice om dat ding af te leveren voor reparatie:
Ik: Hoi, hij is stuk - verhaal - dus ik wel hem laten maken
Kassatrutje: - Zoekt in pctje - "Nee meneer, u heeft geen garantie, ik kan u niet helpen"
Toen werd ik wel even helemaal gek, heel lang gespaard en geschraapt en dan drie maanden na de koop dat horen. Toen ik eenmaal uitgezeken en uitgekankerd was stond de bliepmiep me zo:![]()
![]()
aan te kijken. De manager wist ook niet wat te doen. Maar ik ben ook 2 meter en best breed, en stond te schreeuwen, omdat zei maar bleef herhalen:
- "U heeft geen garantie"
- "Volgens mij maakt U de fout, Niet wij
en daarna zei ze nog:
- "Anders moet u de volgende keer die supergarantie voor 6/8 jaar aanschaffen"
Duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |