En ik gisteren met trots aan een MODJE vertellen dat we al heel lang geen fouten meer in de TT hebben gemaakt *proest*quote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh! Go Draakjuh!
hihi ik zag het jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik gisteren met trots aan een MODJE vertellen dat we al heel lang geen fouten meer in de TT hebben gemaakt *proest*
Dit is niet echt een fout ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik gisteren met trots aan een MODJE vertellen dat we al heel lang geen fouten meer in de TT hebben gemaakt *proest*
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:05 schreef Sgele het volgende:
Ik dacht die TT leuk te maken door er in het Russisch "Niemand heeft zin!" weg te zetten![]()
Volgens mij ging dat niet echt lekker
Zie IHNVMZ.nlquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit is niet echt een fout ofzoMoeten ze bij Fok! maar Russisch ondersteunen
Lachen is goed, maar niet te lang... werk gaat voor!quote:
En ik gisteren maar roepen dat we al tijden geen foutje meer gemaakt hebbenquote:
heb besloten vandaag met morgen om te ruilenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lachen is goed, maar niet te lang... werk gaat voor!
ken datquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
altijd
nu 4 weken vakantie, mis ze nu al
Thx dudequote:
het is allleen vakantie voor het koor, de rest van mijn dingetjes gaat gewoon door, binnenkort naar de befteling met een paar rolstoelers, keimakkelijk nergens in de rij hoeven staan, overal achteromquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ken dat![]()
fijne vakantie trouwens
Dat ken ik ergens van, dat is inderdaad erg handig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is allleen vakantie voor het koor, de rest van mijn dingetjes gaat gewoon door, binnenkort naar de befteling met een paar rolstoelers, keimakkelijk nergens in de rij hoeven staan, overal achterom
Dude, dat is geen dude!quote:
Zet die dan ook maar op je site!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, dat is geen dude!![]()
uh... toch wel![]()
whehehehe mooie fail Droxzquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh... toch wel![]()
Ik dacht dat Klonkie dat "box vrouwtje" was... maarja, das blijkbaar weer een andere MODquote:
Ik heb mijn bericht zelf aangepast heur, had die text dus gewoon moeten verwijderen whehehehquote:
FAILquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh... toch wel![]()
ik heb manboobs, maar dat maakt me nog geen vrouwquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh... toch wel![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb manboobs, maar dat maakt me nog geen vrouw![]()
het falen gaat hier lekker door zo
ey, ik heb manboobs omdat ik iets van 34 kilo ben afgevallen, dan draag ik ze me trotsquote:
Feit blijft, manboobs =quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ey, ik heb manboobs omdat ik iets van 34 kilo ben afgevallen, dan draag ik ze me trots
net zoals behaarde benen van vrouwenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Feit blijft, manboobs = [ afbeelding ]
Whehe truequote:
Nou?....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb manboobs, maar dat maakt me nog geen vrouw![]()
het falen gaat hier lekker door zo
MY EYES!!! MY EYES!!!quote:
quote:
quote:
Hotlinking enzoquote:
Whehehequote:
nee, gadverdamme zo erg is het ook weer niet bij mij, ik bedoel ik heb geen sixpack, maar je kunt het ook overdrijvenquote:
Geen six pack...een beertender?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, gadverdamme zo erg is het ook weer niet bij mij, ik bedoel ik heb geen sixpack, maar je kunt het ook overdrijven
Whehequote:
Nog even en dit is een fetish topique gewordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:58 schreef Klonk het volgende:
je kunt nog geen blikje bier tussen mijn menboobs klemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |