MOOI DAT IEMAND ER DAN 1 MAAKTquote:
Sommigen zijn zo naief dat ze niet door hebben dat zij zichzelf keer op keer belachelijk maken door weer met een Hitler- of nazisme-vergelijking te komen. Afgezien van het feit dat het juist contraproductief werkt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:04 schreef Zoran1 het volgende:
Geert Wilders = de nieuwe Hitler
Welke partij zou je op welk ministerie willen zien?
Waarom stem je dan op Wilders als ie naief is volgens jou?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sommigen zijn zo naief dat ze niet door hebben dat zij zichzelf keer op keer belachelijk maken door weer met een Hitler- of nazisme-vergelijking te komen. Afgezien van het feit dat het juist contraproductief werkt.
Hoe kom je erbij dat ik op Wilders stem? Ik stem D66 of VVD, maar WOII-vergelijkingen vind zwak, kansloos en verpesten een open discussie. Met een beetje fantasie kun je iedereen met Hitler of de nazi's vergelijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Waarom stem je dan op Wilders als ie naief is volgens jou?
Ik vond zijn betoog niet bijzonder sterk, maar Wilders heeft wel een aantal punten genoemd die voor veel modale burgers opgaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef Jian het volgende:
"Wouter verbergt zijn angstige blik achter zijn gedeclareerde Ray-Ban zonnebril"![]()
Dat, en ik vind het ook niet te verkopen dat gevangenen het onderhand beter hebben dan bejaarden in ons land.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik vond zijn betoog niet bijzonder sterk, maar Wilders heeft wel een aantal punten genoemd die voor veel modale burgers opgaan.
Iemand die 1400 euro netto verdient zal er logischerwijs over vallen dat iemand die meer als 12.000 euro netto verdient het ook nog eens nodig vind om een zonnebril van 100+ euro niet zelf te betalen.
Wilders maakt WOII-vergelijkingen dus ik vind het zwak van je om hem te verdedigen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik op Wilders stem? Ik stem D66 of VVD, maar WOII-vergelijkingen vind zwak, kansloos en verpesten een open discussie. Met een beetje fantasie kun je iedereen met Hitler of de nazi's vergelijken.
Ik heb dat nooit begrepen, op die manier negeer je wat er destijds gebeurt is en zou er geen lering uit getrokken mogen/kunnen worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
maar WOII-vergelijkingen vind zwak, kansloos en verpesten een open discussie.
Nee hoor, je verdraait de boel. Ik vind hetzelfde van zijn WOII-vergelijkingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:18 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Wilders maakt WOII-vergelijkingen dus ik vind het zwak van je om hem te verdedigen.
Wilders is begonnen met de WOII-vergelijkingen door de Koran Mein Kampf te noemen, dus ik verdraai de boel niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee hoor, je verdraait de boel. Ik vind hetzelfde van zijn WOII-vergelijkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |