abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72782031
Ons huidige systeem bij verkiezingen voor de 2e kamer is dat wij 1 poppetje van 1 partij kiezen, al die poppetjes van de verschillende partijen gaan kijken welke partijen een meerderheid hebben, en die partijen komen aan de macht, vervolgens gaan die partijen kijken wie welk departement krijgt, en zo is de kans groot dat we een regering krijgen die de bevolking eigenlijk niet ziet zitten.

Stel je voor dat we dat om gaan gooien, en per departement gaan kiezen welke partij het er voor het zeggen gaat krijgen, dan krijgen we een goed beeld welk beleid de Nederlandse bevolking wil.

Geef in dit topic eens aan welke partij je op welk departement wil en waarom, je mag departementen samenvoegen, splitsen... als het maar een redelijke keuze is.

Het hoeft geen realistische regering te worden, ik weet ook wel dat sommige partijen niet met elkaar overweg kunnen, maar ze zijn toch gekozen op de departementen.
De keuze voor 'algemene zaken' is ook gelijk voor de 2e kamer-zetelverdeling, die mogen kiezen wie welk stuk van de algemene begroting krijgt.

Lijst politieke partijen die de meerderheid van de mensen wel kennen (met hun ideeën):
CDA, PvdA, SP, VVD, PVV, GL, CU, D66, SGP, PvdD
Als je een andere serieuze partij hebt, geef dan even een linkje met hun ideeën, misschien is dat leuk voor de discussie zoiets als Tamara's Open Partij met haar 'Verkiezings ABC'

Lijst ministeries en een Wikipedialink naar wat ze zijn en wat ze (zouden moeten ) doen voor de mensen die het niet weten:
Ministerie van Algemene Zaken
Ministerie van Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties
Ministerie van Buitenlandse Zaken
Ministerie van Defensie
Ministerie van Economische Zaken
Ministerie van Financiën
Ministerie van Justitie
Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Ministerie van Verkeer en Waterstaat
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer

Verder nog wat losse ministers uit huidige en recente regeringen:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking
Minister voor Bestuurlijke vernieuwing en Koninkrijksrelaties
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie
Programmaminister voor Jeugd en Gezin

Als je wilt mag je ook aangeven wat je afgelopen (2e kamer)verkiezingen gestemd hebt, en waarom juist dat. (geen verplichting, we hebben hier nog steeds het stemgeheim )

============================================================================

Laat ik zelf maar aftrappen (en sorry voor de lengte ):

Algemene Zaken:
VVD, IK geef een voorkeur voor economie. VVD premier dus.

Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties: splitsen

Binennlandse Zaken:
CDA, een stabiele partij, geen extreme ideeën

Buitenlandse Zaken:
VVD, is voor een goede economische samenwerking
Afsplitsing: Europese Zaken:
PVV, ik ben niet echt Europees ingesteld, economische samenwerking is goed, maar ik heb liever geen regels die in andere landen makkelijker te handhaven zijn dan in Nederland, zoals regels voor de fijnstof. PVV lijkt mij echt een partij die zuiver voor Nederland opkomt.

Defensie:
VVD, bij gebrek aan beter. Mijn ideale leger is als een Zwitsers zakmes: alles kunnen, maar nergens echt goed in zijn omdat we beperkt zijn, maar wel zo dat andere landen graag willen dat we helpen. Zo zijn onze F16's zeer geliefd in Afghanistan omdat ze goede ondersteuning geven. JSF is een mooie ontwikkeling en een waardige vervanger van de F16 in mijn ogen.

Economische Zaken:
VVD, Economie is belangrijk voor de VVD, willen onder andere minder regels voor het MKB.

Financiën:
VVD, ik heb in de VVD het meeste vertrouwen om de begroting goed op orde te houden.

Justitie:
PVV, harde aanpak van criminelen om weer met een veilig gevoel over straat te kunnen. Dat ze iemand oppakken die de belastingdienst heeft opgelicht voor 1 miljoen is leuk, maar ik heb liever dat ze straatrovers oppakken en er voor zorgen dat ze niet meer durven/kunnen roven.

Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: opsplitsen, landbouw en natuur naar ruimtelijke ordening en milieu, voedselkwaliteit samen met sport.

Onderwijs, Cultuur en Wetenschap:
D66, een partij die altijd de mond vol heeft over onderwijs. Laat ze het maar eens bewijzen dat ze het degelijk kunnen. Maar laat ze wel wat doen aan al die cultuursubsidiepotjes.

Sociale Zaken en Werkgelegenheid:
VVD, werken moet beloond worden, niet willen werken ontmoedigd.

Verkeer en Waterstaat:
VVD, ik geef de voorkeur aan asfalt boven openbaar vervoer. Openbaar vervoer is voor mensen die de tijd hebben om ergens te komen.

Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Splitsen, Volksgezondheid met welzijn, sport samen met voedselveiligheid. Ze moeten nu wel keuzes maken, omdat het budget wat strakker gehandhaafd zal worden.

Afsplitsing van VWS: Volksgezondheid en Welzijn:
PvdA, voor een voor iedereen betaalbare gezondheidszorg.

Samenvoeging: Sport en Voedselveiligheid:
CDA, zal wel een heel erg betuttelend ministerie worden die zich bezig houdt met hoe gezond/ongezond we bezig zijn

Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Mileu: Splitsen, volkshuisvesting apart, ruimtelijke ordening en milieu samen met landbouw en natuur

Afsplitsing: Volkshuisvesting:
PVV, een harder beleid. Jammer dat ze de HRA niet af willen schaffen, maar in ieder geval moeten overlastgevers harder aangepakt worden in de buurt, desnoods met uithuiszettingen. Als het kan wat meer vrijheid voor de burgers, zodat ze zelf een stukje grond kunnen kopen om zelf te kiezen wat voor soort huis ze willen, een geen confectiehuis in een vinexwijk van een projectontwikkelaar.

Samenvoeging: Landbouw, Natuur, Ruimtelijke ordening en Milieu:
CDA, boerenpartij. Goede landbouwsector blijft belangrijk. We zijn er goed in, en dat moet zo blijven. Geen landbouwgrond opofferen voor natuur.

Vreemdelingen en Integratie:
PVV, tijd voor een wat harder beleid. Aanpassen of wegwezen.

Ontwikkelingssamenwerking:
PVV, minder geld naar het buitenland.

Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties: Splitsen.

Afsplitsing: Bestuurlijke Vernieuwing:
Geen idee. De overheid is te groot, maar ik heb nog geen concrete plannen gehoord over waar er ingekrompen kan worden. Ik hoor alleen _dat_ er ingekrompen moet worden.

Afsplitsing: Koninkrijksrelaties:
PVV, komen we eindelijk van de Antillen af. Of ze nu willen of niet

Wonen, Wijken en Integratie:
Opheffen, Wonen en Wijken kan prima bij volkshuisvesting, Integratie zit al bij Vreemdelingen en Integratie.

Jeugd en Gezin:
Opheffen, kan prima bij het 'Welzijn' gedeelte van Volksgezondheid en Welzijn.

============================================================================

Ik heb zelf de vorige verkiezingen voor de 2e kamer VVD gestemd, alle stemwijzers die ik heb gedaan kwamen wel op de PVV uit, maar ik vind die partij toch iets te extreem, te veel geschreeuw met te weinig constructieve oplossingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resistor op 15-09-2009 21:52:52 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_72782116
quote:
Vreemdelingen en Integratie:
PVV, tijd voor een wat harder beleid. Aanpassen of wegwezen
Dat is geen goed idee. Wilders wil miljoenen moslims deporteren en dat kan echt niet.
Doet me denken aan de jaren 30/40
pi_72782836
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Dat is geen goed idee. Wilders wil miljoenen moslims deporteren en dat kan echt niet.
En wat post deze knuppel op een nieuws artikel op een onderwerp wat geen eens met Wilders te maken heeft: "wisten jullie dat Wilders voor dat land opkomt puur om Indonesië te jennen omdat Indonesië Wilders' kolonistengrootouders het land hebben uitgetrapt? Ja, ik ben serieus!"

Straks ga je Wilders nog vergelijken met Hitler.

Was altijd een grote voorstander van de VVD, maar kan me eerlijk gezegd in geen enkele partij meer vinden. Het is een keer tijd voor een partij die van het Keynesianistische concept van de economie afstapt. Zie het alleen nog niet gebeuren, wat dat zou hoogstwaarschijnlijk betekenen kleiner overheid en minder macht bij de politici.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_72782901
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:41 schreef Devion het volgende:
Volgens mij verglijkt Wilders ook mensen met figuren uit die tijd, dus zo gek is dat nog niet.
pi_72782971
quote:

[..]

Eigenlijk zou dat wel een goed idee zijn, dat wij allochtonen gewoon even opkrassen uit Nederland. De economieën landen waar de meeste allochtonen vandaan komen (Suriname, Marokko, Turkije), zijn al een tijdje aan het groeien (waar vooral Suriname en Turkije hard groeien).
Kijken of Nederland dan een rijk, criminaliteitsloze paradijs zou zijn. Zou meteen een hoop gefrustreerde xenofoben uit hun droom geholpen zijn.
pi_72782976
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:41 schreef Devion het volgende:

[..]

En zo'n vergelijking is raar, omdat?

Jij bent echt typisch Ich habe es nicht gewüsst-volk.

Steek je kop maar in het zand! Maar niet janken als we Dresden-toestanden krijgen in dit land en als de Amerikanen Rotterdam voor de 2de keer platgooien.
pi_72783109
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

En zo'n vergelijking is raar, omdat?

Zo'n vergelijking is inderdaad niet raar. Als je in bepaalde uitspraken van Wilders de woorden moslim en islam verandert naar jood en jodendom kom je al aardig in de buurt.
pi_72783147
quote:

[..]

Maar welke partij wil je dan WEL op Vreemdelingen en Integratie?

Je mag gerust een andere mening hebben, maar je moet niet gaan piepen dat er iets niet goed is, maar aangeven hoe je het wel wil hebben.
pi_72783164
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zo'n vergelijking is inderdaad niet raar. Als je in bepaalde uitspraken van Wilders de woorden moslim en islam verandert naar jood en jodendom kom je al aardig in de buurt.

Wilders is Hitler

Om een volk zover te krijgen zes miljoen joden voor jou de oven in te schuiven, moet je het eerst overtuigen van de perfide slechtheid van die joden, van het gevaar dat ze vormen en van de noodzaak de samenleving van alle joden te zuiveren. Kortom: beetje stemmingmaken. Het valt toch moeilijk te ontkennen dat Wilders op het moment als een bezetene aan het proberen is ons ervan te overtuigen dat moslims per definitie slechte, gevaarlijke mensen zijn en dat de westerse samenleving van moslims gezuiverd moet worden. Hij zou graag tientallen miljoenen moslims uit Europa gedeporteerd zien.

Wilders geeft moslims de schuld van het overgrote deel van alle misdrijven in Europa. Op zijn website staat zelfs te lezen dat geweld tegen homo’s en antisemitisme tot voor kort niet in Nederland voorkwamen, maar Marokkaanse importprodukten zijn. Hij leurt de hele wereld af met een filmpje vol beelden van moslimextremistisch geweld die moeten suggereren dat alle moslims terroristen zijn.

‘Ooo! Da’s vals!’ roepen de Wildersgroupies, ‘Je verdraait Wilders’ woorden! Hij zei immers dat moslims die zich netjes gedragen en zich aanpassen, van hem mogen blijven!’

En dat moet ons geruststellen? Ten eerste best??n er volgens Wilders helemaal geen moslims die zich netjes gedragen. Met instemming citeert hij, wat dat betreft, hier Oriana Fallaci:

‘Een gematigde islam bestaat niet. Het bestaat niet, omdat er geen onderscheid is tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran. En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, die die anderen – niet-moslims – ongelovige honden noemt, inferieure wezens. Lees de Koran, dat Mein Kampf, nog eens.’

Ten tweede valt het te betwijfelen dat Wilders met ‘netjes gedragen’ en ‘aanpassen’ slechts bedoelt ‘je aan de wet houden’ en ‘de grondbeginselen van een open democratie respecteren’. Hij wil moslims immers al deporteren als ze verkeerde gedachten hebben.

http://www.frontaalnaakt.(...)nog-geen-hitler.html
pi_72783211
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef Resistor het volgende:

[..]

Maar welke partij wil je dan WEL op Vreemdelingen en Integratie?

Je mag gerust een andere mening hebben, maar je moet niet gaan piepen dat er iets niet goed is, maar aangeven hoe je het wel wil hebben.
Zolang het maar geen extreemrechtse partij als PVV is ben ik tevreden.
pi_72783254
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:47 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Wilders is Hitler

Om een volk zover te krijgen zes miljoen joden voor jou de oven in te schuiven, moet je het eerst overtuigen van de perfide slechtheid van die joden, van het gevaar dat ze vormen en van de noodzaak de samenleving van alle joden te zuiveren. Kortom: beetje stemmingmaken. Het valt toch moeilijk te ontkennen dat Wilders op het moment als een bezetene aan het proberen is ons ervan te overtuigen dat moslims per definitie slechte, gevaarlijke mensen zijn en dat de westerse samenleving van moslims gezuiverd moet worden. Hij zou graag tientallen miljoenen moslims uit Europa gedeporteerd zien.

Wilders geeft moslims de schuld van het overgrote deel van alle misdrijven in Europa. Op zijn website staat zelfs te lezen dat geweld tegen homo’s en antisemitisme tot voor kort niet in Nederland voorkwamen, maar Marokkaanse importprodukten zijn. Hij leurt de hele wereld af met een filmpje vol beelden van moslimextremistisch geweld die moeten suggereren dat alle moslims terroristen zijn.

‘Ooo! Da’s vals!’ roepen de Wildersgroupies, ‘Je verdraait Wilders’ woorden! Hij zei immers dat moslims die zich netjes gedragen en zich aanpassen, van hem mogen blijven!’

En dat moet ons geruststellen? Ten eerste best??n er volgens Wilders helemaal geen moslims die zich netjes gedragen. Met instemming citeert hij, wat dat betreft, hier Oriana Fallaci:

‘Een gematigde islam bestaat niet. Het bestaat niet, omdat er geen onderscheid is tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran. En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, die die anderen – niet-moslims – ongelovige honden noemt, inferieure wezens. Lees de Koran, dat Mein Kampf, nog eens.’

Ten tweede valt het te betwijfelen dat Wilders met ‘netjes gedragen’ en ‘aanpassen’ slechts bedoelt ‘je aan de wet houden’ en ‘de grondbeginselen van een open democratie respecteren’. Hij wil moslims immers al deporteren als ze verkeerde gedachten hebben.

Is dat van Peter Breedveld?
I´m back.
pi_72783433
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is dat van Peter Breedveld?
Ja hoezo
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:53:22 #13
266696 Tobey
ignorance is bliss....
pi_72783447
quote:

[..]

Wilders is Hitler

Ik vind dit echt afschuwelijk ver gaan! Ik ben dan zelf geen Wilders fan en zal ook zeker niet op hem stemmen. Ik snap wel waarom veel mensen op hem stemmen. Maar hem op deze manier vergelijken vind ik echt veel te ver gaan
pi_72783517
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef Tobey het volgende:

[..]

Ik vind dit echt afschuwelijk ver gaan! Ik ben dan zelf geen Wilders fan en zal ook zeker niet op hem stemmen. Ik snap wel waarom veel mensen op hem stemmen. Maar hem op deze manier vergelijken vind ik echt veel te ver gaan
Wilders vergelijkt de Koran toch ook met Mein Kampf.
En de islam met nazisme / communisme.
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:56:27 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72783585
Minister President: D66

Financien: VVD
Binnenlandse zaken: D66
Buitenlandse zaken: VVD
Justitie: D66
Onderwijs: D66

VROM: D66
Sociale zaken: Groenlinks
Economische zaken: D66
Landbouw: Groenlinks
Defensie: VVD

Volksgezondheid: D66
Verkeer & Rijkswaterstaat: VVD
Ontwikkelingssamenwerking: VVD
Integratie & Wijken: VVD
Jeugd & Gezin: Groenlinks
pi_72783653
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Ja hoezo
Breedveld was een paar jaar geleden een zelfbenoemde linkse luis in de pels à la men moest maar eens van dik hout zaagt men planken problemen benoemen en ophouden met dat multikul gewauwel. Heb hem al jaren niet meer gevolgd, maar blijkbaar scheiden ook voor hem zich de geesten bij het fenomeen Wilders. Grappig om te lezen. Zal wel wat ophef veroorzaken bij zijn politiek-incorrecte internetgroupies.
I´m back.
pi_72783697
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:53 schreef Tobey het volgende:

[..]

Maar je vindt het prima dat Wilders verkondigd dat hij tientallen miljoenen moslims uit Europa wil zetten, dat hij grondrechten van moslims wil afnemen, dat hij de islam als het kwaad en de vijand bestempeld? Je moet hier niet de persoon die de vergelijking maakt het kwalijk nemen, maar de persoon die fout bezig is met zijn uitspraken en koers.
pi_72783703
quote:

Wilders is Hitler

Je spoort niet helemaal niet
nothing will change without a rebel
pi_72784037
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Breedveld was een paar jaar geleden een zelfbenoemde linkse luis in de pels à la men moest maar eens van dik hout zaagt men planken problemen benoemen en ophouden met dat multikul gewauwel. Heb hem al jaren niet meer gevolgd, maar blijkbaar scheiden ook voor hem zich de geesten bij het fenomeen Wilders. Grappig om te lezen. Zal wel wat ophef veroorzaken bij zijn politiek-incorrecte internetgroupies.
Thx 4 the info! Ik volg hem ook niet maar vind zijn Wilders-columns wel goed.
Als je niet inziet dat Wilders een eng mannetje is dan ben je ofwel een pvv'er of niet goed bij je hoofd.
pi_72784250
OK, DUIDELIJK.

IK HEB DUS EEN FOUTJE GEMAAKT DOOR EEN PVV'er OP EEN GEVOELIGE POST TE ZETTEN. IK HEB IN DE GATEN DAT DAT WAT IRRITATIE (BRANDERIG GEVOEL) GEEFT BIJ SOMMIGEN, MAAR KUNNEN WE VERDER GAAN MET ZEGGEN WELKE PARTIJ JE _WEL_ OP WELK MINISTERIE WIL

Ik voel mij net een leraar in een klas die niet stil te krijgen is, ik had hier wel wat meer inhoudelijk niveau verwacht
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:10:59 #21
266696 Tobey
ignorance is bliss....
pi_72784360
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar je vindt het prima dat Wilders verkondigd dat hij tientallen miljoenen moslims uit Europa wil zetten, dat hij grondrechten van moslims wil afnemen, dat hij de islam als het kwaad en de vijand bestempeld? Je moet hier niet de persoon die de vergelijking maakt het kwalijk nemen, maar de persoon die fout bezig is met zijn uitspraken en koers.
Dan nog! Hitler heeft bijna 10 miljoen Joden vermoord en dankzij zijn gestartte 2e wereld oorlog, zijn er meer dan 50 miljoen mensen om het leven gekomen. Daarbij komt ook nog een keer dat Hitler het niet alleen op joden gemunt had maar ook op anderen. De vergelijking van Wilders met Hitler vind ik dan ook echt schandelijk ver gaan

En waar heb je het bericht van dat Wilders tientallen miljoenen moslims uit Europa wil zetten? Bron? Ik betwijfel dat namelijk.

Ik blijf er bij dat ik dus geen PVV stemmer ben! En ook geen fan ben van Wilders, maar de manier waarop sommige hem de grond proberen in te trappen is net zo bedenkelijk als de manier waarop Wilders gemakkelijk scoort bij het publiek.
pi_72784444
OK, inhoudelijk, je wil PVV op integratie hebben en dit verklaar je door te zeggen: "aanpassen of wegwezen", hoe combineer je dit laatste met integratie? Heb je dan niet liever een ministerie voor assimilatie?
pi_72784655
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:10 schreef Tobey het volgende:

[..]

Dan nog! Hitler heeft bijna 10 miljoen Joden vermoord en dankzij zijn gestartte 2e wereld oorlog, zijn er meer dan 50 miljoen mensen om het leven gekomen. Daarbij komt ook nog een keer dat Hitler het niet alleen op joden gemunt had maar ook op anderen. De vergelijking van Wilders met Hitler vind ik dan ook echt schandelijk ver gaan
Het stukje wat Zoran gepost heeft, gaat exact hierover. Je gaat niet zomaar van niks naar holocaust, en ook de periode voorafgaand aan de holocaust was onwenselijk.
quote:
En waar heb je het bericht van dat Wilders tientallen miljoenen moslims uit Europa wil zetten? Bron? Ik betwijfel dat namelijk.
Eerste hit op google: http://www.volkskrant.nl/(...)n_moslims_moeten_weg
pi_72784898
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef Meh7 het volgende:
OK, inhoudelijk, je wil PVV op integratie hebben en dit verklaar je door te zeggen: "aanpassen of wegwezen", hoe combineer je dit laatste met integratie? Heb je dan niet liever een ministerie voor assimilatie?
-offtopic-

Assimilatie is voor mij dat je niet meer kan zien aan de kleding of horen aan het accent waar iemand vandaan komt.
Integratie is voor mij je zo ver aanpassen dat je geen overlast meer veroorzaakt door gebruiken te houden die niet in onze cultuur passen.
Je mag je geloof blijven aanhangen, maar hier is het de gewoonte dat we je gezicht kunnen en dat mannen en vrouwen elkaar een hand geven bij een ontmoeting, dat soort dingen.

Ik heb weer voor de PVV gekozen vanwege 'gebrek aan beter' (VVD vind ik te soft, PVV is eigenlijk te hard)
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:22:14 #25
266696 Tobey
ignorance is bliss....
pi_72784965
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het stukje wat Zoran gepost heeft, gaat exact hierover. Je gaat niet zomaar van niks naar holocaust, en ook de periode voorafgaand aan de holocaust was onwenselijk.
[..]

Eerste hit op google: http://www.volkskrant.nl/(...)n_moslims_moeten_weg
Dan nog, WIlders gaat echt niet de kracht krijgen wat destijds Hitler kreeg.

En wat betreft dat interview, hij zegt daarin ook dat
Wilders heeft ‘een heel duidelijke boodschap’ voor de moslims in Europa. ‘Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen.’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')