quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik dat kon had ik dat al lang gedaan
gevalletje SES ff proberen, in GC zijn we niet echt heel scheutig met dat soort topicsquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ja, zie vorige pagina! Maar dat hoeft niet gedelete te worden
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik dat kon had ik dat al lang gedaan
meh. ik doe zelf SESquote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevalletje SES ff proberen, in GC zijn we niet echt heel scheutig met dat soort topics
ah, nee dan in dat gevalquote:Op woensdag 4 november 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meh. ik doe zelf SESmaar omdat daar vooral scholieren en studenten lurken
hoopte ik op een grotere kans in GC
vraag een vriend gewoon ofzo, hoe moeilijk is dat nou. Hoe denk je dat andere studenten het doen? Een advertentie in de telegraaf? Verzin wat.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet over 3 weken iemand hebben.. nog ideeen hoe ik dat ga klaren dan? :p
ik heb geen vrienden uit een engelssprekend land vandaan en de docenten doe ik pas als ik verder helemaal niets meer weet. Zie topic, waar je ook gereageerd had, loeder.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
vraag een vriend gewoon ofzo, hoe moeilijk is dat nou. Hoe denk je dat andere studenten het doen? Een advertentie in de telegraaf? Verzin wat.
Nee dat bedoel ik; denk je dat andere studenten een advertentie plaatsen in de telegraaf? /sarcasme. En hoe moeten je docenten nou ruiken of iemand echt uit Engeland komt. Met wat research fake je t.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden uit een engelssprekend land vandaan en de docenten doe ik pas als ik verder helemaal niets meer weet.
Wat is het verschil tussen advertentie in de telegraaf () of op Fok!?
waarom zou ik het willen faken?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik; denk je dat andere studenten een advertentie plaatsen in de telegraaf? /sarcasme. En hoe moeten je docenten nou ruiken of iemand echt uit Engeland komt. Met wat research fake je t.
quote:
quote:
geen flauw idee, wat ik wel weet is dat meer reacties of views niet een reden is om in GC een topic te openen, als we dit soort dingen tegenkomen in GC verwijzen we ze meestal naar SESquote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
en ik moet over 3 weken iemand hebben.. nog ideeen hoe ik dat ga klaren dan? :p
ach, je had hem vanzelf in je eigen subforum aangetroffenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor
ik denk, ik vraag het even voor ik hem hier neerplemp, scheelt weer slotjes zetten
OMdat je OP te leeg was, je moest de pic nog maken (had die dan al klaar gehad, had gescheeld) en een uitleg in de OP had ook handig geweest. Ik heb/had geen flauwe notie wie Rinus is of was, evenals veel reagerende users, en ook bijv. een remlof niet.quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Ensaf het volgende:
Ik heb een handtekening van Rinus
Rinus.
Eindelijk weer eens een fenomeen waarmee Fok! de landelijke media haalt.
Immers, Fok heeft Rinus groot gemaakt.
Maar als ik dan eens een échte handteking gerelgeld heb, dan komt het opeens te dichtbij?
Wat is dat nou!
Waarom een slotje?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:20 schreef Jeremiah. het volgende:
Welke anekdotes hebben jullie zoal?
Kan iemand de baggerposts weghalen?
Yups.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Pieter-utd het volgende:
Is er nog ergens een topic waar je een ava kan laten maken?
Dankuquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups.
Het centrale gewone icontopic: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #74!
het sint en kerst-icontopic: Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #10.
doodwensing van een moderator !!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Verkeerde forum? Moet het in FB, in plaats van in GC-FB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |