Ja dat deed ik al drie keer, maar drukte steeds op backspace en dan ging FireFox terug naar de vorige pagina. Wie de fuck heeft die er überhaupt in gezet? Ik bewerk de wiki wel even trouwens.quote:
Whaaaa die jurk!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef Noortje. het volgende:
Deze had ik dus gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DO WANT!! Very very much!!
Whoa. Typische Beyonce jurk als je het aan mij vraagt. ;oquote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef Noortje. het volgende:
Deze had ik dus gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DO WANT!! Very very much!!
HAHAHAquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG die jurk. Als je dat leuk vind kun je je hart ophalen bij de plaatselijke tweedehands, daar hangen hele kuddes van die velours nachtmerries![]()
Tevens wil ik mijn username graag aangepast zien in manco_nelis. Ik zie mensen klagen die 5 dagen later manco zijn gegaan dan ik![]()
Langer dan een week manco staan![]()
Schoudervullingen![]()
Downtime
GMTAquote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
14 bladzijden topjes in de sale en niks leuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, ben al een tijdje niet voor 10u mijn bed uitgekomen, dan schiet het natuurlijk niet opquote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Enfermera het volgende:
TVP! Morgen sinds lange tijd weer eens ff een kijkje nemen in de sale![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hier ook, ben al een tijdje niet voor 10u mijn bed uitgekomen, dan schiet het natuurlijk niet op
Betekent dit dat ik 'm vandaag heb?quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik 'm vandaag heb?
Jeeh.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik had hem iig wel op dezelfde dag. Maar duurde wel lang; tot een uur of 5.
Ik sta ook al langer dan een week mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG die jurk. Als je dat leuk vind kun je je hart ophalen bij de plaatselijke tweedehands, daar hangen hele kuddes van die velours nachtmerries![]()
Tevens wil ik mijn username graag aangepast zien in manco_nelis. Ik zie mensen klagen die 5 dagen later manco zijn gegaan dan ik![]()
Langer dan een week manco staan![]()
Schoudervullingen![]()
Downtime
Dat heb ik gedaan, toen ik de eerste wiki gemaakt heb. Vond de OP vrij lang en het was een probeerseltje. Sorry voor mijn moeite hoor.quote:
Haha thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die is echt geeeniaal mooi!
Ik kan hem alleen hier niet krijgen en in de shop ook niet..
Is er iemand die hem wellicht mee kan brengen uit de grote stad?
Haha, ik was er al om 7 uur uit.. Ik zag dat ze om 7.10 onderhoud gingen doen en pas 7.45 weer klaar waren, dus ik ging weer lekker naar bed. Laat dan maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:15 schreef vamperotica het volgende:
Wie is er voor niets nu al uit zn bed?
heb die teringlijers er eens over gemaild ik heb het namelijk ook, 2 nalevering en 2x verzendkosten, beter fixen ze het, ik ben niet lief als ik boos ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb vanmorgen mijn bestelling gewijzigd en iets erbij gedaan en nu moet ik weer verzendkosten betalen. Als ik dat had geweten had ik er wel een kortingscode overheen gegooid.
Ik moest rond die tijd op ( elke dag eik wel) en dan is zo'n technisch onderhoud eik best goed voor de portomonix!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ik was er al om 7 uur uit.. Ik zag dat ze om 7.10 onderhoud gingen doen en pas 7.45 weer klaar waren, dus ik ging weer lekker naar bed. Laat dan maarHeb net nog gekeken en er stond nog aardig veel, maar niks wat ik leuk vond.. Misschien morgen nog even kijken, maar dan wat later
Is het bedrag ook veranderd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef Dipkip het volgende:
7 juni werd mijn bestelling in behandeling genomen en ging ie manco.
Vandaag, 16 juni, is ie niet meer manco.
Hij is nu namelijk helemaal niks meer. TRack and trace herkent hem niet meer.
WTF
Ik ben er niet zeker van, misschien 2 euro. Ik weet niet meer of het eerder eindigde op 5 of op 7. Maar dan zou er dus iets BIJ zijn gekomen, niet iets afgehaald.quote:
Bij mij wel iigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wordt het pakketje (als je er niet bent) bij de buren afgeleverd? Ik moet namelijk zo naar de manueel therapeut en ben bang dat ik de aankomst van het pakketje mis.![]()
En weer te horen krijgen dat het mn eigen domme schuld is en dat ik niet steeds moet bestellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef MaLo het volgende:
Dipkip, wat raar. Maar een belletje / mailtje richting klantenservice?
Maar als je al manco staat maak het toch niet meer uit toch? Dat was toch alleen voor het in behandeling nemen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En weer te horen krijgen dat het mn eigen domme schuld is en dat ik niet steeds moet bestellen?
Het ZOU niet uit moeten maken nee. Let op het woord ZOU.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef MaLo het volgende:
Maar als je al manco staat maak het toch niet meer uit toch? Dat was toch alleen voor het in behandeling nemen?
Fok, ik ben der gisteren nog geweest, niet op die broeken gelet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef alors het volgende:
ik liep heel onschuldig de h&m in vanmorgen en viel zomaar met mij neus in de sale!!!
Heb een aantal toffe items gescoord, waaronder de koraalroze skinny, voor de helft van de prijs.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef alors het volgende:
ik liep heel onschuldig de h&m in vanmorgen en viel zomaar met mij neus in de sale!!!
Heb een aantal toffe items gescoord, waaronder de koraalroze skinny, voor de helft van de prijs.
Dat heb ik ook. Bedrag is ook gewijzigd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef Dipkip het volgende:
7 juni werd mijn bestelling in behandeling genomen en ging ie manco.
Vandaag, 16 juni, is ie niet meer manco.
Hij is nu namelijk helemaal niks meer. TRack and trace herkent hem niet meer.
WTF
Welk tuniekje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef miss-piggy het volgende:
binnennnn!![]()
khou denk ik alles, alleen is tuniekje wel errug lang! maat kleiner moet ik ook niet hebben want dan past ie niet meer om mijn assdenk wel dat ik m hou, met leuke riem kan ik m altijd nog iets omhoog sjorren
Eigenlijk dingen waarvan ik wist dat ze de sale wel ingingen, haha. 2 oranje shirts, waarvan ik er denk ik 1 houd, dat is een hele wijde. Een iets wijde top, zwart-wit gestreept met een koortje in de taille. En nog iets blauws wat ik niet houd, en een zwart metallic twijfelgeval.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Fok, ik ben der gisteren nog geweest, niet op die broeken gelet...
Wat heb je nog meer gescoord?
Het Dallas shirt lag trouwens voor 5 euro in de winkel, heb hem meteen geannuleerd online, tsss ¤ 7,45
Wat heeft jouw vriend met jouw aankopen te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk dat ik die bikini toch maar ga annuleren. Steeds als ik iets bestel/wil bestellen knaagt er zo'n irritant stemmetje in mn achterhoofd dat lijkt op die van mn vriendEn ik wil toch wel nog ruimte houden in mn koffer om leuke dingen in Italie te kopen
Daar hebben ze vast leuke dingen gok ik
Maar tis zo lastiggg.
![]()
Helemaal niks, maar het is wel zo dat ik mn geld natuurlijk maar 1x uit kan geven. Ik kan het nu doen, of ik kan wachten en kijken of ik in Italie op vakantie nog leuke dingen zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heeft jouw vriend met jouw aankopen te maken?
In Italie kun je ook leuk winkelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar het is wel zo dat ik mn geld natuurlijk maar 1x uit kan geven. Ik kan het nu doen, of ik kan wachten en kijken of ik in Italie op vakantie nog leuke dingen zienEn dan doe ik liever dat laatste
![]()
And rest assured, ik heb nog een bestelling van ruim 100 euro staan van de herfstcatalogus die eind juli wordt geleverd hoor![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Italie kun je ook leuk winkelenViel me wel op dat een maat M daar eigenlijk een maat S is. Tja, die Italianen zijn ook niet zo groot
Neem niet te veel mee iig
Oh ik ga denk ik morgen maar even langs...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ja doe ik ook altijd. Ik zag trouwens ook nog dingen die in de ene h&m meer waren afgeprijsd dan in de andere, dus let daar ook op
Wat er bv allemaal hangt zijn strapless tops van divided voor 2 euro.
Alles in meerdere kleuren. De rest staat nu even niet op de site. Maar ook die wijde tops met rozen erop voor 5,- En heel veel broekjes voor 5,- Verder nog rokken voor 15,- en nog wat jurken. Jassen waren ook voor de helft meestal.
![]()
Ik dat dat wel ongeveer overal gelijk is namelijk.
erisnietsleukserisnietsleukserisnietsleukquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Ikganietkijkenikganietkijkenikganietkijken......
Echt niet? .... Toch maar even checken dan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
erisnietsleukserisnietsleukserisnietsleuk
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2023758/jimmy-choo-voor-hm.html
Gelukkig ben ik geen schoenen- en tassenmensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat wordt weer een drama bij die winkels, dat weet ik nu al
Is het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zo irritant als de T&T-code het niet doet![]()
Dat badpakquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand nog een kortingscode?
Wil vandaag dit gaan bestellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe het badpak en giletje vallen? Groter/kleiner?
Ik zie het, normaal stonden er altijd kortingscodes in de OP. Zullen dan wel geen actuele zijn momenteelquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef morgane het volgende:
Hij is van Matthew Williamson, dus staat bij de campagnes. Hij is echt gaafik zocht eigenlijk een bikini, maar deze kan ik niet weerstaan
Ik zie in de OP nu geen kortingscode staan eigenlijk.
Ik kan alleen maar van die lelijke sportbadpakken aan, met een hoge rug en bij voorkeur gekruiste bandjes achterquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef morgane het volgende:
Oei daar heb ik ook niet aan gedacht...heb namelijk ook een erg holle rugbroeken enzo staan bij mij altijd af aan de achterkant. Maar ik bestel 'm gewoon, dan hoor je het wel hoe 'ie zit
Ik droeg eerst altijd alleen bikini's, maar sinds mijn dochter nogal wild kan stoeien in het zwembad en van mij verwacht dat ik van wildwaterbanen enzo af ga, doe ik toch maar een tankini aan. Is iets minder wegschuif-gevoeligquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef morgane het volgende:
Die is leuk!
Ik draag eigenlijk nooit badpakken, dus heb geen idee of ik dit kan hebben of niet.
Maar kom er snel genoeg achter
Binnenzwembad: badpak of tankiniquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind heeeeel veel badpakken leuk, maar het enige nadeel is, is dat je buik niet bruin wordt
En vond het vroeger altid lastig met naar de wc gaan als je je badpak onder je kleren aan had
Ik vind de rok met body eigenlijk wel heel leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Pakketje is geweest, geen enorme score maar dat geeft niet want ik heb geen geld.
[ afbeelding ]
DE rok, ik houd hem niet want hij schijnt supererg door, en ik zou niet weten wanneer ik 'm aan moet.. maar vond het wel leuk er even foto's van te maken
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de body twijfel ik nog, vind 'm met donkere broek en blazer wel tof, maar misschien een beetje TE zonder blazer.. wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind de rok met body eigenlijk wel heel leuk
Thanksquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Starlie het volgende:
Je lijkt wel een ballerina met die rok en die body!! Ik vindt het ook wel leuk staan!! Je bent volgens mij ook 1 van de weinige die het korte colbertje terug gaat sturen! Ik had hem vanmorgen ook aan maar het blijft bij mij een twijfelgevalletje... Hij is dus vanmorgen weer in mijn kast beland!
Doe je goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef MaLo het volgende:
Goh, mijn pakketje is eindelijk gesorteerd. Na 9 dagen manco.
Dus hij komt morgen, de enige dag deze week dat er niemand thuis is.
Bij mij is nu de bestelling van 2 weken later ook in behandeling gegaan - en die van 2 weken er voor staat nog steeds niet opnieuw manco....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Dat heb ik ook. Bedrag is ook gewijzigd.
Ze zijn aan het prutsen bij H&M!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij is nu de bestelling van 2 weken later ook in behandeling gegaan - en die van 2 weken er voor staat nog steeds niet opnieuw manco....
Niets nieuws onder de zon dus. Ik ontvang ook nog steeds geen catalogi en newsletters.quote:
Heb ze net even gemaild. Ze zijn echt aan het klooien want het 'formulier' op de klantenservicepagina is ook weg. Er staat nu alleen een emailadres.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij is nu de bestelling van 2 weken later ook in behandeling gegaan - en die van 2 weken er voor staat nog steeds niet opnieuw manco....
Dat is echt jammer v/d H&M. Bedenken ze een killer van een rok, is de uitwerking ervan weer een tegenvaller. Hij had zo leuk kunnen zijn i.p.v. een stom doorschijn geval.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Pakketje is geweest, geen enorme score maar dat geeft niet want ik heb geen geld.
[ afbeelding ]
DE rok, ik houd hem niet want hij schijnt supererg door, en ik zou niet weten wanneer ik 'm aan moet.. maar vond het wel leuk er even foto's van te maken
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de body twijfel ik nog, vind 'm met donkere broek en blazer wel tof, maar misschien een beetje TE zonder blazer.. wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb maat 40 bij 1.75 en bij mij valt ie zo:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet hoe deze ongeveer valt ik ben zelf 1.59 met een aardige c-cup dus als ik een 38/40 bestel hangt hij dan erg op mijn knieen?
edit: of misschien zelfs langer..
In welke maat wil je 'm hebben? Ik ga morgen naar de H&M, als ik 'm zie hangen kan ik hem wel meenemen en opsturen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef CherryLips het volgende:
H&M-vriendinnetjes, ik zoek deze rok in het paars:
[ afbeelding ]
In Utrecht Oudegracht hing hij alleen nog in maat 34 en wordt hij al een tijdje niet meer aangevuld geloof ik.
Graag! Maat 38quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In welke maat wil je 'm hebben? Ik ga morgen naar de H&M, als ik 'm zie hangen kan ik hem wel meenemen en opsturen?
dan zittie mij ws op de enkelsquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb maat 40 bij 1.75 en bij mij valt ie zo:
[ afbeelding ]
Hoop dat je er wat aan hebt?
Dat valt wel mee denk ik, bij een vriendin van me die ook niet bijster groot is staat hij superleuk. Gewoon bestellen en anders terugsturen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:25 schreef Krizzol het volgende:
[..]
dan zittie mij ws op de enkels
niet bestellen dus
echt heel heel heel erg @ the moment, vakantiekrachten nu al bezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behandeling van 14-6 nog niet eens manco btw![]()
Ik wil ook altijd die lus over m'n hoofd doen, anders laat ik dat ding geheid ergens achter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Cute bag iddAlhoewel ik niet tegen zulke tassen kan... Ik heb echt een tas nodig met een lange lus, anders winkel ik niet fijn
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
echt heel heel heel erg @ the moment, vakantiekrachten nu al bezig?
eerst een rekening sturen van 200 ballen die al eeuwen geleden betaald is, dan bestelling 14 juni in behandeling nemen zonder schoenen en die op nalevering zetten eind juni begin juli mét verzendkosten en vervolgens worden de schoenen 16 juni! in behandeling genomen... nu krijg ik dus wéér 2 pakketjes achter elkaar
Die tasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behandeling van 14-6 nog niet eens manco btw
Via welke Ebayshop had je die schoenen ook alweer gekocht? Ik wil toch eens achter wat CL aan namelijk![]()
Urban original ofquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Die tas
Via welke Ebayshop had je die schoenen ook alweer gekocht? Ik wil toch eens achter wat CL aan namelijk
jij ook al, zie me post hierboven op deze pagina, stelletje &%$*#&*quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:04 schreef Daph_ het volgende:
Wtf? Ik vul in dat ik alles tegelijk in 1 pakket wil ontvangen, hebben ze het gesplitstNu heb ik een bestelling manco, een bestelling in behandeling en een bestelling half juli
De buurman en postbode zullen wel denken...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Urban original of
www.urbanog.com
Ik zag het ja, stelletje kneuzenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jij ook al, zie me post hierboven op deze pagina, stelletje &%$*#&*NIET blij mee...
er is trouwens een website met allemaal "CL" voor 147 dollar, fakers dus maar erg mooi, zal ff zoeken.quote:
Op MP zit ook iemand (een Chinese volgens mij) die ze rechtstreeks vanuit de fabriek laat komen met een dikke knipoogquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
er is trouwens een website met allemaal "CL" voor 147 dollar, fakers dus maar erg mooi, zal ff zoeken.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Op MP zit ook iemand (een Chinese volgens mij) die ze rechtstreeks vanuit de fabriek laat komen met een dikke knipoog
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/12904897
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/12904897
Ja die zijn nicequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jij bent toch gek op studs?
Dan moet je hier maar kijken ;P
Vandaag is weer het bedrag aangepast. Nog steeds niet opnieuw manco. Ik heb ze gemaild gisteravond, ben benieuwd op welke manier het nu weer mijn schuld is. Lijkt me onzin dat ze dingen alsnog 'half juni' willen verzenden die eerst 'eind juni' waren aangezien 'eind juni' ook al in behandeling is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Kleintje19 het volgende:
jij ook al, zie me post hierboven op deze pagina, stelletje &%$*#&*NIET blij mee...
Muffins met olie? Waarom koop je die dan ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even nog erger offtopic:
misschien dat een keukenprincess mij kan helpenik heb er de balle verstand van
er staat op het pak *muffins* nog bijvoegen 2 eieren, 100 ml olie en 125 ml water, echter heb ik geen olie, wel roomboter, kan dat? zo ja hoeveel?
Misschien komen ze volgende week ineens met een enorme hoeveelheid aan nieuwe dingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
Oke waarom is er voor de 2e week al niets nieuws te vinden...
gebeurd vaker hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Muffins met olie? Waarom koop je die dan ookecht nog nooit van gehoord..
fFkes gegoogled en i.p.v. plantaardige olie kun je ook vloeibare boter gebruiken.
anders kijk je eens rond op ioffer.comquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jij bent toch gek op studs?
Dan moet je hier maar kijken ;P
Ik heb gekeken, hij hing er alleen in maat 34 en 36 helaas..quote:
Ik ga volgende week even langs om 2 paar te passenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even nog erger offtopic:
er staat op het pak *muffins* nog bijvoegen 2 eieren, 100 ml olie en 125 ml water, echter heb ik geen olie, wel roomboter, kan dat? zo ja hoeveel?
Volgens mij kun je 100 ml olie ook vervangen door 100 gram boterquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even nog erger offtopic:
Ik vind hem redelijk klein vallen. Ik heb normaal 36/38 van bovenkleding, ik heb hem in 36 besteld, maar hij zit nu behoorlijk strak. Maar dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
MaLo!
Dat shirtje rechtsboven heb ik vanochtend in de sale gescoord in alle kleuren
Hoe valt die eigenlijk? Gewoon normaal? En is die een beetje lang?
We zijn evenlangquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk klein vallen. Ik heb normaal 36/38 van bovenkleding, ik heb hem in 36 besteld, maar hij zit nu behoorlijk strak. Maar dat vind ik wel mooi. Hij is niet heel lang, maar valt bij mij (1:80 lang) wel op mijn broek.
Hij is schattig he.
Oh en ik had Het Zebratopje ook binnen! Die gaat terug, zelfs in XS vond ik hem nog te groot. Vooral bovenaan de hals, hij zakte me aan beide kanten van de schouders af als ik ook maar iets bewoog
. Jammer want hij was verder wel erg gaaf!
Wat zonde!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk klein vallen. Ik heb normaal 36/38 van bovenkleding, ik heb hem in 36 besteld, maar hij zit nu behoorlijk strak. Maar dat vind ik wel mooi. Hij is niet heel lang, maar valt bij mij (1:80 lang) wel op mijn broek.
Hij is schattig he.
Oh en ik had Het Zebratopje ook binnen! Die gaat terug, zelfs in XS vond ik hem nog te groot. Vooral bovenaan de hals, hij zakte me aan beide kanten van de schouders af als ik ook maar iets bewoog
. Jammer want hij was verder wel erg gaaf!
Uhu, sluit heel mooi aanquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh dat rokje is tof![]()
Het blouseje ook, goed getailleerd!
Maar ik mag van mezelf even niks bestellen![]()
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOEquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef PeRi het volgende:
Zo hallo?
Ik had een huge bestelling met spullies voor half juli hè en nu is INEENS gewoon de helft van mn spullen die wel eind juni geleverd konden worden gewoon verzonden?!?!?!?! Er is een bestelling in behandeling nu. WTF??! Ik heb helemaal niet gezegd dat de helft al verzonden mocht worden, het moest in 1 pakket en niet 2 losse! Dit kost me zomaar 5 euro extra aan verzendkosten nu. Noujaaaaaaaaa! Morgen bellen![]()
![]()
!
Ze hebben het bij mij ook gedaan godver! Ik wilde nog helemaal niet dat het werd verzondenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOE". Maar dat durf ik nooit te zeggen, straks blokkeren ze uit wraak m'n account
.
Jammer, maar bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, hij hing er alleen in maat 34 en 36 helaas..
Kleine moeitequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt voor het kijken
Echt? Wat stom!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 @ 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOE". Maar dat durf ik nooit te zeggen, straks blokkeren ze uit wraak m'n account
.
jezus wat ben jij een lekker dingquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
Oh foto trouwens van gescored shirtje en rokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een soort plooirokje
En ja, de spiegel is alwéér/nog stééds smerig
bij mij was het geen preview! gewoon doodnormale kleding, de flikkersquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben het bij mij ook gedaan godver! Ik wilde nog helemaal niet dat het werd verzonden
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
WTF! Ik ben gesorteerd! Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Na vier dagen in behandeling te zijn geweest, sta ik eindelijk op manco. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
wat een prachtige taille heb jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
Oh foto trouwens van gescored shirtje en rokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een soort plooirokje
En ja, de spiegel is alwéér/nog stééds smerig
WTF! Het kan dus welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:36 schreef Kleintje19 het volgende:
WTF!
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
ik ben maar 1 dag mancoo krijg ik hem nu morgen of zaterdag?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een lekker ding
oh, en de kleren zijn ook leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een prachtige taille heb jij![]()
![]()
mooi in verhouding alles bij elkaar
![]()
jups mine toquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF! Het kan dus wel! Mijne is in Amsterdam nu, maar dat werd ook eens tijd
Mijne zit zelfs al in de afleverroutequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jups mine tokomt vandaag dus
moet niet gekker worden
mijne nog niet dus ik kan nu nog douchenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijne zit zelfs al in de afleverrouteEn ik moet weg
!!
Nou ja, misschien heb ik mazzel en komt ie vanmiddag
haha, zo heb ik eens een bestelling om savonds 22.00 geplaats en sochtends was hij in behandeling WTF?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef MaLo het volgende:
Hee???? Ik heb gisteren die gele broek dus een maat groter besteld, en hij staat nu al op Bestelling is Onderweg?!?!!? Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt, heb de status In behandeling gewoon gemist.
Ohjee, spannenddd!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Daph_ het volgende:
Hij is er
Zit echt in een megazak!!![]()
*eerst bordje leegeten, daarna kijken*
Nieuwsgierige buurman stond al aan de pakketjesmeneer te verkondigen dat er niemand thuis wasDat hoorde ik, mister!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee, spannenddd!!komen er weer leuke foto's??
Hahaha die buurman van jousukkol
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]Nou dat kan ik wel doen, maar dat wordt pas zondag dan
Ik moet m'n scriptie afronden vanmiddag en morgen is
jarig dus dan ben ik er niet!
Still want me to?
Ik geloof dat mijn buurman geen leven heeftCorrectie; ik weet het zeker !
whoehaha mijn buurman zal wel gedacht hebben, net stond de DHL man voor de deur met een pakket (cadeau voor m'n vriend)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!
Nou ik wil wel ff zien wat je houdt, dat is wel leuk![]()
Rare buurmannen die dat soort dingen hebben, hebben meestal geen leven idd
Ieeeeeeeeeeeeeeeh getverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Kleintje19 het volgende:
chaffeur is nog steeds onderweg, normaal istie er om 1 uurDaph, jou buurman wil graag je kleren passen en doet ze daarna stiekem weer in de zak
Je klantnummer staat ook bovenaan de emails die je vande H&M krijgt. Zowel van de klantenservice (bevestiging bestelling) als de 'reclame' mails.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:36 schreef Electrocute het volgende:
Hallo! Kneusalert. Ik ben mijn briefje met login gegevens voor de webshop kwijt. Normaal onthoudt de site/mijn browser alles, maar nu dus ineens niet meer.
De grote vraag is dus, staat mijn klantnummer ergens op de post die ik bij mijn bestellingen krijg? Die heb ik namelijk nog wel liggen
Succes met je aidsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Dipkip het volgende:
Wat zat er ook weer iniets met schoenen en AIDS ofzo. Hmmm.
Mjah, de pasvorm van sommige dingen is ook echt verschrikkelijk.. 1 van m'n bloesjes was 10 cm (!!) te ruim in de taille, maar in m'n bovenarmen had ik geen gevoel meer omdat het zo strak zat. En hij kwam maar net 5cm onder m'n navel..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen.
Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen.
Tsja als de maten nooit kloppen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen.
Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen.
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik stuur hierdoor meestal twee derde tot drie kwart terug. Sommige dingen bestel ik al niet eens omdat je al kunt raden dat het niet goed zal zijn (witte t-shirts bijv. moet je gewoon niet kopen bij H&M).
Ik heb een stapeltje extreme sale dingen die wel doorschijnen maar die ik dan ergens onder draag. Bijv. als je een jasje draagt en je wil een hemdje er onder tegen de inkijk, dan is het niet zo erg als je BH door je hemdje schijnt aangezien daar het jasje dan wel overheen zit. En in de zomer slaap ik ook in een deel van die shirts / hemdjes. Maar om echt als bovenkleding aan te hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig hadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja als de maten nooit kloppen!
Ja ik heb XS en XL in de kastquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig had.
Dat ook. Sommige dingen zijn echt van flutkwaliteit terwijl ze online op de foto's mooi aandoen. Jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef Noortje. het volgende:
De maten kloppen 9/10 keer bij mij, het is alleen zulke flutkwaliteit dat ik mijn geld er niet aan uit wil geven (afgezien van de jurkjes, die zijn wel altijd leuk imo, maar die staan me dan weer nooit.)
Echt hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Volgens mij hebben ze daar óf de allerbeste fotobewerkers in dienst om alles mooi te laten lijken, of ze voeren die kledingstukken voor de foto's eenmalig in goeie kwaliteit uit ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Echt heOp de site kunnen ze het zo mooi laten voorkomen, alsof de stof best dik is, maar als je het eenmaal thuis krijgt..
opleiding nu nog, en daarna ga ik verder studeren wel in de grafische sector maar ik wil mijn eigen bedrijfje. het is zelf mijn hartje, al vanaf me 12de maar als het je niet ligt, ligt het je niet het is natuurlijk 38 uur per week computerenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
Oeh grafische dingen lijken me supersupersuperleuk om te doen.Wat voor werk doe je precies?
OT: Zonnebril gaat ook terug, maar weet niet of ik dat al had gepost.
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zat me eigenlijk af te vragen he
Zouden er nou mensen kledingstukken gewoon houden en dan op de retourbon invullen dat dat artikel ontbreekt?
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.![]()
Omg @ eerste..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Kleintje19 het volgende:
nee hoor, dit is bewijs waaruit de wereld bestaat, photoshop, alles wat je ziet is nep, zo nep als het maar kan, ook de zogenaamde dove reclames waar alles "real" is, is zo fake als wat, i know want het is mijn toekomstige baan om dit soort klusjes op te knappen, ik leef in de grafische industrie en dat is best schokkerend wat je afentoe ziet...
en dit is maar de basis..
en uiteraard:
Dit biedt perspectievenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.![]()
Leuke verrassingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Mijn turkoise vestje van 4,90 is ook al binnenTerwijl ie pas met de levering van eind augustus (beddengoed) mee zou komen
! Zometeen passen
Foto's maken doe ik vanavond pas, studie gaat even voor
Ik durf dat ook niet, maar ik dacht er wel aanquote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven
Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven
Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuke verrassing
En sinds wanneer gaat de studie voor?
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doenIk ben al 3 weken later dan gesteld wordt (uitstel gekregen door allerlei gezeik) dus ik wil het gewoon weg hebben
Zal ik doen, maar voorlopig komt er geen grote bestelling.quote:
Jeetje! Vind dat best wel heftige filmpjes. Tegenwoordig is ook alles geshopt he.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Kleintje19 het volgende:
nee hoor, dit is bewijs waaruit de wereld bestaat, photoshop, alles wat je ziet is nep, zo nep als het maar kan, ook de zogenaamde dove reclames waar alles "real" is, is zo fake als wat, i know want het is mijn toekomstige baan om dit soort klusjes op te knappen, ik leef in de grafische industrie en dat is best schokkerend wat je afentoe ziet...
en dit is maar de basis..
en uiteraard:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |