Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afrondenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
*meldtzwaar verkouden en scriptiestress
En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afronden
Oh nee hequote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
aaaaaaaaargh
ik vanmorgen vroeg op, vestje te pakken
Met mn slaaphoofd vergeten naar de kassa te gaan en zo
Vestje weg
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi dat slipje
Wat voor een huidskleur heb je alors? De kleuren die jij meestal bestelt, maken mij heel bleek
Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.
Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.
Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?
Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoiresquote:Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah okeEn ach ja, gekleurde accessoires doen ook veel gelukkig. Ik kan iig niet wachten totdat ik wat bruiner word
Welkom terugquote:Op maandag 15 juni 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohh, ik heb maar 1 topic gemistBen weer terug uit Spanje, gebruind en wel
![]()
En ik ben trouwens alweer gezwicht![]()
Deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in het wit/geel, en hij zit zooooo lekker..En ja, ik heb al 2093805702983 bikini's.
Ik zie mn vriend nu al afkeurend kijken
![]()
Ohja. En die sjaal, van mn moeder, die voor haar verjaardag was (begin mei), is WEER uitgesteld.Ik had eigenlijk niet anders verwacht van de H&M.
![]()
![]()
Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenHoe bepaal je dat?
[..]
Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoires
Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef miss-piggy het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
![]()
![]()
![]()
heeeeeeeul misschien vandaag en anders MORGEN
Ik heb geen blushquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd javan die gloeiwangen en dikke wallen zeg maar, valt dan veeeel meer op bij mij.
Thanks!quote:
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Welkom terugOeh dat staat wel sjiek als je bruin bent
Misschien heb je een blauwe ondertoon?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb nog nooit een goede kleur blush of foundation gevonden. Het is allemaal of te geel, of te roze, of het is te beige
Huid:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien heb je een blauwe ondertoon?ik googelde wat en toen kwam ik dat ook tegen, hoe ziet dat er in godsnaam uit?
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds manco!
Ik weer checken, nog geen verbeteringquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.
Al sinds 8-6 mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.
Ja daar zat ik inderdaad ook al heel erg over te twijfelen als ik die close up zag op de site.. maar ik vond het printje zo leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede gevalletje had ik ook besteld, maar zit echt voor geen meter bij me. Kwestie van: leuk idee, jammer van de uitvoering.
Ohhhhquote:
Heyy!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
Hi Enfermera! Fijne vakantie gehad?liefie; hij is al twee weken uitverkocht als je niet vóór half 8 kijkt ofzo
Vanochtend stond ie er opeens, ik had 'm al afgeschreven. Ben benieuwd
Oh en helaas nog steeds mancoStandaard komt ie zaterdag, dan ben ik er weer het hele weekend niet
!
Leuk om te horenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
[..]
Heyy!Jaa, superfijn.. Helemaal uitgerust en bijgekomen, wat een heerlijk weer was het, heb zo genoten! Elke dag zo'n 30 graden, lekker bij het zwembad chillen.. En 's avonds heerlijk uit eten of zelf BBQ'en.. Ik had zowat mijn hele klerenkast meegenomen
Ik moest toch echt toegeven dat ik veel te veel kleren had meegenomen (vond mn vriend wel leuk xD), heb zeker de helft niet gedragen
Maar het is gewoon zo leuk om zoveel mee te hebben
![]()
Happy mood aan:quote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
*meldtzwaar verkouden en scriptiestress
En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.![]()
zou toch wel wat zijn als ik mn pakketje nog eerder heb ookquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Happy mood aan:
AHAHAHAHAZo gaan er bij ons regelmatig retourpakketjes uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.![]()
![]()
Een keer vonden we 'm wel heel erg dat we hem hebben opgerold en er een halve rol plakband omheen hebben gerold![]()
Leef je nog na je wortelkanaalbehandeling? Gelukkig heb je dat gehad!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zou toch wel wat zijn als ik mn pakketje nog eerder heb ooken ik ben sinds vandaag pas in behandeling
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Happy mood aan:
AHAHAHAHADe mijne is ook maar half dicht nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk om te horenFijn he, vakantie
Hihi, grappig! Naar Italië maar wat minder mee dan?
Ik vind het ook altijd leuk om iets te kiezen te hebben hoor als ik op reis ben!
Dankje voor de tip!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Voor een volgende keer: touwtje door het lusje van de rits halen, knoopje erin, touwtje pakken en omhoog trekken, tadaa!
Ik sta manco, dus hopelijk dinsdag binnen.
Dat rokjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Toegevoegd aan 'najaars-bestelling':
[ afbeelding ]
En deze voor als die trenchcoat met 'borstflappen' tegenvalt:
[ afbeelding ]
matig, al gaat het nu redelijk goed, echter zit ik wéér aan de ibuprofen, ik zat 4 weken non stop aan de ibu omdat ik niet zonder kon, ik werd elke nacht weer wakker en gisternacht heb ik gewoon liggen huilen van de pijn dus heb ik de stap genomen weer te bellen. (zijn rechtsboven 2 helemaal leeggeboord en gevuld en rechtsonder 3 wat dus zeurende napijn gaf dacht ik!) maar dat bleek dus heel fout te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leef je nog na je wortelkanaalbehandeling? Gelukkig heb je dat gehad!
Als ik morgen nog manco sta, ga ik ze maar eens mailen. Alles bij elkaar ben ik nu al 1,5 week "in behandeling" .
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:42 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze valt:
[ afbeelding ]
Er staat bij dat er elastiek in de taille zit maar hoe goed dat elastiek is, weet je bij H&M nooitIk heb een jurk nodig voor de diplomauitreiking nu hopen dat ik zelf ook m'n diploma op kan halen en ik vind deze wel gepast eigenlijk
Ik vind het zo'n hippe oma glittergevalletje....sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zending was 1st manco en nu niet te track & tracen en het orderbedrag is ook opeens lager.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Die is echt geeeniaal mooi!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ketting:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!
edit: en ik ben manco.
weeeh ik zie niksquote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik zie net trouwens dat rode bolhoedje in de OP. Die gaat zoooooooooooooooooo van mij zijn.
Edit:
En deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DO WANT!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |