Ik op 7 juni, maar nog steeds mancoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef eleganza het volgende:
Chauffeur is onderweg 12-06-2009 Groningen , pakkettendistributie
Wiehieeeee!op 8 juni besteld!
Ik kijk telkens uit het raam om te kijken of de postbode er al aankomt
De ketting:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Debsterr het volgende:
Net even bij de H&M in E'hoven geweest en ik heb zoooooo'n gave ketting gekocht!! Zal er straks even een foto van maken.
quote:
Mijnes ook!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:46 schreef miss-piggy het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
jaj! hopelijk volgende week binnen!
Stoerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ketting:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!
edit: en ik ben manco.
Hmm, die reactie kreeg ik vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mijnes ook!
Die ketting is mij wat te Mr. T.
Ik vond 'm wel erg "rock"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
StoerZou niet gezegd hebben dat dat bij H&M vandaan komt
Wat heb jij een lange nek trouwens
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Toegevoegd aan 'najaars-bestelling':
[ afbeelding ]
En deze voor als die trenchcoat met 'borstflappen' tegenvalt:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien, leuk, maar ik ben meer van het goudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ketting:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!
edit: en ik ben manco.
Haha ja!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]heb je de borstflappenjas toch maar besteld? Ik heb 'm alsnog uit m'n bestelling gegooid
Dat tweede gevalletje had ik ook besteld, maar zit echt voor geen meter bij mequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Net weer besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een wit bikinitopje, want ik ben die van mij in bali vergetenmaar die komt begin juli..
Voor een volgende keer: touwtje door het lusje van de rits halen, knoopje erin, touwtje pakken en omhoog trekken, tadaa!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Crientj het volgende:
Brr. Ik ben of te dik; of te onhandig om dat jurkje in mn eentje aan te krijgen.
Iig, dr zit een ritssluiting op de rug; en die krijg ik aan de bovenkant niet dicht.
Omg, die van mij ook! Op een zondag!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:19 schreef alors het volgende:
Jaa we zijn er weerrrrrr en mn bestelling is in behandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beroerd ja? Ik ben ook harstikke ziekquote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Bah daph, ik hoop dat dat vast voor carnaval is![]()
![]()
ik ben zo beroerd als een hond en dacht dat niets me kon opvrolijken maar mn bestelling is in behandeling dus ben weer beetje blij
Dat jurkje?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Bah daph, ik hoop dat dat vast voor carnaval is![]()
![]()
ik ben zo beroerd als een hond en dacht dat niets me kon opvrolijken maar mn bestelling is in behandeling dus ben weer beetje blij
Ik denk de rokquote:
dat dus! hopelijk komt dat van mij morgen binnen! *hoopt dat er zo sorteercentrum in komt te staan*quote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben onderweg i.p.v. in behandelingwel nog manco...
Ik ben al sinds 9 juni onderweg en nog steeds mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben onderweg i.p.v. in behandelingwel nog manco...
Ohquote:Op maandag 15 juni 2009 12:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9 juni onderweg en nog steeds manco
moet straks ook terug naar de tandarts omdat ik al 4 weken met pijn loop, ik kan niet eens me mond open doen van de keelpijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Beroerd ja? Ik ben ook harstikke ziek. Loop aan alle kanten leeg en heb koppijn
.
En mijn bestelling is al een week manco dus ik ben niet een beetje blij.
Beterschap voor ons![]()
*meldtquote:Op maandag 15 juni 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
moet straks ook terug naar de tandarts omdat ik al 4 weken met pijn loop, ik kan niet eens me mond open doen van de keelpijn!
absoluut beterschap voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |