abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70160950
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef MaLo het volgende:
Hee???? Ik heb gisteren die gele broek dus een maat groter besteld, en hij staat nu al op Bestelling is Onderweg?!?!!? Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt, heb de status In behandeling gewoon gemist .
haha, zo heb ik eens een bestelling om savonds 22.00 geplaats en sochtends was hij in behandeling WTF?
chaffeur is onderweg
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:48:50 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70161006
En ook mijn bestelling is gesplitst met preview/andere shit. Zat nog wle een nalevering bij dus sowieso geen verzendkosten voor die ene.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70161499
ZOMFG: Zending zit in afleverroute

Noot noot.
pi_70162246
De chauffeur is onderweg En er lag geen briefje Dus hij komt nog
pi_70162475
Goed nieuws!
Noot noot.
pi_70163322
Hij is er

Zit echt in een megazak!!

*eerst bordje leegeten, daarna kijken *

Nieuwsgierige buurman stond al aan de pakketjesmeneer te verkondigen dat er niemand thuis was Dat hoorde ik, mister!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:02:24 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70163438
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Daph_ het volgende:
Hij is er

Zit echt in een megazak!!

*eerst bordje leegeten, daarna kijken *

Nieuwsgierige buurman stond al aan de pakketjesmeneer te verkondigen dat er niemand thuis was Dat hoorde ik, mister!
Ohjee, spannenddd!! komen er weer leuke foto's??

Hahaha die buurman van jou sukkol
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70163473
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohjee, spannenddd!! komen er weer leuke foto's??

Hahaha die buurman van jou sukkol
Nou dat kan ik wel doen, maar dat wordt pas zondag dan Ik moet m'n scriptie afronden vanmiddag en morgen is jarig dus dan ben ik er niet!

Still want me to?

Ik geloof dat mijn buurman geen leven heeft Correctie; ik weet het zeker !
pi_70163554
Jeeej! En jaaa we willen pics! Wat heb je eigenlijk ook alweer besteld, Daph?
Noot noot.
pi_70163580
Euh nou ik weet dus niet wat er in dit pakket zit omdat er nog een pakket aankomt.. In ieder geval dat jurkje dat ik gisteren heb gekocht in de winkel En een paar schoenen.. Zal zo even spieken
pi_70163777
Die schoenen (platte peeptoes) gaan al terug Had ze even snel gepast. Ik viel bijna van m'n stoel, want ze passen! Alleen is het geen 'peeptoe' meer maar gewoon 'toe', of gat ofzo, want mijn hele grote teen en de teen die daarnaast zit komen naar buiten
pi_70164564
Ik had dus gemaild met H&M, eergisteren. Die bestelling die de 7e in behandeling ging en de 16e er uit (tussenliggende tijd manco). Wat daar mee aan de hand was.

Krijg ik net een mailtje.
Ja hij ligt in het sorteercentrum hoor beetje geduld hebben

Dus ik denk wattefak, vannacht was ie nog niet eens manco. Ik kijken op track and trace: chauffeur onderweg. Huuw? Ik nog eens goed kijken: hebben ze de track and trace verandert en dan mailen alsof ik gewoon niet goed gekeken heb. Fakkers.

Maar. Hij. Is. Dus. Onderweg.

Wat zat er ook weer in iets met schoenen en AIDS ofzo. Hmmm.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:36:09 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70164570
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou dat kan ik wel doen, maar dat wordt pas zondag dan Ik moet m'n scriptie afronden vanmiddag en morgen is jarig dus dan ben ik er niet!

Still want me to?

Ik geloof dat mijn buurman geen leven heeft Correctie; ik weet het zeker !
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!
Nou ik wil wel ff zien wat je houdt, dat is wel leuk
Rare buurmannen die dat soort dingen hebben, hebben meestal geen leven idd
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70164646
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!
Nou ik wil wel ff zien wat je houdt, dat is wel leuk
Rare buurmannen die dat soort dingen hebben, hebben meestal geen leven idd
whoehaha mijn buurman zal wel gedacht hebben, net stond de DHL man voor de deur met een pakket (cadeau voor m'n vriend)

Ik zal zondag wel even foto's maken Ga zo snel even passen
pi_70165166
chaffeur is nog steeds onderweg, normaal istie er om 1 uur Daph, jou buurman wil graag je kleren passen en doet ze daarna stiekem weer in de zak
pi_70165260
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Kleintje19 het volgende:
chaffeur is nog steeds onderweg, normaal istie er om 1 uur Daph, jou buurman wil graag je kleren passen en doet ze daarna stiekem weer in de zak
Ieeeeeeeeeeeeeeeh getver
pi_70165508
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:36 schreef Electrocute het volgende:
Hallo! Kneusalert. Ik ben mijn briefje met login gegevens voor de webshop kwijt. Normaal onthoudt de site/mijn browser alles, maar nu dus ineens niet meer.

De grote vraag is dus, staat mijn klantnummer ergens op de post die ik bij mijn bestellingen krijg? Die heb ik namelijk nog wel liggen
Je klantnummer staat ook bovenaan de emails die je vande H&M krijgt. Zowel van de klantenservice (bevestiging bestelling) als de 'reclame' mails.
pi_70168221
Ik wil dat de postbode komt
pi_70168358
DE POSTBODE ISSSSSSSSSSSSSSSSS ER
Noot noot.
pi_70168384
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Dipkip het volgende:
Wat zat er ook weer in iets met schoenen en AIDS ofzo. Hmmm.
Succes met je aids
Noot noot.
pi_70168468
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
DE POSTBODE ISSSSSSSSSSSSSSSSS ER
Pakketje! Pakketje!

Foto's maken?
pi_70169241
mn chaffeur is denk ik de weg kwijt
pi_70169269
Poeh mijn kleedkamer is nu net een pashokje. Kleren all over the place

Die sjaals zijn superlang En zoooooooo mooi !

Ook heel leuk! Heb deze week dat truitje maar in alle kleuren besteld Ach ja.. 3.90 Hij moet niet verder krimpen in de was tho, anders wordt die te kort.

Oke dit was een beetje een domme actie. Kwam er net achter dat ik deze al had Dus die gaat terug

Tasje, maar ik heb hem in het zwart Wilde altijd al zo'n minitasje voor het uitgaan. Ik vind strakke broeken met een mobiel er in zo lelijk Tasje ziet er echt supercute uit

En dit truitje is echt de flop van de dag Wat een lelijk ding Wel jammer tho, had er veel van verwacht.

Heel leuk! Weet iemand of zo'n truitje erg krimpt in de was? Heb hem namelijk besteld in een S en M. Zitten opzich beide wel goed

En het gekke is... In het wit vind ik hem niet staan Dan zie je mijn vetjes te goed en hij is ook te doorzichtig

Zo... En eind juni komt mijn volgende pakketje.
Noot noot.
pi_70169328
OMG die korte spijkerbroek is echt de flop van de dag

Ik zie eruit alsof ik weer 20 kg ben aangekomen

Ik voel me wel superslank als ik 'm goed aan doe; dan heb ik namelijk een centimeter of 8 over in de broekrand
pi_70169506
I like big butts and I can not lie
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')