haha, zo heb ik eens een bestelling om savonds 22.00 geplaats en sochtends was hij in behandeling WTF?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef MaLo het volgende:
Hee???? Ik heb gisteren die gele broek dus een maat groter besteld, en hij staat nu al op Bestelling is Onderweg?!?!!? Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt, heb de status In behandeling gewoon gemist.
Ohjee, spannenddd!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Daph_ het volgende:
Hij is er
Zit echt in een megazak!!![]()
*eerst bordje leegeten, daarna kijken*
Nieuwsgierige buurman stond al aan de pakketjesmeneer te verkondigen dat er niemand thuis wasDat hoorde ik, mister!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee, spannenddd!!komen er weer leuke foto's??
Hahaha die buurman van jousukkol
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]Nou dat kan ik wel doen, maar dat wordt pas zondag dan
Ik moet m'n scriptie afronden vanmiddag en morgen is
jarig dus dan ben ik er niet!
Still want me to?
Ik geloof dat mijn buurman geen leven heeftCorrectie; ik weet het zeker !
whoehaha mijn buurman zal wel gedacht hebben, net stond de DHL man voor de deur met een pakket (cadeau voor m'n vriend)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!
Nou ik wil wel ff zien wat je houdt, dat is wel leuk![]()
Rare buurmannen die dat soort dingen hebben, hebben meestal geen leven idd
Ieeeeeeeeeeeeeeeh getverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Kleintje19 het volgende:
chaffeur is nog steeds onderweg, normaal istie er om 1 uurDaph, jou buurman wil graag je kleren passen en doet ze daarna stiekem weer in de zak
Je klantnummer staat ook bovenaan de emails die je vande H&M krijgt. Zowel van de klantenservice (bevestiging bestelling) als de 'reclame' mails.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:36 schreef Electrocute het volgende:
Hallo! Kneusalert. Ik ben mijn briefje met login gegevens voor de webshop kwijt. Normaal onthoudt de site/mijn browser alles, maar nu dus ineens niet meer.
De grote vraag is dus, staat mijn klantnummer ergens op de post die ik bij mijn bestellingen krijg? Die heb ik namelijk nog wel liggen
Succes met je aidsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Dipkip het volgende:
Wat zat er ook weer iniets met schoenen en AIDS ofzo. Hmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |