Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOEquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef PeRi het volgende:
Zo hallo?
Ik had een huge bestelling met spullies voor half juli hè en nu is INEENS gewoon de helft van mn spullen die wel eind juni geleverd konden worden gewoon verzonden?!?!?!?! Er is een bestelling in behandeling nu. WTF??! Ik heb helemaal niet gezegd dat de helft al verzonden mocht worden, het moest in 1 pakket en niet 2 losse! Dit kost me zomaar 5 euro extra aan verzendkosten nu. Noujaaaaaaaaa! Morgen bellen![]()
![]()
!
Ze hebben het bij mij ook gedaan godver! Ik wilde nog helemaal niet dat het werd verzondenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOE". Maar dat durf ik nooit te zeggen, straks blokkeren ze uit wraak m'n account
.
Jammer, maar bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, hij hing er alleen in maat 34 en 36 helaas..
Kleine moeitequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt voor het kijken
Echt? Wat stom!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 @ 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOE". Maar dat durf ik nooit te zeggen, straks blokkeren ze uit wraak m'n account
.
jezus wat ben jij een lekker dingquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
Oh foto trouwens van gescored shirtje en rokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een soort plooirokje
En ja, de spiegel is alwéér/nog stééds smerig
bij mij was het geen preview! gewoon doodnormale kleding, de flikkersquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben het bij mij ook gedaan godver! Ik wilde nog helemaal niet dat het werd verzonden
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
WTF! Ik ben gesorteerd! Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Na vier dagen in behandeling te zijn geweest, sta ik eindelijk op manco. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
wat een prachtige taille heb jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
Oh foto trouwens van gescored shirtje en rokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een soort plooirokje
En ja, de spiegel is alwéér/nog stééds smerig
WTF! Het kan dus welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:36 schreef Kleintje19 het volgende:
WTF!
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
ik ben maar 1 dag mancoo krijg ik hem nu morgen of zaterdag?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een lekker ding
oh, en de kleren zijn ook leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een prachtige taille heb jij![]()
![]()
mooi in verhouding alles bij elkaar
![]()
jups mine toquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF! Het kan dus wel! Mijne is in Amsterdam nu, maar dat werd ook eens tijd
Mijne zit zelfs al in de afleverroutequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jups mine tokomt vandaag dus
moet niet gekker worden
mijne nog niet dus ik kan nu nog douchenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijne zit zelfs al in de afleverrouteEn ik moet weg
!!
Nou ja, misschien heb ik mazzel en komt ie vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |