Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOEquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef PeRi het volgende:
Zo hallo?
Ik had een huge bestelling met spullies voor half juli hè en nu is INEENS gewoon de helft van mn spullen die wel eind juni geleverd konden worden gewoon verzonden?!?!?!?! Er is een bestelling in behandeling nu. WTF??! Ik heb helemaal niet gezegd dat de helft al verzonden mocht worden, het moest in 1 pakket en niet 2 losse! Dit kost me zomaar 5 euro extra aan verzendkosten nu. Noujaaaaaaaaa! Morgen bellen![]()
![]()
!
Ze hebben het bij mij ook gedaan godver! Ik wilde nog helemaal niet dat het werd verzondenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOE". Maar dat durf ik nooit te zeggen, straks blokkeren ze uit wraak m'n account
.
Jammer, maar bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, hij hing er alleen in maat 34 en 36 helaas..
Kleine moeitequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer, maar bedankt voor het kijken
Echt? Wat stom!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 @ 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen ze ALTIJD met die previewbestellingen, en dat voeren ze dan ook als reden aan. Dat die andere bestelling een previewbestelling is. Ik denk dan: "HET LIGT TOCH VERDOMME IN HETZELFDE MAGAZIJN, DOMME KOE". Maar dat durf ik nooit te zeggen, straks blokkeren ze uit wraak m'n account
.
jezus wat ben jij een lekker dingquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
Oh foto trouwens van gescored shirtje en rokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een soort plooirokje
En ja, de spiegel is alwéér/nog stééds smerig
bij mij was het geen preview! gewoon doodnormale kleding, de flikkersquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben het bij mij ook gedaan godver! Ik wilde nog helemaal niet dat het werd verzonden
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
WTF! Ik ben gesorteerd! Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Na vier dagen in behandeling te zijn geweest, sta ik eindelijk op manco. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
wat een prachtige taille heb jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
Oh foto trouwens van gescored shirtje en rokje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een soort plooirokje
En ja, de spiegel is alwéér/nog stééds smerig
WTF! Het kan dus welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:36 schreef Kleintje19 het volgende:
WTF!
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
ik ben maar 1 dag mancoo krijg ik hem nu morgen of zaterdag?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een lekker ding
oh, en de kleren zijn ook leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een prachtige taille heb jij![]()
![]()
mooi in verhouding alles bij elkaar
![]()
jups mine toquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF! Het kan dus wel! Mijne is in Amsterdam nu, maar dat werd ook eens tijd
Mijne zit zelfs al in de afleverroutequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jups mine tokomt vandaag dus
moet niet gekker worden
mijne nog niet dus ik kan nu nog douchenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijne zit zelfs al in de afleverrouteEn ik moet weg
!!
Nou ja, misschien heb ik mazzel en komt ie vanmiddag
haha, zo heb ik eens een bestelling om savonds 22.00 geplaats en sochtends was hij in behandeling WTF?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef MaLo het volgende:
Hee???? Ik heb gisteren die gele broek dus een maat groter besteld, en hij staat nu al op Bestelling is Onderweg?!?!!? Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt, heb de status In behandeling gewoon gemist.
Ohjee, spannenddd!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Daph_ het volgende:
Hij is er
Zit echt in een megazak!!![]()
*eerst bordje leegeten, daarna kijken*
Nieuwsgierige buurman stond al aan de pakketjesmeneer te verkondigen dat er niemand thuis wasDat hoorde ik, mister!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee, spannenddd!!komen er weer leuke foto's??
Hahaha die buurman van jousukkol
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]Nou dat kan ik wel doen, maar dat wordt pas zondag dan
Ik moet m'n scriptie afronden vanmiddag en morgen is
jarig dus dan ben ik er niet!
Still want me to?
Ik geloof dat mijn buurman geen leven heeftCorrectie; ik weet het zeker !
whoehaha mijn buurman zal wel gedacht hebben, net stond de DHL man voor de deur met een pakket (cadeau voor m'n vriend)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is natuurlijk belangrijker!
Nou ik wil wel ff zien wat je houdt, dat is wel leuk![]()
Rare buurmannen die dat soort dingen hebben, hebben meestal geen leven idd
Ieeeeeeeeeeeeeeeh getverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef Kleintje19 het volgende:
chaffeur is nog steeds onderweg, normaal istie er om 1 uurDaph, jou buurman wil graag je kleren passen en doet ze daarna stiekem weer in de zak
Je klantnummer staat ook bovenaan de emails die je vande H&M krijgt. Zowel van de klantenservice (bevestiging bestelling) als de 'reclame' mails.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:36 schreef Electrocute het volgende:
Hallo! Kneusalert. Ik ben mijn briefje met login gegevens voor de webshop kwijt. Normaal onthoudt de site/mijn browser alles, maar nu dus ineens niet meer.
De grote vraag is dus, staat mijn klantnummer ergens op de post die ik bij mijn bestellingen krijg? Die heb ik namelijk nog wel liggen
Succes met je aidsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Dipkip het volgende:
Wat zat er ook weer iniets met schoenen en AIDS ofzo. Hmmm.
Mjah, de pasvorm van sommige dingen is ook echt verschrikkelijk.. 1 van m'n bloesjes was 10 cm (!!) te ruim in de taille, maar in m'n bovenarmen had ik geen gevoel meer omdat het zo strak zat. En hij kwam maar net 5cm onder m'n navel..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen.
Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen.
Tsja als de maten nooit kloppen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen.
Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen.
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik stuur hierdoor meestal twee derde tot drie kwart terug. Sommige dingen bestel ik al niet eens omdat je al kunt raden dat het niet goed zal zijn (witte t-shirts bijv. moet je gewoon niet kopen bij H&M).
Ik heb een stapeltje extreme sale dingen die wel doorschijnen maar die ik dan ergens onder draag. Bijv. als je een jasje draagt en je wil een hemdje er onder tegen de inkijk, dan is het niet zo erg als je BH door je hemdje schijnt aangezien daar het jasje dan wel overheen zit. En in de zomer slaap ik ook in een deel van die shirts / hemdjes. Maar om echt als bovenkleding aan te hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig hadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja als de maten nooit kloppen!
Ja ik heb XS en XL in de kastquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig had.
Dat ook. Sommige dingen zijn echt van flutkwaliteit terwijl ze online op de foto's mooi aandoen. Jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef Noortje. het volgende:
De maten kloppen 9/10 keer bij mij, het is alleen zulke flutkwaliteit dat ik mijn geld er niet aan uit wil geven (afgezien van de jurkjes, die zijn wel altijd leuk imo, maar die staan me dan weer nooit.)
Echt hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Volgens mij hebben ze daar óf de allerbeste fotobewerkers in dienst om alles mooi te laten lijken, of ze voeren die kledingstukken voor de foto's eenmalig in goeie kwaliteit uit ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Echt heOp de site kunnen ze het zo mooi laten voorkomen, alsof de stof best dik is, maar als je het eenmaal thuis krijgt..
opleiding nu nog, en daarna ga ik verder studeren wel in de grafische sector maar ik wil mijn eigen bedrijfje. het is zelf mijn hartje, al vanaf me 12de maar als het je niet ligt, ligt het je niet het is natuurlijk 38 uur per week computerenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
Oeh grafische dingen lijken me supersupersuperleuk om te doen.Wat voor werk doe je precies?
OT: Zonnebril gaat ook terug, maar weet niet of ik dat al had gepost.
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zat me eigenlijk af te vragen he
Zouden er nou mensen kledingstukken gewoon houden en dan op de retourbon invullen dat dat artikel ontbreekt?
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.![]()
Omg @ eerste..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Kleintje19 het volgende:
nee hoor, dit is bewijs waaruit de wereld bestaat, photoshop, alles wat je ziet is nep, zo nep als het maar kan, ook de zogenaamde dove reclames waar alles "real" is, is zo fake als wat, i know want het is mijn toekomstige baan om dit soort klusjes op te knappen, ik leef in de grafische industrie en dat is best schokkerend wat je afentoe ziet...
en dit is maar de basis..
en uiteraard:
Dit biedt perspectievenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.![]()
Leuke verrassingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Mijn turkoise vestje van 4,90 is ook al binnenTerwijl ie pas met de levering van eind augustus (beddengoed) mee zou komen
! Zometeen passen
Foto's maken doe ik vanavond pas, studie gaat even voor
Ik durf dat ook niet, maar ik dacht er wel aanquote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven
Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven
Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuke verrassing
En sinds wanneer gaat de studie voor?
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doenIk ben al 3 weken later dan gesteld wordt (uitstel gekregen door allerlei gezeik) dus ik wil het gewoon weg hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |