abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70196572
Die taillerokken zitten ook zo vaag. Ik krijg ze vaak geen eens over mijn heupen heen en als ik na veel moeite ze toch over mijn heupen krijg, zitten ze in de taille veel te los

Noot noot.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:56:08 #277
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_70201461
Pakketje binnen met twee shirtjes waarvan ik was vergeten dat ik ze heb besteld. 1tje zit leuk Andere is gewoon een flutding, maar kostte maar 5 euro, dus ga ik de moeite niet nemen om hem terug te sturen
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:51:23 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70203226
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Echt he Op de site kunnen ze het zo mooi laten voorkomen, alsof de stof best dik is, maar als je het eenmaal thuis krijgt..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70205089
Oh ik wist helemaal niet dat jullie dat wisten over de witte shirtjes bij de H&M Ik ben er namelijk gisteren achter gekomen!
Noot noot.
pi_70205952
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Echt he Op de site kunnen ze het zo mooi laten voorkomen, alsof de stof best dik is, maar als je het eenmaal thuis krijgt..
Volgens mij hebben ze daar óf de allerbeste fotobewerkers in dienst om alles mooi te laten lijken, of ze voeren die kledingstukken voor de foto's eenmalig in goeie kwaliteit uit ofzo
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:07:10 #281
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70207505
Ja precies. Vooral laatst dat vestje wat laatst in de aanbieding was voor 4,90. Het leek robuuste en wat dikkere, mooie stof, maar eenmaal in huis.. heel anders! Wel leuk hoor, en heb 'm ook gehouden, maar heel raar het zo anders is..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70208731
nee hoor, dit is bewijs waaruit de wereld bestaat, photoshop, alles wat je ziet is nep, zo nep als het maar kan, ook de zogenaamde dove reclames waar alles "real" is, is zo fake als wat, i know want het is mijn toekomstige baan om dit soort klusjes op te knappen, ik leef in de grafische industrie en dat is best schokkerend wat je afentoe ziet...

en dit is maar de basis..
en uiteraard:
pi_70209558
Oeh grafische dingen lijken me supersupersuperleuk om te doen. Wat voor werk doe je precies?

OT: Zonnebril gaat ook terug, maar weet niet of ik dat al had gepost.
pi_70216452
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
Oeh grafische dingen lijken me supersupersuperleuk om te doen. Wat voor werk doe je precies?

OT: Zonnebril gaat ook terug, maar weet niet of ik dat al had gepost.
opleiding nu nog, en daarna ga ik verder studeren wel in de grafische sector maar ik wil mijn eigen bedrijfje. het is zelf mijn hartje, al vanaf me 12de maar als het je niet ligt, ligt het je niet het is natuurlijk 38 uur per week computeren ik doe nu DTP dat is eigenlijk van alles, van pagina's opmaken tot logo's, van logo's tot mooie gezichtjes retoucheren etc.

ik sta btw manco voor mn schoentjes, ik smeek h&m NIET OP ZATERDAG LEVEREN!
pi_70216990
Ik sta ook al weer manco
pi_70217121
Ik zat me eigenlijk af te vragen he

Zouden er nou mensen kledingstukken gewoon houden en dan op de retourbon invullen dat dat artikel ontbreekt?
Noot noot.
pi_70217271
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zat me eigenlijk af te vragen he

Zouden er nou mensen kledingstukken gewoon houden en dan op de retourbon invullen dat dat artikel ontbreekt?
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:30:35 #288
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70217299
'bestellig is in behandeling' sjonge, ik hoop het echt nog voordat ik weg ga te krijgen, ga over 2.5 week weg voor 3 weken.. en moet ook nog van 2 andere site's kleding krijgen, is ook nog niet binnen
pi_70217737
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Noot noot.
pi_70217833
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Kleintje19 het volgende:
nee hoor, dit is bewijs waaruit de wereld bestaat, photoshop, alles wat je ziet is nep, zo nep als het maar kan, ook de zogenaamde dove reclames waar alles "real" is, is zo fake als wat, i know want het is mijn toekomstige baan om dit soort klusjes op te knappen, ik leef in de grafische industrie en dat is best schokkerend wat je afentoe ziet...

en dit is maar de basis..
en uiteraard:
Omg @ eerste..
Ik heb ergens ook een filmpje waarbij hetzelfde gebeurd. Gelukkig zit ikzelf niet in dat deel van grafische sector; maar het is niet leuk om de mensen zo in de maling te nemen.
pi_70223387
Mijn turkoise vestje van 4,90 is ook al binnen Terwijl ie pas met de levering van eind augustus (beddengoed) mee zou komen ! Zometeen passen

Foto's maken doe ik vanavond pas, studie gaat even voor
pi_70223401
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Dit biedt perspectieven

Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
pi_70223423
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Mijn turkoise vestje van 4,90 is ook al binnen Terwijl ie pas met de levering van eind augustus (beddengoed) mee zou komen ! Zometeen passen

Foto's maken doe ik vanavond pas, studie gaat even voor
Leuke verrassing

En sinds wanneer gaat de studie voor?
Noot noot.
pi_70223438
quote:

[..]

Dit biedt perspectieven

Ik durf dat ook niet, maar ik dacht er wel aan
Noot noot.
pi_70223477
quote:

[..]

Dit biedt perspectieven

Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte. OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
pi_70223516
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Leuke verrassing

En sinds wanneer gaat de studie voor?
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doen Ik ben al 3 weken later dan gesteld wordt (uitstel gekregen door allerlei gezeik) dus ik wil het gewoon weg hebben
pi_70223530
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte. OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.

Keep us posted
pi_70223551
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Noot noot.
pi_70223569
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doen Ik ben al 3 weken later dan gesteld wordt (uitstel gekregen door allerlei gezeik) dus ik wil het gewoon weg hebben

Succes
Noot noot.
pi_70223617
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Keep us posted
Zal ik doen, maar voorlopig komt er geen grote bestelling. Mijn aankomende bestelling heeft alleen een broek namelijk. En ooooh ik bedenk me net dat ik mijn tegoedbonkortingscode niet heb ingevuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')