Echt hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Volgens mij hebben ze daar óf de allerbeste fotobewerkers in dienst om alles mooi te laten lijken, of ze voeren die kledingstukken voor de foto's eenmalig in goeie kwaliteit uit ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Enfermera het volgende:
Echt heOp de site kunnen ze het zo mooi laten voorkomen, alsof de stof best dik is, maar als je het eenmaal thuis krijgt..
opleiding nu nog, en daarna ga ik verder studeren wel in de grafische sector maar ik wil mijn eigen bedrijfje. het is zelf mijn hartje, al vanaf me 12de maar als het je niet ligt, ligt het je niet het is natuurlijk 38 uur per week computerenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
Oeh grafische dingen lijken me supersupersuperleuk om te doen.Wat voor werk doe je precies?
OT: Zonnebril gaat ook terug, maar weet niet of ik dat al had gepost.
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zat me eigenlijk af te vragen he
Zouden er nou mensen kledingstukken gewoon houden en dan op de retourbon invullen dat dat artikel ontbreekt?
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.![]()
Omg @ eerste..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Kleintje19 het volgende:
nee hoor, dit is bewijs waaruit de wereld bestaat, photoshop, alles wat je ziet is nep, zo nep als het maar kan, ook de zogenaamde dove reclames waar alles "real" is, is zo fake als wat, i know want het is mijn toekomstige baan om dit soort klusjes op te knappen, ik leef in de grafische industrie en dat is best schokkerend wat je afentoe ziet...
en dit is maar de basis..
en uiteraard:
Dit biedt perspectievenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat had ik me laatst ook al bedacht. En dan krijg je nog een tegoedbon ook.![]()
Leuke verrassingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Mijn turkoise vestje van 4,90 is ook al binnenTerwijl ie pas met de levering van eind augustus (beddengoed) mee zou komen
! Zometeen passen
Foto's maken doe ik vanavond pas, studie gaat even voor
Ik durf dat ook niet, maar ik dacht er wel aanquote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven
Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven
Ik ben te schijterig om dat ooit te proberen
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuke verrassing
En sinds wanneer gaat de studie voor?
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het wel een keer, bij m'n volgende grote bestelling. Ik zal jullie vertellen hoe het uitpakte.OH NEE NU STAAT HET OP FOK!! Straks lezen ze het nog.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sinds ik morgen mijn scriptie en reflectieverslag moet inleveren en ik nog het een en ander moet doenIk ben al 3 weken later dan gesteld wordt (uitstel gekregen door allerlei gezeik) dus ik wil het gewoon weg hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |