abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70169665
Dat is van Sir Mix-a-Lot he, voordat iemand me verkeerd begrijpt
Noot noot.
pi_70169807
Okee, de score :

Singeletje turkoois paars blazertje met korte mauw , paars vestje met 'col' , lange zwarte blouse Armbandjes

Twijfel: kort grijswit gestreept broekje (3,90), zit echt heel lekker dus ik denk dat die blijft , een paars jurkje (heel leuk maar zo'n decolleté ) en een rokje in het zwart met lichtblauwe bloemetjes.

Weg: peeptoes spijkerbroek roze gestreept vest zwarte rok (die zo zwaar valt, is dat ding bij jullie ook zo lang? ) lichtgeel topje waarin ik eruit zie alsof ik zwanger ben

Totale schade ca 50 euri
pi_70171276
Dat grijs/wit gestreepte broekje heb ik ook, maar dan in een andere kleur Zit echt heerlijk. Trek hem altijd boven mijn bikini aan als ik naar het zwembad fiets ofzo

Schade valt bij jou wel mee, Daph! Bij mij ook gelukkig... In totaal 38 euro!
Noot noot.
pi_70173210
Van mijn bestelling van ¤ 265,nogwat houd ik alleen de zonnebril van ¤ 7,90. Kut H&M met z'n kutkwaliteit.

Overigens is dat zwarte jurkje met pailleten sterk af te raden, het elastiek is heel lelijk bij dat jurkje, het is net een zoutzak met glimmertjes en een elastiek in het midden.
pi_70173609
Mijn score:
- lichtpaars hemdje 3,90
- groene trui met V-hals 7,90
- placemats 4 stuks 2,90 x 2 = 5,80
- bruine ribbroek 5,90
- blousje wit met lichtblauw gestreept 9,90
- lichtbruine riem 6,90
- zwarte top met 3/4 mouwen 4,90
- zwarte veterschoenen met hak (deels lak) 14,90

totale schade 60,10 (bestelling was 180 euro....)

De schoenen twijfel ik een beetje over, ik vind ze echt maar ze doen een beetje zeer omdat het nogal stug spul is. Ik heb énorm snel blaren namelijk dus ik voelde al dat ik die hiervan ook krijg. Maar ik vind ze zó gaaf, en als ik nou van die speciale pleisters op doe ofzo? Wat vinden jullie?

Verder had ik in plaats van een donkerblauwe wikkeltop een bikinibroekje met studs toegestuurd gekregen klopt het dat ik het terugstuur, er niet voor betaal maar aangeef het goeie product alsnog te willen ontvangen in dat grijze vak?
pi_70173693
Over die zonnebril zit ik ook te twijfelen trouwens, puur om de H&M te pesten.
pi_70175001
Vandaag in de HM gescoord én mn pakketje binnengekregen!
Heb het gele mannen t shirt in S gekocht, met een zwarte gilet staat leuk
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_70175138

alleen zwarte blouse en gestreepte blijft, schoenen komen nog.
schade, 22 euro.
pi_70177427
Jojoortje ooh dat valt mee dus!!

Noortje wat zonde ! Moet je geen verzendkosten betalen dan, dat je alleen een zonnebril van 7,90 houdt?

Kleintje dat zwarte lange blouseding is ooook he? Haha

Heb nu het vestje in dit model aan (hij is uitverkocht, maar dit fleecejack heeft hetzelfde model, alleen geen zakken en koordjes)

Deze vind ik echt zooooo Hij is zo lekker zacht! Alstie van de week nog in de webshop staat koop ik er nog 1 In het grijs (of als ze hebben zwart), want zachtpaars heb ik al
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:22:51 #260
123170 alors
zlata1234
pi_70179655
Mijne is ook binnen.

Ik had me zo verheugd op een zwart logg vestje, maat s, maar hij is klein, vet raar, hij komt ongeveer tot mn navel Hij past wel maar ik vind het niet mooi alsie zo strak zit... Hoop dat ik nog een grotere te pakken kan krijgen, want ze waren al heel snel uitverkocht

Deze jurk zat heel mooi

een geringe boezem is wel een vereiste. Ik weet nog niet of ik em hou, twijfel een beetje over de kleur...

Deze zat echt kut

Verder nog een shirt van de kinderafdeling die is opzich wel geinig. En nog een oranje shirt, moet ik nog even combineren, maar daar had ik geen zin meer in vandaag. Ander keertje
know'm sayin?
word? word.
pi_70187558
Mijn pakketje vandaag binnen maar ik houd niks.

Shirtje met lange mouw heeft een te lage hals. Die is voor de herfst / winter en dan is te lage hals te koud. Hemdje eronder staat ook niet en in de zomer / lente wil ik hem niet aan.
Beha zit ook te krappig dus die gaat ook retour met zooitje onderbroeken.
Mijn devidedvestje was uit mijn bestelling gekickt. Daarrrr hoopte ik nou juist het meeste op.

Bestel wel weer opnieuw als ze de lingeriesectie bijvulllen met new stuff. Wanneer gebeurt dat???
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:38:04 #262
101884 PeRi
Allons-y!
pi_70188670
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen .

Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen .
Whatever I want.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:04:55 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70188999
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen .

Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen .
Mjah, de pasvorm van sommige dingen is ook echt verschrikkelijk.. 1 van m'n bloesjes was 10 cm (!!) te ruim in de taille, maar in m'n bovenarmen had ik geen gevoel meer omdat het zo strak zat. En hij kwam maar net 5cm onder m'n navel..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70189460
heeft iemand deze ergens in de winkels zien hangen?

(rechtsboven)
pi_70189499
Nvm.

[ Bericht 54% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 20-06-2009 10:41:36 ]
pi_70189524
Pfff mijn zonnebril die ik net besteld heb en de enige is in de bestelling die ik wilde houden is nu twee euro goedkoper.

Edit: Neeeeeeeeeeeeeeeee mijn verlanglijstje is weg Kutcomputer die steeds half crasht

[ Bericht 46% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 20-06-2009 10:48:47 ]
pi_70191204
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:

Tsja als de maten nooit kloppen!
pi_70191360
De maten kloppen 9/10 keer bij mij, het is alleen zulke flutkwaliteit dat ik mijn geld er niet aan uit wil geven (afgezien van de jurkjes, die zijn wel altijd leuk imo, maar die staan me dan weer nooit.)
pi_70191629
Bij mij is het qua terugsturen ongeveer

25% te groot
25% te klein
20% verkeerd model / slecht gemaakt (bijv. knoopjes die véél te ver uit elkaar zitten)
15% stof schijnt door
10% is kapot of verkeerd geleverd
5% gewoon niet leuk ook al is het verder een prima kledingstuk

Ik stuur hierdoor meestal twee derde tot drie kwart terug. Sommige dingen bestel ik al niet eens omdat je al kunt raden dat het niet goed zal zijn (witte t-shirts bijv. moet je gewoon niet kopen bij H&M).
pi_70191655
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik stuur hierdoor meestal twee derde tot drie kwart terug. Sommige dingen bestel ik al niet eens omdat je al kunt raden dat het niet goed zal zijn (witte t-shirts bijv. moet je gewoon niet kopen bij H&M).
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
pi_70191712
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Ik heb een stapeltje extreme sale dingen die wel doorschijnen maar die ik dan ergens onder draag. Bijv. als je een jasje draagt en je wil een hemdje er onder tegen de inkijk, dan is het niet zo erg als je BH door je hemdje schijnt aangezien daar het jasje dan wel overheen zit. En in de zomer slaap ik ook in een deel van die shirts / hemdjes. Maar om echt als bovenkleding aan te hebben
pi_70195265
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Tsja als de maten nooit kloppen!
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig had .
Tap tap tap
pi_70195463
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig had .
Ja ik heb XS en XL in de kast Heb maat 36 en maat 42 in de kast. Zulks een verschillen allemaal
Noot noot.
pi_70196139
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef Noortje. het volgende:
De maten kloppen 9/10 keer bij mij, het is alleen zulke flutkwaliteit dat ik mijn geld er niet aan uit wil geven (afgezien van de jurkjes, die zijn wel altijd leuk imo, maar die staan me dan weer nooit.)
Dat ook. Sommige dingen zijn echt van flutkwaliteit terwijl ze online op de foto's mooi aandoen. Jammer.
pi_70196258
Ik heb nu bijvoorbeeld zo'n truitje aan maar dan bruin met roze bloemetjes.

Maatje S en dan hangen m'n boobs er nog steeds uit.

Deze rok heb ik in 44 nodig .

Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')