Mjah, de pasvorm van sommige dingen is ook echt verschrikkelijk.. 1 van m'n bloesjes was 10 cm (!!) te ruim in de taille, maar in m'n bovenarmen had ik geen gevoel meer omdat het zo strak zat. En hij kwam maar net 5cm onder m'n navel..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen.
Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen.
Tsja als de maten nooit kloppen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:38 schreef PeRi het volgende:
Iedereen stuurt alles zowat terug? Gaat lekker daar bij H&M met de kwaliteit van de spullen.
Ik zit te wachten op de update van m'n retouren en saldo, fuck wat duurt dat lang zeg, m'n retouren zijn al 2 wkn geleden bij ze in ontvangst genomen.
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
Ik stuur hierdoor meestal twee derde tot drie kwart terug. Sommige dingen bestel ik al niet eens omdat je al kunt raden dat het niet goed zal zijn (witte t-shirts bijv. moet je gewoon niet kopen bij H&M).
Ik heb een stapeltje extreme sale dingen die wel doorschijnen maar die ik dan ergens onder draag. Bijv. als je een jasje draagt en je wil een hemdje er onder tegen de inkijk, dan is het niet zo erg als je BH door je hemdje schijnt aangezien daar het jasje dan wel overheen zit. En in de zomer slaap ik ook in een deel van die shirts / hemdjes. Maar om echt als bovenkleding aan te hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb altijd de hoop dat het deze keer misschien toch niet zo doorschijnt. Tot nu toe elke keer tevergeefs.
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig hadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja als de maten nooit kloppen!
Ja ik heb XS en XL in de kastquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, daar klopt geen zak van. Ik heb een paar vestjes en een shirtje in S liggen terwijl ik laatst een rokje aan had waarvoor ik maat 44 nodig had.
Dat ook. Sommige dingen zijn echt van flutkwaliteit terwijl ze online op de foto's mooi aandoen. Jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef Noortje. het volgende:
De maten kloppen 9/10 keer bij mij, het is alleen zulke flutkwaliteit dat ik mijn geld er niet aan uit wil geven (afgezien van de jurkjes, die zijn wel altijd leuk imo, maar die staan me dan weer nooit.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |