quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/12904897
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
http://verkopers.marktplaats.nl/12904897
Ja die zijn nicequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jij bent toch gek op studs?
Dan moet je hier maar kijken ;P
Vandaag is weer het bedrag aangepast. Nog steeds niet opnieuw manco. Ik heb ze gemaild gisteravond, ben benieuwd op welke manier het nu weer mijn schuld is. Lijkt me onzin dat ze dingen alsnog 'half juni' willen verzenden die eerst 'eind juni' waren aangezien 'eind juni' ook al in behandeling is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef Kleintje19 het volgende:
jij ook al, zie me post hierboven op deze pagina, stelletje &%$*#&*NIET blij mee...
Muffins met olie? Waarom koop je die dan ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even nog erger offtopic:
misschien dat een keukenprincess mij kan helpenik heb er de balle verstand van
er staat op het pak *muffins* nog bijvoegen 2 eieren, 100 ml olie en 125 ml water, echter heb ik geen olie, wel roomboter, kan dat? zo ja hoeveel?
Misschien komen ze volgende week ineens met een enorme hoeveelheid aan nieuwe dingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
Oke waarom is er voor de 2e week al niets nieuws te vinden...
gebeurd vaker hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Muffins met olie? Waarom koop je die dan ookecht nog nooit van gehoord..
fFkes gegoogled en i.p.v. plantaardige olie kun je ook vloeibare boter gebruiken.
anders kijk je eens rond op ioffer.comquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jij bent toch gek op studs?
Dan moet je hier maar kijken ;P
Ik heb gekeken, hij hing er alleen in maat 34 en 36 helaas..quote:
Ik ga volgende week even langs om 2 paar te passenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even nog erger offtopic:
er staat op het pak *muffins* nog bijvoegen 2 eieren, 100 ml olie en 125 ml water, echter heb ik geen olie, wel roomboter, kan dat? zo ja hoeveel?
Volgens mij kun je 100 ml olie ook vervangen door 100 gram boterquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
even nog erger offtopic:
Ik vind hem redelijk klein vallen. Ik heb normaal 36/38 van bovenkleding, ik heb hem in 36 besteld, maar hij zit nu behoorlijk strak. Maar dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
MaLo!
Dat shirtje rechtsboven heb ik vanochtend in de sale gescoord in alle kleuren
Hoe valt die eigenlijk? Gewoon normaal? En is die een beetje lang?
We zijn evenlangquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk klein vallen. Ik heb normaal 36/38 van bovenkleding, ik heb hem in 36 besteld, maar hij zit nu behoorlijk strak. Maar dat vind ik wel mooi. Hij is niet heel lang, maar valt bij mij (1:80 lang) wel op mijn broek.
Hij is schattig he.
Oh en ik had Het Zebratopje ook binnen! Die gaat terug, zelfs in XS vond ik hem nog te groot. Vooral bovenaan de hals, hij zakte me aan beide kanten van de schouders af als ik ook maar iets bewoog
. Jammer want hij was verder wel erg gaaf!
Wat zonde!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk klein vallen. Ik heb normaal 36/38 van bovenkleding, ik heb hem in 36 besteld, maar hij zit nu behoorlijk strak. Maar dat vind ik wel mooi. Hij is niet heel lang, maar valt bij mij (1:80 lang) wel op mijn broek.
Hij is schattig he.
Oh en ik had Het Zebratopje ook binnen! Die gaat terug, zelfs in XS vond ik hem nog te groot. Vooral bovenaan de hals, hij zakte me aan beide kanten van de schouders af als ik ook maar iets bewoog
. Jammer want hij was verder wel erg gaaf!
Uhu, sluit heel mooi aanquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh dat rokje is tof![]()
Het blouseje ook, goed getailleerd!
Maar ik mag van mezelf even niks bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |