quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2023758/jimmy-choo-voor-hm.html
Gelukkig ben ik geen schoenen- en tassenmensquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat wordt weer een drama bij die winkels, dat weet ik nu al
Is het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zo irritant als de T&T-code het niet doet![]()
Dat badpakquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand nog een kortingscode?
Wil vandaag dit gaan bestellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe het badpak en giletje vallen? Groter/kleiner?
Ik zie het, normaal stonden er altijd kortingscodes in de OP. Zullen dan wel geen actuele zijn momenteelquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef morgane het volgende:
Hij is van Matthew Williamson, dus staat bij de campagnes. Hij is echt gaafik zocht eigenlijk een bikini, maar deze kan ik niet weerstaan
Ik zie in de OP nu geen kortingscode staan eigenlijk.
Ik kan alleen maar van die lelijke sportbadpakken aan, met een hoge rug en bij voorkeur gekruiste bandjes achterquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef morgane het volgende:
Oei daar heb ik ook niet aan gedacht...heb namelijk ook een erg holle rugbroeken enzo staan bij mij altijd af aan de achterkant. Maar ik bestel 'm gewoon, dan hoor je het wel hoe 'ie zit
Ik droeg eerst altijd alleen bikini's, maar sinds mijn dochter nogal wild kan stoeien in het zwembad en van mij verwacht dat ik van wildwaterbanen enzo af ga, doe ik toch maar een tankini aan. Is iets minder wegschuif-gevoeligquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef morgane het volgende:
Die is leuk!
Ik draag eigenlijk nooit badpakken, dus heb geen idee of ik dit kan hebben of niet.
Maar kom er snel genoeg achter
Binnenzwembad: badpak of tankiniquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind heeeeel veel badpakken leuk, maar het enige nadeel is, is dat je buik niet bruin wordt
En vond het vroeger altid lastig met naar de wc gaan als je je badpak onder je kleren aan had
Ik vind de rok met body eigenlijk wel heel leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Pakketje is geweest, geen enorme score maar dat geeft niet want ik heb geen geld.
[ afbeelding ]
DE rok, ik houd hem niet want hij schijnt supererg door, en ik zou niet weten wanneer ik 'm aan moet.. maar vond het wel leuk er even foto's van te maken
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de body twijfel ik nog, vind 'm met donkere broek en blazer wel tof, maar misschien een beetje TE zonder blazer.. wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind de rok met body eigenlijk wel heel leuk
Thanksquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Starlie het volgende:
Je lijkt wel een ballerina met die rok en die body!! Ik vindt het ook wel leuk staan!! Je bent volgens mij ook 1 van de weinige die het korte colbertje terug gaat sturen! Ik had hem vanmorgen ook aan maar het blijft bij mij een twijfelgevalletje... Hij is dus vanmorgen weer in mijn kast beland!
Doe je goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef MaLo het volgende:
Goh, mijn pakketje is eindelijk gesorteerd. Na 9 dagen manco.
Dus hij komt morgen, de enige dag deze week dat er niemand thuis is.
Bij mij is nu de bestelling van 2 weken later ook in behandeling gegaan - en die van 2 weken er voor staat nog steeds niet opnieuw manco....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Dat heb ik ook. Bedrag is ook gewijzigd.
Ze zijn aan het prutsen bij H&M!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij is nu de bestelling van 2 weken later ook in behandeling gegaan - en die van 2 weken er voor staat nog steeds niet opnieuw manco....
Niets nieuws onder de zon dus. Ik ontvang ook nog steeds geen catalogi en newsletters.quote:
Heb ze net even gemaild. Ze zijn echt aan het klooien want het 'formulier' op de klantenservicepagina is ook weg. Er staat nu alleen een emailadres.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mij is nu de bestelling van 2 weken later ook in behandeling gegaan - en die van 2 weken er voor staat nog steeds niet opnieuw manco....
Dat is echt jammer v/d H&M. Bedenken ze een killer van een rok, is de uitwerking ervan weer een tegenvaller. Hij had zo leuk kunnen zijn i.p.v. een stom doorschijn geval.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Pakketje is geweest, geen enorme score maar dat geeft niet want ik heb geen geld.
[ afbeelding ]
DE rok, ik houd hem niet want hij schijnt supererg door, en ik zou niet weten wanneer ik 'm aan moet.. maar vond het wel leuk er even foto's van te maken
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de body twijfel ik nog, vind 'm met donkere broek en blazer wel tof, maar misschien een beetje TE zonder blazer.. wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb maat 40 bij 1.75 en bij mij valt ie zo:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:28 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet hoe deze ongeveer valt ik ben zelf 1.59 met een aardige c-cup dus als ik een 38/40 bestel hangt hij dan erg op mijn knieen?
edit: of misschien zelfs langer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |