heb die teringlijers er eens over gemaild ik heb het namelijk ook, 2 nalevering en 2x verzendkosten, beter fixen ze het, ik ben niet lief als ik boos ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik heb vanmorgen mijn bestelling gewijzigd en iets erbij gedaan en nu moet ik weer verzendkosten betalen. Als ik dat had geweten had ik er wel een kortingscode overheen gegooid.
Ik moest rond die tijd op ( elke dag eik wel) en dan is zo'n technisch onderhoud eik best goed voor de portomonix!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ik was er al om 7 uur uit.. Ik zag dat ze om 7.10 onderhoud gingen doen en pas 7.45 weer klaar waren, dus ik ging weer lekker naar bed. Laat dan maarHeb net nog gekeken en er stond nog aardig veel, maar niks wat ik leuk vond.. Misschien morgen nog even kijken, maar dan wat later
Is het bedrag ook veranderd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef Dipkip het volgende:
7 juni werd mijn bestelling in behandeling genomen en ging ie manco.
Vandaag, 16 juni, is ie niet meer manco.
Hij is nu namelijk helemaal niks meer. TRack and trace herkent hem niet meer.
WTF
Ik ben er niet zeker van, misschien 2 euro. Ik weet niet meer of het eerder eindigde op 5 of op 7. Maar dan zou er dus iets BIJ zijn gekomen, niet iets afgehaald.quote:
Bij mij wel iigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wordt het pakketje (als je er niet bent) bij de buren afgeleverd? Ik moet namelijk zo naar de manueel therapeut en ben bang dat ik de aankomst van het pakketje mis.![]()
En weer te horen krijgen dat het mn eigen domme schuld is en dat ik niet steeds moet bestellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:58 schreef MaLo het volgende:
Dipkip, wat raar. Maar een belletje / mailtje richting klantenservice?
Maar als je al manco staat maak het toch niet meer uit toch? Dat was toch alleen voor het in behandeling nemen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En weer te horen krijgen dat het mn eigen domme schuld is en dat ik niet steeds moet bestellen?
Het ZOU niet uit moeten maken nee. Let op het woord ZOU.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef MaLo het volgende:
Maar als je al manco staat maak het toch niet meer uit toch? Dat was toch alleen voor het in behandeling nemen?
Fok, ik ben der gisteren nog geweest, niet op die broeken gelet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef alors het volgende:
ik liep heel onschuldig de h&m in vanmorgen en viel zomaar met mij neus in de sale!!!
Heb een aantal toffe items gescoord, waaronder de koraalroze skinny, voor de helft van de prijs.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef alors het volgende:
ik liep heel onschuldig de h&m in vanmorgen en viel zomaar met mij neus in de sale!!!
Heb een aantal toffe items gescoord, waaronder de koraalroze skinny, voor de helft van de prijs.
Dat heb ik ook. Bedrag is ook gewijzigd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:02 schreef Dipkip het volgende:
7 juni werd mijn bestelling in behandeling genomen en ging ie manco.
Vandaag, 16 juni, is ie niet meer manco.
Hij is nu namelijk helemaal niks meer. TRack and trace herkent hem niet meer.
WTF
Welk tuniekje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef miss-piggy het volgende:
binnennnn!![]()
khou denk ik alles, alleen is tuniekje wel errug lang! maat kleiner moet ik ook niet hebben want dan past ie niet meer om mijn assdenk wel dat ik m hou, met leuke riem kan ik m altijd nog iets omhoog sjorren
Eigenlijk dingen waarvan ik wist dat ze de sale wel ingingen, haha. 2 oranje shirts, waarvan ik er denk ik 1 houd, dat is een hele wijde. Een iets wijde top, zwart-wit gestreept met een koortje in de taille. En nog iets blauws wat ik niet houd, en een zwart metallic twijfelgeval.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Fok, ik ben der gisteren nog geweest, niet op die broeken gelet...
Wat heb je nog meer gescoord?
Het Dallas shirt lag trouwens voor 5 euro in de winkel, heb hem meteen geannuleerd online, tsss ¤ 7,45
Wat heeft jouw vriend met jouw aankopen te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Ik denk dat ik die bikini toch maar ga annuleren. Steeds als ik iets bestel/wil bestellen knaagt er zo'n irritant stemmetje in mn achterhoofd dat lijkt op die van mn vriendEn ik wil toch wel nog ruimte houden in mn koffer om leuke dingen in Italie te kopen
Daar hebben ze vast leuke dingen gok ik
Maar tis zo lastiggg.
![]()
Helemaal niks, maar het is wel zo dat ik mn geld natuurlijk maar 1x uit kan geven. Ik kan het nu doen, of ik kan wachten en kijken of ik in Italie op vakantie nog leuke dingen zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heeft jouw vriend met jouw aankopen te maken?
In Italie kun je ook leuk winkelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar het is wel zo dat ik mn geld natuurlijk maar 1x uit kan geven. Ik kan het nu doen, of ik kan wachten en kijken of ik in Italie op vakantie nog leuke dingen zienEn dan doe ik liever dat laatste
![]()
And rest assured, ik heb nog een bestelling van ruim 100 euro staan van de herfstcatalogus die eind juli wordt geleverd hoor![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In Italie kun je ook leuk winkelenViel me wel op dat een maat M daar eigenlijk een maat S is. Tja, die Italianen zijn ook niet zo groot
Neem niet te veel mee iig
Oh ik ga denk ik morgen maar even langs...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ja doe ik ook altijd. Ik zag trouwens ook nog dingen die in de ene h&m meer waren afgeprijsd dan in de andere, dus let daar ook op
Wat er bv allemaal hangt zijn strapless tops van divided voor 2 euro.
Alles in meerdere kleuren. De rest staat nu even niet op de site. Maar ook die wijde tops met rozen erop voor 5,- En heel veel broekjes voor 5,- Verder nog rokken voor 15,- en nog wat jurken. Jassen waren ook voor de helft meestal.
![]()
Ik dat dat wel ongeveer overal gelijk is namelijk.
erisnietsleukserisnietsleukserisnietsleukquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Ikganietkijkenikganietkijkenikganietkijken......
Echt niet? .... Toch maar even checken dan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
erisnietsleukserisnietsleukserisnietsleuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |