Ja dat deed ik al drie keer, maar drukte steeds op backspace en dan ging FireFox terug naar de vorige pagina. Wie de fuck heeft die er überhaupt in gezet? Ik bewerk de wiki wel even trouwens.quote:
Whaaaa die jurk!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef Noortje. het volgende:
Deze had ik dus gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DO WANT!! Very very much!!
Whoa. Typische Beyonce jurk als je het aan mij vraagt. ;oquote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef Noortje. het volgende:
Deze had ik dus gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DO WANT!! Very very much!!
HAHAHAquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG die jurk. Als je dat leuk vind kun je je hart ophalen bij de plaatselijke tweedehands, daar hangen hele kuddes van die velours nachtmerries![]()
Tevens wil ik mijn username graag aangepast zien in manco_nelis. Ik zie mensen klagen die 5 dagen later manco zijn gegaan dan ik![]()
Langer dan een week manco staan![]()
Schoudervullingen![]()
Downtime
GMTAquote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
14 bladzijden topjes in de sale en niks leuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, ben al een tijdje niet voor 10u mijn bed uitgekomen, dan schiet het natuurlijk niet opquote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef Enfermera het volgende:
TVP! Morgen sinds lange tijd weer eens ff een kijkje nemen in de sale![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hier ook, ben al een tijdje niet voor 10u mijn bed uitgekomen, dan schiet het natuurlijk niet op
Betekent dit dat ik 'm vandaag heb?quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 16-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik 'm vandaag heb?
Jeeh.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik had hem iig wel op dezelfde dag. Maar duurde wel lang; tot een uur of 5.
Ik sta ook al langer dan een week mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG die jurk. Als je dat leuk vind kun je je hart ophalen bij de plaatselijke tweedehands, daar hangen hele kuddes van die velours nachtmerries![]()
Tevens wil ik mijn username graag aangepast zien in manco_nelis. Ik zie mensen klagen die 5 dagen later manco zijn gegaan dan ik![]()
Langer dan een week manco staan![]()
Schoudervullingen![]()
Downtime
Dat heb ik gedaan, toen ik de eerste wiki gemaakt heb. Vond de OP vrij lang en het was een probeerseltje. Sorry voor mijn moeite hoor.quote:
Haha thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die is echt geeeniaal mooi!
Ik kan hem alleen hier niet krijgen en in de shop ook niet..
Is er iemand die hem wellicht mee kan brengen uit de grote stad?
Haha, ik was er al om 7 uur uit.. Ik zag dat ze om 7.10 onderhoud gingen doen en pas 7.45 weer klaar waren, dus ik ging weer lekker naar bed. Laat dan maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:15 schreef vamperotica het volgende:
Wie is er voor niets nu al uit zn bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |