Inderdaad, ik zie dat ook nooit terug eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
Ook nog geen 'must have' gevoelens bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef PeRi het volgende:
Oei 99% van de kleding/spullen op de plaatjes in de OP is niks voor mij.
Nou, ik ben gister dus naar de H&M in Breda geweest. Beide blousen hadden ze niet en hebben ze ook nooit gehad in de winkel zelf. Dus balen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:30 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Maar wat wil ik daarin gaan zetten dan?
Ik ga vandaag bij de H&M in Breda kijken of ze één van de blouses uit m'n bestelling misschien daar hebben. Ik hoop het. Alleen héél jammer van die ¤8,- korting die ik erop had via de webshop.
Ik ben echt even over de zeik, heb het echt gehad met de H&M-webshop.
Dat is bijna allemaal Trend lijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
Dat zijn wat exclusievere kleren, wat aparter, bv die zebra jumpsuit is ook trend. Ook maar in een paar filialen verkrijgbaar. In het noorden iig nergens, ik ga altijd naar Amsterdam.quote:
Ik zal morgen wel eens kijken of ik een OP wiki kan maken, heb toch niets te doen..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is bijna allemaal Trend lijn.
Maar is er nog een mod die zo'n OP wiki ofzo kan fixen? Anders moet je em steeds weer helemaal kopieren en aanpassen, terwijl de topics momenteel wel heel erg rap gaan...
Ik ga altijd naar Maastricht waar een Trend afdeling is, maar ook daar vind ik nooit zoveel terug van de preview dingenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn wat exclusievere kleren, wat aparter, bv die zebra jumpsuit is ook trend. Ook maar in een paar filialen verkrijgbaar. In het noorden iig nergens, ik ga altijd naar Amsterdam.
Krijg er al eentje van iemand uit het topic, een ouwere versiequote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef miss-piggy het volgende:
jij was toch diegene die zo'n korset zocht toch?
ik heb hier ook nog 1 liggen, maat 36
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:11 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling in behandeling. Vrijdag laatste wijziging gedaan.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Krijg er al eentje van iemand uit het topic, een ouwere versie. Bedankt voor het aanbod.
Kijk morgenochtend vroeg, voor of net na 8u, even want vanochtend was het corset er in 34, 36 en 38!quote:Op maandag 8 juni 200916:34 schreef -Trinity- het volgende:
Die zocht ik ja, maar dan in 36. 34 zal ik net niet inpassen. Maar ik ga eerst eens kijken hoe die van die andere user staat [afbeelding].
Er moet net zo lang of zo kort gewacht worden. Hangt van je bestelling af dacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 07:08 schreef vamperotica het volgende:
Mensen die met credit card betalen, hebben jullie je bestelling ook eerder binnen, of moet er net zo lang gewacht worden als bij maandfactuur ofzo?
Dat sta ik ook al 5 dagen....quote:
Ik sta sinds de 5e in behandeling en hij is nu onderwegquote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat sta ik ook al 5 dagen....
Anyways 't wordt weinig bestellen komende periode. Ga zaterdag opzoek naar e.a autootje.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik sta sinds de 5e in behandeling en hij is nu onderweg
Mijn vraag was nog niet beantwoord.quote:Op maandag 8 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
tvp.
zijn er twee najaars-collecties dan? items in de op. staan niet in de preview-catalogus dacht ik.
Plaatjes in de OP zijn de Divided Exclusive lijn, en Trend artikelen. Sowieso brengenz e natuurlijk niet in 1x heel de collectie op de markt he, dan draaien ze in September wat omzet en dan houdt het op..quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn vraag was nog niet beantwoord.
Je kunt gewoon je jas ruilen in de winkel en daarna je broek terugsturen via de post. Als je gaat ruilen in de winkel moet je wel je factuur meenemen, die wordt dan afgetekend dat de jas geruild is geloof ik. Voor terugsturen naar H&M betaal je 1 euro; je betaalt dus gewoon wat je wilt houden en telt daar 1 euro bij op. In je retourpakket stop je inderdaad het formulier met daarop de reden van retourzendenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 04:14 schreef JointjeErbij het volgende:
Probleem
1) broek moet terug (dat gaat nog wel lukken :p )
2) Jas moet geruild worden
1) dat kan wel via de post (lees : dan krijg ik mn geld terug)
2) Die wil ik graag voor zaterdag en het is nu al dinsdag![]()
Dus zou ik de jas bij een h&m winkel zelf kunnen ruilen in een groter maatje?
Als dat zou kunnen is er geen probleem dan kan gewoon de broek terug en dan is het opgelost.
Maar zo niet, als je dan wilt ruilen moet je dat op dat formuliertje aan geven toch? Daar betaal je ook weer verzendkosten voor denk ik?
Onverwachte pakjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:07 schreef Starlie het volgende:
Wat een verrassing! Er lag net gewoon een H&M pakketje in de brievenbus, zag al wel dat hij verstuurd was maar er stond geen TNT nummer bij dus kon ook niet kijken wanneer hij zou komen!!
Doe je foto'squote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
OMG MIJN PAKKET IS ER!!!!!!!!!!!! Zo maar ff naar Kiala
Hihi dat Dallas shirtje vond ik ook wel grappig. Maar ik draag toch nooit shirts met printsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vanmorgen een bestelling van de Sale bij elkaar gesprokkeldik vond dat ik te weinig shirtjes heb...
Oh ja, moet nodig mijn kast uitmesten want er liggen spullen bij waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had!!
met paintje erbij -->
[ afbeelding ]
Jaaa dat is logisch. Oke nou wie weet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Linnie20v het volgende:
Heb ik vaker gedaanmaar dan wel bijelkaar proppen in een pakket/zak
Die is inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef Electrocute het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk broekje:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook wel lekker voor op vakantie. Alleen twijfel ik tussen wit en donkerbruin. Wit vind ik mooier, maar H&M+wit=doorschijnend. Iemand dit broekje toevallig al besteld in het wit?
Dat heb ik nog nooit gehad. Weet iemand hier meer van of moet ik morgen bellen.quote:Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Ik ga even afwachten hoe de kleren eruit zien. Het bovenstukje zit bij ons nooit op slot, dus hij heeft gewoon de hele bovenkant open kunnen maken om het pak erin te doen... maar vond het niet erg netjes neequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
Inu fijn is dat! Ga je een klacht indienen bij TNT?
[ afbeelding ]
Ein-de-lijk gescored, volgens mij zitten ze zó lekkerKomen alleen wel pas half juli
fjieuwt fjieuwwwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
De mooiste die er bij zat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit als gegoten, echt
quote:Beste Daphne,
Bedankt voor jouw email en bestelling.
Inmiddels hebben wij de korting - totaal e. 20,00 - in jouw order nr.***** toegepast.
Mocht je alsnog vragen hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice 0900-1988 (7.5 cent per gesprek).
De informatie - verstrekt door onze medewerkers - verloopt beduidend sneller en efficienter dan via email-berichten over en weer.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik heb er een aan!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Starlie het volgende:
Het mag trouwens wel weer eens langere tijd mooi weer worden, want anders kunnen we nooit die zomerjurkjes aan!!!
helaas nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef Dipkip het volgende:
Die jurk met die oranje/groene bloemenprint, is die nu ook in de sale?
Dat is ook wel een goed idee natuurlijk!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb er een aan!!
Met een legging er onder, hoge laarzen en een vestje er over
Heb de mijne helaas terug gestuurd... leek wel een boerin in die rok!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Pakje is er en alles past en blijft! Alleen staan 3 van de 4 artikelen nu niet meer op de site...
[ afbeelding ]
Deze rok ziet er op het plaatje maar simpeltjes uit, had hem meer besteld om aan het minimumbedrag te komen.... maar hij is superleuk! En valt heel erg mooi.....
Truitjes en het zwarte vest zijn ook tof
I love het vestje vna 4,90 van laatst!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef PeRi het volgende:
Het 4,90 vestje van laatst, is echt TROEP!![]()
![]()
.
Bij mij allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 @ 18:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I love het vestje vna 4,90 van laatst!Wat is er mis mee?
Oh dan snap ik dat je het troep vindtquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij mij alles. Ik word er een varkentje in door dat stofje
.
Als het maatje 36/S is mag je het wel aan mij weggeven hoor. Nobel van mij he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer besteldSOMEBODY STOP MEEEEEEEEEEEEE
Dat onderste shirtje vind ik écht heel erg leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer nobelquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als het maatje 36/S is mag je het wel aan mij weggeven hoor. Nobel van mij he?
Volgens mij dit zo'n shirtje van OF het staat heeeeel leuk of het staat me totaal nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat onderste shirtje vind ik écht heel erg leuk
Wauw, dan moet ie wel héél groot vallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer nobelHeb van het onderste shirtje ook maar een S besteld, want er stond er gewoon bij dat het shirtje groot uitvalt
Nog nooit eerder gezien op de site
[..]
Volgens mij dit zo'n shirtje van OF het staat heeeeel leuk of het staat me totaal niet
Tip: Tegenwoordig zijn die zwangerschapstopjes in. Ik vind het patroon altijd wel leuk enzo, maar ik wil er heul niet zwanger in lijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wauw, dan moet ie wel héél groot vallen
Zo'n shirtje zou mij op een zwangere zeekoe doen lijken als ik 'm aan heb, maar ik vind 'm wel leuk
Oeh zenks! Ik had laatst een tuniekje van de zwangerschapscollectie gezien waar ik helemaal verliefd op wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tip: Tegenwoordig zijn die zwangerschapstopjes in. Ik vind het patroon altijd wel leuk enzo, maar ik wil er heul niet zwanger in lijkenIk koop dan gewoon een XS en dan zit die wel goed
Mits het een lang model is
Die onderstequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeh zenks! Ik had laatst een tuniekje van de zwangerschapscollectie gezien waar ik helemaal verliefd op wasMja, zwangerschap.. Welke maat heb je normaal als ik vragen mag?
Dan weet ik welke maat ik dan zou moeten bestellen
Ik heb normaal 36/38 dus ik heb maar een XS besteld van het zebratopjequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.
Vriendin van mij is heeeel slank en draagt heel vaak zwangerschapstruitjes, maar zij kan het ook echt hebben. Die truitjes kan ik ook gewoon aan, het zit bij mij alleen wat strakker!
Ben ook kwa lengte niet al te lang?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb normaal 36/38 dus ik heb maar een XS besteld van het zebratopje.
Oviergens ben ik ook erg slank en kan ik ook zwangerschapstopjes aan zonder dat ik zwanger lijk.
Sterker nog, zelfs toen ik zwanger wás en ik zwangerschapstopjes droeg, leek ik de eerste 6 maanden niet zwanger.
Thanks !!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.
Vriendin van mij is heeeel slank en draagt heel vaak zwangerschapstruitjes, maar zij kan het ook echt hebben. Die truitjes kan ik ook gewoon aan, het zit bij mij alleen wat strakker!
Met zwangerschapstruitjes bedoel ik niet echt zwangerschapskleding he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Je vriendin is Heeeeel slank maar draagt losse grote kleding bedoeld voor zwangerschap?
A-lijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met zwangerschapstruitjes bedoel ik niet echt zwangerschapskleding he?Gewoon wat bij de borsten strak zit en dan heel ruim naar beneden valt.
Ik heb 'm netjes weer "teruggelegd"quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb wederom gefaald.
[ afbeelding ]
Morgen ga ik gewoon niet meer kijken
Ze denken ons zoet te houden met een best matige sale...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom zie ik niets nieuws op de site ??
Het is donderdag, nieuwe kledingstukken-dag
Zelfde hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Dipkip het volgende:
Manco. Het is een begin![]()
En dan even niks en dan de motherload half juli![]()
ik kan echt niet wachten gewoon!!!!
Dat linkerjurkje zit zooooo fijn!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef liefie_ het volgende:
Nou ik wilde dat witte vestje nog perse er bij gooien, dus ik mn wekker gezet en zo
Dit is de buit (en idd geen wit vestjemorgen maar weer vroeg op... ik moet dat vestje!)
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik die al in effen zwart en die is idd super fijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat linkerjurkje zit zooooo fijn!Heeeeeeeeele fijne stof
Als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à ¤ 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ok en nu even een noobvraag he
Ik heb dus heel veel besteld en er gaat ook wat terug. Wat betaal ik nu in totaal aan verzend- en retourkosten?
4.90 + 1 = 5.90 ?
Of moet ik het anders rekenen? Waarom weet ik dat niet?En waarom kan ik dat nergens vinden?
Dat klopt helemaal ;oquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dus dus dus...
Ik moet gewoon 5.90 er bij betalen toch? Behalve als je het HELE pakket terugstuurt dan is het 1 euro?![]()
Waarom snap ik die zinnen niet
Nee, daarvoor betaal je 4,90. Als je vervolgens een deel terugstuurt, komt er een euro bij en betaal je 5,90.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef zoeperzazke het volgende:
De verzendkosten voor het verzenden naar jou betaal je altijd, dat is 5,90. Als je artikelen terugstuurt, dan vindt er een tweede verzending plaats: van jou naar H&M. Voor die verzending betaal je één euro.
Niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, daarvoor betaal je 4,90. Als je vervolgens een deel terugstuurt, komt er een euro bij en betaal je 5,90.
Maar ik betaal nooit verzendkosten
Dat hoort ook zo, want je hebt daarmee de koop ontbonden. Ze mogen je dan niks rekenen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Addict89 het volgende:
Toen ik een keer alles terugstuurde hoefde ik zelfs helemaal niets te betalen aan verzend- of retourkosten.
Ah zo. Errug handig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:
Als je alles houdt betaal je 4,90.
Als je een deel terugstuurt betaal je 5,90.
Als je alles terugstuurt betaal je niets.
Als je vaak bestelt en een deel terugstuurt betaal je 1 euro, want dan heb je altijd wel een of andere sjaal die nageleverd wordt en dus de 4,90 niet.
Ik heb daar nooit problemen mee gehad, maar kun je je Kiala punt niet even bellen? Er moet natuurlijk wel voor worden getekend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Inu het volgende:
Mag je eigenlijk je pakje door iemand anders op laten halen bij Kiala?
Ik heb het smsje wel doorgestuurd
Hij gaat het vanavond proberen en als hij het niet meekrijgt dan haal ik het zelf volgende week welquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit problemen mee gehad, maar kun je je Kiala punt niet even bellen? Er moet natuurlijk wel voor worden getekend.
Okequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:
Als je alles houdt betaal je 4,90.
Als je een deel terugstuurt betaal je 5,90.
Als je alles terugstuurt betaal je niets.
Als je vaak bestelt en een deel terugstuurt betaal je 1 euro, want dan heb je altijd wel een of andere sjaal die nageleverd wordt en dus de 4,90 niet.
Mag welquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Inu het volgende:
Mag je eigenlijk je pakje door iemand anders op laten halen bij Kiala?
Ik heb het smsje wel doorgestuurd
Die van mij nog nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef MaLo het volgende:
Mijn zebratopje is al in behandeling. Zal (als hij past) beeeeeldig staan op de gave witte jeans van Esprit die ik dus vandaag bij het Kialapunt heb opgehaald
Mijne was vanmorgen vroeg al in behandeling, ik had niet eens tijd om nog wat bij die bestelling te gooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die van mij nog niet
Komt denk ik omdat ik vandaag een heel lief zwart tasje heb besteldPerfect voor uitgaan
Ja hoor, dat is voldoende, dan krijg je het wel terug.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb een ontbrekend artikel in mijn zending zitten.
Code 9 ingevuld op de retourbon + melding aan klantenservice gemaakt.
Dat moet toch wel voldoende zijn om niet van dingen beschuldigd te worden?
Trouwens, als jullie een bikinibroekje dragen, is het dan normaal dat een beetje bil aan de zijkanten wijst of gaan jullie voor totale overlapping? *wilt niet voor lul staan*![]()
Ik heb wel maat S, maar ik heb vrij ronde billen dus tja, dan hou je altijd wel bil over. Vind het niet ergquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is totale overlapping sowieso geen optie. Of het moet er een met pijpjes zijn. Bij een gewoon broekje gaat het iig niet gebeuren. Geloof ook niet dat het gebeurde toen ik nog maat S had dus zou me niet druk maken
Nee hoor, mijn broekjes bedekken ook niet alles, hoewel de een net even wat meer bedekt dan de anderquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb een ontbrekend artikel in mijn zending zitten.
Code 9 ingevuld op de retourbon + melding aan klantenservice gemaakt.
Dat moet toch wel voldoende zijn om niet van dingen beschuldigd te worden?
Trouwens, als jullie een bikinibroekje dragen, is het dan normaal dat een beetje bil aan de zijkanten wijst of gaan jullie voor totale overlapping? *wilt niet voor lul staan*![]()
Volgens mij is dat normaal als je ouder bent dan 13.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
En ik heb ook dijen, mijn dijen zijn breder dan mijn middeltje.
Nee van de zijkant / zijaanzicht. Is mijn breedste gedeelte mijn bovenbenen. Is dat normaal? Ach who cares. Ben over het algemeen tevreden met mijzelfjes!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal als je ouder bent dan 13.
Of bedoel je dat 1 been dikker is dan je taille?
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
[...]
Als je een tegoed hebt, mag je dit dan van je factuurbedrag aftrekken en whopla betalen?
Volgens mij is dat prima, betekent imho eerder dat je een slanke buik hebt dan dikke dijen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nee van de zijkant / zijaanzicht. Is mijn breedste gedeelte mijn bovenbenen. Is dat normaal? Ach who cares. Ben over het algemeen tevreden met mijzelfjes!
Ik op 7 juni, maar nog steeds mancoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef eleganza het volgende:
Chauffeur is onderweg 12-06-2009 Groningen , pakkettendistributie
Wiehieeeee!op 8 juni besteld!
Ik kijk telkens uit het raam om te kijken of de postbode er al aankomt
De ketting:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Debsterr het volgende:
Net even bij de H&M in E'hoven geweest en ik heb zoooooo'n gave ketting gekocht!! Zal er straks even een foto van maken.
quote:
Mijnes ook!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:46 schreef miss-piggy het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
jaj! hopelijk volgende week binnen!
Stoerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ketting:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!
edit: en ik ben manco.
Hmm, die reactie kreeg ik vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mijnes ook!
Die ketting is mij wat te Mr. T.
Ik vond 'm wel erg "rock"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
StoerZou niet gezegd hebben dat dat bij H&M vandaan komt
Wat heb jij een lange nek trouwens
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Toegevoegd aan 'najaars-bestelling':
[ afbeelding ]
En deze voor als die trenchcoat met 'borstflappen' tegenvalt:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gezien, leuk, maar ik ben meer van het goudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ketting:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!
Haha ja!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]heb je de borstflappenjas toch maar besteld? Ik heb 'm alsnog uit m'n bestelling gegooid
Dat tweede gevalletje had ik ook besteld, maar zit echt voor geen meter bij mequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Net weer besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een wit bikinitopje, want ik ben die van mij in bali vergetenmaar die komt begin juli..
Voor een volgende keer: touwtje door het lusje van de rits halen, knoopje erin, touwtje pakken en omhoog trekken, tadaa!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Crientj het volgende:
Brr. Ik ben of te dik; of te onhandig om dat jurkje in mn eentje aan te krijgen.
Iig, dr zit een ritssluiting op de rug; en die krijg ik aan de bovenkant niet dicht.
Omg, die van mij ook! Op een zondag!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:19 schreef alors het volgende:
Jaa we zijn er weerrrrrr en mn bestelling is in behandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beroerd ja? Ik ben ook harstikke ziekquote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Bah daph, ik hoop dat dat vast voor carnaval is![]()
![]()
ik ben zo beroerd als een hond en dacht dat niets me kon opvrolijken maar mn bestelling is in behandeling dus ben weer beetje blij
Dat jurkje?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Bah daph, ik hoop dat dat vast voor carnaval is![]()
![]()
ik ben zo beroerd als een hond en dacht dat niets me kon opvrolijken maar mn bestelling is in behandeling dus ben weer beetje blij
Ik denk de rokquote:
dat dus! hopelijk komt dat van mij morgen binnen! *hoopt dat er zo sorteercentrum in komt te staan*quote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben onderweg i.p.v. in behandelingwel nog manco...
Ik ben al sinds 9 juni onderweg en nog steeds mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben onderweg i.p.v. in behandelingwel nog manco...
Ohquote:Op maandag 15 juni 2009 12:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9 juni onderweg en nog steeds manco
moet straks ook terug naar de tandarts omdat ik al 4 weken met pijn loop, ik kan niet eens me mond open doen van de keelpijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Beroerd ja? Ik ben ook harstikke ziek. Loop aan alle kanten leeg en heb koppijn
.
En mijn bestelling is al een week manco dus ik ben niet een beetje blij.
Beterschap voor ons![]()
*meldtquote:Op maandag 15 juni 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
moet straks ook terug naar de tandarts omdat ik al 4 weken met pijn loop, ik kan niet eens me mond open doen van de keelpijn!
absoluut beterschap voor ons
Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afrondenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
*meldtzwaar verkouden en scriptiestress
En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afronden
Oh nee hequote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
aaaaaaaaargh
ik vanmorgen vroeg op, vestje te pakken
Met mn slaaphoofd vergeten naar de kassa te gaan en zo
Vestje weg
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi dat slipje
Wat voor een huidskleur heb je alors? De kleuren die jij meestal bestelt, maken mij heel bleek
Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.
Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.
Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?
Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoiresquote:Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah okeEn ach ja, gekleurde accessoires doen ook veel gelukkig. Ik kan iig niet wachten totdat ik wat bruiner word
Welkom terugquote:Op maandag 15 juni 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohh, ik heb maar 1 topic gemistBen weer terug uit Spanje, gebruind en wel
![]()
En ik ben trouwens alweer gezwicht![]()
Deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in het wit/geel, en hij zit zooooo lekker..En ja, ik heb al 2093805702983 bikini's.
Ik zie mn vriend nu al afkeurend kijken
![]()
Ohja. En die sjaal, van mn moeder, die voor haar verjaardag was (begin mei), is WEER uitgesteld.Ik had eigenlijk niet anders verwacht van de H&M.
![]()
![]()
Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenHoe bepaal je dat?
[..]
Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoires
Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef miss-piggy het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
![]()
![]()
![]()
heeeeeeeul misschien vandaag en anders MORGEN
Ik heb geen blushquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd javan die gloeiwangen en dikke wallen zeg maar, valt dan veeeel meer op bij mij.
Thanks!quote:
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Welkom terugOeh dat staat wel sjiek als je bruin bent
Misschien heb je een blauwe ondertoon?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb nog nooit een goede kleur blush of foundation gevonden. Het is allemaal of te geel, of te roze, of het is te beige
Huid:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien heb je een blauwe ondertoon?ik googelde wat en toen kwam ik dat ook tegen, hoe ziet dat er in godsnaam uit?
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds manco!
Ik weer checken, nog geen verbeteringquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.
Al sinds 8-6 mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.
Ja daar zat ik inderdaad ook al heel erg over te twijfelen als ik die close up zag op de site.. maar ik vond het printje zo leukquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede gevalletje had ik ook besteld, maar zit echt voor geen meter bij me. Kwestie van: leuk idee, jammer van de uitvoering.
Ohhhhquote:
Heyy!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
Hi Enfermera! Fijne vakantie gehad?liefie; hij is al twee weken uitverkocht als je niet vóór half 8 kijkt ofzo
Vanochtend stond ie er opeens, ik had 'm al afgeschreven. Ben benieuwd
Oh en helaas nog steeds mancoStandaard komt ie zaterdag, dan ben ik er weer het hele weekend niet
!
Leuk om te horenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
[..]
Heyy!Jaa, superfijn.. Helemaal uitgerust en bijgekomen, wat een heerlijk weer was het, heb zo genoten! Elke dag zo'n 30 graden, lekker bij het zwembad chillen.. En 's avonds heerlijk uit eten of zelf BBQ'en.. Ik had zowat mijn hele klerenkast meegenomen
Ik moest toch echt toegeven dat ik veel te veel kleren had meegenomen (vond mn vriend wel leuk xD), heb zeker de helft niet gedragen
Maar het is gewoon zo leuk om zoveel mee te hebben
![]()
Happy mood aan:quote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
*meldtzwaar verkouden en scriptiestress
En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.![]()
zou toch wel wat zijn als ik mn pakketje nog eerder heb ookquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Happy mood aan:
AHAHAHAHAZo gaan er bij ons regelmatig retourpakketjes uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.![]()
![]()
Een keer vonden we 'm wel heel erg dat we hem hebben opgerold en er een halve rol plakband omheen hebben gerold![]()
Leef je nog na je wortelkanaalbehandeling? Gelukkig heb je dat gehad!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zou toch wel wat zijn als ik mn pakketje nog eerder heb ooken ik ben sinds vandaag pas in behandeling
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Happy mood aan:
AHAHAHAHADe mijne is ook maar half dicht nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk om te horenFijn he, vakantie
Hihi, grappig! Naar Italië maar wat minder mee dan?
Ik vind het ook altijd leuk om iets te kiezen te hebben hoor als ik op reis ben!
Dankje voor de tip!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Voor een volgende keer: touwtje door het lusje van de rits halen, knoopje erin, touwtje pakken en omhoog trekken, tadaa!
Ik sta manco, dus hopelijk dinsdag binnen.
Dat rokjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Toegevoegd aan 'najaars-bestelling':
[ afbeelding ]
En deze voor als die trenchcoat met 'borstflappen' tegenvalt:
[ afbeelding ]
matig, al gaat het nu redelijk goed, echter zit ik wéér aan de ibuprofen, ik zat 4 weken non stop aan de ibu omdat ik niet zonder kon, ik werd elke nacht weer wakker en gisternacht heb ik gewoon liggen huilen van de pijn dus heb ik de stap genomen weer te bellen. (zijn rechtsboven 2 helemaal leeggeboord en gevuld en rechtsonder 3 wat dus zeurende napijn gaf dacht ik!) maar dat bleek dus heel fout te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leef je nog na je wortelkanaalbehandeling? Gelukkig heb je dat gehad!
Als ik morgen nog manco sta, ga ik ze maar eens mailen. Alles bij elkaar ben ik nu al 1,5 week "in behandeling" .
quote:Op maandag 15 juni 2009 07:42 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe deze valt:
[ afbeelding ]
Er staat bij dat er elastiek in de taille zit maar hoe goed dat elastiek is, weet je bij H&M nooitIk heb een jurk nodig voor de diplomauitreiking nu hopen dat ik zelf ook m'n diploma op kan halen en ik vind deze wel gepast eigenlijk
Ik vind het zo'n hippe oma glittergevalletje....sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zending was 1st manco en nu niet te track & tracen en het orderbedrag is ook opeens lager.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Die is echt geeeniaal mooi!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De ketting:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!
weeeh ik zie niksquote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik zie net trouwens dat rode bolhoedje in de OP. Die gaat zoooooooooooooooooo van mij zijn.
Edit:
En deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DO WANT!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |