abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 12:38:15 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_69790602

Vervolg van:
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

H&M dit najaar:

Meer foto's zijn te vinden op:
    H&M Fall/Winter 2009 Men’s Look Book
    H&M Fall/Winter 2009 Collection Preview
    H&M Divided Exclusive Fall 2009 Collection

Verder in de najaarpreviewcatalogus. Voor iedereen die de previewcatalogus voor najaar 2009 niet ontvangen heeft: deel 1 en deel 2 zijn hier te vinden.

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door Mylene op 08-06-2009 12:07:28 ]
  • pi_69790617
    Fipo!
      zondag 7 juni 2009 @ 12:41:58 #3
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69790687
    Oh my die leren handschoenen met studs hebbe hebbe hebbe!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_69790693
    :,) @ de 2e najaarsfoto
    pi_69790921
    Stoere najaarscollectie.
    pi_69790987
    Die foto's van de najaarscollectie Is dat H&M? Die modellen zien er niet bepaald gelukkig uit ofzo, als ze niet moeilijk staan, staan ze alsof ze in hun broek gepoept hebben
    pi_69791025
    Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
    Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
    pi_69791151
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik vind het altijd zo jammer dat veel van de kleren die je als preview ziet niet in de winkel terecht komen
    Tenminste ik heb altijd wel items die ik MOET hebben maar nooit ben tegen gekomen.
    Inderdaad, ik zie dat ook nooit terug eigenlijk.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_69791807
    tvp
      zondag 7 juni 2009 @ 13:27:04 #10
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69792021
    Oei 99% van de kleding/spullen op de plaatjes in de OP is niks voor mij .

Dank je verregentmeisje nog voor je antwoord op mn vraag .
    Whatever I want.
    pi_69792961
    Tvp
    pi_69793429
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef PeRi het volgende:
    Oei 99% van de kleding/spullen op de plaatjes in de OP is niks voor mij .

Ook nog geen 'must have' gevoelens bij mij.
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
    pi_69793750
    TVP, in afwachting van m'n pakketje
    Die nu trouwens wel te tracen is via de link in 'mijn pagina' van de H&Mshop. Maar hij staat nog manco, buuuh.
    Ik vind de najaarscollectie wel erg extravaganza. Het is inderdaad afwachten wat we echt terug gaan zien.
    I will take the sun in my mouth
    pi_69795671
    Ik wil er morgenochtend nog wat bijgooien en dan nix meer want ink vind dat mn bestelling dan snel hier moet zijn!
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
    pi_69795851
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:30 schreef Tammeh het volgende:

[..]

Maar wat wil ik daarin gaan zetten dan?
    Ik ga vandaag bij de H&M in Breda kijken of ze één van de blouses uit m'n bestelling misschien daar hebben. Ik hoop het. Alleen héél jammer van die ¤8,- korting die ik erop had via de webshop.

Ik ben echt even over de zeik, heb het echt gehad met de H&M-webshop.
    Nou, ik ben gister dus naar de H&M in Breda geweest. Beide blousen hadden ze niet en hebben ze ook nooit gehad in de winkel zelf. Dus balen.
    Net even de stad in geweest en bij Nancy toch nog een wit blousje kunnen scoren voor het feest zondag, GELUKKIG. M'n bestelling is nogsteeds niet in behandeling genomen.
      zondag 7 juni 2009 @ 15:43:01 #16
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69796171
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
    Dat is bijna allemaal Trend lijn.

Maar is er nog een mod die zo'n OP wiki ofzo kan fixen? Anders moet je em steeds weer helemaal kopieren en aanpassen, terwijl de topics momenteel wel heel erg rap gaan...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69796485
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef alors het volgende:
    Wat houdt dat in dan?
      zondag 7 juni 2009 @ 16:03:05 #18
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69796883
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat houdt dat in dan?
    Dat zijn wat exclusievere kleren, wat aparter, bv die zebra jumpsuit is ook trend. Ook maar in een paar filialen verkrijgbaar. In het noorden iig nergens, ik ga altijd naar Amsterdam.
    know'm sayin?
    word? word.
      zondag 7 juni 2009 @ 17:28:41 #19
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_69799915
    Wat leuk al die nieuwe kleding... maar niet echt iets voor mij!! Het is misschien allemaal een beetje TE!
    pi_69805243
    die kleding van de OP is totaal niet mijn ding
    pi_69805748
    Totaal niet mijn ding, hoewel ik die blauw/grijs/bruin geruite jas wel tof vind.
    pi_69806490
    SCHOENEN!
    ik hou al op
    pi_69806574
    ohhhhhh

kan me niet voorstellen dat de h&m dat gaat lanceren zo wel dan heb ik die als eerste
    pi_69806593
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef -Trinity- het volgende:
    Stoere najaarscollectie.
    jij was toch diegene die zo'n korset zocht toch?

ik heb hier ook nog 1 liggen, maat 36
    pi_69807218
    Die kleren uit de OP zijn ook niet zo mijn ding..maar heb in de najaar catalogus al wel genoeg zien. Maar wijselijk niet besteld hehe.
      zondag 7 juni 2009 @ 21:23:34 #26
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69807626
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef alors het volgende:

[..]

Maar is er nog een mod die zo'n OP wiki ofzo kan fixen? Anders moet je em steeds weer helemaal kopieren en aanpassen, terwijl de topics momenteel wel heel erg rap gaan...
    Ik zal morgen wel eens kijken of ik een OP wiki kan maken, heb toch niets te doen..
      zondag 7 juni 2009 @ 21:28:11 #27
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69807814
    Geachte klantenservice,

Wanneer wordt mijn openstaande bestelling eindelijk eens in behandeling genomen? Hij staat gepland voor levering half juni, en dat gaan jullie zo niet halen. Hij is al verschoven van eind mei naar nu.

Met vriendelijke groet,

Debsterr
      zondag 7 juni 2009 @ 22:19:51 #28
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69809922
    http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H%26M

Tadaaa! Wil een modje even de OP aanpassen zodat hij van de wiki komt?
    pi_69810523
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef alors het volgende:

[..]

Dat zijn wat exclusievere kleren, wat aparter, bv die zebra jumpsuit is ook trend. Ook maar in een paar filialen verkrijgbaar. In het noorden iig nergens, ik ga altijd naar Amsterdam.
    Ik ga altijd naar Maastricht waar een Trend afdeling is, maar ook daar vind ik nooit zoveel terug van de preview dingen
      zondag 7 juni 2009 @ 23:32:30 #30
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69812530
    De oplage is volgens mij ook aardig beperkt. En sommige dingen hangen denk ik ook alleen maar in bv Parijs en NY.
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 8 juni 2009 @ 04:45:23 #31
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69815991
    tvp.

zijn er twee najaars-collecties dan? items in de op. staan niet in de preview-catalogus dacht ik.

wat ingewikkeld al die mode
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_69816175
    Klaar.......
    En nou mag ik niet meer kijken!
    pi_69816247

Gescored!!
    pi_69816248
    Mensen die met credit card betalen, hebben jullie je bestelling ook eerder binnen, of moet er net zo lang gewacht worden als bij maandfactuur ofzo?
    pi_69817407
    GRMBL die schoentjes zijn begin juli gegooid, nu heb ik dus maar even de bestelling weer half juni gezet in de hoop dat ze hem pakken
    pi_69818398
    Toevallig geen kortingscodes, en ce moment?
    pi_69818707
    Bij mij is er nu juist wéér iets in behandeling genomen - werkt goed, dat niet bestellen. Behalve dan dat ik weer dingen in de sale zag nikskopenfail!!
    pi_69819057
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
    pi_69819202
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef miss-piggy het volgende:
    jij was toch diegene die zo'n korset zocht toch?

ik heb hier ook nog 1 liggen, maat 36
    Krijg er al eentje van iemand uit het topic, een ouwere versie . Bedankt voor het aanbod.
    pi_69819915
    Grmbl... ben ik net weer thuis in Utrecht, is mn bestelling onderweg naar mn ouders in Brabant
    pi_69820301
    Bestelling in behandeling . Vrijdag laatste wijziging gedaan.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      maandag 8 juni 2009 @ 11:19:27 #42
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69820516
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 11:11 schreef Addict89 het volgende:
    Bestelling in behandeling . Vrijdag laatste wijziging gedaan.
    die van mij NOG niet! Maar goed, heb gisteravond een mailtje gestuurd, ben benieuwd..

edit: blijkbaar vanwege een betalingsachterstand, maar daar laten ze dan niets over horen ofzo . Nou ja, geld is overgemaakt dus hopelijk komt 'ie nu snel .

[ Bericht 18% gewijzigd door Debsterr op 08-06-2009 12:52:53 ]
      maandag 8 juni 2009 @ 14:19:27 #43
    253439 L.in
    If you have it, flaunt it!!
    pi_69825473
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Krijg er al eentje van iemand uit het topic, een ouwere versie . Bedankt voor het aanbod.

En deze dan...staat in de sale voor 9,90, alleen nog maar een 34
    pi_69829517
    Die zocht ik ja, maar dan in 36. 34 zal ik net niet inpassen. Maar ik ga eerst eens kijken hoe die van die andere user staat .
    pi_69829544
    ik moet ze nog steeds gaan mailen, maar ik heb er echt geen tijd voor om alles uit te zoeken
      maandag 8 juni 2009 @ 17:15:06 #46
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69830960
    quote:
    Op maandag 8 juni 200916:34 schreef -Trinity- het volgende:
    Die zocht ik ja, maar dan in 36. 34 zal ik net niet inpassen. Maar ik ga eerst eens kijken hoe die van die andere user staat [afbeelding].
    Kijk morgenochtend vroeg, voor of net na 8u, even want vanochtend was het corset er in 34, 36 en 38!
    Whatever I want.
      maandag 8 juni 2009 @ 17:44:53 #47
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69831955
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 07:08 schreef vamperotica het volgende:
    Mensen die met credit card betalen, hebben jullie je bestelling ook eerder binnen, of moet er net zo lang gewacht worden als bij maandfactuur ofzo?
    Er moet net zo lang of zo kort gewacht worden. Hangt van je bestelling af dacht ik.
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_69835266
    Whoeoeo, bestelling in behandeling
    pi_69838536
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:19 schreef Crientj het volgende:
    Whoeoeo, bestelling in behandeling
    Dat sta ik ook al 5 dagen....
    Anyways 't wordt weinig bestellen komende periode. Ga zaterdag opzoek naar e.a autootje.
    pi_69838645
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Dat sta ik ook al 5 dagen....
    Anyways 't wordt weinig bestellen komende periode. Ga zaterdag opzoek naar e.a autootje.
    Ik sta sinds de 5e in behandeling en hij is nu onderweg
    pi_69839066
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:35 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik sta sinds de 5e in behandeling en hij is nu onderweg
    pi_69839465
    oeh bestelling is nu al in behandeling na twee dagen
    Tap tap tap
      maandag 8 juni 2009 @ 21:04:42 #53
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69839993
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
    tvp.

zijn er twee najaars-collecties dan? items in de op. staan niet in de preview-catalogus dacht ik.

Mijn vraag was nog niet beantwoord.
      maandag 8 juni 2009 @ 21:07:12 #54
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69840133
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mijn vraag was nog niet beantwoord.
    Plaatjes in de OP zijn de Divided Exclusive lijn, en Trend artikelen. Sowieso brengenz e natuurlijk niet in 1x heel de collectie op de markt he, dan draaien ze in September wat omzet en dan houdt het op..
    pi_69849128
    Wacht al sinds eind april op een bestelling. Nu staat er al anderhalf week dat die onderweg is
    Noot noot.
    pi_69850777
    Probleem

1) broek moet terug (dat gaat nog wel lukken :p )
    2) Jas moet geruild worden

1) dat kan wel via de post (lees : dan krijg ik mn geld terug )
    2) Die wil ik graag voor zaterdag en het is nu al dinsdag

Dus zou ik de jas bij een h&m winkel zelf kunnen ruilen in een groter maatje?
    Als dat zou kunnen is er geen probleem dan kan gewoon de broek terug en dan is het opgelost.
    Maar zo niet, als je dan wilt ruilen moet je dat op dat formuliertje aan geven toch? Daar betaal je ook weer verzendkosten voor denk ik?

ook al niet
      dinsdag 9 juni 2009 @ 08:12:10 #57
    1348 Liejannuh
    MCCCXLVIII
    pi_69851377
    Mijn bestelling van gister is alweer in behandeling genomen!
    Bizar gewoon.
    En zo te zien hebben ze deze keer wel alles meegenomen en hebben ze er ook geen kortingscodes uitgeflikkerd.
    Dus met een beetje geluk heb ik er over een week 4 broeken bij voor 25 euro.

En mijn bestelling van vorige week donderdag is al onderweg. Ze leren het nog wel eens.
      Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 08:27:08 #58
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_69851542
    Bij mijn order staat op de TNT site dit:
    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 08-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
    Is mijn pakje zoek? Of betekent dit iets anders?
    Laat maar, topic laadde een beetje traag, het staat gewoon in de OP.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_69851573
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 04:14 schreef JointjeErbij het volgende:
    Probleem

1) broek moet terug (dat gaat nog wel lukken :p )
    2) Jas moet geruild worden

1) dat kan wel via de post (lees : dan krijg ik mn geld terug )
    2) Die wil ik graag voor zaterdag en het is nu al dinsdag

Dus zou ik de jas bij een h&m winkel zelf kunnen ruilen in een groter maatje?
    Als dat zou kunnen is er geen probleem dan kan gewoon de broek terug en dan is het opgelost.
    Maar zo niet, als je dan wilt ruilen moet je dat op dat formuliertje aan geven toch? Daar betaal je ook weer verzendkosten voor denk ik?

Je kunt gewoon je jas ruilen in de winkel en daarna je broek terugsturen via de post. Als je gaat ruilen in de winkel moet je wel je factuur meenemen, die wordt dan afgetekend dat de jas geruild is geloof ik. Voor terugsturen naar H&M betaal je 1 euro; je betaalt dus gewoon wat je wilt houden en telt daar 1 euro bij op. In je retourpakket stop je inderdaad het formulier met daarop de reden van retourzenden
    pi_69852142
    ik wil nog:

(ligt in het zwart al in me mandje maar wit is elke keer uitverkocht)

deze maar ook in mn maat uitverkocht... fftjes wachten tot me huidige in behandeling is anders word ie weer verschoven
      dinsdag 9 juni 2009 @ 09:56:12 #61
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69853114
    Jeeeeeeeeh! EIN-DE-LIJK is 'ie in behandeling.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 10:07:34 #62
    125420 Starlie
    pi_69853374
    Wat een verrassing! Er lag net gewoon een H&M pakketje in de brievenbus, zag al wel dat hij verstuurd was maar er stond geen TNT nummer bij dus kon ook niet kijken wanneer hij zou komen!!
      dinsdag 9 juni 2009 @ 10:11:06 #63
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69853471
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 10:07 schreef Starlie het volgende:
    Wat een verrassing! Er lag net gewoon een H&M pakketje in de brievenbus, zag al wel dat hij verstuurd was maar er stond geen TNT nummer bij dus kon ook niet kijken wanneer hij zou komen!!
    Onverwachte pakjes !
    pi_69854208
    Mijne is bij de chauffeur

Helaas wel naar het verkeerde adres
      dinsdag 9 juni 2009 @ 11:23:58 #65
    125420 Starlie
    pi_69855523
    Nu heb ik niets meer in behandeling staan... Wordt tijd dat ze weer nieuwe leuke dingen online gaan zetten! Aangezien we waarschijnlijk toch niet naar New York gaan (met dank aan de Mexicaanse Griep) kan ik wel weer hier gaan shoppen!
    pi_69858252
    Mijn ene bestelling, van 6 weken geleden, is eindelijk onderweg ennn, mijn andere bestelling (met alle sale dingen) is na een week al in behandeling! Hoera!
    pi_69861148
    OMG MIJN PAKKET IS ER!!!!!!!!!!!! Zo maar ff naar Kiala
    Noot noot.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 14:16:23 #68
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69861368
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
    OMG MIJN PAKKET IS ER!!!!!!!!!!!! Zo maar ff naar Kiala
    Doe je foto's ?
    pi_69861388
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Doe je foto's ?
    Als het me mooi staat wel
    Noot noot.
    pi_69864786
    Deze niet:

En een zwarte BH gaat terug Maat was echtttt niet goed

Deze wel:

Deze zit zoooo mooi Maar ik wil die korting ook Ik betaal er nog de volle prijs voor

Deze zit ook zoooo ontzettend mooi! Het is net alsof ik in Sex and the city speel

Zit ook mooi! Altijd goed, een zwart jurkje

En heb nog grijs/blauwe oogschaduw...

BLIJ!!!! Alhoewel er eigenlijk 1 jurkje terug moet ivm de financieen
    Noot noot.
    pi_69868499
    Ik heb vanmorgen een bestelling van de Sale bij elkaar gesprokkeld ik vond dat ik te weinig shirtjes heb...
    Oh ja, moet nodig mijn kast uitmesten want er liggen spullen bij waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had!!

met paintje erbij -->

[ Bericht 16% gewijzigd door Linnie20v op 09-06-2009 17:26:21 ]
    pi_69869596
    Omg die smileys er bij
    Noot noot.
    pi_69869924
    ik vond de lege ruimte zo uuhh leeg

En beter dat ze donderdag nieuwe spullen in de shop plaatsen....
    zelfs als ik bij de normale artikelen aan het snuffelen ben zie ik bijna alleen maar Sale dingen...
    pi_69871413
    OH MIJN GOD

MIJN BESTELLING IS IN BEHANDELING

MIJN BESTELLING HEEFT AL EEN TRACK EN TRACE CODE

*krant bellen gaat*
    pi_69872005
    * mail gestuurd heeft naar H&M met nogmaals de artikelcodes en (voor zover te vinden) de codes in de sale
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:13:35 #76
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69872338
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik heb vanmorgen een bestelling van de Sale bij elkaar gesprokkeld ik vond dat ik te weinig shirtjes heb...
    Oh ja, moet nodig mijn kast uitmesten want er liggen spullen bij waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had!!

met paintje erbij -->
    [ afbeelding ]
    Hihi dat Dallas shirtje vond ik ook wel grappig. Maar ik draag toch nooit shirts met prints

Ik vond die roosjestops irl toch een beetje tegenvallen, de mensen die ik ermee zag lopen waren ook niet van het meest elegante type, maar toch
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69872380
    Yeeeey er is wat onderweg en er is wat in behandeling!!!
    pi_69872538
    Ik heb een tijd terug dat Dallas shirt al in de winkel gepast, maar toen laten hangen ivm prijs/leukigheid... mja voor ¤ 7.45...

En tsja ik ben wel elegant Alors
    pi_69872709
    Trouwens, mag je TWEE zendingen in 1 KEER retouren en dus maar 1x een euro dokken????
    pi_69872796
    Heb ik vaker gedaan maar dan wel bijelkaar proppen in een pakket/zak
    pi_69872934
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Linnie20v het volgende:
    Heb ik vaker gedaan maar dan wel bijelkaar proppen in een pakket/zak
    Jaaa dat is logisch. Oke nou wie weet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Imperfect-Angel op 09-06-2009 21:06:14 ]
    pi_69877505

Had vandaag gemaild of ik nog in aanmerking kwam voor die korting op dit jurkje, aangezien die opeens in de sale stond Direct een mailtje teruggekregen met de mededeling dat ze 20 euro van mijn factuur hebben afgetrokken en na 1 minuut was het wel verwerkt op mijn saldo

Noot noot.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 21:40:43 #83
    120364 Electrocute
    Girls don't poop
    pi_69877703
    Mijn bestelling van afgelopen weekend is nu al in behandeling
    Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
    pi_69877770
    Goed spul daar.
    pi_69878294
    Ik keek net ff bij de jas die ik wil ruilen in de winkel, en er zit geen prijskaartje aan.
    Ehhh kan ik het nog wel ruilen ?
    ook al niet
      dinsdag 9 juni 2009 @ 22:08:02 #86
    120364 Electrocute
    Girls don't poop
    pi_69878807
    Ik vind dit zo'n leuk broekje:

Lijkt me ook wel lekker voor op vakantie. Alleen twijfel ik tussen wit en donkerbruin. Wit vind ik mooier, maar H&M+wit=doorschijnend. Iemand dit broekje toevallig al besteld in het wit?
    pi_69879055
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef Electrocute het volgende:
    Ik vind dit zo'n leuk broekje:

[ afbeelding ]

Lijkt me ook wel lekker voor op vakantie. Alleen twijfel ik tussen wit en donkerbruin. Wit vind ik mooier, maar H&M+wit=doorschijnend. Iemand dit broekje toevallig al besteld in het wit?
    Die is inderdaad leuk!

Ik zou hem in het wit bestellen.. Ik draag onder wit standaard huidskleurig ondergoed, of als dat in de was zit grijs.. Zie je ook niet
    pi_69879615
    Mijn bestelling was na 2 dagen al in behandeling en nu check ik al 3 dagen om het uur bij track&trace of mijn paketje er al aankomt, maar al 3 dagen staat er:
    quote:
    Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
    Dat heb ik nog nooit gehad. Weet iemand hier meer van of moet ik morgen bellen.
    pi_69879816
    Nog even geduld hebben.
    pi_69879902
    Komt wel goed, heb ik ook zo vaak gehad.
    Noot noot.
    pi_69880438
    Nog ff doorbijten dan.
    pi_69882886
    De mooiste die er bij zat:

Zit als gegoten, echt
    Noot noot.
    pi_69883689
    Oooooh die staat je echt geweldig!!!
    pi_69884290
    Dankje!
    Noot noot.
    pi_69886663
    Indeed *fietfiew!*!!

Wauw
    pi_69886943
    Whoot!

Ziet dr goed uiiiitt ^^
    pi_69886975
    Staat leuk Jojoortje!

Ik ben helemaal in shock! Mijn bestelling van vorige week donderdag zit gewoon al in de afleverroute!
    En ze hebben er 1 ding uitgegooid. Alleen weet ik niet wat. Dus ik had daar over gemaild met de klantenservice van H&M. En die mailen mij vrolijk 6 artikelen terug die uit de bestelling waren gegooid omdat ze uitverkocht waren. Briljant.
    pi_69887207
    Ooh, dat jurkje is leuk Jojoortje Ik denk alleen dat hij voor mij dus te kort zal zijn

De postbode had mijn pakket waar voor meer dan 100 euro aan kleren inzit gewoon in de brievenbus gefrot We hebben zo'n groene bak bij de oprit staan en mn moeder zei dat het pakket in de bus lag en de rest van de post had meneer er maar even bovenop gelegd
    pi_69887302
    Inu fijn is dat ! Ga je een klacht indienen bij TNT?

Ein-de-lijk gescored, volgens mij zitten ze zó lekker En ze zijn roze en met hartjes en met snoopy Komen alleen wel pas half juli
    pi_69887326
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
    Inu fijn is dat ! Ga je een klacht indienen bij TNT?

[ afbeelding ]

Ein-de-lijk gescored, volgens mij zitten ze zó lekker Komen alleen wel pas half juli
    Ik ga even afwachten hoe de kleren eruit zien. Het bovenstukje zit bij ons nooit op slot, dus hij heeft gewoon de hele bovenkant open kunnen maken om het pak erin te doen... maar vond het niet erg netjes nee
      woensdag 10 juni 2009 @ 09:15:47 #101
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69887821
    Een klacht indienen Inu, gewoon doen. Hij mag gewoon niet op deze manier omgaan met de post.
    Whatever I want.
    pi_69888347
    idd inu, de luie hond, een klacht is op zijn plaats

deze er nog bij gedaan, die staat mij leuk

pi_69888374
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
    De mooiste die er bij zat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zit als gegoten, echt
    fjieuwt fjieuwww
      woensdag 10 juni 2009 @ 09:53:00 #104
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69888688
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

fjieuwt fjieuwww
    Indeed, very very sexy .
    pi_69888832
    Eej.. Doe es nie!!! Die heb ik al een paar keer expres voorbij laten gaan en nu zie ik dus dat ie eik wel ehul erg leuk is!!!

Maar ik ben minimaal 15 kg te zwaar en klein dus denk dat ie mij soweiso nie mooi zal staan....
    pi_69888867
    Nou ik heb hier nog een hele doos staan die ik vandaag retour moet doen maar vanmorgen toch maar weer meer besteld

Alleen baal ik wel van mezelf
    Al 3 dagen had ik het vestje dat ik wilde hebben maar wat kleine dingen niet en dacht ik nou dan bestel ik morgen wel
    Vandaag is het vestje er niet aaaaaargh en die wil ik echt echt hebben
    Vroeg op maar morgen

Ik maak straks wel weer een mooie paint
    Women might be able to fake orgasms.
    But men can fake whole relationships
    pi_69889017
    Ik heb mijn paint naar H&M opgestuurd Omdat ze zo moeilijk doen over die kortingen
    pi_69889200
    quote:
    Beste Daphne,

Bedankt voor jouw email en bestelling.

Inmiddels hebben wij de korting - totaal e. 20,00 - in jouw order nr.***** toegepast.
    Mocht je alsnog vragen hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice 0900-1988 (7.5 cent per gesprek).
    De informatie - verstrekt door onze medewerkers - verloopt beduidend sneller en efficienter dan via email-berichten over en weer.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Sinds wanneer werkt H&M met ordernummers?

Edit: Maar wel al verwerkt in m'n saldo
    pi_69889498
    Vandaag komt mijn kleine pakje binnen Ik weet al niet meer precies wat er in zat
    In ieder geval een trui uit de oude collectie die heeeerlijk zit (lekker zacht wol maar ook niet te warm), en dat zwarte vestje van 4,50.... en nog 1 of twee topjes......
    I had a signature once. It was awful.
    pi_69892726
    Ik moet daar ook nog ff over mailen, die kortingen
    pi_69892763
    Dankje mensen!

En wat stom van die postbode zeg Als ik een H&M pakketje in mijn handen heb, bel ik eigenlijk altijd wel aan, want soms zitten er van die scherpe haakjes in de brievenbus waarmee je dat plastic heel makkelijk openscheurt.
    Noot noot.
    pi_69893065
    Nou tadaaaa
    Niet zo mooi als vorige keer maar ik ben lam
    Dat korte vestje moet ik perse nog in het wit trouwens
    En er waren nog wat meer dingen die ik wou scoren maar nu had ik eindelijk eens die zwarte jurk met die bloem en ik wilde die weer niet verliezen

pi_69895584
    Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 10-06-2009 *** , pakkettendistributie

Argh, ik was alleen maar een kwartiertje weg om boodschappen te doen
      woensdag 10 juni 2009 @ 13:23:32 #114
    125420 Starlie
    pi_69895718
    Het mag trouwens wel weer eens langere tijd mooi weer worden, want anders kunnen we nooit die zomerjurkjes aan!!!
    pi_69895758
    Die jurk met die oranje/groene bloemenprint, is die nu ook in de sale?
    pi_69895781
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Starlie het volgende:
    Het mag trouwens wel weer eens langere tijd mooi weer worden, want anders kunnen we nooit die zomerjurkjes aan!!!
    Ik heb er een aan!!

Met een legging er onder, hoge laarzen en een vestje er over
    pi_69896081
    Pakje is er en alles past en blijft! Alleen staan 3 van de 4 artikelen nu niet meer op de site...

Deze rok ziet er op het plaatje maar simpeltjes uit, had hem meer besteld om aan het minimumbedrag te komen.... maar hij is superleuk! En valt heel erg mooi.....

Truitjes en het zwarte vest zijn ook tof
    pi_69896161
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef Dipkip het volgende:
    Die jurk met die oranje/groene bloemenprint, is die nu ook in de sale?
    helaas niet

En zoeperzazke heb jij dan vanmorgen snel die rok uit mn mandje gejat voor ik bij de kassa was!
    Ik had hem vanmorgen ook besteld onder het motto iedereen zegt dat ie leuk is en hij is cheap en toen kwam ik bij het bestellen zelf en was ie opeens uitverkocht
    pi_69896486
    Ik ben zo blij, want mijn pakketje is eindelijk onderweg.

En ik heb nog maar een paar zomerdingetjes besteld.

2 x in het wit en 2 x in het zwart (ik kan geen gewone plaatjes meer kopiëren. o_O )

EINDELIJK! Ik wilde die harembroek zo graag, alleen ze hadden hem alleen nog maar in het wit in mijn maat en die vond ik lelijk..

En mijn topjes staan op half juli, dus ik hoop dat ze op tijd binnen zijn voor ik op vakantie ga.
      woensdag 10 juni 2009 @ 15:16:57 #120
    125420 Starlie
    pi_69899612
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb er een aan!!

Met een legging er onder, hoge laarzen en een vestje er over
    Dat is ook wel een goed idee natuurlijk!!
    Heb net ook weer een bestelling geplaatst... (ik ben echt verslaafd )

Deze staat zo stoer! Heb hem al in legergroen

Deze zijn zo lief:

Voor de heb, altijd handig een klein tasje

En tot slot, een tafelkleed (onder het mom van: "ik heb niet alleen dingen voor mezelf gekocht" )

En nu moet ik ECHT stoppen met bestellen..
    pi_69904511
    Wat een onvriendelijk dom ### personeel zeg
    ook al niet
      woensdag 10 juni 2009 @ 17:41:01 #122
    125420 Starlie
    pi_69904701
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef zoeperzazke het volgende:
    Pakje is er en alles past en blijft! Alleen staan 3 van de 4 artikelen nu niet meer op de site...

[ afbeelding ]

Deze rok ziet er op het plaatje maar simpeltjes uit, had hem meer besteld om aan het minimumbedrag te komen.... maar hij is superleuk! En valt heel erg mooi.....

Truitjes en het zwarte vest zijn ook tof
    Heb de mijne helaas terug gestuurd... leek wel een boerin in die rok! Hij hing bij mij op een rare lengte.. en ophijsen zit niet lekker.. en na het opruimen van mijn kast kwam ik tot de ontdekking dat ik al 4 zwarte rokken heb!
    Vond het wel jammer.. want op de foto bij het model staat hij geweldig!!
      woensdag 10 juni 2009 @ 18:15:04 #123
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69905741
    Het 4,90 vestje van laatst, is echt TROEP! .
    Whatever I want.
    pi_69906066
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef PeRi het volgende:
    Het 4,90 vestje van laatst, is echt TROEP! .
    I love het vestje vna 4,90 van laatst! Wat is er mis mee?
      woensdag 10 juni 2009 @ 18:30:23 #125
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69906262
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 @ 18:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

I love het vestje vna 4,90 van laatst! Wat is er mis mee?
    Bij mij alles . Ik word er een varkentje in door dat stofje .
    Whatever I want.
    pi_69906608
    Nou ik houd voorlopig alleen mijn Dita / Aids shirtje. Ondanks dat ie niet is zoals bij Dita. Hij valt wat langer over mijn kruis heen. Dat is echt jammer! Wel weer goed geschat met de maat! Ik dacht eerst nog zou 34 niet te klein en te strak zijn??? Niet dus!
    Bikini maar weer opnieuw bestellen. Had ze in 2 maten besteld maar natuuuuurlijk niet alles ontvangen.
    Andere shirtjes waren niet cool. Van die zwangerschaps / hoe-verberg-ik-mijn-vetjes gevallen. Jammer maar ben niet rouwig. Losjes is leuk maar zooo losjes dat slaat nergens op.
    Mijn andere pakketje is ook in bestelling. Kijken wat dat is! Zit o.a. een mouwloos divided vest in en een beha.

[ Bericht 3% gewijzigd door Imperfect-Angel op 10-06-2009 18:55:53 ]
    pi_69906880
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef PeRi het volgende:

[..]

Bij mij alles . Ik word er een varkentje in door dat stofje .
    Oh dan snap ik dat je het troep vindt Zonde..!
    pi_69908680
    Heb weer besteld SOMEBODY STOP MEEEEEEEEEEEEE

Noot noot.
    pi_69912208
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
    Als het maatje 36/S is mag je het wel aan mij weggeven hoor. Nobel van mij he?
    pi_69912264
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat onderste shirtje vind ik écht heel erg leuk
    pi_69912639
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als het maatje 36/S is mag je het wel aan mij weggeven hoor. Nobel van mij he?
    Zeer nobel Heb van het onderste shirtje ook maar een S besteld, want er stond er gewoon bij dat het shirtje groot uitvalt Nog nooit eerder gezien op de site
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat onderste shirtje vind ik écht heel erg leuk
    Volgens mij dit zo'n shirtje van OF het staat heeeeel leuk of het staat me totaal niet
    Noot noot.
    pi_69912782
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zeer nobel Heb van het onderste shirtje ook maar een S besteld, want er stond er gewoon bij dat het shirtje groot uitvalt Nog nooit eerder gezien op de site
    [..]

Volgens mij dit zo'n shirtje van OF het staat heeeeel leuk of het staat me totaal niet
    Wauw, dan moet ie wel héél groot vallen

Zo'n shirtje zou mij op een zwangere zeekoe doen lijken als ik 'm aan heb, maar ik vind 'm wel leuk
    pi_69912892
    Wonderen bestaan!
    - mijn bestelling van vorige week donderdag is nu al binnen.
    - slechts 1 artikel is niet geleverd omdat het uitverkocht was
    - alles past
    - alles is leuk!
    Ben benieuwd wanneer mijn bestelling van afgelopen maandag geleverd wordt.
    pi_69912947
    Kappuh nou jullie
    pi_69912971
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wauw, dan moet ie wel héél groot vallen

Zo'n shirtje zou mij op een zwangere zeekoe doen lijken als ik 'm aan heb, maar ik vind 'm wel leuk
    Tip: Tegenwoordig zijn die zwangerschapstopjes in. Ik vind het patroon altijd wel leuk enzo, maar ik wil er heul niet zwanger in lijken Ik koop dan gewoon een XS en dan zit die wel goed Mits het een lang model is
    Noot noot.
      woensdag 10 juni 2009 @ 21:12:32 #136
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69912989
    Ga nou op onderweheg pakketje van me .
    pi_69913162
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tip: Tegenwoordig zijn die zwangerschapstopjes in. Ik vind het patroon altijd wel leuk enzo, maar ik wil er heul niet zwanger in lijken Ik koop dan gewoon een XS en dan zit die wel goed Mits het een lang model is
    Oeh zenks! Ik had laatst een tuniekje van de zwangerschapscollectie gezien waar ik helemaal verliefd op was Mja, zwangerschap.. Welke maat heb je normaal als ik vragen mag? Dan weet ik welke maat ik dan zou moeten bestellen
      woensdag 10 juni 2009 @ 21:21:53 #138
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_69913380
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die onderste
    * Ook meteen besteld
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_69913494
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oeh zenks! Ik had laatst een tuniekje van de zwangerschapscollectie gezien waar ik helemaal verliefd op was Mja, zwangerschap.. Welke maat heb je normaal als ik vragen mag? Dan weet ik welke maat ik dan zou moeten bestellen
    Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.
    Vriendin van mij is heeeel slank en draagt heel vaak zwangerschapstruitjes, maar zij kan het ook echt hebben. Die truitjes kan ik ook gewoon aan, het zit bij mij alleen wat strakker!
    Noot noot.
    pi_69913592
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef MaLo het volgende:

[..]

Die onderste
    * Ook meteen besteld

Ik zie hier ook zoveel leuke truitjes Dit topic is zo slecht voor mijn porto
    Noot noot.
      woensdag 10 juni 2009 @ 21:26:52 #141
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_69913604
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.
    Vriendin van mij is heeeel slank en draagt heel vaak zwangerschapstruitjes, maar zij kan het ook echt hebben. Die truitjes kan ik ook gewoon aan, het zit bij mij alleen wat strakker!
    Ik heb normaal 36/38 dus ik heb maar een XS besteld van het zebratopje .

Oviergens ben ik ook erg slank en kan ik ook zwangerschapstopjes aan zonder dat ik zwanger lijk .

Sterker nog, zelfs toen ik zwanger wás en ik zwangerschapstopjes droeg, leek ik de eerste 6 maanden niet zwanger .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_69913908
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb normaal 36/38 dus ik heb maar een XS besteld van het zebratopje .

Oviergens ben ik ook erg slank en kan ik ook zwangerschapstopjes aan zonder dat ik zwanger lijk .

Sterker nog, zelfs toen ik zwanger wás en ik zwangerschapstopjes droeg, leek ik de eerste 6 maanden niet zwanger .
    Ben ook kwa lengte niet al te lang?
    Noot noot.
    pi_69914240
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Thanks !!
      woensdag 10 juni 2009 @ 21:56:51 #144
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69914926
    Je vriendin is Heeeeel slank maar draagt losse grote kleding bedoeld voor zwangerschap?
    pi_69915083
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef Schenkstroop het volgende:
    Je vriendin is Heeeeel slank maar draagt losse grote kleding bedoeld voor zwangerschap?
    Met zwangerschapstruitjes bedoel ik niet echt zwangerschapskleding he? Gewoon wat bij de borsten strak zit en dan heel ruim naar beneden valt.
    Noot noot.
    pi_69920122
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Met zwangerschapstruitjes bedoel ik niet echt zwangerschapskleding he? Gewoon wat bij de borsten strak zit en dan heel ruim naar beneden valt.
    A-lijn
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
      donderdag 11 juni 2009 @ 01:11:29 #147
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69921447
    Aha dat is dus "A-lijn" ik leer elke dag weer iets bij.
    pi_69923319
    Ik heb wederom gefaald .

Morgen ga ik gewoon niet meer kijken
    pi_69923412
    Jurkje is onderweheeggg
    pi_69925332

deze stonden gisteren in het bruin in de winkel in alle maten, moest mezelf wel even 2 klappen verkopen want ik heb al teveel bruine schoenen
      Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 10:01:52 #151
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_69925894
    Pakje is onderweg en ik kan het vandaag of morgen verwachten Ben benieuwd of het gaat passen allemaal (anders geef ik het wel weg aan mijn zus of nichtje).
    niet zo tof doen
    pi_69926148
    Manco. Het is een begin

En dan even niks en dan de motherload half juli ik kan echt niet wachten gewoon!!!!
    pi_69926175
    Waarom zie ik niets nieuws op de site ??
    Het is donderdag, nieuwe kledingstukken-dag
    pi_69926843
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 08:05 schreef Daph_ het volgende:
    Ik heb wederom gefaald .

[ afbeelding ]

Morgen ga ik gewoon niet meer kijken
    Ik heb 'm netjes weer "teruggelegd"

En ik wilde een mailtje sturen naar de klantenservice, wordt het niet verstuurd omdat mn klantnr fout zou zijn...
    pi_69927899
    Nou ik wilde dat witte vestje nog perse er bij gooien, dus ik mn wekker gezet en zo
    Dit is de buit (en idd geen wit vestje morgen maar weer vroeg op... ik moet dat vestje!)

donderdag 11 juni 2009 @ 11:22:03 #156
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69928660
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef Linnie20v het volgende:
    Waarom zie ik niets nieuws op de site ??
    Het is donderdag, nieuwe kledingstukken-dag
    Ze denken ons zoet te houden met een best matige sale...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69929084
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Dipkip het volgende:
    Manco. Het is een begin

En dan even niks en dan de motherload half juli ik kan echt niet wachten gewoon!!!!
    Zelfde hier
    pi_69932304
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef liefie_ het volgende:
    Nou ik wilde dat witte vestje nog perse er bij gooien, dus ik mn wekker gezet en zo
    Dit is de buit (en idd geen wit vestje morgen maar weer vroeg op... ik moet dat vestje!)

[ afbeelding ]
    Dat linkerjurkje zit zooooo fijn! Heeeeeeeeele fijne stof
    Noot noot.
    pi_69932498
    Ok en nu even een noobvraag he

Ik heb dus heel veel besteld en er gaat ook wat terug. Wat betaal ik nu in totaal aan verzend- en retourkosten?

4.90 + 1 = 5.90 ?

Of moet ik het anders rekenen? Waarom weet ik dat niet? En waarom kan ik dat nergens vinden?
    Noot noot.
    pi_69932674
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat linkerjurkje zit zooooo fijn! Heeeeeeeeele fijne stof
    volgens mij heb ik die al in effen zwart en die is idd super fijn
    Haast een piama haha
    pi_69932678
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef Jojoortje het volgende:
    Ok en nu even een noobvraag he

Ik heb dus heel veel besteld en er gaat ook wat terug. Wat betaal ik nu in totaal aan verzend- en retourkosten?

4.90 + 1 = 5.90 ?

Of moet ik het anders rekenen? Waarom weet ik dat niet? En waarom kan ik dat nergens vinden?
    Als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à ¤ 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket.
    Wil je een bestelling retourneren, dan kun je dit natuurlijk ook doen via het afleverpunt waar je de bestelling hebt opgehaald.

De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.

Denk dat dit wel duidelijk is? ;o
    pi_69933075
    Dus dus dus...

Ik moet gewoon 5.90 er bij betalen toch? Behalve als je het HELE pakket terugstuurt dan is het 1 euro?

Waarom snap ik die zinnen niet
    Noot noot.
    pi_69933327
    De verzendkosten voor het verzenden naar jou betaal je altijd, dat is 5,90. Als je artikelen terugstuurt, dan vindt er een tweede verzending plaats: van jou naar H&M. Voor die verzending betaal je één euro.
    pi_69934163
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
    Dus dus dus...

Ik moet gewoon 5.90 er bij betalen toch? Behalve als je het HELE pakket terugstuurt dan is het 1 euro?

Waarom snap ik die zinnen niet
    Dat klopt helemaal ;o
    pi_69934557
    Toen ik een keer alles terugstuurde hoefde ik zelfs helemaal niets te betalen aan verzend- of retourkosten .
      donderdag 11 juni 2009 @ 13:57:11 #166
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69934610
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef zoeperzazke het volgende:
    De verzendkosten voor het verzenden naar jou betaal je altijd, dat is 5,90. Als je artikelen terugstuurt, dan vindt er een tweede verzending plaats: van jou naar H&M. Voor die verzending betaal je één euro.
    Nee, daarvoor betaal je 4,90. Als je vervolgens een deel terugstuurt, komt er een euro bij en betaal je 5,90.

Maar ik betaal nooit verzendkosten
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69935088
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef alors het volgende:

[..]

Nee, daarvoor betaal je 4,90. Als je vervolgens een deel terugstuurt, komt er een euro bij en betaal je 5,90.

Maar ik betaal nooit verzendkosten
    Niet?
      donderdag 11 juni 2009 @ 14:13:25 #168
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69935256
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef Crientj het volgende:

[..]

Niet?
    Kwestie van een beetje handig zijn met naleveringen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69935410
    Als je alles houdt betaal je 4,90.

Als je een deel terugstuurt betaal je 5,90.

Als je alles terugstuurt betaal je niets.

Als je vaak bestelt en een deel terugstuurt betaal je 1 euro, want dan heb je altijd wel een of andere sjaal die nageleverd wordt en dus de 4,90 niet.
    pi_69935435
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Addict89 het volgende:
    Toen ik een keer alles terugstuurde hoefde ik zelfs helemaal niets te betalen aan verzend- of retourkosten .
    Dat hoort ook zo, want je hebt daarmee de koop ontbonden. Ze mogen je dan niks rekenen.
    pi_69935459
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:

Als je vaak bestelt en een deel terugstuurt betaal je 1 euro, want dan heb je altijd wel een of andere sjaal die nageleverd wordt en dus de 4,90 niet.
    Ah zo. Errug handig.
    pi_69939573
    Mag je eigenlijk je pakje door iemand anders op laten halen bij Kiala?

Ik heb het smsje wel doorgestuurd
      donderdag 11 juni 2009 @ 16:21:38 #173
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69940190
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Inu het volgende:

Ik heb daar nooit problemen mee gehad, maar kun je je Kiala punt niet even bellen? Er moet natuurlijk wel voor worden getekend.
    pi_69940284
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb daar nooit problemen mee gehad, maar kun je je Kiala punt niet even bellen? Er moet natuurlijk wel voor worden getekend.
    Hij gaat het vanavond proberen en als hij het niet meekrijgt dan haal ik het zelf volgende week wel
    pi_69940417
    Ik heb nog nooit getekend voor afhalen bij Kialapunt...heb het ook wel eens door mijn moeder (andere achternaam) laten ophalen maar was totaal geen probleem.
    Ze vragen niet eens naar een ID ofzo...als je de juiste achternaam vermeldt met je adres vinden ze het al goed....hier dan tenminste
    pi_69941423
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:

Oke
    Noot noot.
    pi_69941430
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Inu het volgende:

Mag wel
    Noot noot.
    pi_69944275
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten

!
    pi_69944322
    Nice!! Morgen dus
    Noot noot.
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:10:55 #180
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_69949388
    Nou, ik was vandaag bij het Kialapunt (voor een bestelling van Esprit ) en ik moest me wel legitimeren.

Mijn zebratopje is al in behandeling . Zal (als hij past) beeeeeldig staan op de gave witte jeans van Esprit die ik dus vandaag bij het Kialapunt heb opgehaald
    pi_69949576
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef MaLo het volgende:
    Mijn zebratopje is al in behandeling . Zal (als hij past) beeeeeldig staan op de gave witte jeans van Esprit die ik dus vandaag bij het Kialapunt heb opgehaald
    Die van mij nog niet

Komt denk ik omdat ik vandaag een heel lief zwart tasje heb besteld Perfect voor uitgaan
    Noot noot.
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:27:03 #182
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_69950000
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die van mij nog niet

Komt denk ik omdat ik vandaag een heel lief zwart tasje heb besteld Perfect voor uitgaan
    Mijne was vanmorgen vroeg al in behandeling, ik had niet eens tijd om nog wat bij die bestelling te gooien (gelukkig maar ).

Overigens had ik in de bestelling die nu onderweg is (die voor half juni stond) een broek die nu in de sale is, en ook bij mij hebben ze na een mailtje keurig mijn saldo naar beneden bijgesteld .
    pi_69950972
    Heb een ontbrekend artikel in mijn zending zitten.
    Code 9 ingevuld op de retourbon + melding aan klantenservice gemaakt.
    Dat moet toch wel voldoende zijn om niet van dingen beschuldigd te worden?

Trouwens, als jullie een bikinibroekje dragen, is het dan normaal dat een beetje bil aan de zijkanten wijst of gaan jullie voor totale overlapping? *wilt niet voor lul staan*
    pi_69951104
    Bij mij is totale overlapping sowieso geen optie. Of het moet er een met pijpjes zijn. Bij een gewoon broekje gaat het iig niet gebeuren. Geloof ook niet dat het gebeurde toen ik nog maat S had dus zou me niet druk maken
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:54:35 #185
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_69951181
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:

Trouwens, als jullie een bikinibroekje dragen, is het dan normaal dat een beetje bil aan de zijkanten wijst of gaan jullie voor totale overlapping? *wilt niet voor lul staan*
    Ja hoor, dat is voldoende, dan krijg je het wel terug.

Bij mij zie je ook wel een klein beetje bil aan de zijkanten. Als ik een maat groter neem gaat het broekje slobberen en dat vind ik nóg lelijker dan een stukje bil .
      donderdag 11 juni 2009 @ 20:55:27 #186
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_69951218
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Dipkip het volgende:
    Bij mij is totale overlapping sowieso geen optie. Of het moet er een met pijpjes zijn. Bij een gewoon broekje gaat het iig niet gebeuren. Geloof ook niet dat het gebeurde toen ik nog maat S had dus zou me niet druk maken
    Ik heb wel maat S, maar ik heb vrij ronde billen dus tja, dan hou je altijd wel bil over. Vind het niet erg
    pi_69951489
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:

Nee hoor, mijn broekjes bedekken ook niet alles, hoewel de een net even wat meer bedekt dan de ander Ik wil voor deze zomer voor het eerst een broekje met pijpjes nemen (zo'n boxertje) voor in de zee.. Ik heb een leuke (betaalbare) bikini gezien bij Victoria's secret maar ik ben weer bang dat de maten dan niet goed zijn - en terugsturen kost ¤¤¤
    pi_69951758
    Oke nou beiden broekjes gaan retour en bestel wel weer opnieuw want v/h bovenstukje had ik ook beiden maten besteld en maar eentje ontvangen. Nou net die maat die te klein is dus er moet toch wat retour en dan bestel ik weer en dan nog een maatje groter. Kijken hoe dat staat! Ik heb zo'n rare laaghangende kont haha. Hij is wel rond maar hij hangt LAAG haha. Dat vind ik dan! En ik heb ook dijen, mijn dijen zijn breder dan mijn middeltje. Het is allemaal een beetje vaag bij mij. Als ik 2/3 kg aankom dan kan ik mijn broeken niet meer aan. 't Is dat ik een jurken / rokken wijffie ben!
      Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 21:20:31 #189
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_69952370
    Ik kwam thuis en de postbode stond net voor de deur met mijn pakje! Alles past, alleen de bh is ietwat aan de strakke kant, maar die was toch maar 4,95 dus ik houd ik gewoon.
    niet zo tof doen
    pi_69952579
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
    En ik heb ook dijen, mijn dijen zijn breder dan mijn middeltje.
    Volgens mij is dat normaal als je ouder bent dan 13.

Of bedoel je dat 1 been dikker is dan je taille?
    pi_69953711
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij is dat normaal als je ouder bent dan 13.

Of bedoel je dat 1 been dikker is dan je taille?
    Nee van de zijkant / zijaanzicht. Is mijn breedste gedeelte mijn bovenbenen. Is dat normaal? Ach who cares. Ben over het algemeen tevreden met mijzelfjes!

Duffe tut die ik ben. Dacht dat ik geen acceptgiro had ontvangen. WEL DUS! Kwam er natuurlijk achter NADAT ik de kl.service gemaild had.

Als je een tegoed hebt, mag je dit dan van je factuurbedrag aftrekken en whopla betalen?

[ Bericht 29% gewijzigd door Imperfect-Angel op 11-06-2009 22:19:08 ]
    pi_69960094
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

[...]

Als je een tegoed hebt, mag je dit dan van je factuurbedrag aftrekken en whopla betalen?
    Ja
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_69961337
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
    Nee van de zijkant / zijaanzicht. Is mijn breedste gedeelte mijn bovenbenen. Is dat normaal? Ach who cares. Ben over het algemeen tevreden met mijzelfjes!
    Volgens mij is dat prima, betekent imho eerder dat je een slanke buik hebt dan dikke dijen.
    pi_69962052
    Wil ik nog het 1 en ander in mn mandje gooien is mn bestelling opeens in behandeling!

Ik zoek trouwens juist van die shirtjes en truitjes die je vetjes op een charmante manier verbergen...Maar ik ben bang dat de enige oplossing een enorm aansnoer corset gaat worden!
      vrijdag 12 juni 2009 @ 07:06:41 #195
    120364 Electrocute
    Girls don't poop
    pi_69962056
    Mijn vorige bestelling is net onderweg, komt hopelijk vandaag aan. Was vroeg wakker, dus even in de sale gekeken.

Buit:

Deze is trouwens echt snel gegaan! Vanochtend was hij er nog in alle maten, nu alleen nog maar in 42. Was ik net op tijd

Edit: Bij die laatste even foto met model erbij, zo 'plat' ziet hij er helemaal niet zo leuk uit
    pi_69962890
    Ennnnn we staan manco
    pi_69968283
    nou ik heb weeeeer dingen er bij gedaan
    En het witte topje heb ik nog steeds niet te pakken

hoe weet ik wat mijn limiet dinges is?
      vrijdag 12 juni 2009 @ 12:58:42 #198
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69969676
    Net even bij de H&M in E'hoven geweest en ik heb zoooooo'n gave ketting gekocht!! Zal er straks even een foto van maken .
    pi_69970833
    Chauffeur is onderweg 12-06-2009 Amersfoort , pakkettendistributie

Whoeoeoe. Gaat wel lekker snel ;o Maaarrr ik kan niet wachten.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 15:30:01 #200
    165047 eleganza
    ik hou van koekjes.
    pi_69975069
    Chauffeur is onderweg 12-06-2009 Groningen , pakkettendistributie

Wiehieeeee! op 8 juni besteld! Ik kijk telkens uit het raam om te kijken of de postbode er al aankomt
    Koekje d'r bij?
      vrijdag 12 juni 2009 @ 15:31:08 #201
    165047 eleganza
    ik hou van koekjes.
    pi_69975115

Whieej, ik blijf maar uit t raam kijken of de postbode er ook aankomt! XD
    Koekje d'r bij?
    pi_69975714
    Joehoee. Kom maar hier met dat busje.

Mn moeder word er zelfs nerveus van
    pi_69975757
    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten

jaj! hopelijk volgende week binnen!
    pi_69975918
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef eleganza het volgende:

Wiehieeeee! op 8 juni besteld! Ik kijk telkens uit het raam om te kijken of de postbode er al aankomt
    Ik op 7 juni, maar nog steeds manco
    pi_69976073
    Yeah! Ik pas alles uit m'n pakketje *is blij
    pi_69977083
    wat had je allemaal besteld, Warrel?
    pi_69977292
    Jaaa Warrel, shoooooow!!
    Noot noot.
    pi_69977905
    Mijn nieuwe bestelling is nog niet manco en ik heb hem 10 juni besteld.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 17:14:53 #209
    165047 eleganza
    ik hou van koekjes.
    pi_69978645
    Woeehhh pakje binnen!

Mams was niet blij,maar ik betaal het toch zelf

Houwehouwehouwe! Hij is echt heel leuk!

Gaat terug, meh, zit voor geen meter! T lijkt wel een zak en de 'taille zit net onder mn ribben, en hij is supergroot! (ik had de paarse btw)

Ook al zo'n lelijke zak. Dezelfde kleur shirtje als hierboven, maar tis geen mooi model... Gaat ook terug

Ik heb m in het gebroken wit! Super! hij is echt heel leuk!

Hier kon weinig mee fout gaan Hij is ook nog eens heel leuk, dus win!

Nja, morgen dus die twee tops terug, en dan NIET MEER... BESTELLEN. XD Ik word er nog arm van.
    Koekje d'r bij?
    pi_69978693
    Ik heb hemmmm =D =D

* gelijk gaat passen.
    pi_69978908
    Brr. Ik ben of te dik; of te onhandig om dat jurkje in mn eentje aan te krijgen.
    Iig, dr zit een ritssluiting op de rug; en die krijg ik aan de bovenkant niet dicht.
      vrijdag 12 juni 2009 @ 17:28:52 #212
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69979006
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 12:58 schreef Debsterr het volgende:
    Net even bij de H&M in E'hoven geweest en ik heb zoooooo'n gave ketting gekocht!! Zal er straks even een foto van maken .
    De ketting:

Ik ben verliefd !

edit: en ik ben manco .
    pi_69979638
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
    Jaaa Warrel, shoooooow!!
    Ik ga zondag wel foto's maken.
    Dan ga ik ook gelijk een van m'n jurkjes even fixen, er tornde opeens een naadje los..
    Maar is makkelijk te maken
    pi_69979960
    Ooh leuke ketting!!
    pi_69981955
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 15:46 schreef miss-piggy het volgende:
    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten

jaj! hopelijk volgende week binnen!
    Mijnes ook!

Die ketting is mij wat te Mr. T.
    pi_69982119
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De ketting:
    [ afbeelding ]

Ik ben verliefd !

Stoer Zou niet gezegd hebben dat dat bij H&M vandaan komt

Wat heb jij een lange nek trouwens

Ik vind dit jurkje zo leuk

Maar het is van de zwangerschapslijn zeg maar dus ik durf niet goed

[ Bericht 16% gewijzigd door Daph_ op 12-06-2009 19:24:23 ]
      vrijdag 12 juni 2009 @ 19:21:39 #217
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69982205
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 19:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Mijnes ook!

Die ketting is mij wat te Mr. T.
    Hmm, die reactie kreeg ik van ook al..
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Stoer Zou niet gezegd hebben dat dat bij H&M vandaan komt

Wat heb jij een lange nek trouwens
    Ik vond 'm wel erg "rock" . En inderdaad ik was hevig verbaasd. Is wel van Divided natuurlijk.

Haha ja dat klopt ja!
    pi_69984489
    Toegevoegd aan 'najaars-bestelling':

En deze voor als die trenchcoat met 'borstflappen' tegenvalt:

pi_69984547
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    heb je de borstflappenjas toch maar besteld? Ik heb 'm alsnog uit m'n bestelling gegooid
      vrijdag 12 juni 2009 @ 21:11:57 #220
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69985828
    quote:

[..]

De ketting:
    [ afbeelding ]

Ik ben verliefd !

Die heb ik ook gezien, leuk, maar ik ben meer van het goud
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69986034
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:

[..]

heb je de borstflappenjas toch maar besteld? Ik heb 'm alsnog uit m'n bestelling gegooid
    Haha ja! Wil gewoon kijken hoe die valt e.a. retour. Die geplooide achterkant is zo mooi!
    pi_69990342
    Mn kleren gepast

Het zwartwitte jurkje gaat terug, kan niet eens dicht Verder gaan er nog 2 truitjes terug, een jurkje en een broek. De rode broek zit echt super, het donkerblauwe vestje is paars en het zwarte shirtje is heel leuk en mn lange jurk echt prachtig
      zaterdag 13 juni 2009 @ 12:40:44 #223
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_69998491
    Net weer besteld

En nog een wit bikinitopje, want ik ben die van mij in bali vergeten maar die komt begin juli..
    pi_70001390
    Hmpf. kwam dit keer mijn bestelling wonderbaarlijk snel. Zit het blousje waar ik helemaal verliefd op was er niet bij in In plaats van dat blousje zit er een lelijk colbertje in. En hij staat ook nergens meer op de site..

Wel een leuk blauw vestje & roze tasje. Verder nog een grijze trui maar die gaat terug. Ben toch een beetje droevig van het mooie blousje
    pi_70001466
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Net weer besteld

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

En nog een wit bikinitopje, want ik ben die van mij in bali vergeten maar die komt begin juli..
    Dat tweede gevalletje had ik ook besteld, maar zit echt voor geen meter bij me . Kwestie van: leuk idee, jammer van de uitvoering.
    Tap tap tap
    pi_70001820
    Vullen ze niet aan op zaterdag?
    pi_70002142
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Crientj het volgende:
    Brr. Ik ben of te dik; of te onhandig om dat jurkje in mn eentje aan te krijgen.
    Iig, dr zit een ritssluiting op de rug; en die krijg ik aan de bovenkant niet dicht.
    Voor een volgende keer: touwtje door het lusje van de rits halen, knoopje erin, touwtje pakken en omhoog trekken, tadaa!

Ik sta manco, dus hopelijk dinsdag binnen.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
    pi_70008792
    Ennnnnnn we zijn er weer! Kutdowntime
    Noot noot.
    pi_70009013
    quote:
    Op zondag 14 juni 2009 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
    Ennnnnnn we zijn er weer! Kutdowntime
    Verslaafde
      zondag 14 juni 2009 @ 23:19:48 #230
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70010280
    Jaa we zijn er weerrrrrr en mn bestelling is in behandeling
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_70010706
    quote:
    Op zondag 14 juni 2009 22:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Verslaafde
    Mijn F5knop is bijna kapot
    Noot noot.
    pi_70010726
    quote:
    Op zondag 14 juni 2009 23:19 schreef alors het volgende:
    Jaa we zijn er weerrrrrr en mn bestelling is in behandeling
    Omg, die van mij ook! Op een zondag!
    Noot noot.
    pi_70011050
    quote:
    Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mijn F5knop is bijna kapot
    Hahaha
    pi_70012475
    Wij leveren je hele bestelling, ook als het totaalbedrag de limiet overschrijdt waarvoor je op dit moment kunt kopen via Betaling ná levering. Wanneer je je pakket ophaalt betaal je alleen het bedrag wat boven je limiet uitkomt. H&M betaalt in dit geval de rembourskosten voor je.
    Let op! Als je bestelling de limiet overschrijdt moet je het overschrijdende bedrag op het Kialapunt betalen en moet je dus een Kialapunt kiezen.

Wat is mijn limiet dan? Waar kan ik dat vinden?
    Dus nu moet ik dat pakket ergens halen en dan iets betalen en dan alles mee naar huis sjouwen en dan alles bekijken, weer terug sjouwen watik wil ruilen etc etc
    Dat zie ik niet zo zitten...
      maandag 15 juni 2009 @ 00:13:42 #235
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70012571
    Dat heeft er bij mij ook wel eens gestaan, maar dat hebben ze nog nooit gedaan, je kunt er voor de zekerheid even heen mailen. ze zijn wel coulant daarin geloof ik.
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 15 juni 2009 @ 00:22:55 #236
    253439 L.in
    If you have it, flaunt it!!
    pi_70012843
    Is je limiet niet standaard 400 euro? Voor mij iig wel, best irritant dat dat nergens op de site vermeld wordt!
    pi_70012888
    Stond er bij mij ook. Het is gewoon een reminder. In het begin is je limiet heel laag, maar heb ook geen idee hoeveel dat is
    Noot noot.
    pi_70013119
    Ja maar ik ben best een enthousiaste besteller (en koper)
    En ik heb het nog nooit eerder zien staan.. Nu staat het er zo telkens in eng rood en zo
    Maar ik moet nog nergens een kiala punt kiezen...

Naja ik mail ze er wel ff over idd
    Moet toch nog mailen over de artikelen waar ik korting op wil omdat ze nu in de sale zitten
    Op mn to do list voor morgen dan maar
    pi_70015408
    Heeft iemand enig idee hoe deze valt:

Er staat bij dat er elastiek in de taille zit maar hoe goed dat elastiek is, weet je bij H&M nooit Ik heb een jurk nodig voor de diplomauitreiking nu hopen dat ik zelf ook m'n diploma op kan halen en ik vind deze wel gepast eigenlijk
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_70017006
    Bah daph, ik hoop dat dat vast voor carnaval is

ik ben zo beroerd als een hond en dacht dat niets me kon opvrolijken maar mn bestelling is in behandeling dus ben weer beetje blij
      maandag 15 juni 2009 @ 09:38:47 #241
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_70017153
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef Kleintje19 het volgende:

ik ben zo beroerd als een hond en dacht dat niets me kon opvrolijken maar mn bestelling is in behandeling dus ben weer beetje blij
    Beroerd ja? Ik ben ook harstikke ziek . Loop aan alle kanten leeg en heb koppijn .
    En mijn bestelling is al een week manco dus ik ben niet een beetje blij .
    Beterschap voor ons
    pi_70017428
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef Kleintje19 het volgende:

Dat jurkje?
      maandag 15 juni 2009 @ 10:00:44 #243
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_70017647
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat jurkje?
    Ik denk de rok
      maandag 15 juni 2009 @ 10:15:18 #244
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70018002
    Ik ben onderweg i.p.v. in behandeling wel nog manco...
    pi_70021392
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Debsterr het volgende:
    dat dus! hopelijk komt dat van mij morgen binnen! *hoopt dat er zo sorteercentrum in komt te staan*
      maandag 15 juni 2009 @ 12:21:45 #246
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_70021453
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 10:15 schreef Debsterr het volgende:
    Ik ben al sinds 9 juni onderweg en nog steeds manco
      maandag 15 juni 2009 @ 12:24:57 #247
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70021517
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 12:21 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik ben al sinds 9 juni onderweg en nog steeds manco
    Oh . Dat is wat minder dan.
    pi_70021557
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat jurkje?
    rok, jurkje is wel leuk
    pi_70021611
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 09:38 schreef MaLo het volgende:

[..]

Beroerd ja? Ik ben ook harstikke ziek . Loop aan alle kanten leeg en heb koppijn .
    En mijn bestelling is al een week manco dus ik ben niet een beetje blij .
    Beterschap voor ons
    moet straks ook terug naar de tandarts omdat ik al 4 weken met pijn loop, ik kan niet eens me mond open doen van de keelpijn !
    absoluut beterschap voor ons
    pi_70021641
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

moet straks ook terug naar de tandarts omdat ik al 4 weken met pijn loop, ik kan niet eens me mond open doen van de keelpijn !
    absoluut beterschap voor ons
    *meldt zwaar verkouden en scriptiestress

En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
    pi_70021787
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:

[..]

En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
    Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afronden
    pi_70021884
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afronden

Ik heb nog 2 weken en ik ben op de helft
    pi_70022461
    aaaaaaaaargh
    ik vanmorgen vroeg op, vestje te pakken
    Met mn slaaphoofd vergeten naar de kassa te gaan en zo
    Vestje weg
    pi_70022475
    Ow en ik vind het rokje van daph kei leuk!
    Ik had hem alleen zelf nog nooit gezien
    pi_70024770
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
    aaaaaaaaargh
    ik vanmorgen vroeg op, vestje te pakken
    Met mn slaaphoofd vergeten naar de kassa te gaan en zo
    Vestje weg
    Oh nee he
    Noot noot.
      maandag 15 juni 2009 @ 14:33:55 #256
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70025158
    Gisteravond hadden ze al aangevuld, alleen de site was niet bijgewerkt. Maar de spullen op je verlanglijstje kon je wel al kopen, waar ik dan ook dankbaar gebruik van heb gemaakt

De buit:

know'm sayin?
    word? word.
    pi_70025318
    Hihi dat slipje

Wat voor een huidskleur heb je alors? De kleuren die jij meestal bestelt, maken mij heel bleek
    Noot noot.
      maandag 15 juni 2009 @ 15:10:49 #258
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70026452
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
    Hihi dat slipje

Wat voor een huidskleur heb je alors? De kleuren die jij meestal bestelt, maken mij heel bleek
    Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.

Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 15 juni 2009 @ 15:13:07 #259
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70026524
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.

Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
    Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?
    pi_70026633
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:

[..]

Ah oke En ach ja, gekleurde accessoires doen ook veel gelukkig. Ik kan iig niet wachten totdat ik wat bruiner word
    Noot noot.
      maandag 15 juni 2009 @ 15:18:59 #261
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_70026742
    Ohh, ik heb maar 1 topic gemist Ben weer terug uit Spanje, gebruind en wel
    En ik ben trouwens alweer gezwicht
    Deze besteld:

Ik heb 'm ook in het wit/geel, en hij zit zooooo lekker.. En ja, ik heb al 2093805702983 bikini's. Ik zie mn vriend nu al afkeurend kijken

Ohja. En die sjaal, van mn moeder, die voor haar verjaardag was (begin mei), is WEER uitgesteld. Ik had eigenlijk niet anders verwacht van de H&M.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_70026941
    Welcome back! Ik wil ook bruin zijn
    Noot noot.
    pi_70026949
    Nog steeds manco, sinds de 7e al
      maandag 15 juni 2009 @ 15:28:29 #264
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70027054
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?
    Ik zou het niet weten Hoe bepaal je dat?
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ah oke En ach ja, gekleurde accessoires doen ook veel gelukkig. Ik kan iig niet wachten totdat ik wat bruiner word
    Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoires
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 15 juni 2009 @ 15:30:35 #265
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70027143
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
    Ohh, ik heb maar 1 topic gemist Ben weer terug uit Spanje, gebruind en wel
    En ik ben trouwens alweer gezwicht
    Deze besteld:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Ik heb 'm ook in het wit/geel, en hij zit zooooo lekker.. En ja, ik heb al 2093805702983 bikini's. Ik zie mn vriend nu al afkeurend kijken

Ohja. En die sjaal, van mn moeder, die voor haar verjaardag was (begin mei), is WEER uitgesteld. Ik had eigenlijk niet anders verwacht van de H&M.
    Welkom terug Oeh dat staat wel sjiek als je bruin bent
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 15 juni 2009 @ 15:31:29 #266
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70027169
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten Hoe bepaal je dat?
    [..]

Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoires
    Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd ja van die gloeiwangen en dikke wallen zeg maar, valt dan veeeel meer op bij mij.
    pi_70027226
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten

heeeeeeeul misschien vandaag en anders MORGEN
      maandag 15 juni 2009 @ 15:36:56 #268
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70027365
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef miss-piggy het volgende:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten

heeeeeeeul misschien vandaag en anders MORGEN
    Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds manco !
      maandag 15 juni 2009 @ 15:43:38 #269
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70027583
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd ja van die gloeiwangen en dikke wallen zeg maar, valt dan veeeel meer op bij mij.
    Ik heb geen blush doe altijd een beetje bronzer op mn jukbeenderen.

Maar bij mij is foundation altijd heel snel veel te oranje. Dus ik gok erop dat ik iig geen oranje ondertoon heb Ik lijk net een kruising tussen een wortel en Bassie dan

Dit is de kleur van mijn enige goede passende foundation tot nu toe gevonden

know'm sayin?
    word? word.
    pi_70028327
    Ik heb nog nooit een goede kleur blush of foundation gevonden. Het is allemaal of te geel, of te roze, of het is te beige
      maandag 15 juni 2009 @ 16:14:14 #271
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_70028731
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
    Welcome back! Ik wil ook bruin zijn
    Thanks!
    Haha, ja, ik ben nog niet poepiebruin want ik verbrand heel snel en ik wil echt niet verbranden. En ik ga van de zomer ook nog 3 weken naar Italie dus het komt wel goed met mijn bruin-gehalte
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef alors het volgende:

[..]

Welkom terug Oeh dat staat wel sjiek als je bruin bent
    Thanks
    Ja precies
      maandag 15 juni 2009 @ 16:19:20 #272
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70028948
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
    Ik heb nog nooit een goede kleur blush of foundation gevonden. Het is allemaal of te geel, of te roze, of het is te beige
    Misschien heb je een blauwe ondertoon? ik googelde wat en toen kwam ik dat ook tegen, hoe ziet dat er in godsnaam uit?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_70028984
    Mijn bestelling van 250+ euro is eindelijk verstuurd. En mijn jas die ik later geretourneerd had is ook EINDELIJK verwerkt. Heeft meer dan een maand geduurt.
      maandag 15 juni 2009 @ 16:21:44 #274
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70029034
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef alors het volgende:

[..]

Misschien heb je een blauwe ondertoon? ik googelde wat en toen kwam ik dat ook tegen, hoe ziet dat er in godsnaam uit?
    Huid:
    heeft overwegend een blauwe ondertoon, (is vaak moeilijk te zien).
    Veel wintertypen hebben een grijs-beige huid, meestal zonder rose.
    Veel Wintertypen hebben een olijfkleurige huid.
    Al is het Wintertype koel toch kan het wintertype ook iets warms hebben
    b.v. sproeten of een duidelijk beige huidkleur
    Een wintertype kan ook een blanke huid en donkere haren hebben.
    (Wintertypen hebben meestal geen rozige wangen)
    pi_70030201
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds manco !
    Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.
      maandag 15 juni 2009 @ 16:56:13 #276
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_70030283
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik weer checken, nog geen verbetering .
      maandag 15 juni 2009 @ 16:56:53 #277
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_70030303
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Al sinds 8-6 manco
    pi_70030398
    Hi Enfermera! Fijne vakantie gehad?

liefie; hij is al twee weken uitverkocht als je niet vóór half 8 kijkt ofzo Vanochtend stond ie er opeens, ik had 'm al afgeschreven. Ben benieuwd

Oh en helaas nog steeds manco Standaard komt ie zaterdag, dan ben ik er weer het hele weekend niet !
      maandag 15 juni 2009 @ 17:02:12 #279
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_70030489
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 14:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat tweede gevalletje had ik ook besteld, maar zit echt voor geen meter bij me . Kwestie van: leuk idee, jammer van de uitvoering.
    Ja daar zat ik inderdaad ook al heel erg over te twijfelen als ik die close up zag op de site.. maar ik vond het printje zo leuk dus ik zie wel hihi
      maandag 15 juni 2009 @ 17:07:21 #280
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_70030632
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef alors het volgende:

Ohhhh
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
    Hi Enfermera! Fijne vakantie gehad?

liefie; hij is al twee weken uitverkocht als je niet vóór half 8 kijkt ofzo Vanochtend stond ie er opeens, ik had 'm al afgeschreven. Ben benieuwd

Oh en helaas nog steeds manco Standaard komt ie zaterdag, dan ben ik er weer het hele weekend niet !
    Heyy! Jaa, superfijn.. Helemaal uitgerust en bijgekomen, wat een heerlijk weer was het, heb zo genoten! Elke dag zo'n 30 graden, lekker bij het zwembad chillen.. En 's avonds heerlijk uit eten of zelf BBQ'en.. Ik had zowat mijn hele klerenkast meegenomen Ik moest toch echt toegeven dat ik veel te veel kleren had meegenomen (vond mn vriend wel leuk xD), heb zeker de helft niet gedragen Maar het is gewoon zo leuk om zoveel mee te hebben
    pi_70030903
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhhh
    [..]

Heyy! Jaa, superfijn.. Helemaal uitgerust en bijgekomen, wat een heerlijk weer was het, heb zo genoten! Elke dag zo'n 30 graden, lekker bij het zwembad chillen.. En 's avonds heerlijk uit eten of zelf BBQ'en.. Ik had zowat mijn hele klerenkast meegenomen Ik moest toch echt toegeven dat ik veel te veel kleren had meegenomen (vond mn vriend wel leuk xD), heb zeker de helft niet gedragen Maar het is gewoon zo leuk om zoveel mee te hebben

Leuk om te horen Fijn he, vakantie Hihi, grappig! Naar Italië maar wat minder mee dan? Ik vind het ook altijd leuk om iets te kiezen te hebben hoor als ik op reis ben!
    pi_70031156
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:

[..]

Happy mood aan:
    AHAHAHAHA
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Happy mood uit: net een spontane wortelkanaalbehandeling gehad niet liehieefff.
    pi_70031289
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef MaLo het volgende:

[..]

Al sinds 8-6 manco
    zou toch wel wat zijn als ik mn pakketje nog eerder heb ook en ik ben sinds vandaag pas in behandeling
    pi_70031338
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Happy mood aan:
    AHAHAHAHA
    SPOILER
    Zo gaan er bij ons regelmatig retourpakketjes uit hoor

Een keer vonden we 'm wel heel erg dat we hem hebben opgerold en er een halve rol plakband omheen hebben gerold
      maandag 15 juni 2009 @ 17:27:30 #285
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_70031374
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

zou toch wel wat zijn als ik mn pakketje nog eerder heb ook en ik ben sinds vandaag pas in behandeling
    Leef je nog na je wortelkanaalbehandeling? Gelukkig heb je dat gehad!
    Als ik morgen nog manco sta, ga ik ze maar eens mailen. Alles bij elkaar ben ik nu al 1,5 week "in behandeling" .
    pi_70031441
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Happy mood aan:
    AHAHAHAHA
    SPOILER
    De mijne is ook maar half dicht nu
    pi_70031594
    Ik wil nieuwe artikelen !
      maandag 15 juni 2009 @ 17:51:12 #288
    123170 alors
    zlata1234
    pi_70032099
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik wil nieuwe artikelen !
    Eensch!
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 15 juni 2009 @ 18:05:08 #289
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_70032588
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Leuk om te horen Fijn he, vakantie Hihi, grappig! Naar Italië maar wat minder mee dan? Ik vind het ook altijd leuk om iets te kiezen te hebben hoor als ik op reis ben!
    Zekers!
    Haha, ja dat zeker xD Ik ga wat beter selecteren op wat ik echt aan ga doen en ik denk dat ik daar toch nog van alles ga kopen ..
    pi_70033345
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 15:06 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Voor een volgende keer: touwtje door het lusje van de rits halen, knoopje erin, touwtje pakken en omhoog trekken, tadaa!

Ik sta manco, dus hopelijk dinsdag binnen.
    Dankje voor de tip!
    Jurkje was idd te klein, hij is retour gegaan. Maar helaas; een maat groter zou te groot zijn voor me.
    pi_70033515
    quote:
    Op vrijdag 12 juni 2009 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Dat rokje Wat is het artikelnummer daarvan?
      maandag 15 juni 2009 @ 19:12:58 #292
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_70034597
    Ik smacht echt naar half juli!! Vanmiddag nog een groen blazertje in de bestelling voor juli gegooid, ik hoop zó dat ie leuk is!! En dan hou ik die ipv het spijkerjackje. En ik wil dus echt ook die lichte broek, het sjaaltje en dat tasje mee op vakantie! Allemaal basics en dus erg nodig . Dus ik hoop dat 'half juli' betekent 'voor 24 juli' .

De 3/4 grijze broek is alvast voor de winter, boven laarzen, en die handschoenen vind ik zo cute .

Whatever I want.
    pi_70034744
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef MaLo het volgende:

[..]

Leef je nog na je wortelkanaalbehandeling? Gelukkig heb je dat gehad!
    Als ik morgen nog manco sta, ga ik ze maar eens mailen. Alles bij elkaar ben ik nu al 1,5 week "in behandeling" .
    matig, al gaat het nu redelijk goed, echter zit ik wéér aan de ibuprofen, ik zat 4 weken non stop aan de ibu omdat ik niet zonder kon, ik werd elke nacht weer wakker en gisternacht heb ik gewoon liggen huilen van de pijn dus heb ik de stap genomen weer te bellen. (zijn rechtsboven 2 helemaal leeggeboord en gevuld en rechtsonder 3 wat dus zeurende napijn gaf dacht ik!) maar dat bleek dus heel fout te zijn
    dus toen deed hij vandaag testjes en toen zei hij ineens wortelkanaal behandeling, helemaal spontaan, ik lag te trillen als een rietje maar ben wel blij, als er een afspraak voor was gemaakt had ik weer dagen niet geslapen van de stress
    ohhh heb zin in me nieuwe kleertjes! en schoenen, ja dat ga ik vrijdag weer doen, nog meer schoenen kopen vrijdag ochtend ff naar de h&m misschien dat ik deze haal:
    http://img150.imageshack.us/img150/7130/image105v.jpg
    en ja dat zijn de beruchte h&m hakken
    pi_70034873
    Die schoenen blijven mooi, jammer dat ze toen net niet goed genoeg zaten om er 30 euro voor te betalen en nog meer jammer dat ze in de sale al uitverkocht waren toen ik erachter kwam.
    pi_70036258
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 07:42 schreef Daph_ het volgende:
    Heeft iemand enig idee hoe deze valt:

[ afbeelding ]

Er staat bij dat er elastiek in de taille zit maar hoe goed dat elastiek is, weet je bij H&M nooit Ik heb een jurk nodig voor de diplomauitreiking nu hopen dat ik zelf ook m'n diploma op kan halen en ik vind deze wel gepast eigenlijk
    SPOILER
    Ik vind het zo'n hippe oma glittergevalletje....sorry!

Mijn zending was 1st manco en nu niet te track & tracen en het orderbedrag is ook opeens lager.
    pi_70036801
    Dat glitterjurkje zit in de bestelling die in behandeling is bij mij, ik zal het wel zeggen zodra die binnen is.
    pi_70037033
    Ik zie net trouwens dat rode bolhoedje in de OP. Die gaat zoooooooooooooooooo van mij zijn.

Edit:

En deze:

DO WANT!!

[ Bericht 30% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 15-06-2009 20:44:30 ]
    pi_70037785
    quote:

[..]

De ketting:
    [ afbeelding ]

Ik ben verliefd !

Die is echt geeeniaal mooi!
    Ik kan hem alleen hier niet krijgen en in de shop ook niet..
    Is er iemand die hem wellicht mee kan brengen uit de grote stad?
    Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
    pi_70037829
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
    Ik zie net trouwens dat rode bolhoedje in de OP. Die gaat zoooooooooooooooooo van mij zijn.

Edit:

En deze:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    DO WANT!!
    weeeh ik zie niks
    Tap tap tap
    pi_70038216
    Noortje die foto's doen het niet!
    pi_70038384
    Godver, ik heb ze van die site gekopieerd die in de OP staat.
    Even op mijn photobucket zetten hoor!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')